Notes de premsa

Aquest cap de setmana firaReus acull una nova edició del Saló de la Moto

Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dijous, 2/05/2024
Presentació Saló de la Moto 2024

En aquesta nova edició, el Saló de la Moto ocuparà una superfície de 7.000 m² al recinte de firaReus Events, als quals s'han d'afegir els 4.000 m² exteriors destinats a l'espai d'aparcament de motos, exclusiu per als visitants de la fira.

El saló comptarà amb més de 20 expositors i unes 50 marques representades, incloent-hi tota mena de motocicletes: ciclomotors, scooters i maxiscooters, tricicles i quadricicles, esportives, clàssiques, elèctriques, quads, etc. La fira també oferirà marques de roba i complements per a motocicletes i un espai d'exposició i venda de motos d'ocasió, amb més de 150 motocicletes, a més d’una zona exterior per a provar els vehicles.

El Saló de la Moto tornarà a ser un punt de trobada per als aficionats als vehicles de dues rodes, amb la participació d'empreses de renom com Yamaha, Honda, Kawasaki, Suzuki, Indian, Ducatti i BMW Motorrad, entre d'altres. A més de les últimes novetats del sector, els visitants podran interactuar amb clubs del món del motor de la zona com els Amics de la Moto de Reus, Club esportiu Eutiches, Grup d’Aficionats als Vehicles d’Època de Reus (GAVE), Motoclub Tragamillas, MAC Reus – Moto Automòbil Club Reus i Vespa Club Reus.

En paraules del regidor de Promoció Econòmica, Innovació i Coneixement i conseller delegat de REDESSA, Josep Baiges, "el Saló de la Moto celebra una nova edició havent-se consolidat com l'esdeveniment de referència per als aficionats i aficionades a les motocicletes de la demarcació. Pel que fa als expositors, el saló és una gran oportunitat per a les empreses que hi participen d'impulsar les seves vendes, que viuen un moment de bonança amb un increment de l'11% en el darrer any".

La inauguració oficial de la fira tindrà lloc demà divendres dia 3 a les 18:00 h i comptarà amb la presència de l'alcaldessa de Reus, Sandra Guaita. El Saló de la Moto també serà escenari de l'homenatge pòstum que firaReus vol retre a Josep Maria Folch, reusenc pioner en motociclisme de resistència a l'Estat, per la seva implicació i participació en l'organització de la fira i les activitats del Saló de la Moto. A l'acte assistirà la seva filla Carmina Folch, actual responsable de l'equip Folch Endurance.

Un ampli programa d'activitats

Quant a les activitats, el saló oferirà un parc infantil/juvenil de trànsit amb bicicletes i patinets, organitzat amb la col·laboració del Servei Català de Trànsit. A més, els clubs organitzaran diverses activitats, com sortides, tallers i xerrades, oferint als participants una experiència completa. També s'oferirà un espai de descans per a motoristes al costat de la zona de bar, i un pàrquing aparcament exclusiu i gratuït per a les motocicletes dels visitants.

L'horari de la fira serà el següent: el divendres 3, de 17 h a 21 h, i el dissabte 4 i el diumenge 5, d'11 h a 21 h.

Presentació Saló de la Moto 2024
Fitxers relacionats:

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.