Assistència al II Congrés de Govern Digital

Cerca al Blog de l'Arxiu

E.g., 24/12/2024
E.g., 24/12/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

II Congrés de Govern Digital, Barcelona, gener de 2017
II Congrés de Govern Digital. Taller
II Congrés de Govern Digital. Taller
Dijous 26 Gener, 2017

Els dies 25 i 26 de gener s'ha celebrat el II Congrés de Govern Digital. L'acte ha estat coorganitzat per la Generalitat de Catalunya, el Consorci Localret i el Consorci AOC, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona i el CCCB i el suport de l’Escola d’Administració Pública de Catalunya i l’Associació d’Arxivers – Gestors de Documents de Catalunya.

L'Arxiu Municipal de Reus hi ha estat present i ha pogut assistir a les diverses conferències i tallers que han tractat dels diferents temes relacionats amb l'Administració digital.

El programa ha girat al voltant de quatre eixos temàtics: Govern Obert, Administració digital, Empresa i Gestió intel·ligent del territori. Diverses experiències de municipis i institucions que estan immerses en la implantació de l'administració digital ens han mostrat diferents solucions als reptes que suposa aquesta transformació de l'administració.

Un dels actes que s'ha dut a terme durant el primer dia del II Congrés de Govern Digital ha estat el taller “La gestió documental, el futur (és) ara!” a càrrec del membre del comitè científic del Congrés d'Arxivística de Catalunya Jordi Serra i presentat per Joan Soler, president de l’Associació d’Arxivers de Catalunya. L’objectiu de la conferència ha estat el d’incitar a la reflexió sobre fins a quin punt els sistemes de gestió documentals són eines potents per a la promoció de la transparència i l’eficiència administratives, quin és el seu nivell real de cobertura i cap a on haurien de créixer.

II Congrés de Govern Digital, Barcelona, gener de 2017
II Congrés de Govern Digital. Taller
II Congrés de Govern Digital. Taller

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.