Informació sobre el servei d'Arxiu Municipal en relació amb la Covid19. Canals d'atenció i informació.

Cerca al Blog de l'Arxiu

E.g., 23/12/2024
E.g., 23/12/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

https://pixabay.com/es/vectors/información-consejos-icono-1481584/
Divendres 08 Maig, 2020

El Servei Municipal d'Arxiu encara no atèn presencialment les consultes. Recordeu que per a qualsevol informació relacionada amb l'Arxiu podeu trucar al 977 010 054 o bé adreçar la vostra consulta al correu electrònic [email protected].

També podeu consultar la nostra pàgina web reus.cat/arxiu o bé podeu seguir-nos al Facebook de l'Ajuntament de Reus o al seu tuiter @reus.cat.

Us informarem de la represa de l'activitat al nostre Servei. Actualment ens estem preparant per poder-vos atendre presencialment el més aviat possible i amb totes les mesures que garanteixin la seguretat tant dels usuaris com dels treballdors.

https://pixabay.com/es/vectors/información-consejos-icono-1481584/

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.