Informació sobre el servei d'Arxiu Municipal en relació amb la Covid19 i la suspensió de l'atenció presencial.

Cerca al Blog de l'Arxiu

E.g., 23/12/2024
E.g., 23/12/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Afectació Covid19
Dilluns 23 Març, 2020

L'Arxiu Municipal està tancat temporalment
El tancament respon a les mesures dictades per les autoritats competents per frenar l’expansió del coronavirus.

Les treballadores i treballadors de l’arxiu seguim treballant des de casa gràcies a les eines informàtiques que s’han implementat per a facilitar el teletreball. Els usuaris poden fer les seves consultes trucant a 977 010 054 o adreçant-s'hi a través del correu electrònic, [email protected] 

Us recomanem que consulteu tota la documentació que tenim a disposició a la nostra pàgina web reus.cat/arxiu

També ens podeu seguir a través del Facebook de l'Ajuntament de Reus o bé a través del compte de Twitter @reus.cat

Afectació Covid19

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.