L'Arxiu Municipal de Reus participa en l'elaboració del protocol de digitalització segura de l'Ajuntament de Reus
Cerca al Blog de l'Arxiu
El dia 24 d'abril es va aprovar per decret d'Alcadia núm 5390 el Protocol de digitalització segura de l'Ajuntament de Reus que estableix el procediment i les normes tècniques a seguir en la digitalització, en la còpia autèntica i posteriorment en la destrucció de documents en suport paper.
L'Arxiu participa en el grup de treball interdisciplinar format per tècnics de STIT (Sistemes d'Informació i Telecomunicacions) i de l'OAC (Oficina d'Atenció al Ciutadà), que té per objectiu treballar en diferents projectes que permetin la plena implantació de l'Administració electrònica a l'organització.
El paper de l'Arxiu - dels arxius en general - adquireix cada vegada més protagonisme en la "nova" administració electrònica. L'Arxiu participa des del pirmer moment - en que es dissenyen els documents -, fins a l'avalució, moment en que es decidiex si es conserven de manera permanent o s'eliminen.
L'Arxiu Municipal de Reus està adscrit a la regidoria d'Hisenda i Recursos Generals, tenint, per tant, una posició més transversal dins l'organització.