L'Arxiu Municipal reprèn el servei de consultes presencials amb cita prèvia

Cerca al Blog de l'Arxiu

E.g., 23/12/2024
E.g., 23/12/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Normativa per a la consulta
Dimecres 03 Juny, 2020

A partir del dia 8 de juny, l'Arxiu reprèn les consultes presencials amb cita prèvia. Els dies en que s'atendran les consultes presencials seran els dimarts i dijous en horari de 9.00 a 14.00 h.

Cal presentar sol·licitud de consulta d'informació/documentació a través de la Seu electrònica de l'Ajuntament (tràmits) o bé fer-la presencialment a les oficines de l'Oficina d'Atenció al Ciutadà. 

Des de l'Arxiu es donarà cita prèvia per ordre preferent d'entrada al registre.

També us informem que a partir del dia 1 de juny s'han reprès els terminis per a la tramitació dels procediments administratius que es van aturar el passat 14 de març, amb la declaració de l’estat d’alarma per a la gestió de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19.

Finalment, us adjuntem unes mesures bàsiques que s'han de respectar per tal de poder dur a terme, amb la major seguretat hisgiènica possible, les consultes de documentació.

Recordeu que per a qualsevol dubte o consulta us podeu adreçar a : [email protected] o bé podeu trucar al telèfon 977 010 054

Normativa per a la consulta

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.