L'Associació de Dones de la Selva del Camp visita l'Arxiu de Reus

Cerca al Blog de l'Arxiu

E.g., 23/12/2024
E.g., 23/12/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Fotografia de grup
Xerrada inicial
Núvol de paraules
Visita als dipòsits
Vista als dipòsits
Visita als dipòsits
Dimecres 27 Novembre, 2019

Dins del programa d'activitats de l'Associació de Dones de La Selva del Camp, aquest any hi havia inclós una visita a l'Arxiu de la capital del Baix Camp. Dimecres a la tarda, una quarantena de dones procedents de la localitat veïna, han volgut venir a conèixer quina és la funció dels arxius, què s'hi custòdia i com es preserva la documentació.

Després d'una petita activitat de presentació, en la qual han participat en l'elaboració d'un núvol de paraules (Què us suggereix la parual "Arxiu"?), han pogut escoltar una xerrada sobre les funcions dels arxius i la història de l'Arxiu de Reus.

Posteriorment han pujat als dipòsits on han vist els diferents diferents tipus de documents que s'hi conserven, així com també han pogut veure diferents suports documentals: el pergamí, el paper, el vidre, el plàstic, l'electrònic...

Una experiència més per donar a conèixer l'Arxiu entre diferents col·lectius i entitats, tant de la ciutat com de la comarca.

Fotografia de grup
Xerrada inicial
Núvol de paraules
Visita als dipòsits
Vista als dipòsits
Visita als dipòsits

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.