Atenció Presencial - OAC
L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) és l’oficina de l’Ajuntament de Reus que ofereix un servei integral d’atenció a la ciutadania. L’OAC facilita les peticions d’informació, tramita i gestiona directament consultes i canalitza gestions. Així, per exemple, qualsevol persona es pot adreçar a l’OAC per demanar informació sobre la tramitació que cal seguir per presentar un projecte d’obres, obrir una activitat, censar el gos o saber el termini per presentar sol·licitud d’ajuts o bonificacions, inscriure’s a l’oferta pública d’ocupació o fer un suggeriment.
L’OAC està ubicada a la planta baixa de l’edifici de l’Ajuntament. Disposa d’un servei d’atenció telefònica per realitzar consultes, a través del 010 (des d’un telèfon fix de Reus) o del 977 010 010 (des de fora de Reus o des d’un mòbil).
Padró d'habitants Fer una queixa o suggeriment Altres tràmits
Horaris: Horari Matí: de 8.30 a 14 h. Tarda: de 15.30 a 17.30 h, dimarts i dimecres. Estiu (de l'1/06 al 30/09) i Setmana Sta (del 3 al 7/04) i Nadal (del 15/12 al 7/01): de 8.30 a 14 h.
Plaça Mercadal, 1, 43201, Reus
L'atenció presencial, sempre amb CITA PRÈVIA.