Junta de Govern Local 2012-05-25

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 25/05/2012

núm.: 13/2012

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL ORDINÀRIA DE L’AJUNTAMENT DE REUS DEL DIA 25 DE MAIG DE 2012

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió ordinària del dia 18 de maig de 2012.

2. Informació de l’Alcaldia.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

3. Patrimoni del Sòl. Ratificació de la resolució de la Consellera Delegada de GUPSA de data 03.04.12, resolent la concessió de la botiga del Gaudí Centre de Reus i de la desestimació del recurs interposat pel concessionari.

S’acorda:

PRIMER.- RATIFICAR en la seva integritat les resolucions de la Consellera Delegada de GUPSA de dates 03.04.12 i 21.05.12, relatives a la resolució del contracte de concessió de l’explotació del servei de botiga del Gaudí Centre de Reus i a la desestimació del recurs interposat per l’adjudicatari, la mercantil TARRAGONA MUSICAL, SL, contra aquesta resolució del contracte de concessió (còpia autèntica d’aquestes resolucions s’adjuntaran a la notificació d’aquest Acord)

SEGON.- ACORDAR la tramitació, per l’òrgan corresponent d’aquest Ajuntament, del desnonament administratiu del concessionari i recuperació d’ofici de l’espai de la botiga del Gaudí Centre de Reus.

4. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació del plec de clàusules administratives i tècniques particulars que ha de regir la contractació, mitjançant procediment obert, subjecte a regulació harmonitzada, del subministrament d’energia elèctrica en baixa tensió, amb potència superior a 10kw, dels edificis i recintes de l’Ajuntament de Reus i ens de gestió dependents.

S’acorda:

1.- APROVAR la despesa a assumir per part de l’Ajuntament de 2.093.271,92 euros anuals, derivada de la contractació del subministrament d’energia elèctrica en baixa tensió amb potència superior a 10kW dels edificis i recintes municipals de l’Ajuntament de Reus.

2.- APROVAR l’inici de l’expedient de contractació mitjançant procediment obert i tràmit ordinari, subjecte a regulació harmonitzada.

3.- APROVAR el plec de clàusules administratives particulars i tècniques, que ha de regir la contractació, mitjançant procediment obert, subjecte a regulació harmonitzada, del subministrament d’energia elèctrica en baixa tensió amb potència superior a 10kW dels edificis i recintes municipals de l’Ajuntament de Reus i dels seus ens de gestió dependents, amb un pressupost total anual de licitació de 5.970.906,22 euros (més l’IVA que li correspongui) i un valor estimat del contracte de 25.077.806,11 €, (més l’IVA que li correspongui), d’acord amb els termes previstos a l’article 88 del TRLCSP.

4.- PUBLICAR l’anunci de la present licitació en el butlletins oficials corresponents (BOP, DOGC, BOE i DOUE) i en el perfil del contractant a l’empara de l’article 142 i 159 del TRLCSP, amb caràcter ordinari.

SERVEIS DE TERRITORI I URBANISME

5. Gestió Urbanística. Aprovació inicial del Projecte d'urbanització de l'àrea 4.34 CARRER MASPUJOLS, promogut per la Junta de Compensació.

S’acorda:

1r. Aprovar inicialment el Projecte d’urbanització de l'àrea 4.34 CARRER MASPUJOLS, promogut per la Junta de Compensació, condicionat a les determinacions resultants de l'informe de data 10 de maig de 2012 que s'incorpora com a fonament d'aquest acord.

2n. Sotmetre-ho a informació pública per un termini d’un mes perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents i concedir audiència a les persones interessades, amb citació personal.

3r. Sol·licitar informe als organismes públics i establir un termini d’un mes perquè les empreses de subministrament de serveis afectats es pronunciïn sobre l’esmentat projecte d’urbanització.

6. Patrimoni del Sòl. Deixar sense efecte la cessió d’ús de la primera planta de l’edifici situat a la Pl. del Castell, núm. 3A, a l’associació anomenada Centre de la Documentació del Patrimoni i la Memòria.

S’acorda:

DEIXAR sense efecte la cessió de l’ús de la primera planta de l’immoble situat a la Pl. Castell, 3A, al Centre de Documentació del Patrimoni i la Memòria (Carrutxa) realitzada mitjançant acord de la Junta de Govern Local en sessió tinguda el 29.04.11 i formalitzada mitjançant conveni de data 09.06.11.

7. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació inicial del Projecte de nova construcció de l’Institut Escola Els Ganxets.

S’acorda:

1. APROVAR inicialment el projecte de nova construcció de l’Institut Escola Els Ganxets amb un pressupost d’execució per contracte de 5.308.001,43 euros (més l’IVA que correspongui) import que inclou el pressupost de l’estudi de seguretat i salut de les obres de construcció, d’acord amb el RD 1627/97, de 24 d’octubre, pel qual s’estableixen disposicions mínimes de seguretat i salut en les obres de construcció.

2. SOTMETRE a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

L’aprovació definitiva d’aquest projecte queda condicionada a l’emissió dels pertinents informes favorables per part de les Administracions corresponents, relatius al tràmit d’activitats.

SERVEIS A LA PERSONA

8. Benestar Social - Família i Gent Gran. Rectificació de l’acord del dia 20 d’abril que modificava l’encàrrec de gestió del projecte “MINUTS MENUTS” acordat amb la FUNDACIÓ PER L’ACCIÓ EDUCATIVA per l’any 2012.

S’acorda:

PRIMER: Subsanar l’error material de l’acord de la Junta de Govern del dia 20 d’abril de 2012, on es modificava l’ import de l’encàrrec de gestió del projecte Minuts Menuts acordat el dia 23 de desembre de 2011 amb la FUNDACIO PER L’ACCIÓ EDUCATIVA per a l’any 2012 per la quantitat de 35.051,60€, essent l’ import correcte 36.051,60.

9. Esports. Conveni entre l’Ajuntament de Reus i la Societat Municipal Reus Esport i Lleure S.A., per establir els termes de pagament a la citada societat de la subvenció a l’explotació per la prestació de serveis a tercers i la gestió d’instal·lacions corresponents a l’exercici 2012.

S’acorda:

PRIMER.- Encarregar a la societat de capital íntegrament municipal Reus Esport i Lleure SA, la gestió i el desenvolupament dels següents programes i projectes: programes de promoció esportiva i accions transversals, programes educatius i socials, programes de promoció de salut, cap nen sense saber nedar, natació adaptada, events esportius especials i activitats formatives i de suport tècnic a entitats.

SEGON.- Aprovar el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Reus i la societat de capital íntegrament municipal Reus Esport i Lleure SA, pel qual es regulen els termes en què el primer aportarà al citat ens instrumental municipal, en el decurs de l’any 2012, en concepte de subvenció a l’explotació amb la finalitat de contribuir al finançament de les prestació de serveis, de la gestió de les instal·lacions i execució dels encàrrecs que s’esmenten en la clàusula anterior, i a compte d’aquesta subvenció a l’explotació i de la liquidació que en resulti, l’aportació de l’import màxim global suma la quantitat d’UN MILIÓ NOU-CENTS SETANTA-CINC MIL VUIT-CENTS SEIXANTA-SIS EUROS I VUITANTA CÈNTIMS (1.975.866,80 €).

Aquesta aportació global es durà a terme d’acord amb les periodificacions i els imports que es determinin en el conveni.

TERCER.- Facultar el Molt Il·lustre Sr. Alcalde, Sr. Carles Pellicer Punyed, per tal que formalitzi qualsevol document que esdevingui necessari per fer efectiu aquest acord.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS

10. Assessoria Jurídica. Contracte programa serveis socials 2012.

S’acorda:

PRIMER: Aprovar el Contracte Programa per a la coordinació, cooperació i col·laboració durant el període 2012 – 2015 entre aquest Ajuntament i el Departament de Benestar Social de la Generalitat de Catalunya en matèria de serveis socials i altres programes relatius al benestar social i polítiques d’igualtat.

SEGON: Facultar al Molt Il·lustre Sr. Alcalde i a la regidora delegada de Benestar Social per tal que qualsevol d’ells, indistintament, aprovin mitjançant resolució, si s’escau, qualsevol inclusió o modificació en les fitxes d’acció social corresponents a l’exercici 2012, o la incorporació d’alguna nova fitxa d’acció social.

TERCER: Facultar, així mateix, al Molt Il·lustre Sr. Alcalde i a la regidora delegada de l’Àrea de Benestar Social, per tal que qualsevol d’ells, indistintament, formalitzin l’esmentat contracte Programa.

QUART: Donar trasllat d’aquesta resolució al Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya, als efectes pertinents.

11. Hisenda. Intervenció. Aprovar la concessió d’un préstec a les societats i entitats dependents de l’Ajuntament de Reus.

S’acorda:

Primer: Aprovar la concessió d’un préstec a les societats i entitats dependents per a les quantitats referides a la part expositiva, per una suma total de 25.278.938,09 € (Vint-i-cinc milions dos-cents setanta-vuit mil nou-cents trenta-vuit euros amb nou cèntims d’euro). Aquest acord resta condicionat a l’existència de crèdit adequat i suficient al Pressupost de l’Ajuntament de Reus

Segon: Aprovar el model de contractes de préstec a formalitzar amb les citades entitats dependents, segons consta a l’expedient i que es donen per reproduïts.

Reus, 4 de juny de 2012

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.