Junta de Govern Local 2012-06-15

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 17/08/2024
E.g., 17/08/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 15/06/2012

núm. 15/2012

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL ORDINÀRIA DE L’AJUNTAMENT DE REUS DEL DIA 15 DE JUNY DE 2012

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior

S’aprova l’acta de la sessió ordinària del dia 1 de juny de 2012.

2. Informació de l’Alcaldia

No n’hi ha.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

3. Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació de relació de despeses.

S’acorda:

PRIMER.- APROVAR les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en el llistat adjunt a l’expedient núm. JG2012/15-06 per un total de 1.273.914,33 € (UN MILIÓ DOS CENTS SETANTA-TRES MIL NOU-CENTS CATORZE EUROS AMB TRENTA-TRES CÈNTIMS), amb càrrec a les corresponents partides de l’exercici 2012 i procedir al seu pagament. Així mateix, es validen les cessions de crèdit que es sol·licitin per part dels proveïdors i contractistes.

4. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Rectificar l’error material advertit en l’acord de requeriment previ fet a l’empresa ENVAC IBERIA SA en relació a la licitació del servei públic d’explotació de la central de recollida pneumàtica al municipi de Reus.

S’acorda:

1) RECTIFICAR l’error material del paràgraf primer de la part resolutiva de l’Acord de la Junta de Govern Local de data 1 de juny de 2012 , en el sentit següent:

On diu: “.- REQUERIR a l’empresa ENVAC IBERIA SA per tal que en el termini de 10 dies hàbils, a comptar des del següent a la notificació del present acord, constitueixi la garantia definitiva per import de 283.531,06 euros, equivalent al 5% de l’import d’adjudicació, .....”

Ha de dir: “.- REQUERIR a l’empresa ENVAC IBERIA SA per tal que en el termini de 10 dies hàbils, a comptar des del següent a la notificació del present acord, constitueixi la garantia definitiva per import de 180.445,46 euros, equivalent al 5% de l’import d’adjudicació, .....”

2) REQUERIR a l’empresa ENVAC IBERIA SA per tal que en el termini de 10 dies hàbils, a comptar des del següent a la notificació del present acord, constitueixi la garantia definitiva per import de 180.445,46 euros, equivalent al 5% de l’import d’adjudicació.

3) NOTIFICAR la present resolució a l’empresa ENVAC IBERIA SA.

4) ATORGAR els recursos legals oportuns.

5. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Requeriment previ als adjudicataris dels lots 1 a 5 de la contractació del servei d’assegurances de l’Ajuntament de Reus i declarar desert el lot 6.

S’acorda:

1.- DECLARAR DESERT el Lot 6: Responsabilitat civil d'autoritats i personal al servei de l'administració, al no haver presentat oferta cap empresa.

2.- REQUERIR a l’empreses relacionades a continuació per tal que en el termini de 10 dies hàbils, a comptar des del següent a la notificació del present acord, constitueixin la garantia definitiva que els correspon en funció del lot pel qual es proposa l’adjudicació, i equivalent al 5% de l’import d’adjudicació:

Empresa: Lot: Import garantia definitiva
AXA SEGUROS GENERALES SA DE SEGUROS Y REASEGUROS 1: Vida i accidents 2.645,17€
ZURICH INSURANCE PLC SUCURSAL EN ESPAÑA 2: Danys materials 7.275,19€
ZURICH INSURANCE PLC SUCURSAL EN ESPAÑA 3: Responsabilitat patrimonial i civil 8.552,93€
REALE SEGUROS GENERALES SA 4: Flota de vehicles. 4.647,00€
ARAG COMPAÑIA INTERNACIONAL DE SEGUROS REASEGUROS SA SOCIEDAD UNIPERSONAL 5: Defensa jurídica i reclamació 2.549,80€

A més, totes elles hauran de presentar, dins del mateix termini, la documentació justificativa de trobar-se al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, amb el benentès que aquelles empreses que no donin compliment a les condicions del present requeriment s’entendrà que han retirat la seva oferta.

3.- SUBSCRIURE els documents necessaris per a l’efectivitat d’aquesta resolució.

4.- ATORGAR els recursos legals oportuns.

SERVEIS A LA PERSONA

6. Convivència i Immigració. Aprovació del preu públic inscripció del Casal d'estiu del barri Sant Josep Obrer".

S’acorda:

Aprovar el preu públic corresponent a la inscripció als casals d’estiu del Barri Sant Josep Obrer, que es fixa en l’import de 5 euros per infant i setmana.

7. Ensenyament i Política Lingüística. Aprovació inicial de les bases per a la concessió de subvencions per monitors de menjadors escolars dels centres educatius públics de Reus.

S’acorda:

PRIMER: Aprovar inicialment les bases que han de regir la concessió de subvencions, pel procediment de concurrència competitiva, per al finançament de les despeses relatives a la dotació de monitors/ores de menjador escolar dels centres educatius públics de la ciutat de Reus.

SEGON: Sotmetre les bases anteriors al tràmit d’informació pública en la forma reglamentàriament prevista. En cas que no es formulin al·legacions o reclamacions en l’esmentat tràmit, les bases restaran definitivament aprovades.

TERCER: Facultar a la regidora delegada de l’Àrea d’Ensenyament i Política Lingüística, Sra. M. Dolors Sardà Lozano, per tal que adopti qualsevol resolució necessària per a l’aplicació efectiva d’aquestes bases.

8. Ensenyament i Política Lingüística. Aprovació dels preus públics dels Casals d'estiu 2012 de les Aules "Ralet, Ralet".

S’acorda:

Aprovar el preu públic corresponent a la inscripció als casals d’estiu municipals de les Aules Ralet, ralet... del Centre Cívic Mas Abelló, que es fixa en l’import de 42 euros per infant i setmana.

Assumptes sobrevinguts

No n’hi ha.

Reus, 10 de juliol de 2012

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.