Junta de Govern Local 2012-07-27

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 17/08/2024
E.g., 17/08/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 27/07/2012

núm.: 18/2012

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL ORDINÀRIA DE
L’AJUNTAMENT DE REUS DEL DIA 27 DE JULIOL DE 2012

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior

S’aprova l’acta de la sessió ordinària del dia 13 de juliol de 2012.

2. Informació de l’Alcaldia

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

3. Assessoria Jurídica. Festes Locals de Reus per l’any 2013.

S’acorda:

PRIMER: Fixar les festes locals de la ciutat de Reus per a l’any 2013 pels dies següents:

• 29 de juny, SANT PERE
• 25 de setembre, MARE DE DÉU DE MISERICÒRDIA

SEGON: Donar a l’expedient la tramitació reglamentària.

4. Hisenda – Rendes i Exaccions. Declarar d’especial interès o utilitat municipal diverses instal·lacions i obres a efectes de l’ICIO.

S’acorda:

Primer.- Declarar d’interès o utilitat municipal a les obres d’ampliació del magatzem al Col·legi d’Educació Especial Alba ubicat a l’immoble del carrer Passeig Boca de la Mina s/n d’aquesta ciutat, als efectes previstos en l’art. 9 de l’Ordenança Fiscal núm. 5 reguladora de l’Impost sobre construccions instal·lacions i obres.

Segon.- Declarar d’interès o utilitat municipal a les obres de reforma de la instal·lació de la calefacció al Col·legi d’Educació Especial Alba ubicat a l’immoble del Passeig Boca de la Mina s/n d’aquesta ciutat, als efectes previstos en l’art. 9 de l’Ordenança Fiscal núm. 5 reguladora de l’Impost sobre construccions instal·lacions i obres.

Tercer.- Declarar d’interès o utilitat municipal a les obres d’instal·lació d’un mòdul prefabricat provisional de 120m2 a l’Escola Els ganxets, ubicada a l’immoble número 3-5 del Passeig Nord d’aquesta ciutat, als efectes previstos en l’art. 9 de l’Ordenança Fiscal núm. 5 reguladora de l’Impost sobre construccions instal·lacions i obres.

Quart.- Declarar d’interès o utilitat municipal a les obres d’instal·lació d’un mòdul prefabricat provisional de 180m2 a l’Escola Cèlia Artiga, ubicada a l’immoble número 2-6 del Cr. Mont Caro d’aquesta ciutat, als efectes previstos en l’art. 9 de l’Ordenança Fiscal núm. 5 reguladora de l’Impost sobre construccions instal·lacions i obres.

5. Hisenda – Unitat de gestió d’ajuts i programes específics. Modificació de les bases de subvencions per a persones en situacions econòmiques desfavorides.

S’acorda:

PRIMER: Aprovar inicialment les bases modificades que han de regir la concessió de subvencions, pel procediment de concurrència competitiva, per a les persones en situacions socioeconòmiques desfavorides de la ciutat de Reus.

SEGON: Sotmetre les bases previstes en l’acord anterior al tràmit d’informació pública en la forma reglamentàriament establerta, entenent-se definitivament aprovades en el cas que en el termini establert per a aquest tràmit no es formulin al·legacions ni reclamacions. En aquest sentit, les bases es publicaran íntegrament en el Butlletí Oficial de la Província i en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament, i se sotmetran al tràmit d’informació pública per un termini de 20 dies des de la publicació de les bases al Butlletí Oficial de la Província. Així mateix, s’inserirà en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya una referència de l’anunci de publicació del text.

6. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Modificació a la baixa del contracte del servei consistent en el disseny, l’organització i la producció executiva de les edicions V, VI, VII i VIII del “Memorimage, Festival Internacional de Pel·lícules amb imatges d’arxiu”, pels exercicis 2012 i 2013.

S’acorda:

1) APROVAR la modificació a la baixa del contracte el servei consistent en el disseny, l’organització i la producció executiva de les edicions V, VI, VII i VIII del “Memorimage, Festival Internacional de Pel·lícules amb imatges d’arxiu” pels exercicis 2012 i 2013, resultant-ne un import d’adjudicació anual de 51.254,81 euros (més l’IVA que li correspongui).

2) REQUERIR a l’empresa adjudicatària per tal que, en el termini de 15 dies naturals a comptar des de la notificació de l’acord de modificació, reajusti la garantia definitiva a l’import de 5.125,48 euros, d’acord amb el que disposa l’article 87.3 de la LCSP.

3) FORMALITZAR documentalment la modificació del contracte, en un termini de 15 dies hàbils a comptar des del dia en què es realitzi el reajust de la garantia definitiva, de conformitat amb el que disposa l’article 202.3 de la LCSP.

4) ATORGAR els recursos legals oportuns.

7. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Adjudicació del subministrament d’energia elèctrica en baixa tensió amb potència superior a 10kW dels edificis i recintes municipals de l’Ajuntament de Reus i dels seus ens de gestió dependents.

S’acorda:

1.- ADJUDICAR a l’empresa UNIÓN FENOSA COMERCIAL SL el subministrament d’energia elèctrica en baixa tensió amb potència superior a 10kW dels edificis i recintes municipals de l’Ajuntament de Reus i dels seus ens de gestió dependents, d’acord amb els preus unitaris relacionats a continuació, Impost sobre electricitat i IVA exclosos:

POTÈNCIES CONTRACTADES ENTRE 10 I 15 kW

TARIFA 2.1A
Preu unitari ofert, IE i IVA exclosos
Terme potència anual €/kW 35,517224
Terme energia €/kWh 0,144774

TARIFA 2.1.DHA
Preu unitari ofert, IE i IVA exclosos
Terme potència anual €/kW 35,517224

TERME D’ENERGIA:
Terme energia P1 - Punta €/kWh 0,169639
Terme energia P2 - Vall €/kWh 0,075787

POTÈNCIES CONTRACTADES SUPERIORS A 15 kW

TARIFA 3.0A
Preu unitari ofert, IE i IVA exclosos
TERME DE POTÈNCIA:
Terme potència P1 - Punta anual €/kW 15,754249
Terme potència P2 - Pla anual €/kW 9,452549
Terme potència P3 - Vall anual €/kW 6,301700

TERME D’ENERGIA:
Terme energia P1 - Punta €/kWh 0,169995
Terme energia P2 - Pla €/kWh 0,128270
Terme energia P3 - Vall €/kWh 0,071695

TARIFA 3.1A
Preu unitari ofert, IE i IVA exclosos
TERME DE POTÈNCIA:
Terme potència P1 - Punta anual €/kW 25,588674
Terme potència P2 - Pla anual €/kW 15,779848
Terme potència P3 - Vall anual €/kW 3,618499

TERME D’ENERGIA:
Terme energia P1 - Punta €/kWh 0,133019
Terme energia P2 - Pla €/kWh 0,115101
Terme energia P3 - Vall €/kWh 0,076497

TARIFA 6.1A
Preu unitari ofert, IE i IVA exclosos
Terme potència anual €/kW 48,915588
Terme energia €/kWh 0,091846

Ponderació dels períodes:
P1 P2 P3 P4 P5 P6
10,07% 13,56% 7,22% 12,03% 14,24% 42,88%

A més, l’empresa ha proposat per a la bossa d’estalvi i eficiència energètica, un import de 1.106.000,00 euros.

2.- NOTIFICAR el present acord als licitadors que han participat en la licitació i PUBLICAR-LO en el perfil del contractant de l’Ajuntament de Reus.

3.- FORMALITZAR, en el seu cas, el contracte administratiu en el termini dels 15 dies hàbils següents a comptar des de la notificació d’aquest acord, i PUBLICAR l’anunci de la formalització del contracte en el perfil del contractant i en els butlletins oficials corresponents, a l’empara del que disposa l’article 154 de la TRLCSP.

4.- ATORGAR els recursos legals oportuns.

SERVEIS DE TERRITORI I URBANISME

8. Gestió Urbanística. Aprovació inicial de la modificació puntual del Pla parcial del sector G.13 “Mas Bertran”, que afecta a l’illa 2.

S’acorda:

1r. Aprovar inicialment la modificació puntual del Pla parcial del sector G.13 "Mas Bertran", que afecta a l'illa 2, presentada per EDIRESA 2, SA, condicionat a les determinacions indicades en l'informe emès en data 20 de juny de 2012 per l'arquitecte cap de Servei d'Urbanisme, el qual s'adjunta com a fonament d'aquest acord.

2n. Sotmetre-ho a informació pública durant el termini d’un mes, perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents.

3r. Sol·licitar informe als organismes afectats per raó de llurs competències sectorials.

9. Gestió Urbanística. Recepció de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del Pla parcial del subsector 3 del sector H.9 Aigüesverds II.

S’acorda:

1r. Rebre les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del Pla parcial del subsector 3 del sector H.9 Aigüesverds II, relatives a l’enllumenat públic, les quals, juntament amb les obres rebudes el 16 de març de 2012, completen la totalitat de les obres.

2n. Retornar la fiança d'import de 126.671,19 €, dipositada en data 6 de setembre de 2006 per Gestora Immobiliària Besos, SA, com a garantia de les esmentades obres d’urbanització, mitjançant aval de BANESTO núm. 00308700780000242211 i la d’import 18.727,15 € dipositada en data 9 de novembre de 2005 per Med Aigüesverds SL, per a la realització d’assaigs de control de qualitat de les obres, si bé es compensaran, si s’escau, les quantitats que es trobin pendents de pagament.

3r. Facultar el regidor delegat de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Miquel Domingo Rodríguez, per subscriure l’acta de recepció i demés documents necessaris per fer efectiu l'acord.

10. Gestió Urbanística. Aprovació definitiva del compte de liquidació definitiu del Projecte de reparcel·lació de l’Àrea 5.19b AIQSA.

S’acorda:

- Aprovar definitivament el compte de liquidació definitiu del Projecte de reparcel·lació de l'Àrea 5.19b AIQSA, formulat per aquest Ajuntament, amb un import total de set-cents mil set-cents trenta-quatre euros amb cinc cèntims (700.734,05 €), sense IVA.

11. Gestió Urbanística Pública, SA. Aprovació definitiva del Projecte de Reparcel·lació del sector de sòl urbanitzable H.11 “Bellisens Oest” de Reus.

S’acorda:

Aprovar definitivament el projecte de reparcel·lació del Sector H.11 ”Bellisens Oest”, en la modalitat de compensació bàsica, redactat per Joaquim Obon i Dosdad, Miquel Orriols i Mas i Albert Abolí Núñez, amb la modificació de la valoració dels béns indemnitzables de la finca aportada número 21 en el sentit que consta en l’informe que s’adjunta a la present resolució.

12. Oficina d’Habitatge. Proposta de pròrroga de l’encàrrec a la societat anònima municipal GESTIÓ URBANÍSTICA PÚBLICA, SA (GUPSA), de la gestió i administració de la Borsa d’habitatge de lloguer social, amb revisió de preus i proposta d’encàrrec del Servei d’Assessorament sobre el deute hipotecari –ofideute-.

S’acorda:

Primer.- Prorrogar l’encàrrec a la societat anònima municipal GESTIÓ URBANÍSTICA PÚBLICA, SA (GUPSA), de les tasques de gestió i administració de la Borsa d’Habitatges de Lloguer Social, per dos anys més i amb efectes a partir del dia 1 d’agost de 2012. Llevat que s’hagin de modificar condicions, una vegada finalitzada la present pròrroga i si l’Ajuntament no ho dona per extingit, l’encàrrec es prorrogarà automàticament i successivament per anys.

En virtut d’aquest encàrrec GESTIÓ URBANÍSTICA PÚBLICA, SA realitzarà les funcions i tasques que queden recollides en el conveni signat amb l’Agència de l’Habitatge de Catalunya en matèria de mediació per al lloguer social el 10 d’abril de 2012.

Segon.- Encarregar a la societat anònima municipal GESTIÓ URBANÍSTICA PÚBLICA, SA (GUPSA), el servei d’assessorament sobre el deute hipotecari, per un termini de dos anys, amb efectes 1 d’agost de 2012, prorrogables anualment i automàticament sempre que no es modifiquin les condicions o l’Ajuntament no acordi donar-lo per extingit.

En virtut d’aquest encàrrec GESTIÓ URBANÍSTICA PÚBLICA, SA realitzarà les funcions i tasques que queden recollides en el conveni signat amb l’Agència de l’Habitatge de Catalunya el 7 de març de 2012 .

Tercer.- Durant el primer any de pròrroga de l’encàrrec de les tasques de gestió i administració de la Borsa d’Habitatges de Lloguer Social, l’Ajuntament abonarà a GESTIÓ URBANÍSTICA PÚBLICA, SA la quantitat de SETANTA QUATRE MIL TRES-CENTS SEIXANTA-QUATRE EUROS AMB TRENTA SIS CÈNTIMS (74.364,36€). A partir de la segona anualitat aquest import serà actualitzat d’acord amb la variació que experimenti l’ÍPC interanual estatal.

Quart.- Durant la primera anualitat de l’encàrrec de les tasques del servei d’assessorament sobre el deute hipotecari, l’Ajuntament abonarà a GESTIÓ URBANÍSTICA PÚBLICA, SA la quantitat de DEU MIL EUROS (10.000,00€). A partir de la segona anualitat aquest import serà actualitzat d’acord amb la variació que experimenti l’ÍPC interanual estatal.

En relació a l’exercici 2012, l’import d’aquest servei s’abonarà amb efectes 26 de març de 2012.

Cinquè.- Prorrogar també el contracte d’encarregat del tractament de dades de caràcter personal signat en data 14 de setembre de 2011 que restarà vigent durant tota la vigència dels encàrrecs abans esmentats.

Sisè: Correspondrà a l'Ajuntament la superior direcció, control i supervisió dels treballs que s'encarreguen.

13. Patrimoni del Sòl. Adquisició mitjançant compravenda de l’immoble situat al num. 34A del C/ Sant Joan, d’aquesta ciutat, conegut com a antic Hospital de Malalties del Tòrax.

S’acorda:

PRIMER. ADQUIRIR a la GENERALITAT DE CATALUNYA, amb el NIF núm. S-08 11001-G, mitjançant compravenda amb preu ajornat, l’immoble núm. 34A del C/ Sant Joan (Referència cadastral 0979502 CF4507H 0001 RE), esmentat al paràgraf 1er. de la part expositiva d’aquest acord.

Aquesta adquisició es fa amb subjecció als següents punts:

1. L’adquisició és a títol de compravenda amb preu ajornat, conseqüentment el seus efectes presents i futurs es regiran única i exclusivament per les normes del Dret Civil de Catalunya, del Codi Civil i altres normes del dret privat.

2. El preu de la compravenda s'ha fixat en la quantitat total de 202.965,05 Euros, a pagar de la següent manera. 50.741,27 Euros (25%) en el moment de la formalització, i la resta, és a dir, 152.223,78 Euros, a pagar ajornats en els tres anys següents a la formalització a raó de 50.741,26 €, a la data en que es compleixi cada any de la formalització. De conformitat amb l’oferta de venda incorporada a l’expedient, es garantirà la satisfacció de les quantitats ajornades mitjançant condició resolutòria explícita i amb el meritament d’un interès d’ajornament equivalent a l’interès legal del diner.

3. L’esmentada finca s'adquireix lliure de càrregues, gravamens i arrendataris.

4. El pagament de les despeses fiscals que es devenguin serà segons Llei. Es considera que aquesta venda està exempta de l’IVA per tractar-se de la segona transmissió d’una edificació.

5. Subscriure tots els documents que siguin necessaris per a formalitzar aquest acord.

6. Les despeses d'atorgament de l'escriptura pública de compravenda seran a càrrec de l’Ajuntament de Reus. De conformitat amb l’establert a la Disposició Addicional Segona de la Llei 5/2007, de 4 de juliol, aquesta transmissió es formalitzarà en document administratiu.

7. Aprovar la despesa pluriennal per als exercicis de 2012, 2013, 2014 i 2015, segons les quantitats i percentatges expressats a l’apartat segon, amb els corresponents interessos que meriti l’operació.

SEGON.- L’ordre de pagament que derivarà de la present resolució, s’haurà d’emetre amb caràcter de “a justificar”. Ateses les característiques de la mateixa, el pagament s’emetrà directament a nom del tercer beneficiari del dret de crèdit contra l’Ajuntament i, per tant, la justificació diferida es farà per part del responsable del servei una vegada lliurats els fons mitjançant la documentació acreditativa de l’operació jurídica corresponent.

TERCER.- De conformitat amb l’establert al Reglament del Patrimoni dels Ens Locals de Catalunya, s’ha sol·licitat informe previ a la Direcció General d’Administració Local, per la qual cosa, aquesta adquisició es considerarà definitivament aprovada quan s’emeti aquest informe favorable, la qual cosa s’acreditarà amb l’esmentat informe i una certificació de la Secretaria General. En el supòsit que aquest informe no sigui favorable, aquest assumpte es tornarà a sotmetre a consideració de l’òrgan competent per la seva aprovació.

14. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació inicial del Projecte “Millora i ampliació del sanejament dels polígons industrials de la zona sud-est del TM de Reus situats a l’entorn de les rieres de la Baorada i la Boella amb l’EDAR de Reus”.

- Aquest assumpte es retira de l’ordre del dia

SERVEIS A LA PERSONA

15. Cultura i Joventut. Bases per a l’atorgament de subvencions per al foment d’activitats d’interès juvenil a la ciutat de Reus.

S’acorda:

PRIMER: Aprovar inicialment les bases que han de regir l’atorgament de subvencions per al foment d’activitats d’interès juvenil a la ciutat de Reus.

SEGON: Sotmetre les bases anteriors al tràmit d’informació pública en la forma reglamentàriament prevista. En cas que no es formulin al·legacions o reclamacions en l’esmentat tràmit, les bases restaran definitivament aprovades.

16. Cultura i Joventut. Bases per a l’atorgament de subvencions per al foment d’activitats culturals.

S’acorda:

PRIMER: Aprovar inicialment les bases que han de regir l’atorgament de subvencions per al foment d’activitats culturals a la ciutat de Reus.

SEGON: Sotmetre les bases anteriors al tràmit d’informació pública en la forma reglamentàriament prevista. En cas que no es formulin al·legacions o reclamacions en l’esmentat tràmit, les bases restaran definitivament aprovades.

17. Família i Gent Gran. Aprovació preu públic per les inscripcions als Espais que s’organitzen al Mas Pintat de Reus.

S’acorda:

Únic: Aprovar el preu públic per la participació dels usuaris/es en les activitats dels Espais Mas Pintat de Reus en els termes següents:

Article 1er.- Disposició general

D’acord amb allò que disposen els articles 41 i següents del Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel que s’aprova el text refós de la llei reguladora de les hisendes locals, s’estableix el preu públic per les activitats que es porten a terme als Espais Mas Pintat de Reus de sol·licitud i recepció voluntària i en règim de concurrència amb el sector privat.

Article 2n.- Objecte

Constitueix l’objecte d’aquest preu públic la participació en les activitats dels usuaris/es dels Espais Mas Pintat.

Article 3er.- Obligats al pagament

Estaran obligats al pagament les persones físiques que sol·licitin prendre part a les activitats Espais Mas Pintat de Reus.

Article 4rt.- Tarifes

El preu públic és de 45€ trimestrals per espai i unitat familiar.

Si un usuari s’inscriu en mes d’un espai, el seu preu s’incrementarà proporcionalment als espais inscrits.

Preu:
1 espai: 45 € per família
2 espais: 60 € per família
3 espais: 75 € per família

Article 5è. Normes de gestió.

L'Ajuntament de Reus determinarà, en tot cas, el sistema d'organització de la gestió, liquidació i cobrament del preu públic.

Article 6è.- Vigència.
El present acord entrarà en vigor des de la seva aprovació i hi romandrà fins a la seva modificació o derogació expressa.

18. Formació per a la integració. Encàrrec a l’Institut Municipal de Formació i Empresa de la gestió de l’Escola d’Adults Marta Mata. Curs 2012-2013.

S’acorda:

PRIMER: Encarregar de nou a l’Institut Municipal de Formació i Empresa Mas Carandell el conjunt de tasques necessàries per al desenvolupament del conjunt d’accions inherents a l’activitat de l’Escola de Formació d’Adults Marta Mata pel curs 2012/2013.

Els termes del present encàrrec són els previstos en aquest acord i en l’addenda al conveni formalitzat el dia 18 de març de 2011, que seguidament també s’aprova.

En conseqüència, els elements inclosos en l’esmentat encàrrec, amb caràcter exemplificatiu i no exhaustiu, comprenen les següents accions, que s’executaran d’acord els procediments establerts a l’IMFE:

• L’ús dels espais i les instal·lacions necessàries per acollir la totalitat de l’activitat formativa Marta Mata, així com dels recursos tecnològics necessaris (ordinadors, pissarres digitals,...) i altre material de suport pedagògic de l’IMFE Mas Carandell.
• La gestió, control i seguiment de l’oferta formativa de l’Escola d’Adults Marta Mata; per a aquesta tasca, s’empraran les aplicacions que l’IMFE Mas Carandell disposa per a tal efecte. Així mateix, la gestió dels preus públics aprovats per l’Ajuntament s’efectuarà amb la normativa reguladora específica que té aprovada l’Institut, sempre i quan aquesta no resulti contrària a les disposicions de l’Ordenança general de gestió, recaptació i inspecció dels tributs i preus públics municipals i al Reial Decret legislatiu 2/2004; igualment, el cobrament de les matrícules de l’Escola d’Adults així com els tràmits que se’n derivin es realitzaran a través del servei de gestió econòmica de l’Institut Municipal de Formació i Empresa, i als comptes que indiqui aquest Institut.
• Així mateix, l’IMFE efectuarà la contractació de béns i serveis no docents necessaris per a l’oferta formativa de l’Escola d’Adults Marta Mata, d’acord amb les necessitats indicades pels responsables tècnics del citat Centre de formació d’Adults, i amb l’operativa també indicada a l’annex del present document.
• L’eventual i ocasional contractació de professionals externs, sempre que ho permeti la normativa vigent, d’acord amb les necessitats indicades pel responsable tècnics del citat Centre de formació d’Adults i amb el vist i plau previ de la regidora delegada de Formació per a la Integració, si aquestes tasques docents no poden ésser assumides pel personal propi del Centre de formació d’Adults.

El present encàrrec no inclou, en cap cas, la gestió dels recursos humans de la plantilla de l’Ajuntament de Reus adscrit al Centre de formació d’Adults Marta Mata, que restaran sota la dependència funcional i exclusiva de la Regidoria delegada de Formació per a la Integració, adscrita a la Regidoria delegada de l’Àrea d’Ensenyament i Política Lingüística.

SEGON: El present encàrrec abasta el període comprès entre l’1 de setembre de 2012 i el 31 d’agost de 2013.

TERCER: Aprovar l’addenda 2 al conveni formalitzat entre l’Ajuntament i l’Institut Municipal de Formació i Empresa Mas Carandell el dia 18 de març de 2011 i que ha de permetre regular de forma més adient la relació entre ambdues entitats en l’activitat de l’Escola de Formació d’Adults Marta Mata pel període indicat en el punt anterior d’aquest acord.

QUART: Facultar a la Sra. Montserrat Duch Cartañà, regidora delegada de Formació per a la Integració, per a la formalització de l’esmentada addenda 2.

CINQUÈ: Donar trasllat d’aquest acord a l’Institut Municipal de Formació i Empresa Mas Carandell, als efectes pertinents.

Assumptes sobrevinguts

No n’hi ha.

Reus, 8 d’agost de 2012

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.