Junta de Govern Local 2004-03-05

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 27/09/2024
E.g., 27/09/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 5/03/2004

CTE DELS ACORDS ADOPTATS PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 5 DE MARÇ DE 2004

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió anterior de data 20 de febrer de 2004.

2.- Informació de l’Alcaldia

3.- Alcaldia. Aprovació de l’encàrrec a la societat Reus Esport iLleure, SA de la gestió de les tasques corresponents als projectesd’escola de barri, taller de teatre i esportiu i de joves, i la gestióde les tasques de suport a les iniciatives de col·lectius de joves noassociats a través del projecte Diversió Diversa.

S’acorda:

Primer. Encarregar a la societat Reus Esport i Lleure, SA, de capitalíntegrament municipal, la gestió i dinamització dels projectes d’Escolade barri, Taller de teatre, Esportiu i de joves i Diversió Diversa perals períodes indicats de l’any 2004, i per un import total conjunt de22.915’25 euros, IVA inclòs.

L’eficàcia d’aquest encàrrec es retrotrau al mes de gener de 2004.

Segon. Facultar al Sr. Josep Anton Verge Guarch, regidor adjunt al’alcalde de Relacions Cíviques, per a la formalització de qualsevoldocument que esdevingui necessari per fer efectius aquests acords.

4.- Alcaldia. Aprovació de l’encàrrec a la societat Reus Esport iLleure SA, de la gestió d’activitats de lleure de dinamització delConsell d’Infants de Reus per al primer semestre de l’any 2004.

S’acorda:

Primer. Encarregar a la societat Reus Esport i Lleure, SA de capitalíntegrament municipal, la gestió d’activitats de dinamització delConsell d’Infants de Reus per al període indicat de l’any 2004, i perun import total de 16.577’80 euros, IVA inclòs.

L’eficàcia d’aquest encàrrec es retrotrau a l’1 de gener de 2004.

Segon. Facultar a la Sra. Empar Pont Albert, tinenta d’Alcaldiadelegada d’Educació i Família, per a la formalització de qualsevoldocument que esdevingui necessari per fer efectius aquests acords.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

5.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació de les obres addicionals a lesobres de reforma de l’Institut de Puericultura Dr. Frias (Fase I-FaseII) i adjudicar a l’empresa contractista.

S’acorda:

Primer. Aprovar les obres addicionals a les obres de reforma de l’Institut de Puericultura Dr. Frias (Fase I-Fase II).

Segon. Adjudicar a l’empresa AERREGE INTERIORS SL, les obresaddicionals esmentades, per un import de 28.827’36 euros (IVA inclòs).

L’empresa adjudicatària haurà de dipositar a la Caixa Municipal, en eltermini de 8 dies hàbils, a partir de la notificació d’aquest acord,una garantia definitiva complementària per import de 1.153’09euros tal i com estableix l’article 42 del TRLCAP.

Tercer. Formalitzar el contracte administratiu en el termini de 15 diesnaturals, al Departament de Contractació i Patrimoni, a l’empara del’article 101.2 del TRLCAP, a comptar des del següent al de recepciódel present acord.

Quart. Atorgar els recursos legals oportuns.

6.- Contractació i Patrimoni. Aprovació de la certificació número 4relativa a les obres de restauració de la Capella dels Dolors, l’atride Sant Sebastià i la façana nord de la nau de la Prioral de SantPere (5ª fase).

S’acorda:

Primer. Aprovar el pagament de la quarta certificació d’obra executadaper Roser Galcerán Piñol SL Unipersonal (RECOP), a l’Arquebisbat deTarragona, en relació a les obres de remodelació de la Prioral de SantPere, cinquena i última fase, consistents en la restauració de laCapella dels Dolors, atri de Sant Sebastià i façana nord de la nau, perun import de 31.366,74 euros (exempt d’IVA).

Segon. Subscriure tots el documents que siguin necessaris per a fer efectiu aquest acord.

Tercer. Atorgar els recursos legals oportuns.

7.- Contractació i Patrimoni. Aprovació del nou procediment aseguir en matèria de contractes menors d’obres, subministraments,serveis, consultoria i assistències tècniques i el sistemad’organització i millora de la contractació administrativa.

S’acorda:

- Aprovar el nou procediment que ha de regir la tramitació delscontractes menors, i que estableix un sistema més àgil enl’organització i millora de la contractació administrativa, d’acord ambla proposta que consta a l’expedient.

8.- Contractació i Patrimoni. Aprovació del plec de clàusulesadministratives particulars, que ha de regir la contractació mitjançantconcurs públic amb procediment obert i caràcter urgent, de les obresd’urbanització de l’Àrea 4.73 Mas Iglesias, i convocar concurs públic.

S’acorda:

Primer. Declarar la urgència en la tramitació de l’expedient per raons d’interès públic.

Segon. Aprovar el plec de clàusules administratives particulars, que hade regir la contractació mitjançant concurs públic amb procedimentobert i caràcter urgent, de les obres d’urbanització de l’Àrea 4.73 MasIglesias, amb un tipus de licitació de 2.164.846,92 euros (IVA inclòs),i sotmetre’l a tràmit d’exposició al públic per un termini de 10 dieshàbils en els butlletins oficials corresponents.

Tercer. Convocar simultàniament concurs públic amb procediment obert enels butlletins oficials corresponents, a l'empara de l'article 78 delTRLCAP, amb el benentès que en el supòsit que es formulin al·legacionsal plec de clàusules, la licitació s’ajornarà fins que, un copresoltes, s’anunciï de nou la licitació.”

9.- Contractació i Patrimoni- Adjudicació dels treballs per alsubministrament elèctric a la zona objecte del projecte deles obres d’urbanització de l’Àrea 4.73 Mas Iglesias.

S’acorda:

Primer. Declarar la urgència en la tramitació de l’expedient per raons d’interès públic.

Segon. Adjudicar l’empresa FECSA–ENHER SA, els treballs per alsubministrament elèctric a la zona objecte del projecte de les obresd’urbanització de l’Àrea 4.73 del Mas Iglesias, per un import de154.374,18 euros IVA inclòs.

Tercer. Atorgar els recursos legals oportuns.

10.- Intervenció. Aprovació de la relació de factures.

S’acorda:

- Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis
efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per untotal de 2.386.748,18 euros (dos milions tres-cents vuitanta-sis milset-cents quaranta-vuit euros amb divuit cèntims).
11.- Assessoria Jurídica. Canvi activitat parades 165 i 166 del MercatCentral, d'altres activitats per a la venda de productes congelats afruita i verdura.

S’acorda:

Primer. Aprovar el canvi de classificació de les parades núms 165i 166 del Mercat Central de l’activitat d’“ALTRES ACTIVITATS” per a la“VENDA DE PRODUCTES CONGELATS” a l’activitat de “FRUITA I VERDURA”.

Segon. S’haurà d’ingressar a la Recaptació municipal la quantitat desis-cents trenta euros i seixanta cèntims (630’60 €), en els següentsterminis:

Si aquesta resolució es notifica entre els dies 1 i 15 del mes, el termini de pagament finalitzarà el dia 5 del mes següent.

Si la notificació es realitza entre els dies 16 i darrer del mes, el termini de pagament finalitzarà el dia 20 del mes següent.

Una vegada transcorreguts els terminis assenyalats per al pagament enperíode voluntari, sense haver-se efectuat l’ingrés, s’iniciarà elprocediment de constrenyiment, amb un recàrrec del 20 per 100, més elsinteressos de demora i costes del procediment.

Tercer. De conformitat amb el que s’estableix en l’article 34 delReglament de Mercats Municipals de Reus, les parades núm. 165 i 166 delMercat Central estaran identificades segons la seva classificació i elsseus productes només seran exposats dins de la superfície de la ditesparades.

D’altra banda, en el desenvolupament de l’activitat s’haurà d’acomplir estrictament amb la normativa tecnicosanitària vigent.

12.- Assessoria Jurídica. Canvi activitat parada 101 del Mercat delCarrilet, de venda de pasta fresca a xarcuteria-cansaladeria.

S’acorda:

Primer. Aprovar el canvi de classificació de la parada núm 101 delMercat del Carrilet de l’activitat de “VENDA DE PASTA FRESCA” a la de“XARCUTERIA-CANSALADERIA”, amb les següents condicions:

Segon. S’haurà d’ingressar a la Recaptació municipal la quantitat detres-cents vint-i-sis euros i trenta-cinc cèntims (326’35 €), enels següents terminis:

Si aquesta resolució es notifica entre els dies 1 i 15 del mes, el termini de pagament finalitzarà el dia 5 del mes següent.

Si la notificació es realitza entre els dies 16 i darrer del mes, el termini de pagament finalitzarà el dia 20 del mes següent.

Una vegada transcorreguts els terminis assenyalats per al pagament enperíode voluntari, sense haver-se efectuat l’ingrés, s’iniciarà elprocediment de constrenyiment, amb un recàrrec del 20 per 100, més elsinteressos de demora i costes del procediment.

Tercer. De conformitat amb el que s’estableix en l’article 34 delReglament de Mercats Municipals de Reus, la parada núm. 101 del Mercatdel Carrilet estarà identificada segons la seva classificació i elsseus productes només seran exposats dins de la superfície de ditaparada.

D’altra banda, en el desenvolupament de l’activitat s’haurà d’acomplir estrictament amb la normativa tecnicosanitària vigent.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

13.- Patrimoni del Sòl. Acceptació de l’Acord del Jurat d'Expropiacióde Catalunya de data 22.10.03, fixant el preu just de la finca núm. 14de les afectades per sistema viari del PGOU a executar mitjançant elProjecte d’urbanització dels carrers Ponent, Frederic Mistral, Alegria,Sud i Immaculada, al Barri Immaculada.

S’acorda:

- Acceptar en la seva integritat l’acord del Jurat d'Expropiació deCatalunya de data 22.10.03 fixant el preu just de la finca núm. 14 deles afectades per sistema viari i espais lliures del PGOU aexecutar mitjançant el Projecte d’urbanització dels carrers Ponent,Frederic Mistral, Alegria, Sud i Immaculada, al Barri Immaculada,situada al C/ Migdia, núm. 18, propietat dels HEREUS legítims dels Srs.ALFONSO PEREZ PONCE i ROSA PONCE DIAZ, i que importa la quantitat totalde 3.824,13 euros.

14.- Patrimoni del Sòl. Acceptació de l’Acord del Jurat d'Expropiacióde Catalunya de data 22.10.03, fixant el preu just de la finca núm. 15de les afectades per sistema viari del PGOU a executar mitjançant elProjecte d’urbanització dels carrers Ponent, Frederic Mistral, Alegria,Sud i Immaculada, al Barri Immaculada.

S’acorda:

- Acceptar en la seva integritat l’acord del Jurat d'Expropiació deCatalunya de data 22.10.03 fixant el preu just de la finca núm. 15 deles afectades per sistema viari i espais lliures del PGOU aexecutar mitjançant el Projecte d’urbanització dels carrers Ponent,Frederic Mistral, Alegria, Sud i Immaculada, al Barri Immaculada,situada al C/ Frederic Mistral, núm. 7, baixos i que importa laquantitat total de 1.467,35 euros, si bé només cal fer efectiva laquantitat de 733,68 euros. Aquest import s’ha d’abonar als Srs. JOSEMOLERO GARCIA i ANTONIA HERVAS MORENO.

15.- Patrimoni del Sòl.- Acceptació de l’Acord del Juratd'Expropiació de Catalunya de data 22.10.03, fixant el preu just de lafinca núm. 23 de les afectades per sistema viari del PGOU a executarmitjançant el Projecte d’urbanització dels carrers Ponent, FredericMistral, Alegria, Sud i Immaculada, al Barri Immaculada.

S'acorda:

- Acceptar en la seva integritat l’acord del Jurat d'Expropiació deCatalunya de data 22.10.03 fixant el preu just de la finca núm. 1 deles afectades per sistema viari i espais lliures del PGOU aexecutar mitjançant el Projecte d’urbanització dels carrers Ponent,Frederic Mistral, Alegria, Sud i Immaculada, al Barri Immaculada,situada al C/ Frederic Mistral, núm. 1, propietat dels Srs. ANTONIOFRANCISCO CAMPOS CARMONA i HEREU de la Sra. NATIVIDAD AMADOR AMADOR(Rubén Amador Amador), i que importa la quantitat total de 9.854,21euros.

16.- Patrimoni del Sòl.- Aprovació inicial del Projecte detaxació conjunt d eles finques objecte d’expropiació forçosa inclosesdins de l’àmbit del pla parcial plurimunicipal del sector logístic i deserveis, Clau L, dels municipis de Tarragona i Reus, que s’executa pelsistema d’expropiació.

S’acorda:

Primer. Aprovar inicialment el Projecte de taxació conjunta de lesfinques objecte d’expropiació forçosa incloses dins de l’àmbit del Plaparcial plurimunicipal del Sector Logístic i de serveis, Clau L, delsmunicipis de Tarragona i Reus, que s’executa per sistema d’expropiació.
Segon. Posar l’esmentat Projecte a informació pública pel termini d’unmes i notificar els fulls d’apreuament corresponents als interessats,per tal que puguin formular-hi observacions i reclamacions concernentsa la titularitat o a la valoració de llurs drets respectius.

17.- Gestió Urbanística. Aprovació de la constitució de la Junta deCompensació de l’àrea 4.10 “Forques Velles” (A) i adhesió del’Ajuntament.

S’acorda:

Primer. Aprovar la constitució de la Junta de Compensació de l’àrea 4.10 “Forques Velles” (A).

Segon. Instar la inscripció de la Junta de Compensació en el Registre d’Entitats Urbanístiques Col·laboradores.

Tercer. D’acord amb allò previst a l’article 163.2 del Reglament deGestió Urbanística, l’Ajuntament de Reus s’adhereix com a un propietarimés a la Junta de Compensació en quan que és titular dels terrenysinclosos a l’àmbit del polígon, que es concreten en la finca municipalnúm. 46.468, inscrita en el Registre de la Propietat núm. 1 de Reus, altom 1.388, llibre 912, foli 176.

Així mateix es faculta el Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura iUrbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, a efectes de representació iper signar tots els documents necessaris per a la efectivitat d’aquestacord.
Assumptes sobrevinguts.

Precs i preguntes

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.