Junta de Govern Local 2004-03-12

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/08/2024
E.g., 18/08/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 12/03/2004

CTE DELS ACORDS ADOPTATS PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 12 DE MARÇ DE 2004

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió anterior de data 5 de març de 2004.

2.- Informació de l’Alcaldia

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

3.- PATRIMONI DEL SÒL.- Adjudicació definitiva de la venda mitjançantconcurs de la finca de propietat municipal, situada al c/ Josep M.Prous i Vila.

S’acorda:

Primer. Adjudicar definitivament la venda mitjançant concurs, de lafinca situada al c/ Josep M. Prous i Vila (forma part de la fincaregistral núm. 8.391), a la mercantil i per l’import que s’indica acontinuació:

Finca núm. 1 (c/. Josep M. Prous i Vila) a la mercantil JACINT SALVADÓ,SL amb NIF núm. B-43537513, i amb domicili a Alforja Av. deCatalunya núm. 5. Aquesta adjudicació és pels imports següents:

1) Preu d’adjudicació: 364.300 Euros
2) IVA: 58.288 Euros.
3) Despeses publicació: 79’98 Euros.

Segon. Aquesta adjudicació es fa de conformitat amb els següents punts:

1. A més del preu d'adjudicació, l’adjudicatari haurà de satisfer elsimports, abans indicats, corresponents a les despeses de publicació del’anunci del concurs.

2. Així mateix, l’adjudicatari haurà de satisfer l’import que pelconcepte de l'IVA, correspongui a la finca venuda mitjançantconcurs.

3. Les despeses d'atorgament de l'escriptura pública de compravenda id’assumir les obligacions dimanants del plec de condicions, seran acàrrec de la part adjudicatària, tal i com s’estableix al plec decondicions econòmicoadministratives.

4. Seran a càrrec de la part designada en el plec de condicions, la resta de despeses no especificades.

5. El pagament del preu de l'adjudicació, despeses de publicació il'IVA de la venda, es realitzarà en els terminis indicats en elplec de condicions económicoadministratives.

Tercer. Facultar l’Alcaldia i el Tinent d’Alcalde Delegatd’Arquitectura i Urbanisme, per que qualsevol d’ells dosindistintament, pugui atorgar les escriptures públiques i demésdocuments necessaris per a la formalització d'aquestes adjudicacions iacords.

4.- PATRIMONI DEL SÒL.- Adjudicació definitiva de la venda mitjançantconcurs de la finca de propietat municipal, situada al c/ Pradell de laTeixeta núm. 7.

S’acorda:

Primer. Adjudicar definitivament la venda mitjançant concurs, de lafinca situada al c/ Pradell de la Teixeta núm. 7 (Finca registral núm.44.525), a la mercantil i per l’import que s’indica a continuació:

Finca núm. 2 (c/. Pradell de la Teixeta núm. 7) a la mercantilCONSTRUCCIONES OLIVERMAR 2003, S. L. amb NIF. núm. B-43709302, i ambdomicili a Reus, c/ Argentera núm. 15 baixos. Aquesta adjudicació éspels imports següents:

1) Preu d’adjudicació: 237.795 Euros
2) IVA: 38.047’20 Euros.
3) Despeses publicació: 79’98 Euros.

Segon. Aquesta adjudicació es fa de conformitat amb els següents punts:

1. A més del preu d'adjudicació, l’adjudicatari haurà de satisfer elsimports, abans indicats, corresponents a les despeses de publicació del’anunci del concurs.

2. Així mateix, l’adjudicatari haurà de satisfer l’import que pelconcepte de l'IVA, correspongui a la finca venuda mitjançantconcurs.

3. Les despeses d'atorgament de l'escriptura pública de compravenda id’assumir les obligacions dimanants del plec de condicions, seran acàrrec de la part adjudicatària, tal i com s’estableix al plec decondicions econòmicoadministratives.

4. Seran a càrrec de la part designada en el plec de condicions, la resta de despeses no especificades.

5. El pagament del preu de l'adjudicació, despeses de publicació il'IVA de la venda, es realitzarà en els terminis indicats en elplec de condicions económicoadministratives.

Tercer. Facultar l’Alcaldia i el Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme, per que qualsevol d’ells dosindistintament, pugui atorgar les escriptures públiques i demésdocuments necessaris per a la formalització d'aquestes adjudicacions iacords.

5.- PATRIMONI DEL SÒL.- Adjudicació definitiva de la venda mitjançantconcurs de la finca de propietat municipal, situada a l’Av. MariàFortuny 67-69.

S’acorda:

Primer. Adjudicar definitivament la venda mitjançant concurs, de lafinca situada a l’Av. Marià Fortuny 67-69 (Finca registral núm.27.534), a la mercantil i per l’import que s’indica a continuació:

Finca núm. 3 (Av. Marià Fortuny 67-69) a la mercantil ANGULLO EMPRESACONSTRUCTORA, S.A.. amb NIF. núm. A-43108174, i amb domicili a Reus, c/Jacint Barrau núm. 000-B. Aquesta adjudicació és pels imports següents:

1) Preu d’adjudicació: 790.614 Euros
2) IVA: 126.498’24 Euros.
3) Despeses publicació: 79’98 Euros.

Segon. Aquesta adjudicació es fa de conformitat amb els següents punts:

1. A més del preu d'adjudicació, l’adjudicatari haurà de satisfer elsimports, abans indicats, corresponents a les despeses de publicació del’anunci del concurs.

2. Així mateix, l’adjudicatari haurà de satisfer l’import que pelconcepte de l'IVA, correspongui a la finca venuda mitjançantconcurs.

3. Les despeses d'atorgament de l'escriptura pública de compravenda id’assumir les obligacions dimanants del plec de condicions, seran acàrrec de la part adjudicatària, tal i com s’estableix al plec decondicions econòmicoadministratives.

4. Seran a càrrec de la part designada en el plec de condicions, la resta de despeses no especificades.

5. El pagament del preu de l'adjudicació, despeses de publicació il'IVA de la venda, es realitzarà en els terminis indicats en elplec de condicions económicoadministratives.

Tercer. Facultar l’Alcaldia i el Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme, per que qualsevol d’ells dosindistintament, pugui atorgar les escriptures públiques i demésdocuments necessaris per a la formalització d'aquestes adjudicacions iacords.

6.- PATRIMONI DEL SÒL.- Adjudicació definitiva de la venda mitjançantconcurs de la finca de propietat municipal, situada al c/ de laTolerància núm. 33.

S’acorda:

Primer. Adjudicar definitivament la venda mitjançant concurs, de lafinca situada al c/ de la Tolerància núm. 33 (Finca registral núm.27.480), a la mercantil i per l’import que s’indica a continuació:

Finca núm. 4 (c/. de la Tolerància núm. 33) a la mercantil ESTRUCTURAS BAIX CAMP, SL amb NIF. núm. B-43563253, i amb domicili aReus, Av. Carrilet núm. 32, 6è 1a. Aquesta adjudicació és pels importssegüents:

Preu d’adjudicació: 378.340’66 Euros
IVA: 60.534’51 Euros
3) Despeses publicació: 79’98 Euros.

Segon. Aquesta adjudicació es fa de conformitat amb els següents punts:

1. A més del preu d'adjudicació, l’adjudicatari haurà de satisfer elsimports, abans indicats, corresponents a les despeses de publicació del’anunci del concurs.

2. Així mateix, l’adjudicatari haurà de satisfer l’import que pelconcepte de l'IVA, correspongui a la finca venuda mitjançantconcurs.

3. Les despeses d'atorgament de l'escriptura pública de compravenda id’assumir les obligacions dimanants del plec de condicions, seran acàrrec de la part adjudicatària, tal i com s’estableix al plec decondicions econòmicoadministratives.

4. Seran a càrrec de la part designada en el plec de condicions, la resta de despeses no especificades.

5. El pagament del preu de l'adjudicació, despeses de publicació il'IVA de la venda, es realitzarà en els terminis indicats en elplec de condicions económicoadministratives.

Tercer. Facultar l’Alcaldia i el Tinent d’Alcalde Delegatd’Arquitectura i Urbanisme, per que qualsevol d’ells dosindistintament, pugui atorgar les escriptures públiques i demésdocuments necessaris per a la formalització d'aquestes adjudicacions iacords.

7.- PATRIMONI DEL SÒL.- Adjudicació definitiva de la venda mitjançantconcurs de la finca de propietat municipal, situada al c/ Puig iFerrater núm. 33.

S’acorda:

Primer. Adjudicar definitivament la venda mitjançant concurs, de lafinca situada al c/ Puig i Ferrater núm. 33 (Finca registral núm.51.796), a la mercantil i per l’import que s’indica a continuació:

Finca núm. 5 (c/. Puig i Ferrater núm. 33) a la mercantil PROMOTORA ALEGO S. L. amb NIF. núm. B-43330000, i amb domicili a Reus,c/. Monsenyor Higini Anglès núm. 7 baixos. Aquesta adjudicació és pelsimports següents:

1) Preu d’adjudicació: 2.255.553’35 Euros
2) IVA: 360.888’54 Euros.
3) Despeses publicació: 79’98 Euros.

Segon. Aquesta adjudicació es fa de conformitat amb els següents punts:

1. A més del preu d'adjudicació, l’adjudicatari haurà de satisfer elsimports, abans indicats, corresponents a les despeses de publicació del’anunci del concurs.

2. Així mateix, l’adjudicatari haurà de satisfer l’import que pelconcepte de l'IVA, correspongui a la finca venuda mitjançantconcurs.

3. Les despeses d'atorgament de l'escriptura pública de compravenda id’assumir les obligacions dimanants del plec de condicions, seran acàrrec de la part adjudicatària, tal i com s’estableix al plec decondicions econòmicoadministratives.

4. Seran a càrrec de la part designada en el plec de condicions, la resta de despeses no especificades.

5. El pagament del preu de l'adjudicació, despeses de publicació il'IVA de la venda, es realitzarà en els terminis indicats en elplec de condicions económicoadministratives.

Tercer. Facultar l’Alcaldia i el Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme, per que qualsevol d’ells dosindistintament, pugui atorgar les escriptures públiques i demésdocuments necessaris per a la formalització d'aquestes adjudicacions iacords.”

8.- PATRIMONI DEL SÒL.- Adjudicació definitiva de la venda mitjançantconcurs de la finca de propietat municipal, situada al c/ Puig iFerrater núm. 37.

S’acorda:

Primer. Adjudicar definitivament la venda mitjançant concurs, de lafinca situada al c/ Puig i Ferrater núm. 37 (Finca registral núm.51.798), a la mercantil i per l’import que s’indica a continuació:

Finca núm. 6 (c/. Puig i Ferrater núm. 37) a la mercantil PROMOTORA ALEGO S. L. amb NIF. núm. B-43330000, i amb domicili a Reus,c/. Monsenyor Higini Anglès núm. 7 baixos. Aquesta adjudicació és pelsimports següents:

1) Preu d’adjudicació: 1.047.705’34’- Euros
2) IVA: 167.632’85’- Euros.
3) Despeses publicació: 79’98 Euros.

Segon. Aquesta adjudicació es fa de conformitat amb els següents punts:

1. A més del preu d'adjudicació, l’adjudicatari haurà de satisfer elsimports, abans indicats, corresponents a les despeses de publicació del’anunci del concurs.

2. Així mateix, l’adjudicatari haurà de satisfer l’import que pelconcepte de l'IVA, correspongui a la finca venuda mitjançantconcurs.

3. Les despeses d'atorgament de l'escriptura pública de compravenda id’assumir les obligacions dimanants del plec de condicions, seran acàrrec de la part adjudicatària, tal i com s’estableix al plec decondicions econòmicoadministratives.

4. Seran a càrrec de la part designada en el plec de condicions, la resta de despeses no especificades.

5. El pagament del preu de l'adjudicació, despeses de publicació il'IVA de la venda, es realitzarà en els terminis indicats en elplec de condicions económicoadministratives.

Tercer. Facultar l’Alcaldia i el Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme, per que qualsevol d’ells dosindistintament, pugui atorgar les escriptures públiques i demésdocuments necessaris per a la formalització d'aquestes adjudicacions iacords.

9.- PATRIMONI DEL SÒL.- Acceptació de l’Acord del Juratd'Expropiació de Catalunya de data 27.11.03, fixant el preu just deldret d’arrendament de la finca núm. 8 de les afectades per sistemaviari i espais lliures del PGOU a executar mitjançant el Projected’urbanització dels carrers Ponent, Frederic Mistral, Alegria, Sud iImmaculada, al Barri Immaculada.

S’acorda:

Acceptar en la seva integritat l’acord del Jurat d'Expropiació deCatalunya de data 27.11.03 fixant el preu just del dret d’arrendamentde la finca núm. 8 de les afectades per sistema viari i espaislliures del PGOU a executar mitjançant el Projecte d’urbanització delscarrers Ponent, Frederic Mistral, Alegria, Sud i Immaculada, al BarriImmaculada, situada al C/ Ponent, núm. 11, del que és titular elSr. JUAN OGAYAR LÓPEZ, i que importa la quantitat total de 2.852,37Euros.

10.- PATRIMONI DEL SÒL.- Inici de l’expedient administratiud’expropiació forçosa dels béns i drets afectats per sistema viari delPGOU, al c/ Mare de Déu del Pilar, núm. 22 i 24.

S’acorda:

Primer. Estimar parcialment les al·legacions formulades pels Srs. M.PILAR GUARQUE SAURA i MIGUEL CASALS MICHANS, tal i com s’ha indicat alparàgraf tercer de la part expositiva d’aquest acord, recollint-se a larelació definitiva, la inclusió dels béns i elements afectats ques’accepten. Es denega expressament la consideració de l’ocupaciótemporal per no ser necessària. Els perjudicis invocats seran objectede discussió a la fase de fixació del preu just. També es té perdesignat el domicili de notificacions.

Segon. Iniciar expedient d’expropiació forçosa i declarar la necessitatd’ocupació dels béns i drets afectats per sistema viari del PGOU al C/Mare de Déu del Pilar, núm. 22 i 24.

Tercer. Aprovar la relació definitiva de propietaris, béns i drets afectats per l’expropiació forçosa objecte d’aquest acord.

A continuació i d’acord amb l’establert a l’art. 17 de la Lleid’Expropiació Forçosa, s’especifica l’immoble afectat, el propietari,el domicili de notificacions i la naturalesa de l’afectació, lasuperfície afectada i els altres drets afectats.

1. C/ Mare de Déu del Pilar, núm. 24 (Ref. Cad. 0474441 CF4507A 0001 TR)

Propietaris: M. PILAR GUARQUE SAURA

Domicili: C/ Mare de Déu del Pilar, núm. 22-24 43205 REUS
Domicili de notificacions: (Aurora Fornós Vilanova
Rambla Nova, 9, 2n. 43003 TARRAGONA)

Naturalesa afectació i superfície afectada:
Terreny: 360 m(2) de superfície.
Tanca de façana: 10 metres lineals
Arbrat: L’indicat a la pàgina 19 del dictamen de l’Arquitecte J.M. Grandes Carreras.

Aquesta finca està inscrita al Registre de la Propietat, núm. 1 deReus, al Volum 766, Llibre 398, Foli 181, Finca registral núm. 12.506;està gravada amb les servituds de pas d’aigua i desguàs queresulten de les inscripcions 1a. i 8ena. de la finca registral núm.8.361, que, atès el destí del bé (sistema viari) es considera que noafecten a l’expropiació.

2. C/ Mare de Déu del Pilar, núm. 22 (Ref. Cad. 0474419 CF4507A 0001 ER)

Propietaris: MIGUEL CASALS MICHANS

Domicili: C/ Mare de Déu del Pilar, núm. 22-24
43205 REUS
Domicili de notificacions: (Aurora Fornós Vilanova
Rambla Nova, 9, 2n. 43003 TARRAGONA)

Naturalesa afectació i superfície afectada:
Terreny: 17,98 m(2) de superfície.
Tanca de façana: 1 metre lineal
Tanca metàl·lica de separació amb el núm. 24: 6 metres lineals
Instal·lació de botelles de propà
Instal·lació d’aparell d’aire condicional i boca de rec.
Paviment de pedra d’Alcover: 18 mÇ.

Aquesta finca està inscrita al Registre de la Propietat, núm. 1 deReus, al Volum 1.243, Llibre 360, Foli 42, Finca registral núm. 10.126;està gravada amb les servituds de pas d’aigua i desguàs queresulten de les inscripcions 1a. i 8ena. de la finca registral núm.8.361, que, atès el destí del bé (sistema viari) es considera que noafecten a l’expropiació.

NOTA: La reposició de les tanques i altres elements afectats noinclosos a la relació es reposarà per l’Ajuntament amb càrrec a lesobres d’execució del sistema viari.

11.- GESTIÓ URBANÍSTICA. Recepció de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del sector E.3 “Partida Vila”.

S’acorda:

Primer. Rebre les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacionscontingudes en la modificació del Projecte d’urbanització del Plaparcial del sector E.3 “Partida Vila”, les quals juntament amb lesobres rebudes per la Comissió de Govern d’aquest Ajuntament en dates30.03.2001 i 21.03.2003 completen la totalitat de les obrescorresponents al sector, a excepció de les obres assenyalades enl’informe del Servei d’Enginyeria-Noves Actuacions de data 25.02.2004 idetallades en la part expositiva d’aquest acord.

Segon. Retornar les fiances dipositades per RECORD PISOS, SL en dates17.03.2000, 30.07.2001, 30.07.2001 i 16.10.2003, d’imports201.985,26 euros, 233.293,24 euros, 34.246,43 euros i 14.180,83 euros,respectivament, sempre i qu
n sigui dipositada prèviament una novafiança d’import 171.000,00 euros, per garantir la part de les obres queresten pendents d’executar.

Tercer. Facultar el Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura iUrbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, per subscriure l’acta derecepció definitiva i demés documents necessaris per fer efectiu aquestacord.

12.- GESTIÓ URBANÍSTICA.- Aprovació definitiva dels Estatuts i Basesd’Actuació de la Junta de Compensació del Pla parcial del sector G.6“Urbanització Mercader”.

S’acorda:

Aprovar definitivament els Estatuts i Bases d’Actuació de la Junta deCompensació del Pla parcial del sector G.6 “Urbanització Mercader”.

13.- GESTIÓ URBANÍSTICA.- Aprovació de la constitució de la Junta deCompensació del Pla especial de l’àrea 3.9b “Entre Ctra. deCastellvell i Camí de la Mineta”.

S’acorda:

Primer. Aprovar la constitució de la Junta de Compensació del Plaespecial de l’àrea 3.9b “Entre Ctra. de Castellvell i Camí de laMineta”.

Segon. Instar la inscripció de la Junta de Compensació en el Registre d’Entitats Urbanístiques Col·laboradores.

COMISSIÓ DE SERVEIS PERSONALS

14.- ESPORT.- Aprovació de les bases que han de regir la concessió desubvencions atorgades per l’Ajuntament de Reus a persones o entitatsper al desenvolupament de l’esport a la ciutat.

S’acorda:

Primer. Aprovar inicialment les bases que han de regir la concessió desubvencions atorgades per l’ajuntament de Reus a persones o entitatsper al desenvolupament de l’esport a la ciutat.

Segon. Sotmetre l’expedient als tràmits d’informació pública iaudiència i, publicació en els butlletins oficials corresponents. Encas de no haver-hi cap reclamació o suggeriment, en el terminireglamentàriament establert, l’acord inicial esdevindrà definitiu.

15.- SERVEIS SOCIALS.- Proposta d’aprovació de les bases per a laconcessió d’ajuts individuals per menjar a domicili per a la gent grana la ciutat de Reus per a l’any 2004.

S’acorda:

Primer. Aprovar inicialment les bases per la concessió d’ajuts individuals per menjar a domicili per a la gent gran.

Segon. Sotmetre les bases anteriors al tràmit d’informació pública enla forma reglamentàriament prevista. En cas que no es formulinal·legacions o reclamacions en l’esmentat tràmit les bases restarandefinitivament aprovades.

16.- SERVEIS SOCIALS.- Proposta d’aprovació de les bases per a laconcessió d’ajuts individuals per teleassistència domiciliària per a lagent gran a la ciutat de Reus per a l’any 2004.

S’acorda:

Primer. Aprovar inicialment les bases per la concessió d’ajutsindividuals per teleassistència domiciliària a la ciutat de Reus per al’any 2004.

Segon. Sotmetre les bases anteriors al tràmit d’informació pública enla forma reglamentàriament prevista. En cas que no es formulinal·legacions o reclamacions en l’esmentat tràmit les bases restarandefinitivament aprovades.

17.- SERVEIS SOCIALS.- Proposta d’aprovació de les bases per a laconcessió d’ajuts individuals per transport adaptat a la ciutat de Reusper a l’any 2004.

S’acorda:

Primer. Aprovar inicialment les bases per la concessió d’ajutsindividuals per transport adaptat a la ciutat de Reus per a l’any 2004.

Segon. Sotmetre les bases anteriors al tràmit d’informació pública enla forma reglamentàriament prevista. En cas que no es formulinal·legacions o reclamacions en l’esmentat tràmit les bases restarandefinitivament aprovades.

18.- ENSENYAMENT.- Proposta d’aprovació de les bases que han de regirla concessió de subvencions, pel procediment de concurs públic, per aactuacions educatives d’especial interès promogudes per centresd’ensenyament públics, i per a la dotació de monitors/ores de menjadorescolar.

S’acorda:

Primer. Aprovar inicialment les bases que han de regir la concessió desubvencions, pel procediment de concurs públic, per a actuacionseducatives d’especial interès promogudes per centres d’ensenyamentpúblics, i per a la dotació de monitors/ores de menjador escolar.

Segon. Sotmetre les bases anteriors al tràmit d’informació pública enla forma reglamentàriament prevista. En cas que no es formulinal·legacions o reclamacions en l’esmentat tràmit, les bases restarandefinitivament aprovades.

Assumptes sobrevinguts.

No n’hi ha

Precs i preguntes

No n’hi ha

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.