Junta de Govern Local 2004-05-14

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 14/05/2004

EXTRACTE DELS ACORDS ADOPTATS PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 14 DE MAIG DE 2004

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió de data 7 de maig de 2004.

2.- Informació de l’Alcaldia.

3.- Moció de l’Alcaldia.- Designació d’una Mesa permanent de Contractació.

Es proposa:

Primer. Deixar sense efecte l’anterior Mesa de Contractació constituïda amb caràcter permanent per acord de la Comissió de Govern de 25.10.02.

Segon. Aprovar la constitució de la Mesa permanent de Contractació, amb la designació dels següents membres:

• President: El Tinent d’Alcalde Delegat de Recursos Generals, per delegació del Molt Il·ltre Sr. Alcalde en qualitat de President de la Corporació.
• President suplent: El Tinent d’Alcalde Delegat de Promoció i Estratègia.
• Vocal: El Director de l’Àrea de Serveis Generals.
• Vocal : El Director General de Serveis.
• Vocal: El Secretari General de l’Ajuntament.
• Vocal suplent: Funcionari/a en qui delegui.
• Vocal: La Interventora de l’Ajuntament.
• Vocal suplent: Funcionari/a de la intervenció municipal en qui delegui.
• Vocal: La Cap de Servei d’Assessoria Jurídica.
• Vocal suplent: La Cap d’Atenció al Client.
• Vocal-secretària: La Cap de la Unitat de Contractació.
• Vocal-secretari suplent: El Tècnic d’ Administració General adscrit a Contractació i Patrimoni.

La Mesa podrà estar assistida pels Directors d’Àrea competents, els tècnics de la Corporació, així com pels assessors externs quan ho consideri oportú.

Tercer. Publicar la constitució de la Mesa Permanent en el Butlletí Oficial d’aquesta Província.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

4.- Assessoria Jurídica.- Renúncia a les parades 106 i 107, dos magatzems i dos cambres de fred del Mercat del Carrilet.

S’acorda:

Primer. Acceptar la renúncia formulada per BIENVENIDO XIMENES XIMENES dels drets que li corresponen com a concessionari de les parades 106 i 107, els magatzems núm. 31 i 32 i dos cambres de fred del Mercat municipal del Carrilet.

Segon. Adjudicar les parades 106 i 107, els magatzems núm. 31 i 32 i dos cambres de fred del Mercat municipal del Carrilet a la societat anònima municipal "APARCAMENTS I MERCATS DE REUS, SAM" (AMERSAM), que gaudirà en relació a aquell de la condició de concessionària, sent la seva relació amb l’Ajuntament de caràcter jurídico-administratiu."

5.- Assessoria Jurídica.- Canvi de destí a àrea Mercat Central d’agrobotiga a arranjament de roba.

S’acorda:

Primer. Aprovar el canvi de classificació de l’àrea destinada a d’"altres activitats" "agrobotiga" del Mercat Central a l’activitat d’"altres activitats" per destinar-la a "arranjament de roba".

Segon. S’haurà d’ingressar a la Recaptació municipal la quantitat de tres-cents vint-i-sis euros i trenta-cinc cèntims (326’35.-_), en els següents terminis:

- Si aquesta resolució es notifica entre els dies 1 i 15 del mes, el termini de pagament finalitzarà el dia 5 del mes següent.

- Si la notificació es realitza entre els dies 16 i darrer del mes, el termini de pagament finalitzarà el dia 20 del mes següent.

Una vegada transcorreguts els terminis assenyalats per al pagament en període voluntari, sense haver-se efectuat l’ingrés, s’iniciarà el procediment de constrenyiment, amb un recàrrec del 20 per 100, més els interessos de demora i costes del procediment.

Tercer. De conformitat amb el que s’estableix en l’article 34 del Reglament de Mercats Municipals de Reus, l’àrea destinada a "arranjament de roba" del Mercat Central estarà identificada segons la seva classificació i els seus productes només seran exposats dins de la superfície de dita parada.

D’altra banda, en el desenvolupament de l’activitat s’haurà d’acomplir estrictament amb la normativa tecnicosanitària vigent.
6.- Contractació i Patrimoni.- Adjudicació de les obres de construcció de dues deixalleries al carrer Milà i Fontanals i carrer Martí Folguera, de la ciutat de Reus.

S’acorda:

Primer. Adjudicar a l'empresa COBRA INSTALACIONES Y SERVICIOS, S.A., l'execució de les obres de construcció de dues deixalleries al carrer Milà i Fontanals i carrer Martí Folguera, de la ciutat de Reus, per un import de 352.164’15 euros (IVA inclòs).

En aquest import s’inclou l’estudi de seguretat i salut, que s’havia pressupostat junt amb l’obra, d’acord amb el que disposa l’art 4 del RD 1627/97 de 24 d’octubre, regulador de les condicions mínimes de seguretat i salut a les obres de construcció.

L'empresa adjudicatària haurà de dipositar, a la Caixa Municipal, en el termini de 15 dies naturals a partir de la notificació d'aquest Acord, una garantia definitiva per import de 14.086’57 euros, tal i com estableixen els articles 36 i 41 del TRLCAP.

El contractista haurà de presentar en el termini de 15 dies naturals, a comptar des de la notificació d’aquest acord el pla de seguretat, per la seva oportuna aprovació, abans de l’inici de les obres.

Segon. Formalitzar el contracte administratiu en un termini de 30 dies naturals, al Departament de Contractació i Patrimoni, a l'empara dels articles 54 i 76 del TRLCAP, a comptar des del següent a la recepció de la notificació d’aquest Acord.

Tercer. Atorgar els recursos legals oportuns.

7.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació d’una pròrroga a l’empresa adjudicatària de les obres de reforma de l’Escola Oficial d’Idiomes.

S’acorda:

Primer. Atorgar una pròrroga a l’empresa AERREGE INTERIORS,S.L. en la realització de les obres de reforma de l’Escola Oficial d’Idiomes, havent d’estar ultimades el proper dia 01.07.04.

Segon. Atorgar els recursos legals oportuns.

8.- Contractació i Patrimoni.- Adjudicació de les obres de remodelació del paviment i serveis dels carrers Bellavista, Bonaire i Florida de la Urbanització Pelayo.

S’acorda:
Primer. Adjudicar a l'empresa CINOC SA, l'execució de les obres de remodelació del paviment i serveis dels carrers Bellavista, Bonaire i Florida de la Urbanització Pelayo, per un import de 354.519,00 euros (IVA inclòs).

En aquest import s’inclou l’estudi de seguretat i salut, que s’havia pressupostat junt amb l’obra, d’acord amb el que disposa l’art 4 del RD 1627/97 de 24 d’octubre, regulador de les condicions mínimes de seguretat i salut a les obres de construcció.

L'empresa adjudicatària haurà de dipositar, a la Caixa Municipal, en el termini de 8 dies naturals a partir de la notificació d'aquest Acord, una garantia definitiva per import de 14.180,76 euros, tal i com estableixen els articles 36 i 41 del TRLCAP.

El contractista haurà de presentar en el termini de 10 dies naturals, a comptar des de la notificació d’aquest acord el pla de seguretat, per la seva oportuna aprovació, abans de l’inici de les obres.

Segon. Formalitzar el contracte administratiu en un termini de 15 dies naturals, al Departament de Contractació i Patrimoni, a l'empara dels articles 54 i 76 del RDl 2/2000 de 16 de juny, a comptar des del següent a la recepció de la notificació d’aquest Acord.

Tercer. Acordar la devolució de la garantia provisional als licitadors no adjudicataris, en els termes previstos a l’article 65 del RD 1098/2001, de 12 d’octubre, pel qual s’aprova el reglament que desenvolupa la llei de contractes de les administracions públiques.

Quart. Comunicar a la Direcció Territorial del Govern de la Generalitat l’adopció d’aquest acord i aportar la documentació corresponent, segons models normalitzats.

Cinquè. Atorgar els recursos legals oportuns.

9.- Contractació i Patrimoni.- Adjudicació de les obres d’adequació del Mas Iglesias per a Biblioteca i Fototeca municipal.

S’acorda:

Primer. Adjudicar a l'empresa CONSTRUCCIONS JAÉN VALLÉS,S.L., l'execució de les obres d’adequació del Mas Iglesias per a Biblioteca i Fototeca municipal, per un import de 718.930’20 euros (IVA inclòs).

En aquest import s’inclou l’estudi de seguretat i salut, que s’havia pressupostat junt amb l’obra, d’acord amb el que disposa l’art 4 del RD 1627/97, de 24 d’octubre, regulador de les condicions mínimes de seguretat i salut a les obres de construcció.
L'empresa adjudicatària haurà de dipositar, a la Caixa Municipal, en el termini de 8 dies naturals a partir de la notificació d'aquest Acord, una garantia definitiva per import de 28.757’21euros, tal i com estableixen els articles 36 i 41 del TRLCAP.

El contractista haurà de presentar en el termini de 10 dies naturals, a comptar des de la notificació d’aquest acord el pla de seguretat, per la seva oportuna aprovació, abans de l’inici de les obres.

Segon. Formalitzar el contracte administratiu en un termini de 15 dies naturals, al Departament de Contractació i Patrimoni, a l'empara dels articles 54 i 76 del TRLCAP, a comptar des del següent a la recepció de la notificació d’aquest Acord.

Tercer. Comunicar a la direcció facultativa, representada pels senyors Antòn Pàmies Martorell i Eduard Pedrola Rullo l’adopció d’aquest acord.

Quart. Acordar la devolució de la garantia provisional als licitadors no adjudicataris, en els termes previstos a l’article 65 del RD 1098/2001, de 12 d’octubre, pel qual s’aprova el reglament que desenvolupa la llei de contractes de les administracions públiques.

Cinquè. Atorgar els recursos legals oportuns.

10.- Contractació i Patrimoni.- Adjudicació de les obres de remodelació de la xarxa de serveis de la urbanització de Sant Joan.

S’acorda:

Primer. Adjudicar a l'empresa COBRA INSTALACIONES Y SERVICIOS,S.A.-MONCOBRA,S.A. (Unió Temporal d’Empreses), l'execució de les obres de remodelació de la xarxa de serveis de la urbanització de Sant Joan, per un import de 418.383’27 euros (IVA inclòs).

En aquest import s’inclou l’estudi de seguretat i salut, que s’havia pressupostat junt amb l’obra, d’acord amb el que disposa l’art 4 del RD 1627/97, de 24 d’octubre, regulador de les condicions mínimes de seguretat i salut a les obres de construcció.

L'empresa adjudicatària haurà de dipositar, a la Caixa Municipal, en el termini de 8 dies naturals a partir de la notificació d'aquest Acord, una garantia definitiva per import de 16.735’33 euros, tal i com estableixen els articles 36 i 41 del TRLCAP.

El contractista haurà de presentar en el termini de 10 dies naturals, a comptar des de la notificació d’aquest acord el pla de seguretat, per la seva oportuna aprovació, abans de l’inici de les obres.
Segon. Formalitzar el contracte administratiu en un termini de 15 dies naturals, al Departament de Contractació i Patrimoni, a l'empara dels articles 54 i 76 del TRLCAP, a comptar des del següent a la recepció de la notificació d’aquest Acord, amb el benentès que abans de la seva formalització haurà de presentar-se còpia de l’escriptura pública de constitució de la UTE, legalitzada per Notari o compulsada pel Secretari de la Corporació.

Tercer. Acordar la devolució de la garantia provisional als licitadors no adjudicataris, en els termes previstos a l’article 65 del RD 1098/2001, de 12 d’octubre, pel qual s’aprova el reglament que desenvolupa la llei de contractes de les administracions públiques.

Quart. Comunicar a la Direcció Territorial del Govern de la Generalitat l’adopció d’aquest acord i aportar la documentació corresponent, segons models normalitzats.

Cinquè. Atorgar els recursos legals oportuns.

11.- Recursos Humans.- Aprovar la sol·licitud a la delegació territorial del Departament de Treball de la Generalitat de Catalunya de subvencions de Plans d’Ocupació fixats en la convocatòria per a l’any 2004.

S’acorda:

Primer. Sol·licitar a la delegació territorial del Departament de Treball i amb càrrec al fons creat a l’efecte, una subvenció de 6.348,33 euros per a la realització del següent projecte:

- Avaluació de les potencialitats del parc tecnològic del camp de Reus en l’àmbit de la nutrició i de les ciències de la salut.

Segon. Consignar al pressupost municipal el crèdit suficient per a fer front a les despeses que ocasionin els projectes aprovats pel director general d’ocupació de la Generalitat de Catalunya.

Tercer. Facultar el regidor tinent d’alcalde delegat de Recursos Generals als efectes de subscriure els documents necessaris per a l’efectivitat dels anteriors acords.

12.- Intervenció.- Aprovació de la relació de factures.

La Junta de Govern Local del dia 14 de maig de 2004, acorda:

- Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 3.083.322,28 _ (tres milions vuitanta-tres mil tres-cents vint-i-dos euros amb vint-i-vuit cèntims).

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

13.- Patrimoni del Sòl.- Recurs de reposició contra l’acord de la Junta de Govern Local de data 12.03.04, relatiu a l’inici de l’expedient administratiu d’expropiació forçosa dels béns i drets afectats per sistema viari del PGOU, al C/ Mare de Déu del Pilar, núm. 22 i 24.

S’acorda:

Primer. Estimar parcialment les al.legacions formulades pels Srs. M. PILAR GUARQUE SAURA i MIGUEL CASALS MICHANS, tal i com s’ha indicat al paràgraf quart de la part expositiva d’aquest acord, en el sentit que el paviment de pedra d’Alcover de l’immoble núm. 22 del C/ Mare de Déu del Pilar té una superfície afectada de 30,72 m_ (1,20m x 25,60m ) i que la tanca afectada de l’immoble núm. 24 del mateix carrer té una longitud de 19 ml (10 metres de la façana carrer i 9 metres darrera).

Segon. Desestimar expressament la petició d’inclusió a la relació definitiva dels elements que es reposen, esmentats a la part expositiva, atès que es va acordar així per minimitzar amb una direcció d’obres única els perjudicis i molèsties a la propietat.

Tercer. Desestimar la petició d’inclusió a la relació definitiva de la resta d’elements indicats a l’escrit de recurs i no referits als dos punts dipositis precedents, atès que no es tracta, pròpiament, de béns a incloure a la relació, sinó de possibles (segons s’estimin o no) perjudicis i danys derivats dels béns inclosos a la relació definitiva, i que, per tant, ja són objecte de discussió a la fase contradictòria de fixació del preu just, actualment en tràmit."

14.- Patrimoni del Sòl.- Autorització de la cessió del contracte de compravenda de l’immoble situat a l’Av. Marià Fortuny 67/69.

S’acorda:

Primer. Autoritzar la cessió, a favor de la mercantil ALARCA, S. L., amb NIF B-43233253, domiciliada a Reus, c/. Jacint Barrau 000-B, per part d’ANGULLO EMPRESA CONSTRUCTORA S.A., del contracte de compravenda de l’immoble situat a l’Av. Marià Fortuny 67-69 (finca registral núm. 27.534).

Aquesta cessió autoritzada, s’haurà de formalitzar entre adjudicatari i el cessionari en escriptura pública, i el cessionari (ALARCA, S. L.) restarà subrogat en tots els drets i obligacions que correspondrien al cedent (ANGULLO EMPRESA CONSTRUCTORA, S.A.). Les despeses fiscal seran segons Llei.
Segon. Els rebuts i factures de la compravenda per part de l’Ajuntament s’emetran a nom d’ALARCA, S. L.

Tercer. Facultar l’Alcaldia i el Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme, per que qualsevol d’ells dos indistintament, pugui atorgar les escriptures públiques i demés documents necessaris per a la formalització d'aquestes autoritzacions i acords.

COMISSIÓ DE SERVEIS PERSONALS

15.- Serveis Socials.- Aprovació del conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Reus i l’assemblea local de Creu Roja per a 2004.

S’acorda:

Primer. Aprovar el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Reus i l’Assemblea Local de la Creu Roja a Reus per tal de col·laborar en diverses actuacions relacionades amb matèries dels departaments de serveis socials, salut pública i educació i família, per a l’any 2004.

Segon. Facultar al Molt Il·ltre. Sr. Alcalde, Sr. Lluís Miquel Pérez i Segura, per a la signatura de l’esmentat conveni.

Assumptes sobrevinguts

No n’hi ha.

Precs i preguntes

No n’hi ha.

Reus, 20 de maig de 2004

El secretari general

AJUNTAMENT DE REUS
El Secretari

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.