Junta de Govern Local 2004-06-17

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 17/08/2024
E.g., 17/08/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dijous, 17/06/2004

CTE DELS ACORDS ADOPTATS PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 17 DE JUNY DE 2004

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió de 11 de juny de 2004.

2.- Informació de l’Alcaldia.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

3.- Intervenció.- Aprovació de la relació de factures.

S’acorda aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total d’1.823.309.26 _ (UN MILIÓ VUIT-CENTS VINT-I-TRES MIL TRES-CENTS NOU EUROS AMB VINT-I-SIS CÈNTIMS).

4.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació de la continuació del contracte del servei de conservació i manteniment de les instal·lacions d’enllumenat públic i ornamental del terme municipal de Reus.

S’acorda:

Primer. Aprovar la continuació del contracte del servei de conservació i manteniment de les instal·lacions d’enllumenat públic i ornamental del terme municipal de Reus, subscrit amb l’empresa SOCIEDAD ESPAÑOLA DE CONSTRUCCIONES ELÉCTRICAS, S.A. (SECE), fins que es procedeixi a la nova adjudicació.

Segon. Atorgar els recursos legals oportuns.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

5.- Patrimoni del Sòl.- Aprovació de la proforma notarial per a deixar sense efecte la constitució d’un dret de superfície sobre l’immoble núm. 4 del c/. Alfàbrega.

S’acorda:

Primer. Aprovar la proforma notarial per a deixar sense efecte la constitució d’un dret de superfície sobre l’immoble núm. 4 del c/. Alfàbrega, constituït a favor de la Fundació Privada "Institut Gaudí de la Construcció", segons la nova denominació autoritzada per escriptura de data 22.09.92 atorgada davant el notari de Barcelona Sr. José Ignacio Navas Oloriz.

Segon. Facultar el Molt Il·ltre. Sr. Alcalde, Sr. Lluís-Miquel Pérez i Segura, i el Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, perquè qualsevol d’ambdós, indistintament, en nom i representació de l’Ajuntament, subscrigui l’escriptura pública d’extinció de dret de superfície.

6.- Patrimoni del Sòl.- Aprovació del Conveni de fixació de preu just de mutu acord de l’immoble situat al C/ Ponent, núm. 14, afectat parcialment per sistema viari del PGOU, a executar mitjançant el Projecte d’urbanització dels carrers Ponent, Frederic Mistral, Alegria, Sud i Immaculada, del Barri Immaculada.

S’acorda aprovar en la seva integritat el Conveni de fixació de preu just de mutu acord per l’expropiació de l’immoble núm. 14 del C/ Ponent, afectat parcialment per sistema viari del PGOU, subscrit en data 12.05.04 amb els Srs. ANTONIO RUIZ FERNANDEZ i ENCARNACIÓN TRIVIÑO RUIZ, i que importa la quantitat total de 13.000,00 Euros."

7.- Patrimoni del Sòl.- Aprovació de la valoració municipal dels béns afectats per sistema viari del PGOU, al C/ Mare de Déu del Pilar, núm. 22 i 24, després de l’acord de la Junta de Govern Local de data 14.05.04.

S’acorda:

Aprovar la valoració municipal dels immobles situats al C/ Mare de Déu del Pilar, núm. 22 i 24, afectats per sistema viari del PGOU, que importa la quantitat total de 50.216,57 Euros."

8.- Gestió Urbanística.- Recepció definitiva de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de la prolongació del Passatge de la Rodona, a l’alçada del núm. 47 del c/ Doctor Robert.

S’acorda:

Primer. Rebre definitivament les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de la prolongació del Passatge de la Rodona, a l’alçada del núm. 47 del c/ Doctor Robert.

Segon. Retornar la fiança d’import 233,69 euros, dipositada en data 1 de febrer de 1996 per RESIDENCIAL MAS IGLESIAS, SA per a la realització d'assaigs de control de qualitat de les esmentades obres d’urbanització, si bé compensant de la quantitat que es troba pendent de pagament.

Tercer. Facultar el Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, per subscriure l’acta de recepció definitiva i demés documents necessaris per fer efectiu aquest acord."

9.- Gestió Urbanística.- Aprovació inicial del Projecte d’urbanització de l’àrea 4.76 "Carrer Sant Celestí", promogut per CONSTRUCCIONS ATRI, SA.

S’acorda:

Primer. Aprovar inicialment el Projecte d’urbanització de l’àrea 4.76 "Carrer Sant Celestí", promogut per CONSTRUCCIONS ATRI, SA, condicionat a què es dotin de papereres els carrers perimetrals.

Segon. Exposar-ho al públic durant un termini de 20 dies perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents."

10.- Gestió Urbanística.- Aprovació inicial del Projecte de compensació de l’àrea 4.23 "Camí Vell de Salou", promogut per JARDIN DE LA GORNAL, SL.

S’acorda:

Primer. Aprovar inicialment el Projecte de compensació de l’àrea 4.23 "Camí Vell de Salou", promogut per JARDIN DE LA GORNAL, SL, condicionat a que s’aporti text refós, per triplicat exemplar, on s’incorporin les determinacions següents:

- Caldrà acotar les finques inicials i les finques resultants.
- Caldrà justificar els percentatges de les finques resultants.

Segon. Exposar-ho al públic durant un termini de 20 dies perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents."

COMISSIÓ SERVEIS PERSONALS

11.- Contractació i Patrimoni.- Aprovar l’ampliació de la prestació dels serveis educatius adreçats a la petita infància que presta la Fundació Privada FASS, Fundació Assistencial, Sanitària i Social.

S’acorda:

Primer. Aprovar l’ampliació de la prestació dels serveis educatius adreçats a la petita infància que presta la Fundació Privada FASS, FUNDACIÓ ASSISTENCIAL, SANITÀRIA I SOCIAL, a les aules "Ralet, Ralet…" , relatius a:

La gestió del servei educatiu amb els mitjans humans que siguin necessaris per al correcte desenvolupament de les activitats. S’inclouen les tasques tècniques i administratives relatives a la contractació de l’equip docent, nòmines, i totes aquelles que se’n derivin per al normal desenvolupament de les activitats amb les especificacions següents:

• La selecció del personal docent i tècnic de les aules la realitzarà la Fundació Privada FASS, Fundació Assistencial, Sanitària i Social, sens perjudici de la integració dels membres de l’Àrea d’Educació i Família de l’Ajuntament en el tribunal que ha d’efectuar l’esmentada selecció.
• L’equip docent estarà integrat per una educadora per cada aula i d’una auxiliar educadora per a cada Centre Cívic. El personal docent i tècnic haurà de disposar de les titulacions acadèmiques requerides des de l’Àrea d’Educació i Família.
• Per a tot el personal es requerirà el nivell C de català.
• La formació d’una borsa de treball per a les eventuals necessitats de personal que pugui sorgir.

El personal adscrit a les Aules "Ralet, ralet…" mitjançant una relació laboral dependrà exclusivament de la Fundació Privada FASS a tots els efectes, sense que en cap cas no existeixi cap vincle de dependència funcionarial ni laboral amb l’Ajuntament. Prèviament a l’inici de l’execució de l’encàrrec de gestió, la Fundació Privada FASS ha d’especificar les persones concretes que executaran les prestacions i ha d’acreditar en qualsevol moment que ho requereixi l’Ajuntament, la seva afiliació i situació d’alta de la Seguretat Social. Durant la vigència del contracte, cal comunicar prèviament a l’Ajuntament qualsevol substitució o modificació d’aquelles persones i acreditar que la seva situació laboral s’ajusta a dret.

Correspondrà a l’Ajuntament de Reus:

• El seguiment i control de l’escolarització. L’Ajuntament cobrarà les quotes mensuals que han d’abonar les famílies dels infants segons els preus públics.

• L’adquisició i subministrament de material sens perjudici del que correspongui aportar a les famílies dels infants, i que serà fixat per l’Àrea d’Educació i Família.

• L’organització, contractació i gestió d’activitats educatives complementàries i, si s’escau, del cobrament als usuaris de les despeses que es puguin originar per aquest concepte.

• La planificació educativa. L’Àrea d’Educació i Família emetrà instruccions d’organització i funcionament dels diferents serveis educatius coordinats conjuntament amb la direcció pedagògica de l’escola bressol municipal La Ginesta.

• L’adquisició del mobiliari, equipament i instal·lacions inicials que siguin necessàries per al desenvolupament de l’activitat.

• La fixació dels preus públic a través de la corresponent ordenança.

• L’admissió de l’alumnat. L’Ajuntament assumeix la total competència en matèria de preinscripció i matriculació d’alumnes a les llars d’infants públiques i privades concertades de la ciutat i amplia aquesta oferta oferint alhora la preinscripció a les Aules "Ralet, ralet…"

• La prestació dels serveis de neteja, manteniment, electricitat, aigua i telèfon.

• Les relacions de qualsevol àmbit amb les Administracions públiques i organismes en l’àmbit de les respectives competències.

• La fundació privada FASS podrà fer difusió de l’activitat de gestió de les Aules "Ralet, ralet…" exclusivament utilitzant els mitjans publicitaris de l’esmentada Fundació del grup SAGESSA.

Segon. El present encàrrec s’efectua fins al 31 de juliol de 2004.

Tercer. La despesa màxima estimada prevista al pressupost municipal és de 71.000 euros (exempt d’IVA)."

12.- Educació i Família.- Encàrrec del desenvolupament de casals d’estiu per a infants entre 3 i 12 anys del Programa d’Activitats Estiu 2004 a la Societat Municipal Reus Esport i Lleure, SA
S’acorda:
Primer. Encomanar el desenvolupament de les següents activitats d’estiu:
Casal d’estiu al CEIP General Prim
Casal d’estiu al CEIP Pompeu Fabra
Casal d’estiu al Centre Cívic Migjorn / CEIP Marià Fortuny
a la societat municipal Reus Esport i Lleure SA, que haurà d’aportar el personal necessari pel desenvolupament de les esmentades activitats i els recursos d'acord al contingut de les mateixes, pels imports que es detallen en el pressupost presentat per l’empresa Reus Esport i Lleure, SA.
Així mateix Reus Esport i Lleure facturarà els materials o serveis complementaris a preu de cost amb l’increment del 6% en concepte de despeses generals i de gestió, més l’IVA corresponent.
Segon. L’import d’aquest programa serà sufragat en primer lloc per les famílies dels inscrits/es, que faran efectives a Reus Esport i Lleure SA les quotes d’inscripció màximes següents:
9 a 13 h 30,00 _ 8 a 13 h 38,00 _
9 a 15 h (amb dinar) 50,00 _ 8 a 15 h (amb dinar) 58,00 _
L’import restant serà fet efectiu per l’Ajuntament a càrrec de la partida 42211-227, prèvia presentació del resum econòmic comparatiu amb el pressupost, liquidació i memòria final, per un import màxim de 13.100,00 _.
Tercer. L'Ajuntament podrà anul·lar un o diversos torns o activitats quan el nombre d'inscrits no assoleixi els mínims necessaris sempre que ho comuniqui a Reus Esport i Lleure SA amb 15 dies d'antelació.
Quart. Facultar a la Sra. Empar Pont Albert, tinenta d’alcalde delegada d’Educació i Família, per a la formalització de qualsevol document que esdevingui necessari per fer efectius aquests acords.

Assumptes sobrevinguts. No n’hi ha.

Precs i preguntes. No n’hi ha.

Reus 21 de juny 2004
El secretari general

Jaume Renyer i Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.