Junta de Govern Local 2004-07-16

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 17/08/2024
E.g., 17/08/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 16/07/2004

CTE DELS ACORDS ADOPTATS PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 16 DE JULIOL DE 2004

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió de 2 de juliol de 2004.

2.- Informació de l’Alcaldia.

3.- Moció de l’Alcaldia. Conveni entre la Diputació de Tarragona, l’Ajuntament de Reus, l’Ajuntament de Tarragona, el Consorci de Turisme de Catalunya, la Cambra de Comerç, Indústria i Navegació de Reus, la Cambra de Comerç, Indústria i Navegació de Tarragona, REDESSA, CIMALSA i la Companyia Aèria AIR NOSTRUM, relatiu a la promoció de les comarques tarragonines i el desenvolupament econòmic de l’àrea d’influència de l’aeroport de Reus.

S’acorda:

Primer: Aprovar el conveni a subscriure amb la Diputació de Tarragona, l’Ajuntament de Tarragona, la Cambra de Comerç, Indústria i Navegació de Reus, la Cambra de Comerç, Indústria i Navegació de Tarragona, el Consorci Turisme de Catalunya, REDESSA, CIMALSA i l’empresa AIR NOSTRUM, LÍNIAS AEREAS que ha de fixar el marc de col·laboració entre les entitats esmentades en relació a l’establiment d’enllaços aeris entre Reus i Madrid així com definir el patrocini publicitari per a la promoció de les comarques tarragonines i el desenvolupament econòmic de l’àrea d’influència de l’aeroport de Reus. Aquest conveni tindrà una durada de tres anys.

Segon: Fruit d’aquest conveni l’Ajuntament de Reus es compromet a fer front al finançament de les accions publicitàries i de promoció de l’establiment de la línia aèria en els termes següents:

- L’import anual, durant un període de tres anys a satisfer per l’Ajuntament de Reus es de 6.000 _ ( més IVA).
- L’import esmentat serà satisfet dins la primera quinzena de cada exercici o semestralment (també dins de la primera quinzena del semestre), prèvia presentació per part de REDESSA de la corresponent factura.

Tercer: La participació municipal resta condicionada a l’existència de crèdit suficient en el pressupost municipal.

Quart: Facultar al Molt Il.ltre. Sr. alcalde per tal de signar tots els documents públics i privats que siguin necessaris per a l’efectivitat dels presents acords.

4.- Moció de l’Alcaldia. Encarregant a INNOVA la gestió de diferents actuacions en relació a la Capsa Gaudí.

S’acorda:

Primer: Encarregar a l’empresa municipal "INNOVA, GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, S.L." la realització de les actuacions necessàries per a l’execució de les obres de construcció i rehabilitació i dels equipaments de l’edifici de la CAPSA GAUDÍ i per a establir el seu finançament.

L’empresa INNOVA realitzarà les actuacions esmentades directament o a través de l’empresa filial que sigui més idònia per a dur-les a terme.

Segon: El finançament de les actuacions que s’encarreguen en l’apartat PRIMER, anterior, serà assumit, al seu càrrec, per l’empresa municipal "INNOVA, GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, S.L.

No obstant el que s’estableix en el paràgraf anterior l’Ajuntament acordarà les compensacions econòmiques que consideri pertinents a favor de l’empresa.

Tercer: Sense perjudici del que s’estableix en els anteriors acords correspondrà a l’Ajuntament la superior direcció, control i supervisió dels treballs que s’encarreguen."

5.- Moció de l’Alcaldia. Encarregant a AREMSA l’execució de les actuacions per a l’ampliació de la deixalleria municipal.

S’acorda:

Primer: Encarregar a l’empresa municipal "AIGÜES DE REUS, EMPRESA MUNICIPAL, S.A." l’execució de les obres i equipaments per a l’ampliació de la deixalleria municipal.

Segon: El finançament de les obres i equipaments esmentats en l’acord PRIMER, anterior, en l’import que, en el seu cas, no sigui subvencionat per l’ajut que atorgui l’Agència de Residus de Catalunya, serà assumit, al seu càrrec, per l’empresa municipal "AIGÜES DE REUS, EMPRESA MUNICIPAL, S.A.".

No obstant el que s’estableix en el paràgraf anterior l’Ajuntament acordarà les compensacions econòmiques que consideri pertinents a favor de l’empresa.

Tercer: Sense perjudici del que s’estableix en els anteriors acords correspondrà a l’Ajuntament la superior direcció, control i supervisió dels treballs que s’encarreguen.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

6.- Intervenció. Aprovació de la relació de factures.

S’acorda:

Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total d’1.106.894,33 _ (un milió cent sis mil vuit-cents noranta-quatre euros amb trenta-tres cèntims).

7.- Contractació i Patrimoni. Abonament d’una indemnització a l’empresa adjudicatària de les obres d’arranjament de l’entorn del Mercat Central pel sobrecost ocasionat arrel de l’acceleració de l’execució de les obres.

S’acorda:

Primer: Abonar la quantitat de 20.300 euros, a l'empresa COBRA INSTALACIONES Y SERVICIOS, S.A., en concepte d’indemnització pel sobrecost ocasionat arrel de l’acceleració de l’execució de les obres d’arranjament de l’entorn del Mercat Central.

Segon: Atorgar els recursos legals oportuns.

8.- Contractació i Patrimoni. Aprovació d’uns preus contradictoris de les obres de remodelació del carrer Sant Llorenç.

S’acorda:

Primer: Aprovar els preus contradictoris que consten a l’acta de data 06.07.04 acceptats pel contractista i fixats d'acord amb les medicions i preus acordats per la direcció facultativa Municipal, en relació a les obres de remodelació del carrer Sant Llorenç, adjudicades a l'empresa COBRA INSTALACIONES Y SERVICIOS, S.A.

Segon: Atorgar els recursos legals oportuns.

9.- Contractació i Patrimoni. Aprovar la pròrroga i l’actualització de preus del contracte relatiu a les obres de millora del paviment asfàltic dels carrers de la ciutat de Reus.

S’acorda:

Primer: Aprovar la pròrroga del contracte relatiu a les obres de millora del paviment asfàltic dels carrers de la ciutat de Reus, per un període d’un any, amb efectes des del dia 11.07.04, i així com també, l’actualització de preus d’acord amb l’Índex de Preus al Consum referit al període juliol 2003-juliol 2004.

Segon: Atorgar els recursos legals oportuns.

10.- Contractació i Patrimoni. Aprovar una pròrroga en l’execució de les obres de reforma de l’Escola Oficial d’Idiomes.

S’acorda:

Primer: Atorgar una pròrroga a l’empresa AERREGE INTERIORS,S.L. en la realització de les obres de reforma de l’Escola Oficial d’Idiomes, havent d’estar ultimades el proper dia 31.07.04.

Segon: Atorgar els recursos legals oportuns.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

11.- Contractació i Patrimoni. Aprovació definitiva del projecte i aprovació del plec de clàusules administratives particulars que ha de regir la contractació, mitjançant concurs públic amb procediment obert i caràcter urgent, de les obres de reforma del local situat al c/Mas Abelló 14 per ubicar el Casal Municipal de la 3ª Edat, districte IV al Barri Sant Josep Obrer, i convocar concurs públic.

S’acorda:

Primer: Aprovar definitivament el projecte de les obres de reforma del local situat al c/ Mas Abelló 14 per ubicar el Casal Municipal de la 3ª Edat, Districte IV, al Barri Sant Josep Obrer, amb un pressupost de 137.798,21 _ (IVA inclòs). En aquest import s’inclou el pressupost de l’estudi bàsic de seguretat i salut de les obres de construcció.

Segon: Publicar l’edicte d’aprovació definitiva en els Butlletins Oficials corresponents, de conformitat amb el que disposa l’article 38.2 del ROAS.

Tercer: Aprovar el plec de clàusules administratives particulars, que ha de regir la contractació, mitjançant concurs públic amb procediment obert i tràmit urgent, de les obres de reforma del local situat al c/ Mas Abelló 14 per ubicar el Casal Municipal de la 3ª Edat, districte IV al Barri Sant Josep Obrer, amb un tipus de licitació de 137.798’21 euros (IVA inclòs), i sotmetre’l a tràmit d’exposició al públic per un termini de 10 dies hàbils en els butlletins oficials corresponents.

Quart: Convocar simultàniament concurs públic amb procediment obert en els butlletins oficials corresponents, a l'empara de l'article 78 del TRLCAP, amb el benentès que en el supòsit que es formulin al·legacions al plec de clàusules, la licitació s’ajornarà fins que, un cop resoltes, s’anunciï de nou la licitació.

12.- Contractació i Patrimoni. Aprovació inicial del projecte d’ampliació de la deixalleria municipal.

S’acorda:

Primer: Declarar la urgència en la tramitació de l’expedient per raons d’interès
públic.

Segon: Aprovar inicialment el projecte de l’ampliació de la deixalleria municipal, amb un pressupost de 416.996’79 euros (IVA inclòs). En aquest import s’inclou el pressupost de l’estudi de seguretat i salut de les obres de construcció.

Tercer. Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d’acord amb l’article 235.2.c) del TRLMRLC, el projecte per un termini de 15 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

L’aprovació definitiva del projecte queda condicionada a l’emissió dels pertinents informes favorables per part de les Administracions corresponents, relatius al tràmit d’activitats.

13.- Contractació i Patrimoni. Aprovació inicial del projecte de les obres de pavimentació i serveis del Passatge de la Mare de Déu dels Desamparats.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte de les obres de pavimentació i serveis al Passatge de la Mare de Déu dels Desemparats amb un pressupost de 140.713,45 _ (IVA inclòs) import que inclou el pressupost de l’estudi bàsic de seguretat i salut de les obres de construcció, i més un import de 15.357,80 _ corresponent a les expropiacions, ascendint a un import total de 156.071,25 _ (IVA inclòs).

Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l’article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

Tercer: Comunicar l’adopció d’aquest Acord als afectats per les expropiacions forçoses dels terrenys, de conformitat amb el que disposa, l’art. 31 de la Llei 30/92 de 26 de novembre de Règim jurídic i procediment administratiu comú i l’art. 37.2 del ROAS.
14.- Gestió Urbanística. Aprovació inicial del compte de liquidació definitiu del Projecte de reparcel·lació del polígon I del Pla parcial del sector G.1 "Mas Iglesias".

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el compte de liquidació definitiu del Projecte de reparcel·lació del polígon I del Pla parcial del sector G.1 "Mas Iglesias", formulat per aquest Ajuntament, amb un import total de 1.536.321,27 _.

Segon: Exposar-ho al públic durant un termini de 20 dies perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents.

15.- Gestió Urbanística. Aprovació definitiva del compte de liquidació definitiu del Projecte de reparcel·lació del Pla parcial del sector D.3b) AIQSA.

S’acorda:

Aprovar definitivament el compte de liquidació definitiu del Projecte de reparcel·lació del Pla parcial del sector D.3b) AIQSA, formulat per aquest Ajuntament, amb un import total de 663.821,11 _.

16.- Gestió Urbanística. Recepció definitiva de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del subsector 1 del sector F.2 "Camí dels Morts".

S’acorda:

Primer: Rebre definitivament les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del subsector 1 del sector F.2 "Camí dels Morts".

Segon: Retornar les fiances d’imports 76.999,22 i 1.240.081,90 euros, dipositades en dates 23.05.2001 i 11.11.2002 per SUPERMERCADOS SABECO, SA, i de 51.332,82 euros, dipositada el 23.05.2001 per BINERA, SL.

Tercer: Facultar el Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, per subscriure l’acta de recepció definitiva i demés documents necessaris per fer efectiu aquest acord.

17.- Gestió Urbanística. Aprovació inicial del projecte de compensació de l’àrea 4.10 "Forques Velles" (A), promogut per la Junta de Compensació.

Per tot l’exposat; a l’empara del que estableix l’article 64 del Decret Legislatiu 1/1990, de 12 de juliol, pel qual s’aprova la refosa dels textos legals vigents a Catalunya en matèria urbanística, i l’article 174 del Reglament de Gestió Urbanística; a proposta de la Comissió Informativa de Serveis Territorials, i en ús de les atribucions delegades per l’Alcalde per Decret de data 17 de juny de 2003, s’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el Projecte de compensació de l’àrea 4.10 "Forques Velles" (A), promogut per la Junta de Compensació, condicionat a que s’aporti certificació de conformitat del creditor respecte a la divisió i al trasllat a les finques resultants de les càrregues hipotecàries existents sobre les finques inicials.

Segon: Exposar-ho al públic durant un termini de 20 dies perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents.

18.- Gestió Urbanística. Aprovació inicial del Projecte d’urbanització de l’àrea 4.10 "Forques Velles" (A), promogut per la Junta de compensació.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el Projecte d’urbanització de l’àrea 4.10 "Forques Velles" (A), promogut per la Junta de compensació.

Segon: Exposar-ho al públic durant un termini de 20 dies perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents.

19.- Gestió Urbanística. Aprovació definitiva del Projecte de compensació del Pla especial de reforma interior de l’àrea 3.9b "Entre Ctra. de Castellvell i Camí de la Mineta", promogut per la Junta de Compensació.

S’acorda:

Primer: Aprovar definitivament el Projecte de compensació del Pla especial de reforma interior de l’àrea 3.9b "Entre Ctra. de Castellvell i Camí de la Mineta", promogut per la Junta de Compensació.

Segon: Trametre un exemplar del projecte i còpia de l’expedient administratiu a la Comissió Territorial d’Urbanisme de Tarragona.

20.- Gestió Urbanística. Aprovació inicial del projecte de compensació del Pla parcial del sector D.3.a) AIQSA, promogut per la Junta de Compensació.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el Projecte de compensació del Pla parcial del sector D.3.a) AIQSA, promogut per la Junta de Compensació, condicionat a les determinacions resultants de l’informe emès en data 03.06.2004 per la cap del Secció dels Serveis Administratius de Serveis Territorials i de l’informe de l’arquitecte del Servei d’Urbanisme de data 10.06.2004, els quals s’adjunten com a fonament d’aquest acord.

Segon: Exposar-ho al públic durant un termini de 20 dies perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents.

21.- Gestió Urbanística. Aprovació definitiva del Projecte d’urbanització de l’àrea 4.23 "Camí Vell de Salou", promogut per JARDIN DE LA GORNAL, SL.

S’acorda:

Primer: Aprovar definitivament el Projecte d’urbanització de l’àrea 4.23 "Camí Vell de Salou", promogut per JARDIN DE LA GORNAL, SL, condicionat a la grafia del lloc exacte decidit per la reserva d’espai proporcional en l’edifici proper al c/ Sierra Nevada.

Segon: Trametre un exemplar del projecte i còpia de l’expedient administratiu a la Comissió Territorial d’Urbanisme de Tarragona.

22.- Patrimoni del Sòl. Inclusió a l’escriptura de venda de l’immoble núm. 33 del c/. de la Tolerància, d’una clàusula pel cobrament de l’import finançat.

S’acorda:

Primer: Acceptar la inclusió de la clàusula pel cobrament de l’import finançat, a l’escriptura pública de compravenda de la finca situada al c/. de la Tolerància núm. 33, adjudicada a la mercantil ESTRUCTURAS BAIX CAMP, S. L., per acord de la Junta de Govern Local en sessió de data 12.03.04, segons proforma incorporada a l’expedient.

Segon: Les despeses d’atorgament de l’escriptura pública, seran a càrrec de la part adjudicatària.

Tercer: Facultar ’Alcaldia i el Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme, per que qualsevol d’ells dos indistintament, pugui atorgar les escriptures públiques i demés documents necessaris per a la formalització d'aquestes adjudicacions i acords.

23.- Patrimoni del Sòl. Posar a disposició del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, una porció de terreny de 2.700 m2. de superfície, situada al c/ Puig i Ferrater, núm. 6, qualificada d’equipament públic. per a l’ampliació d’un centre d’educació infantil i primària –CEIP-.

S’acorda:

Primer: Modificar l’acord de la Junta de Govern Local de data 23.04.04, en el sentit que la finca posada a disposició del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, per a l’ampliació del centre d’educació infantil i primària anomenat Alberich Cases, són 2700 m2. de superfíc
e, part de la finca núm. 11 de les resultants del projecte de Compensació del subsector 1 del sector F-2 "Camí dels Morts", qualificada d’equipament públic, aquesta finca consta inscrita al Registre de la Propietat núm. 1 de Reus, al volum 1716, llibre 1135, full 110, finca núm. 51.804. Està lliure de càrregues, gravàmens i arrendataris, en concret la superfície posada a disposició és la que confronta amb el c/. Cèlia Artiga Esplugues 6 i 8.

Segon: Constatar en relació a la finca posada a disposició del Departament d’Educació que:

- Es tracta d’un solar, lliure de càrregues i gravàmens, per a la construcció d’un edifici destinat a col·legi d’educació infantil i primària, i la cessió en ús de la construcció per a la posterior creació i gestió del centre.

- Aquest solar té la següent descripció: Porció de terreny de 2.700 m2. de superfície. Limita: al nord, amb el Col·legi Alberich Cases; al Sud, amb terreny destinat a zona verda o espais lliures públics; a l'est, amb la resta de finca; i a l’oest, amb el c/. Cèlia Artiga Esplugues.
- Que el solar té la qualificació urbanística adequada per a l’ús docent i que compta, dins d’ell, amb abastament d’aigua, evacuació d’aigües, subministrament d’energia elèctrica amb la potència suficient per a l’execució de l’obra i el posterior correcte funcionament del centre, té accés rodat estant pavimentada la via que doni davant del solar i tenir encintades les voreres.

- L’Ajuntament de Reus assumeix el compromís d’eliminació de qualsevol obstacle que impedeixi la normal execució de les obres.

- L’Ajuntament de Reus es farà càrrec de la construcció dels guals de les voreres i de totes les entrades al recinte del centre, suprimint les barreres arquitectòniques, així com del seu possible cost i taxes anuals.

Tercer: Facultar l’Alcaldia i al Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme, perquè qualsevol d’ambdós, indistintament, en nom i representació de la Corporació, subscrigui els documents que siguin necessaris per a la plena efectivitat d’aquest acord.

COMISSIÓ DE SERVEIS PERSONALS.

24.- Contractació i Patrimoni. Aprovar l’ampliació i la pròrroga de la prestació dels serveis educatius adreçats a la petita infància que presta la Fundació Privada FASS, Fundació Assistencial, Sanitària i Social.

S’acorda:

Primer: Prorrogar la gestió de la prestació dels serveis educatius adreçats a la petita infància i família de l’Escola Bressol Municipal La Ginesta i les aules "Ralet, ralet…" dels Centres Cívics Mestral i Mas Abelló que presta la Fundació Privada FASS, FUNDACIÓ ASSISTENCIAL, SANITÀRIA I SOCIAL.

Segon: Aprovar l’ampliació de la prestació dels serveis educatius adreçats a la petita infància que presta la Fundació Privada FASS, FUNDACIÓ ASSISTENCIAL, SANITÀRIA I SOCIAL, a l’Escola Bressol Municipal Montsant i les aules "Ralet, ralet…" del Centre Cívic Migjorn, relatius a:

® La gestió dels diferents serveis educatius amb els mitjans humans que siguin necessaris per al correcte desenvolupament de les activitats que es prestin. S’inclouen les tasques tècniques i administratives relatives a la contractació de l’equip docent, nòmines, i totes aquelles que se’n derivin per al normal desenvolupament de les activitats amb les especificacions següents:
∑ La selecció del personal docent i tècnic de l’Escola i les aules la realitzarà la Fundació Privada FASS, Fundació Assistencial, Sanitària i Social, sens perjudici de la integració dels membres de l’Àrea d’Educació i Família de l’Ajuntament en el tribunal que ha d’efectuar l’esmentada selecció.
∑ L’equip docent estarà integrat per una educadora per cada aula i d’una auxiliar educadora per a cada Centre Cívic. El personal docent i tècnic haurà de disposar de les titulacions acadèmiques requerides des de l’Àrea d’Educació i Família d’acord amb la normativa que en el seu moment estigui vigent.
∑ Per a tot el personal es requerirà el nivell de suficiència de català (antic nivell C).
∑ La formació d’una borsa de treball per a les eventuals necessitats de personal que pugui sorgir.

El personal adscrit als serveis educatius adreçats a la primera infància i a la família mitjançant una relació laboral, dependrà exclusivament de la Fundació Privada FASS a tots els efectes, sense que en cap cas no existeixi cap vincle de dependència funcionarial ni laboral amb l’Ajuntament. Prèviament a l’inici de l’execució de l’encàrrec de gestió, la Fundació Privada FASS ha d’especificar les persones concretes que executaran les prestacions i ha d’acreditar en qualsevol moment que ho requereixi l’Ajuntament, la seva afiliació i situació d’alta a la Seguretat Social. Durant la vigència del contracte, cal comunicar prèviament a l’Ajuntament qualsevol substitució o modificació d’aquelles persones i acreditar que la seva situació laboral s’ajusta a dret.

® La prestació dels següents serveis:
∑ Servei escolar
∑ Servei de menjador, només en el cas de les dues escoles bressol.
∑ Servei d’hores d’acollida, només en el cas de les dues escoles bressol.

® El seguiment i control dels usuaris de tots els serveis que es prestin.

® L’adquisició i subministrament de material, sens perjudici del que correspongui aportar a les famílies de l’alumnat, i que serà fixat per l’Ajuntament, que compren, entre d’altres:
∑ Subministrament i reposició de material fungible d’oficina.
∑ Subministrament i reposició del material fungible educatiu (cartolines, pintures, pinzells…)
∑ Subministrament i reposició de material didàctic (contes, material psicomotriu…)
∑ Reposició de mobiliari, que haurà de ser uniforme amb el ja existent.

La Fundació Privada FASS cobrarà les quotes mensuals que han d’abonar les famílies de l’alumnat amb els conceptes i tarifes dels preus públics que estableixi l’Ajuntament, i tramitarà el cobrament d’aquestes quotes a les famílies dels alumnes.
La Fundació Privada FASS gestionarà directament les activitats que es deriven de la Programació General Anual de Centre de cada servei educatiu, i serà del seu càrrec el cobrament als usuaris de les despeses que es pugui derivar d’aquest concepte. L’Àrea d’Educació i Família aprovarà les activitats que es derivin de la Programació General Anual de Centre que pretengui efectuar FASS, així com els imports que ha d’abonar l’alumnat per a la participació en aquestes activitats.

La Fundació Privada FASS, en els primers quinze dies naturals de cada mes, ingressarà les quotes cobrades en concepte de preus públics a les famílies de l’alumnat corresponents al mes vençut, en el compte bancari que designi l’Ajuntament de Reus. En el termini de quinze dies des de la finalització de cada mes natural, la Fundació Privada FASS emetrà i presentarà a l’Ajuntament de Reus factura corresponent a la gestió dels serveis educatius del mes anterior. A la factura s’annexarà relació detallada de totes les despeses que van a càrrec de l’Ajuntament, no podent-se incloure en l’import de la factura tots aquells serveis que s’hagin prestat, el pagament dels quals correspongui als usuaris i que no estiguin efectivament cobrats.
La Fundació Privada FASS podrà fer difusió dels diferents serveis educatius exclusivament utilitzant els mitjans publicitaris de l’esmentada Fundació del grup SAGESSA.

Correspondrà a l’Ajuntament de Reus:

∑ La planificació educativa. L’Àrea d’Educació i Família emetrà instruccions d’organització i funcionament dels diferents serveis educatius municipals. També aprovarà, per a cadascun d’ells, el Pla Funcional, el Projecte Educatiu de Centre, el Projecte Curricular de Centre, la Programació General Anual de Centre i altres documents que se’n derivin per al bon funcionament dels serveis que s’ofereixen (Pla de Qualitat…).

∑ La fixació dels preus públics de tots els serveis que s’ofereixen. Pel que fa a les activitats que es derivin de la Programació General Anual de Centre, i altres no regulades pels preus públics, els imports hauran de ser aprovats per la Junta de Govern Local a proposta de l’Àrea d’Educació i Família.

∑ L’admissió de l’alumnat. L’Ajuntament assumeix la total competència en matèria de preinscripció i matriculació d’alumnes de tots els serveis educatius. Així mateix correspondrà a l’Ajuntament la determinació dels supòsits en què es produirà la baixa definitiva dels alumnes, ja sigui per impagament de quotes qualsevol altre motiu que la justifiqui.

∑ Les relacions de qualsevol àmbit amb el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya així com la resta d’Administracions i organismes en l’àmbit de les respectives competències.

∑ La prestació dels següents serveis:
∑ Servei de neteja i subministrament de material higiènic sanitari genèric.
∑ Servei de manteniment de les instal·lacions interiors i exteriors (alarma, caldera, extintors, ordinadors, fotocopiadora, fax, impressora…) i del mobiliari existent.
∑ Subministrament dels serveis d’electricitat, gas, aigua i telèfon.

Tercer: El present encàrrec s’efectua fins al 31 d’agost de 2005.

Quart: La despesa màxima estimada és de (exempt d’IVA):

ß De l’1 d’agost al 31 de desembre de 2004 per un import màxim de 154.827 euros.
ß De l’1 de gener al 31 d’agost de 2005 per un import màxim de 301.522 euros.

25.- Educació i Família. Creació de la nova Escola Bressol Municipal Montsant
S’acorda

Primer: Sol·licitar al Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya l’obertura de la nova Escola Bressol Municipal Montsant, per tal que el dia 1 de setembre de 2004 es pugui ofertar aquest servei públic de titularitat municipal.

Segon: Sol·licitar al Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya una subvenció per a la creació de les places d’educació preescolar corresponents a l’Escola Bressol Municipal Montsant, conforme a l’Ordre de 18 de juny de 2004.

Tercer. Facultar tan àmpliament com en dret sigui necessari el Sr. alcalde i la tinenta d’alcalde d’Educació i Família, perquè qualsevol d’ells, indistintament, pugui subscriure tots els documents i convenis que calguin per formalitzar aquest acord.

Quart. Iniciar els tràmits per a l’adquisició de l’immoble destinat a llar d’infants situat a Reus, c/ de les Borges del Camp núm. 2, propietat de la FUNDACIÓ PRIVADA ESCOLA MONTSANT, per un import de 215.000_ a pagar en quatre terminis d’acord amb el següent calendari :

∑ En el moment de l’escriptura : 53.750_
∑ Durant el primer trimestre de l’any 2005 : 53.750_
∑ Durant el primer trimestre de l’any 2006 : 53.750_
∑ Durant el primer trimestre de l’any 2007: 53.750_

Assumptes sobrevinguts

No n’hi ha.

Precs i preguntes

No n’hi ha.

Reus, 19 de juliol de 2004

El secretari general

AJUNTAMENT DE REUS
El Secretari

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.