Junta de Govern Local 2004-10-08

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 22/12/2024
E.g., 22/12/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 8/10/2004

EXTRACTE DELS ACORDS ADOPTATS PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 8 D’OCTUBRE DE 2004

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió d’1 d’octubre de 2004.

2.- Informació de l’Alcaldia.

3.- Moció de l’Alcaldia. Encarregar a AMERSAM la contractació dels treballs de redacció del projecte d'execució de les obres i instal·lacions i de la gestió de l'aparcament de 3.10 Hens.

S’acorda:

Primer: Encarregar a la societat anònima municipal “APARCAMENTS I MERCATS DE REUS, SAM” la contractació dels treballs de redacció del projecte tècnic, així com l’execució, direcció i control de les obres de construcció i de les instal·lacions de l’aparcament subterrani de l’àrea 3.10 Hens.

Així mateix s’encarrega a aquesta empresa municipal la coordinació, gestió i, si s’escau, contractació dels treballs de desviament dels serveis afectats.

Segon: El cost de les actuacions a que fa referència l’acord anterior serà assumit per la pròpia societat “APARCAMENTS I MERCATS DE REUS, SAM”

Tercer: Sense perjudici del que s’estableix en l’acord PRIMER, correspondrà a l’Ajuntament la superior direcció, control i supervisió dels treballs que s’encarreguen.

Quart: Encarregar a la societat anònima municipal, "APARCAMENTS I MERCATS DE REUS, SAM", la gestió de l'aparcament públic subterrani resultant de les obres encarregades en l’acord PRIMER per tal que el gestioni de la forma que sigui més convenient, percebent la societat tots els rendiments que el mateix generi. L'esmentada societat ostentarà amb caràcter general totes les competències per a la bona gestió i administració de l'esmentat equipament.

Cinquè: Atorgar a la societat anònima municipal "APARCAMENTS I MERCATS DE REUS, SAM" la concessió de l'ús i gaudiment privatiu de l'aparcament municipal de l’àrea 3.10 Hens i de les obres i instal·lacions annexes i complementàries.

Sisè: AMERSAM podrà realitzar en l'immoble objecte de concessió, les obres i instal·lacions necessàries pel desenvolupament de l'activitat pròpia de l'aparcament.

Setè: La vigència d'aquesta concessió es fixa en 50 anys, a partir de la data que es produeixi l’obertura al públic de l'aparcament en qüestió.

Vuitè: Es faculta a la societat AMERSAM per a formalitzar contractes amb tercers pel que fa a l’ús de l’aparcament a que fan referència els anteriors acords. En el cas de dissolució de l'empresa municipal "Aparcaments i Mercats de Reus, Societat Anònima Municipal", l'Ajuntament es subrogarà en el seu lloc, en les relacions que hagi formalitzat amb tercers.

Novè: AMERSAM mantindrà en òptim estat de conservació, l'edificació i instal·lacions l'ús de les quals se li cedeix, i en el seu cas, les obres i instal·lacions que efectuï, havent de realitzar pel seu compte les reparacions necessàries, responent fins i tot dels deterioraments produïts pels usuaris.

Desè: Finalitzat el termini de 50 anys, establert en l'acord SETÈ, els béns objecte de la concessió i les obres i instal·lacions que hagi realitzat la societat revertiran, en perfecte estat de conservació, a l'Ajuntament sense dret a cap indemnització per part d’AMERSAM.

Onzè: La societat "APARCAMENTS I MERCATS DE REUS, SAM" percebrà l'import de les tarifes a satisfer pels usuaris per l'accés i utilització de l'aparcament. Les esmentades tarifes seran aprovades pel Consell d'Administració de la societat.

Dotzè: L'Ajuntament es reserva la facultat de deixar sense efecte els anteriors acords si així ho aconsellessin circumstàncies sobrevingudes d’interès públic. Igualment, malgrat que AMERSAM no ha d'abonar cap cànon periòdic o suma alçada, l'Ajuntament es reserva, així mateix, la facultat d’imposar a la societat les contraprestacions econòmiques que consideri oportunes.

Tretzè: Atès que la gestió del servei i la concessió de l'ús i gaudiment de l'immoble s'atorguen directament a favor d'una empresa de capital íntegrament municipal, s'exonera a la societat AMERSAM de l'obligació de constituir les garanties corresponents als efectes d'assegurar el bon ús dels béns i de les instal·lacions.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

4.- Relacions Cíviques. Aprovació de preus públics per a la prestació de serveis i activitats en els Centres Cívics municipals 1r. quatrimestre curs 2004/2005.

S’acorda:

Primer: Aprovar els preus públics dels serveis i activitats dels Centres Cívics Municipals, d’acord amb els següent text expositiu:

Obligats al pagament i exempcions

Estan obligats al pagament dels preus públics establerts, les persones físiques o entitats que es beneficiïn dels serveis o les activitats que es detallen, i neix l’obligació del pagament des de l’inici de la prestació del servei o la realització de l’activitat.

Els preus públics establerts per a cada activitat es composa de matrícula que suposa el 30% del total, i de quota que correspon el 70%.

En les matrícules dels cursos i activitats dels Centres Cívics serà exempts de pagament totes les persones més grans de 65 anys en el moment de la inscripció, empadronades a Reus i que gaudeixin de la “targeta daurada”.

La targeta daurada serà d’us personal i intransferible, i haurà de ser presentada en el moment de formalitzar la inscripció.

Quantia

Les tarifes dels preus públic són les següents:

1.- Tallers i activitats corrents:

A Codi Activitats infantils
A2 Anglès divertit 40’00 €
A4 Cinc i acció 45’00 €
A6 Cool english (cuina en anglès) 40’00 €
A8 Dansa teràpia 45’00 €
A10 Descobreix la informàtica 50’00 €
A12 Jocs psicomotrius 40’00 €
A14 Ludoteca en anglès 40’00 €
A16 Ludoteca informàtica 50’00 €
A18 Música i cant 40’00 €
A20 Petits artistes 40’00 €
A22 Teatre 40’00 €
A24 Tècniques d’estudi 45’00 €
A26 Tot explicant un conte …. 45’00 €
A28 Ludoteca primera infància 40’00 €

B Activitats per a joves
B2 Iniciació als jocs de rol 50’00 €
B4 Còmic manga 50’00 €
B6 Cuina per a principiants 50’00 €
B8 Que podem fer amb el nostre ordinador 60’00 €
B10 Tècniques d’estudi 50’00 €

C Activitats per adults
C2 Anglès per sobreviure 60’00 €
C4 Art tèxtil. Enfilem l’agulla! 45’00 €
C6 Artesania 45’00 €
C8 Balls d’envelat 60’00 €
C10 Brodats i nines de roba 45’00 €
C12 Cant coral 50’00 €
C14 Ceràmica 45’00 €
C16 Com explicar contes 60’00 €
C18 Com menjar bé ... Curs bàsic de dietètica 60’00 €
C20 Cosmètica natural 60’00 €
C22 Conversa en angles 60’00 €
C24 Creació de pagines web 60’00 €
C26 Cuines del mon 30’00 €
C28 Dansa del ventre 80’00 €
C30 Dansa teràpia 60’00 €
C32 Dibuix i pintura 60’00 €
C34 Disseny d’interiors 70’00 €
C36 El món de les emocions 60’00 €
C38 Escola de columna 60’00 €
C40 Estiraments i relaxació 60’00 €
C42 Fem-nos la roba 45’00 €
C44 Feng shui 90’00 €
C46 Flors de Bach 60’00 €
C48 Fotografia 70’00 €
C50 Fotografia digital 70’00 €
C54 Guitarra per a principiants 70’00 €
C56 Guitarra flamenca (iniciació) 60’00 €
C58 L’hort al balcó 70’00 €
C60 Iniciació al mon de la ’informàtica 60’00 €
C62 Internet per a tothom 60’00 €
C64 Introducció a l’astronomia 60’00 €
C66 Introducció a la kinesiologia 80’00 €
C68 Intel·ligència emocional 60’00 €
C70 Ioga 60’00 €
C72 La fascinant aventura de descobrir-se un mateix (II) 80’00 €
C74 Massatge infantil 30’00 €
C76 Mediambient i habitatge. La vivenda ecoeficient 50’00 €
C78 Musicoterapia 60’00 €
C80 Patchwork 45’00 €
C82 Punt de mitja 45’00 €
C84 Puntes de coixi 45’00 €
C86 Restauració de mobles 60’00 €
C88 Salut, estalvi i medi ambient 50’00 €
C90 Tai ji chuan estil chen 60’00 €
C92 Taller de memòria. Te’n recordaràs 60’00 €
C94 Tapis 60’00 €
C96 Tast de vins 60’00 €
C98 Tast de vins i maridatge 80’00 €
C100 Tècniques pictòriques 60’00 €
C102 Teràpia del riure 60’00 €

2.- Xerrades, sortides, visites, tallers puntuals, etc., el preu es determinarà per la Regidoria responsable dels Centres Cívic, previ informe de la direcció de cada centre, en funció de la durada, del cost de l’activitat i de les subvencions que es rebin.

Reduccions

Aquests imports es podran reduir proporcionalment si la inscripció es realitza una vegada iniciat el curs.

També podran reduir-se fins al 50% a petició de l’interessat, acreditant documentalment els ingressos mensuals bruts de la unitat familiar a què pertany, dividit pel nombre de membres, resulta un import inferior al 75% del salari mínim interprofessional.

Es podran tenir en consideració altres tipus de reduccions d’acord amb informe dels serveis socials municipals.

Forma de pagament

Els preus públics pels serveis i activitats dels Centres Cívics s’hauran d’ingressar, amb caràcter de dipòsit previ, en el moment d’inscriure’s a qualsevol activitat

El pagament es farà a qualsevol oficina de l’entitat bancària que determini l’Ajuntament, mitjançant ingrés al número de compte que s’assenyali

Normes de gestió

Quant per causes no imputables a l’obligat al pagament del preu públic, el servei o l’activitat no es presti, es retornarà l’import pagat.

Quant per una raó justificada, d’acord amb l’establert en la normativa aplicable sobre devolució d’ingressos, l’interessat no pugui assistir a una activitat dels Centres Cívics, es retornarà l’import pagat amb caràcter de dipòsit previ. Una vegada iniciada l’activitat no es retornarà l’import de la matrícula.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

5.- Gestió Urbanística. Recepció definitiva de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions corresponents al projecte d’urbanització de l’àrea 6.9 “Autovia Bellisens”.

S’acorda:

Primer: Rebre definitivament les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions corresponents al Projecte d’urbanització de l’àrea 6.9 “Autovia Bellisens”.

Segon: Retornar la fiança d’import 6.124,15 €, dipositada en data 26.09.2003 per ANGULLO EMPRESA CONSTRUCTORA, SA mitjançant aval de la Caixa Terrassa 3090067730.

Tercer: Facultar el Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, per subscriure l’acta de recepció definitiva i demés documents necessaris per fer efectiu aquest acord.

6.- Gestió Urbanística. Aprovació inicial del Projecte de Compensació de l’àrea 4.28 “c/ La Selva del Camp”, promogut per HABITATGES DEL CAMP, SL.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el Projecte de compensació de l’àrea 4.28 “c/ La Selva del Camp”, promogut per HABITATGES DEL CAMP, SL, condicionat a que es presenti text refós, per triplicat exemplar, on s’especifiquin les càrregues existents i la seva compatibilitat o incompatibilitat amb el planejament, d’acord amb l’article 7 del Decret 303/1997, de 25 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament sobre mesures per facilitar l’execució urbanística, així com adequar la descripció de les finques resultants.

Segon: Exposar-ho al públic durant un termini de 20 dies perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents.

7.- Gestió Urbanística. Aprovació de la subsanació de l’error material pel que fa a la descripció i superfície de la finca aportada núm. 3 del projecte de reparcel·lació de la UA 5.15 “Borges”.

S’acorda:

Aprovar la subsanació de l’error material pel que fa a la descripció i superfície de la finca aportada núm. 3 del projecte de reparcel·lació de la UA 5.15 “Borges” (Registral núm. 43.197), que ha d’ésser de 15.874 m2 en lloc dels 15.390 m2 que figuren en el projecte, segregant-se pel límit nord una porció de 484 m2 que queda fora de l’àmbit reparcel·lable i inclòs a l’àrea 4.7 “Carrer Batista i Roca” amb la següent descripció:

“Finca situada a la partida Pòrpores, inclosa en la Unitat d’Actuació 4.7 “(C/ Batista i Roca), de superfície QUATRE-CENTS VUITANTA-QUATRE METRES QUADRATS (484 m2), que limita al Nord amb camí existent, propietat de l’Ajuntament de Reus, a l’Est amb el carrer de Romà Perpinyà i Grau, a l’Oest amb el carrer Astorga i camí existent, i al Sud amb els mateixos carrers Astorga i Romà Perpinyà i Grau”.

COMISSIÓ SERVEIS PERSONALS

8.- Serveis Socials. Encàrrec de gestió de les activitats sòcio-educatives i de lleure del Departament de Serveis Socials municipal a Reus Esport i Lleure SA, per al període octubre-desembre.

S’acorda:

Primer: Encarregar la gestió de les activitats sòcio-educatives i de lleure incloses als projectes i/o programes del Departament de Serveis Socials municipal a la societat de capital íntegrament municipal “Reus Esport i Lleure, S.A.” per al període octubre de 2004 a juliol de 2005.

Segon: Aquestes activitats seran realitzades per monitors i titulats mitjos i superiors adequats a cadascuna de les activitats a realitzar.

Tercer: El pagament es realitzarà mitjançant factura mensual que serà conformada pel Departament de Serveis Socials, essent l’import unitari per al període abans esmentat el que es detalla a continuació:

Preu expressat en €
(IVA inclòs)
Preu/h Monitor 16.07
Preu/h titulat mig 21.77
Preu/h titulat superior 26.95

Quart: La despesa màxima prevista per al període octubre a desembre de 2004 és de 84.000,- €.

Assumptes sobrevinguts:

9.- Medi Ambient. Modificació de l’acord de data 16.07.04 sobre la Deixalleria Municipal.

S’acorda:

Primer: Deixar sense efecte l’encàrrec efectuat a l’empresa municipal “AIGÜES DE REUS, EMPRESA MUNICIPAL, SA” en virtut d’acord de la Junta de Govern Local de 16 de juliol de 2004 per a l’execució de les obres i equipaments per a l’ampliació de la deixalleria municipal, així com el seu finançament, en l’import que, en el seu cas, no sigui subvencionat per l’ajut que atorgui l’Agència de Residus de Catalunya.

Segon. Comprometre’s a finançar les obres i equipaments esmentats en l’import que, en el seu cas, no sigui subvencionat per l’ajut que atorgui l’Agència de Residus de Catalunya.

Tercer: Donar trasllat d’aquest acord a l’Agència de Residus de Catalunya.

Reus, 13 d’octubre de 2004

El secretari general

Fernando Grugués Cabré

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.