Junta de Govern Local 2005-01-14

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 19/07/2024
E.g., 19/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 14/01/2005

CTE DELS ACORDS ADOPTATS PER LA JUNTA DE GOVERN D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 14 DE GENER DE 2005:

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

2.- Informació de l’Alcaldia.

3.- Moció de l’Alcaldia.- Aprovació de la prima de la pòlissa d’assistència sanitària als funcionaris per l’any 2005.

S’acorda:

Primer: Aprovar la prima de 33’70 _ per persona i mes acordada per a l’any 2005 i corresponent a la pòlissa d’assistència sanitària subscrita entre l’Ajuntament de Reus i la societat ADESLAS.

Segon: Els efectes d’aquest acord seran de 1r de gener de 2005.

Tercer: Facultar al regidor delegat de Recursos Generals, Sr. Carles Salas Martí per tal que pugui signar tots els documents que siguin necessaris per a l’efectivitat d’aquest acord.

4.- Moció de l’Alcaldia.- Encàrrec a INNOVA de les actuacions necessàries per a l’execució de diversos projectes inclosos en el PAM.

S’acorda:

Primer: Encarregar a l’empresa municipal INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL l’execució de les següents inversions:

• ÀREA DE RECURSOS GENERALS
- Extensió nord de la Xarxa corporativa de fibra òptica
- Sistemes d’informació de base polivalent d’informació gràfica connectat amb els sistemes d’informació en format caràcter

• ÀREA D’EDUCACIÓ I FAMÍLIA
- Acabament de les obres del camp de futbol del barri Montserrat
- Obres d’adequació i millores al pavelló i piscines municipals
- Equipaments del Centre d’Innovació i Formació Permanent Mas Miarnau
- Millora de les instal·lacions de l’IMFE (Mas Carandell)
- Adquisició de l’edifici de la llar d’infants Montsant
- Obres i equipaments per a l’adequació de l’edifici Mas Juroca com a llar d’infants

• ÀREA DE MEDI AMBIENT
- Instal·lació d’energia solar fotovoltaica a la Biblioteca Central Xavier Amorós
- Obres i equipaments Centre d’Informació Ambiental
- Arranjament/manteniment de camins

Segon: Prèviament a l’execució de les inversions previstes en l’apartat PRIMER anterior l’empresa municipal INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL elaborarà un estudi detallat en relació a cadascuna de les actuacions esmentades. Aquest estudi contemplarà, entre d’altres, els següents extrems: actuació detallada a executar, es concretarà si l’actuació l’executarà directament INNOVA o una empresa filial, termini d’execució, destí dels béns i instal·lacions i si s’escau termini en que s’entregaran per la seva recepció a l’Ajuntament, cost estimat de l’actuació i previsió de possibles modificacions, finançament, possibles compensacions econòmiques de l’Ajuntament a favor de l’empresa…

Tercer: El finançament de les actuacions que s’encarreguen en l’apartat PRIMER, anterior, serà assumit, al seu càrrec, per l’empresa municipal "INNOVA, GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL".

No obstant el que s’estableix en el paràgraf anterior l’Ajuntament acordarà les compensacions econòmiques que consideri pertinents a favor de l’empresa.

Quart: Sense perjudici del que s’estableix en els anteriors acords correspondrà a l’Ajuntament la superior direcció, control i supervisió dels treballs que s’encarreguen.

COMISSIÓ DE SERVEIS PERSONALS

5.- Serveis Socials.- Aprovació de les bases per a la concessió d’ajuts individuals per a l’assistència de persones amb disminució psíquica a menjadors de centres especials de treball i serveis de teràpia ocupacional a la ciutat de Reus per a l’any 2005.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment les bases per a la concessió d’ajuts individuals per a l’assistència de persones amb disminució psíquica a menjadors de centres especials de treball i serveis de teràpia ocupacional a la ciutat de Reus per a l’any 2005.

Segon: Sotmetre les bases anteriors al tràmit d’informació pública en la forma que preveu la normativa vigent. En cas que no es formulin al·legacions o reclamacions en l’esmentat tràmit les bases restaran definitivament aprovades.

6.- Serveis Socials.- Aprovació de les bases per tal d’accedir a la targeta per al transport públic municipal per a l’exercici 2005.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment les bases per tal d’accedir a la targeta per al transport públic municipal per a l’exercici 2005.

Segon: Sotmetre les bases anteriors al tràmit d’informació pública en la forma que preveu la normativa vigent. En cas que no es formulin al·legacions o reclamacions en l’esmentat tràmit les bases restaran definitivament aprovades.

7.- Serveis Socials.- Aprovació de les bases per la concessió d’ajuts per al consum d’aigua per a l’any 2005.

S’acorda:
Primer: Aprovar inicialment les bases per la concessió d’ajuts per al consum d’aigua per a l’any 2005.

Segon: Sotmetre les bases anteriors al tràmit d’informació pública en la forma que preveu la normativa vigent. En cas que no es formulin al·legacions o reclamacions en l’esmentat tràmit les bases restaran definitivament aprovades.

8.- Serveis Socials.- Aprovació de les bases per a la concessió d’ajuts individuals per al servei de menjar a domicili per a la gent gran a la ciutat de Reus per a l’any 2005.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment les bases per la concessió d’ajuts individuals per menjar a domicili per a la gent gran.

Segon: Sotmetre les bases anteriors al tràmit d’informació pública en la forma que preveu la normativa vigent. En cas que no es formulin al·legacions o reclamacions en l’esmentat tràmit les bases restaran definitivament aprovades.

9.- Serveis Socials.- Aprovació de les bases per a la concessió d’ajuts individuals per al servei de teleassistència domiciliària per a la gent gran a la ciutat de Reus per a l’any 2005.

S’acorda:
Primer: Aprovar inicialment les bases per la concessió d’ajuts individuals per teleassistència domiciliària a la ciutat de Reus per a l’any 2005.

Segon: Sotmetre les bases anteriors al tràmit d’informació pública en la forma que preveu la normativa vigent. En cas que no es formulin al·legacions o reclamacions en l’esmentat tràmit les bases restaran definitivament aprovades.

10.- Serveis Socials.- Aprovació de les bases per a la concessió d’ajuts individuals per al servei de transport adaptat a la ciutat de Reus per a l’any 2005.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment les bases per la concessió d’ajuts individuals per transport adaptat a la ciutat de Reus per a l’any 2005.

Segon: Sotmetre les bases anteriors al tràmit d’informació pública en la forma que preveu la normativa vigent. En cas que no es formulin al·legacions o reclamacions en l’esmentat tràmit les bases restaran definitivament aprovades.

11.- Serveis Socials.- Aprovació de la declaració de bases de la Xarxa Sida i Món Local a Catalunya.

S’acorda:

Primer: Aprovar la Declaració de bases per a la constitució de la Xarxa Sida i Món Local a Catalunya.

Segon: Facultar a la regidora delegada de Salut Pública, Sra. M Teresa Vallverdú March, per tal que subscrigui els documents necessaris per fer efectiu aquest acord.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

12.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació de la resolució del contracte relatiu a la gestió del servei d’ajuda domiciliària, en la modalitat de concert.

S’acorda:

Primer: Aprovar la resolució del contracte relatiu a la gestió del servei d’ajuda domiciliària, en la modalitat de concert, subscrit amb l’empresa FUNDACIÓ PRIVADA FASS, FUNDACIÓ ASSISTENCIAL, SANITÀRIA I SOCIAL.

L’esmentada empresa haurà de seguir prestant el servei amb les mateixes condicions especificades en el contracte i en el plec de clàusules aprovat per aquest Ajuntament i en base als preus contractuals vigents, fins que es procedeixi a una nova adjudicació.

Segon: Atorgar els recursos legals oportuns.

13.- Contractació i Patrimoni.- Adjudicació de les obres de pavimentació i serveis d’un tram del C/Capafonts i d’un tram del C/Bellmunt del Priorat.

S’acorda:

Primer: Excloure de la licitació a l’empresa TRANSPORTES Y EXCAVACIONES TEIXIDÓ,S.A., per no presentar la memòria exigida en el plec de clàusules administratives particulars.

Segon: Adjudicar a l'empresa CINOC,S.A., l'execució de les obres de pavimentació i serveis d’un tram del C/Capafonts i d’un tram del C/Bellmunt del Priorat, per un import de 257.457,37 euros (IVA inclòs).

En aquest import s’inclou l’estudi de seguretat i salut, que s’havia pressupostat junt amb l’obra, d’acord amb el que disposa l’art 4 del RD 1627/97, de 24 d’octubre, regulador de les condicions mínimes de seguretat i salut a les obres de construcció.

L'empresa adjudicatària haurà de dipositar, a la Caixa Municipal, en el termini de 15 dies naturals a partir de la notificació d'aquest Acord, una garantia definitiva per import de 10.298,29 euros, tal i com estableixen els articles 36 i 41 del TRLCAP.

El contractista haurà de presentar en el termini de 15 dies naturals, a comptar des de la notificació d’aquest acord el pla de seguretat, per la seva oportuna aprovació, abans de l’inici de les obres.

Tercer: Formalitzar el contracte administratiu en un termini de 30 dies naturals, al Departament de Contractació i Patrimoni, a l'empara dels articles 54 i 76 del TRLCAP, a comptar des del següent a la recepció de la notificació d’aquest Acord.

Quart: Acordar la devolució de la garantia provisional als licitadors no adjudicataris, en els termes previstos a l’article 65 del RD 1098/2001, de 12 d’octubre, pel qual s’aprova el reglament que desenvolupa la llei de contractes de les administracions públiques.

Cinquè : Atorgar els recursos legals oportuns.

14.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació dels preus contradictoris i d’una pròrroga de les obres de remodelació de la xarxa de serveis de la urbanització de Sant Joan.

S’acorda:

Primer: Aprovar els preus contradictoris que consten a l’acta de data 08.11.04 acceptats pel contractista i fixats d'acord amb les medicions i preus acordats per la direcció facultativa Municipal en relació a les obres de remodelació de la xarxa de serveis de la urbanització de Sant Joan, adjudicades a COBRA INSTALACIONES Y SERVICIOS,S.A.-MONCOBRA,S.A. (UTE).

Segon: Atorgar una pròrroga de 50 dies per a la realització de les obres de remodelació de la xarxa de serveis de la urbanització de Sant Joan.

Tercer: Atorgar els recursos legals oportuns.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

15.- Patrimoni del Sòl.- Aprovació del Conveni de fixació de preu just de mutu acord corresponent a la reposició de la tanca de l'immoble núm. 13 del C/ Bonaventura Carles Aribau.

S’acorda:

Aprovar en la seva integritat el Conveni de reposició de la tanca de l’immoble situat al C/ Bonaventura Carles Aribau, núm. 13, subscrit en data 10.11.04 amb els senyors José Antonio Pérez Pérez i M. Piedad Carrillo García, que importa la quantitat total de 4.949,37 Euros.

16.- Patrimoni del Sòl.- Aprovació del Conveni de fixació del preu just de mutu acord de 105 m_ de superfície de l’immoble núm. 17 del C/ Pare Manyanet, afectats per sistema viari del PGOU.

S’acorda:

Aprovar en la seva integritat el Conveni de fixació de preu just de mutu acord per l’expropiació de 105 m_ de superfície de l’immoble situat al C/ Pare Manyanet, núm. 17, afectats per sistema viari del PGOU, subscrit en data 23.12.04 amb la SUPREACOMUNITAT DE PROPIETARIS RESIDENCIAL MAS VILANOVA.

17.- Patrimoni del Sòl.- Ratificació dels Decrets de l'Alcaldia núm. 1.036 i 1.070 de dates 09.12.04 i 21.12.04, compareixent com a part demandada al recurs contenciós administratiu núm. 298/2004 del Jutjat del Contenciós Administratiu núm. 2 de Tarragona, interposat pels senyors Felicidad Echevarria Arroyo i germans Herrerro Echevarria.

S’acorda:

Ratificar els Decrets de l'Alcaldia núm. 1.036 i 1.070 de dates 19.12.04 i 21.12.04, en els quals es va resoldre comparèixer com a part demandada a l’esmentat recurs contenciós administratiu, així com el nomenament dels senyors Procuradors representants de la Corporació i dels senyors Lletrats encarregats de la direcció de la defensa.
18.- GESTIÓ URBANÍSTICA.- Recepció provisional d’una part de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de la unitat d’actuació 1 de l’àrea 6.3 "Hort del Ros".

S’acorda:

Primer: Rebre provisionalment les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de la unitat d’actuació 1 de l’àrea 6.3 "Hort del Ros" corresponents a les zones verdes.

Segon: Retornar la fiança d’import 821.859,45 euros, dipositada en data 30.10.2001 per VALLEHERMOSO DIVISION PROMOCION SAU, mitjançant aval del Banco Santander Central Hispano, SA núm. 52940, sempre i quan siguin dipositades prèviament unes noves fiances d’import 29.405,72 euros i 86.716,35 euros, corresponents al 4% de l’obra rebuda provisionalment i al 100% de les obres pendents de recepció, respectivament.

19.- Gestió Urbanística.- Recepció provisional d’una part de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions corresponents al Projecte d’urbanització del Pla parcial del sector G.13 "Mas Bertran".

S’acorda:

Rebre provisionalment la part de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions corresponents al Projecte d’urbanització del Pla parcial del sector G.13 "Mas Bertran", que juntament amb les obres rebudes per la Comissió de Govern de data 31.10.2003 i per la Junta de Govern de 21.05.2004 completen la totalitat de la urbanització, amb l’excepció de les zones verdes corresponents a la Rotonda-1, Rotonda-2 i a l’Annex al Projecte d’urbanització: "Tractament de les zones verdes".

20.- Gestió Urbanística.- Compareixença en el recurs contenciós administratiu núm. 532/2004, interposat per Serveis Mercantils Industrials, SA i d’altres contra l’aprovació definitiva del Pla parcial urbanístic del sector A.12 "Riera del Molinet".

S’acorda:

Primer: Comparèixer davant la Secció Tercera de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya en el recurs contenciós administratiu núm. 532/04, interposat per Serveis Mercantils Industrials, SA i d’altres contra l’aprovació definitiva del Pla parcial urbanístic del sector A.12 "Riera del Molinet" de Reus.

Segon: Encomanar la representació de la Corporació al procurador Sr. Àngel Quemada Ruiz i encarregar la direcció de la defensa a la lletrada Sra. M. Dolors Codina Feixas."

21.- Gestió Urbanística.- Aprovació inicial del Projecte d’urbanització del Pla parcial del subsector 3 del sector H.9 "Aigüesverds II", presentat per MED AIGÜESVERDS, SL.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el Projecte d’urbanització del Pla parcial del subsector 3 del sector H.9 "Aigüesverds II", presentat per MED AIGÜESVERDS, SL, condicionat a les determinacions resultants dels informes emesos en data 15.11.2004 pel cap del Servei d’Enginyeria – Noves Actuacions i en data 22.12.2204 pel tècnic de Medi Ambient d’aquest Ajuntament, els quals s’annexen com a fonament d’aquest acord.

Segon: Exposar-ho al públic durant un termini de 20 dies perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents.

22.- Gestió Urbanística.- Aprovació definitiva del Projecte d’urbanització de l’àrea 4.28 "C/ La Selva del Camp", promogut per HABITATGES DEL CAMP, SL.

S’acorda:

Primer: Aprovar definitivament el Projecte d’urbanització de l’àrea 4.28 "C/ La Selva del Camp", promogut per HABITATGES DEL CAMP, SL.

Segon: Trametre un exemplar del projecte i còpia de l’expedient administratiu a la Comissió Territorial d’Urbanisme de Tarragona.

Assumptes sobrevinguts.

No n’hi ha.

Reus, 19 de gener de 2005

El secretari general

Fernando Grugués Cabré

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.