Junta de Govern Local 2005-01-21

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 19/07/2024
E.g., 19/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 21/01/2005

CTE DELS ACORDS ADOPTATS PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 21 DE GENER DE 2005

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió de 14 de gener de 2005.

2.- Informació de l’Alcaldia.

COMISSIÓ DE SERVEIS PERSONALS

3.- Cultura.- Aprovació del preu públic del llibre número 9 de les Publicacions de l’Arxiu Municipal.

S’acorda:

Primer: Aprovar el preu públic de 12 euros per exemplar del llibre titulat Sia de tots conegut… Catàleg dels pergamins de l’Arxiu Municipal de Reus. 1 (1020 – 1350).

Segon: Establir per als preus públics previstos en l’acord anterior una bonificació dels 30 % dels preus públics per al supòsit que els subjectes obligats al pagament del preu públic del llibre siguin llibreters.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

4.- Intervenció.- Aprovació de la relació de factures.

S’acorda:

Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 3.812.618,35_ (tres milions vuit-cents dotze mil sis-cents divuit euros amb trenta-cinc cèntims).

5.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació de l’adhesió al Conveni de Col·laboració al catàleg de béns i productes homologats i els subministraments d’adquisició centralitzada, entre l’Ajuntament de Reus i la Generalitat de Catalunya.

S’acorda:

Primer: Aprovar la signatura amb la Generalitat de Catalunya del conveni de cooperació per a la utilització del Catàleg de béns i productes homologats d’adquisició centralitzada, segons el model aprovat pel govern de la Generalitat en sessió del 9 de juny de 1998, i que s’adjunta a la present resolució.
Segon: Facultar al Tinent d’Alcalde delegat de Recursos Generals, Sr. Carles Sales i Martí, per tal de subscriure el Conveni i documents que resultin necessaris per a fer efectiu aquest acord.

6.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació i adjudicació de la modificació del projecte de les obres de remodelació del paviment i serveis dels carrers Bellavista, Bonaire i Florida de la Urbanització Pelayo, i atorgament d’una pròrroga.

S’acorda:

Primer: Declarar la urgència en la tramitació de l’expedient per raons d’interès públic.

Segon: Concedir un termini d’audiència de 3 dies a l’empresa contractista de les obres, a comptar des del següent al de recepció de la notificació d’aquest acord per a que realitzi les manifestacions que consideri pertinents.

Tercer: Aprovar la modificació del projecte de les obres de remodelació del paviment i serveis dels carrers Bellavista, Bonaire i Florida de la Urbanització Pelayo, segons detall que consta en el document tècnic redactat pels serveis municipals, i que representa un increment del pressupost del projecte de 93.722,72_ (IVA inclòs), resultant un pressupost de contracta del projecte modificat de 566.047,58_ (IVA inclòs), amb el benentès que aquesta modificació queda condicionada a les al·legacions que pugui formular durant el termini d’audiència atorgat.

Quart: Adjudicar a l’empresa CINOC,S.A. l'execució de les obres resultants de la modificació del projecte de remodelació del paviment i serveis dels carrers Bellavista, Bonaire i Florida de la Urbanització Pelayo, per un import de 70.346,68 euros (IVA inclòs), amb el benentès que aquesta adjudicació queda condicionada a les al·legacions que pugui formular durant el termini d’audiència atorgat.

L'empresa adjudicatària haurà de dipositar, a la Caixa Municipal, en el termini 8 dies naturals a comptar des del següent a la finalització del termini d’audiència atorgat, una garantia definitiva complementària per import de 2.813,86 euros, tal i com estableixen els articles 36 i 42 del TRLCAP.

Cinquè: Formalitzar el pertinent contracte administratiu en un termini de 15 dies naturals, al Departament de Contractació i Patrimoni, a l'empara dels articles 54 i 76 del TRLCAP, a comptar des del següent al de la finalització del termini d’audiència atorgat.

Sisè: Atorgar una pròrroga a l’empresa CINOC,S.A., per a la realització de les obres esmentades, havent d’estar ultimades el proper dia 28.02.05.
Setè: Comunicar a la Direcció Territorial del Govern de la Generalitat l’adopció d’aquest acord i aportar la documentació corresponent.

Vuitè: Atorgar els recursos legals oportuns.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

7.- Medi Ambient-Gestió Ambiental. Adhesió al conveni marc entre l’Agència de Residus de Catalunya y Ecoembalajes Españá, SA.

S’acorda:

Primer: Aprovar l’adhesió de l’Ajuntament de Reus al conveni marc subscrit entre l’Agència de Residus de Catalunya i l’Empresa Ecoembalajes España S.A., per tal d’aplicar el Sistema Integrat de Gestió d’envasos i residus d’envasos, de conformitat amb les prescripcions de la Llei 11/1997 de 24 d’abril, reguladora d’envasos i residus d’envasos.

Segon: Acceptar les condicions establertes al conveni marc pel que fa a les característiques de la seva participació.

Tercer: Trametre un certificat de l’acord a l’Agència de Residus de Catalunya, juntament amb la fitxa d’adhesió i la resta de la documentació exigida.

Quart: Facultar al tinent d’alcalde delegat de Medi Ambient, Sr. Daniel Pi i Noya, per la signatura dels documents que siguin necessaris per fer efectiu aquest acord.

8.- Medi Ambient-Gestió Ambiental. Acceptació de subvenció atorgada per l’Agència de Residus de Catalunya per al foment de la recollida selectiva de la fracció orgànica dels residus municipals.

S’acorda:

Primer: Acceptar la subvenció de 114.768,00 euros per al foment de la recollida selectiva de la fracció orgànica dels residus municipals atorgada per l’Agència de Residus de Catalunya per resolució del Gerent de data 30 de desembre de 2004, d’acord amb els requisits contemplats en la mateixa.

Segon: Donar trasllat d’aquest acord a l’Agència de Residus de Catalunya.

9.-Contractació i Patrimoni.- Estimació parcial de les al·legacions presentades en el tràmit d’exposició pública i aprovació definitiva del projecte de les obres de pavimentació i serveis al Passatge Mare de Déu de la Misericòrdia.

S’acorda:

Primer : Desestimar les al·legacions presentades pel Sr. Bernabé Cayuela Nieto en el sentit de la part expositiva d’aquest acord.

Segon: Estimar les al·legacions presentades per la Sra. Mercè Tarragó Bru, en el sentit de la part expositiva d’aquest acord.

Tercer: Aprovar definitivament el projecte de les obres de pavimentació i serveis al Passatge de la Mare de Déu de la Misericòrdia, tot incorporant-hi les modificacions resultants de l’estimació de les al·legacions presentades per la Sra. Mercè Tarragó Bru, i que comporten la substitució dels annexos números 4 i 7 del projecte inicialment aprovat per uns de nova redacció.

Quart: Publicar l’edicte d’aprovació definitiva en els Butlletins Oficials corresponents, de conformitat amb el que disposa l’article 38 del ROAS.

Cinquè: Condicionar la contractació de les obres a l’existència de la corresponent dotació econòmica adequada i suficient.

10.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial del projecte de les obres de remodelació del carrer Ample.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte de les obres de remodelació del carrer Ample, amb un pressupost contractual de 854.517,21 euros (IVA inclòs), En aquest import s’inclou el pressupost de l’estudi de seguretat i salut de les obres de construcció.

Segon: Sotmetre el projecte a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l’article 235.2 del TRLMRLC, per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

Tercer: Condicionar la contractació de les obres a l’existència de la corresponent dotació econòmica adequada i suficient.

11.- Gestió Urbanística.- Aprovació de l’esmena de l’errada material pel que fa a la descripció de la parcel·la resultant núm. 2 del projecte de compensació de l’àrea 5.1 "Ctra. Vella de l’Aleixar".

S’acorda:

Aprovar l’esmena de l’errada material pel que fa a la descripció de la parcel·la resultant núm. 2 del projecte de compensació de l’àrea 5.1 "Ctra. Vella de l’Aleixar", inscrita en el Registre del Propietat núm. 1 de Reus al tom 1.803, llibre 1.198, foli 70, finca 53.757, adjudicada a Fernando Gallardo Calderon i Pedro-Antonio Gallardo Calderon, en el sentit de consignar la nau existent, la qual quedarà amb la següent descripció:

Urbana. Parcel·la assenyalada amb el núm. 2 en el plànol núm. 4 "Parcel·les resultants" del Projecte de Compensació de l’Àrea 5.1 "Carretera Vella de l’Aleixar", del terme municipal de Reus, de forma rectangular i de 1.308 m2 de superfície. Conté una nau industrial construïda fa més de 30 anys desenvolupada en planta baixa de superfície construïda mil dos-cents metres quadrats, si bé d’acord amb el planejament vigent part d’aquesta construcció està disconforme, ocupant en uns 130 m2 la franja de separació al c/ camí de la travessia a Monterols. Limita al nord-est amb el vial A que limita amb la U.A. 5.13 "Cargill", al sud-est i al sud-oest amb la parcel·la 3 del present Projecte de Compensació i al nord-oest amb la parcel·la 1 del present Projecte de Compensació.

12.- Gestió Urbanística.- Aprovació inicial del Projecte d’urbanització del Pla especial de reforma interior de l’àrea 3.9.b) "Entre Ctra. de Castellvell i Camí de la Mineta", promogut per la Junta de Compensació.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el Projecte d’urbanització del Pla especial de reforma interior de l’àrea 3.9.b) "Entre Ctra. de Castellvell i Camí de la Mineta", promogut per la Junta de Compensació.

Segon: Exposar-ho al públic durant un termini de 20 dies perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents.

Assumptes sobrevinguts

No n’hi ha.

Reus, 25 de gener de 2005

El secretari general

Fernando Grugués Cabré

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.