Junta de Govern Local 2005-05-13

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 19/07/2024
E.g., 19/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 13/05/2005

CTE DELS ACORDS ADOPTATS PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT EL DIA 13 DE MAIG DE 2005

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió de 6 de maig de 2005.

2.- Informació de l’Alcaldia.

3.- Moció de l’Alcaldia.- Encarregar a INNOVA l’anàlisi de la millor fórmula per a l’execució de diversos projectes inclosos en el PAM (ampliació de la xarxa de telecomunicacions corporatives, contenidors de càrrega posterior, adequació del carrer Serra Pàmies).

S’acorda:

Encarregar a l’empresa municipal INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL l’anàlisi de la millor fórmula per a l’execució dels següents projectes:

• Àrea de Recursos Generals
- Ampliació de la xarxa de telecomunicacions corporativa (F.O., WIFI)

• Àrea de Via Pública
- Adequació del carrer Serra Pàmies

• Àrea de Medi Ambient
- Contenidors de càrrega posterior

Aquest anàlisi es desenvoluparà mitjançant estudis detallats en relació a l’actuació esmentada que contemplarà, entre d’altres, els següents extrems: detall de l’actuació, quina empresa municipal és més idònia per a dur-la a terme, termini d’execució, destí dels béns i instal·lacions i, en el seu cas, termini de lliurament, cost de l’actuació i previsió de possibles modificacions, finançament, en el seu cas, possibles compensacions econòmiques de l’Ajuntament…

4.- Moció de l’Alcaldia.- Ratificació del Pacte de Ciutat signat amb la Conselleria de Salut i el Servei Català de la Salut.

S’acorda:

Ratificar el Pacte de Salut de ciutat signat entre l’Ajuntament de Reus, la societat anònima municipal HOSPITAL DE SANT JOAN DE REUS, la Conselleria de Salut de la Generalitat de Catalunya i el Servei Català de la Salut.

COMISSIÓ DE SERVEIS PERSONALS

5.- Assessoria Jurídica.- Conveni marc Creu Roja.

S’acorda:

Primer: Aprovar el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Reus i l’Assemblea Local de la Creu Roja a Reus per tal de col·laborar en diverses actuacions relacionades amb matèries dels departaments de serveis socials, salut pública i educació i família, per a l’any 2005.

Segon: Facultar al Molt Il·ltre. Sr. Alcalde, Sr. Lluís Miquel Pérez i Segura, per a la signatura de l’esmentat conveni.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

6.- Gestió Urbanística.- Aprovació definitiva del Projecte d’Estatuts i Bases d’Actuació de la Junta de Compensació de l’àrea 4.77 “Camí de Valls”.

S’acorda:

Primer: Aprovar definitivament el Projecte d’Estatuts i Bases d’Actuació de la Junta de Compensació de l’àrea 4.77 “Camí de Valls”.

Segon: Designar com a representant de l’Ajuntament dins l’òrgan rector de la Junta al Tinent d’Alcalde delegat d’Arquitectura i Urbanisme, senyor Jordi Bergada i Masquef.

7.- Contractació-Patrimoni.- Aprovació definitiva del projecte de les obres de remodelació del carrer Ample.

S’acorda:

Primer: Aprovar definitivament el projecte de les obres de remodelació del carrer Ample amb un pressupost contractual de 854.517,21 euros (IVA inclòs), import que inclou el pressupost de l’estudi de seguretat i salut de les obres de construcció.

Segon: Publicar l’edicte d’aprovació definitiva en els Butlletins Oficials corresponents, de conformitat amb el que disposa l’article 38 del ROAS.

8.- Contractació-Patrimoni.- Aprovació inicial del projecte d’urbanització dels passejos Prim i Sunyer (Fase 3).

S’acorda:
Primer: Aprovar inicialment el projec-te d’urbanització dels passejos Prim i Sunyer (Fase 3), amb un pressupost contractual de 3.113.349,42 € (IVA inclòs). En aquest import s’inclou el pressupost de l’estudi de seguretat i salut de les obres de construcció.

Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

En cas que no es presentin al·legacions, el projecte esdevindrà definitivament aprovat.

Tercer: Comunicar a la Diputació de Tarragona l’adopció d’aquest acord i aportar la documentació corresponent.

9.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial del projecte de les obres de remodelació de la Plaça Hèrcules i l’Avinguda Jaume I.

- A proposta de la presidència el tema es retira de l’ordre del dia.

10.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial del projecte de les obres de pavimentació del carrer Vapor Vell.

- A proposta de la presidència el tema es retira de l’ordre del dia.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

11.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació de la liquidació de la part variable qualitativa corresponent al període agost de 2004 a gener de 2005, del contracte de gestió del servei de retirada de vehicles de la via pública per mitjà de grua, sol·licitat per l'empresa adjudicatària.

S’acorda:

Primer: la liquidació de la part variable qualitativa de la gestió del servei de retirada de vehicles de la via pública per mitjà de grua, sota la modalitat de concert, per un import total de 14.963’04 euros (IVA inclòs), corresponent al període agost-2004 a gener-2005.

L'empresa adjudicatària presentarà factura per procedir a l'abonament de l’import esmentat.

Segon: Atorgar els recursos legals oportuns.

12.- Contractació i Patrimoni.- Ampliació del servei públic integral de recollida de residus sòlids urbans i de neteja viària de Reus, en el sentit d’incloure el servei de recollida selectiva de residus comercials.

S’acorda:

Primer: Declarar la urgència en la tramitació de l’expedient per raons d’interès públic.

Segon: Ampliar el servei públic integral de recollida de residus sòlids urbans i de neteja viària de Reus, en el sentit d’incloure el servei de recollida selectiva de residus comercials, per un import de 214.000 €/any (IVA inclòs), en els termes que figuren en l’informe emès per l’Àrea de Medi Ambient.

Aquesta ampliació suposa un increment de 214.000 €/any (IVA inclòs), amb la qual cosa l’import total del contracte serà de 6.724.484,71 €/any (IVA inclòs).

L’empresa concessionària, FOMENTO DE CONSTRUCCIONES Y CONTRATAS SA., haurà de dipositar en la Caixa Municipal, en el termini de 8 dies naturals a partir de la notificació d'aquest acord, una garantia definitiva complementària per import de 8.560 €, a l’empara de l’article 42 del TRLCAP.

Tercer: Formalitzar la modificació del contracte, a l'empara dels articles 101.2 i 54 del TRLCAP, al Departament de Contractació i Patrimoni, en el termini de 15 dies naturals, a comptar des del següent a la recepció de la notificació del present acord.

Donar audiència per un termini de 10 dies hàbils, a l’empresa FOMENTO DE CONSTRUCCIONES Y CONTRATAS SA, per tal que manifesti el que consideri convenient, amb el benentès que, en el supòsit que formuli al·legacions, la present ampliació del contracte quedarà sense efecte.

Un cop transcorregut el termini d’audiència sense que l’empresa hagi realitzat cap manifestació, s’entendrà que accepta el contingut de la present ampliació.

Cinquè: Atorgar els recursos legals oportuns.

13.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació de preus contradictoris de les obres d’urbanització del Pla Especial àrea 6.6 Velòdrom.

S’acorda:

Primer: Aprovar els preus contradictoris que consten en l’acta de data 01.04.05 acceptats pel contractista i fixats d'acord amb les medicions i preus proposats per la direcció facultativa municipal, en relació a les obres d’urbanització del Pla Especial àrea 6.6 Velòdrom.

Segon: Atorgar els recursos legals oportuns.

14.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació de la certificació núm.12 relativa de les obres de construcció d’un centre d’innovació i formació permanent al Mas Miarnau.

S’acorda:

Primer: Aprovar el pagament de la certificació d’obra núm.12 de les obres de construcció d’un centre d’innovació i formació permanent al Mas Miarnau executades per l’empresa COMSA, SA, per import de 168.893,03 € (IVA inclòs).

Segon: Subscriure tots els documents que siguin necessaris per a fer efectiu aquest acord.

Tercer: Atorgar els recursos legals oportuns.

Assumptes sobrevinguts. No n’hi ha.

Reus, 19 de maig de 2005

El secretari general

Fernando Grugués Cabré

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.