Junta de Govern Local 2005-07-22
Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern
CTE DELS ACORDS ADOPTATS PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 22 DE JULIOL DE 2005
1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.
S’aprova l’acta de la sessió de 8 de juliol de 2005.
2.- Informació de l’Alcaldia.
3.- Moció de l’Alcaldia. Encàrrec a INNOVA de l’anàlisi de la millor formula per a l’execució de diversos projectes municipals ( construcció llar d’infants “El Lligabosc”, construcció i equipament llar d’infants “L’Olivera” i arranjament Ps. Prim tram 3 fase-B i Av. del Comerç)
S’acorda:
Encarregar a l’empresa municipal INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL l’anàlisi de la millor fórmula per a l’execució dels següents projectes:
• Àrea d’Educació i Família
- Projecte i construcció de la llar d’infants “El Lligabosc”
- Construcció i equipament de la llar d’infants “L’Olivera”
• Àrea de Via Pública
- Arranjament del Passeig Prim tram 3 fase-B
- Arranjament de l’Avinguda del Comerç
Aquest anàlisi es desenvoluparà mitjançant estudis detallats en relació a les actuacions esmentades que contemplaran, entre d’altres, els següents extrems: detall de l’actuació, quina empresa municipal és més idònia per a dur-la a terme, termini d’execució, destí dels béns i instal·lacions i, en el seu cas, termini de lliurament, cost de l’actuació i previsió de possibles modificacions, finançament, en el seu cas, possibles compensacions econòmiques de l’Ajuntament…
4.- Moció de l’Alcaldia. Donar compte de la concessió de subvencions per a la promoció de l’ocupació i l’activitat empresarial local.
Donar compte a la Junta de Govern Local, de les subvencions atorgades per mitjà de Decrets de data 19 de juliol de 2005, els quals ascendeixen a 4.599,52 i 5.388,69 euros respectivament, i els quals s’adjunten a l’expedient, segons l’informe realitzat pel Conseller Delegat i Gerent de REDESSA, tot d’acord amb el previst al capítol 2 i 3 de les Bases per a l’atorgament de subvencions per a la promoció de l’ocupació i de l’activitat empresarial local acordades en el Ple de l’Ajuntament de data 29 d'octubre de 2001.
Per fer-les efectives, caldrà que els beneficiaris justifiquin prèviament la realització de la inversió i de tots els altres extrems que s’estableixen en les Bases per a l’atorgament de les subvencions.
COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS
5.- Intervenció. Aprovació de la relació de factures.
S’acorda:
Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 2.374.451,89 € (dos milions tres-cents setanta-quatre mil quatre-cents cinquanta-un amb vuitanta-nou cèntims).
6.- Recursos Humans. Aprovació sol·licitud subvencions de Plans d'Ocupació per a l'any 2005
S’acorda:
Primer: Aprovar la realització dels projectes relacionats i sol·licitar les subvencions corresponents al Servei d’Ocupació de Catalunya.
Relació de projectes:
• Seguretat i salut laboral, i activitat científica, mitjançant el desenvolupament d'investigació, recerca i orientació per a la revisió de les condicions psicològiques per a l’ús d’arma en la Guàrdia Urbana
• Oficina de rehabilitació Blocs Bofill Barri Gaudí
• Fototeca Municipal
• Dinamització informal de joves
• Animació socio-cultural en els centres cívics de Reus
• Suport administratiu en els centres cívics de Reus
• Inscripcions Ventilaactivitats estiu 2005
• Inscripcions Activitats Centres Cívics
• Manteniment i millora de zones verdes públiques
• Manteniment i millora de vies públiques
• Manteniment i millora de zones de jocs infantils
• Realització d'activitats de difusió de la lectura, formació d'usuaris i catalogació dels fons retrospectius de la Biblioteca Central Xavier Amorós
• Informació i formació dels treballadors/es
• Controls periòdics de les condicions de treball
• Centres oberts per a menors i adolescents
• Dinamització de la participació del Parc de Nadal
• Elaboració del mapa de riscos de la ciutat
• Acompanyament en els processos d'inserció laboral i ocupacions
• Atenció i mediació al ciutadà nouvingut. Pla pilot d'acollida tutelada
• "Benvinguts, benvingudes" Promoció i defensa del català. Assessorament i
atenció als immigrants
• Atenció especial a dones víctimes de violència domèstica
• Assessorament i acolliment als ciutadans amb especials dificultats
• Intervenció en el procés comunitari per a la inserció social
• Mediació comunitària als barris
• Mediació intercultural
• Participació de la gent gran de la ciutat
• Prevenció de l'absentisme
• Recuperació cicle festiu cultural
• Servei d'informació i formació per a les famílies
• Suport al servei de majors de 80 anys
• Suport complementari a l'oficina municipal d'escolarització de Reus
• Suport als programes i serveis
• Suport al servei de consergeria dels col·legis públics
• Treball comunitari per a la convivència
• Pla d'acció municipal per a la convivència amb els animals domèstics
• Control de verduleries i locals de restauració de la ciutat de Reus
• Casal de les dones de Reus
• Millora de qualitat de totes les persones amb igualtat d'oportunitats
• Suport al projecte DI-PI i a l'espai d'activitat "La Illeta"
• Suport educatiu al centre d'activitats "La Illeta". Desenvolupament del programa de mesures penals alternatives
• Actuació comunitària del servei municipal de drogodependències
• Intervenció comunitària pel desenvolupament d'accions de prevenció universal en el context escolar i de prevenció selectiva en el context de festa
• Prevenció universal de l'ús de substàncies i de prevenció selectiva adreçada a població jove immigrant
Segon: Sol·licitar al Servei d’ocupació de la Generalitat de Catalunya i amb càrrec al fons creat a l’efecte, una subvenció de 1.624.450,98 euros per a la realització dels projectes esmentats.
Tercer: Facultar el regidor tinent d’alcalde delegat de Recursos Generals als efectes de subscriure els documents necessaris per a l’efectivitat dels anteriors acords.
7.- Contractació i Patrimoni.- Adjudicació de la gestió del servei d’ajuda domiciliària, en modalitat de concert.
S’acorda:
Primer: Adjudicar a l'empresa FUNDACIÓ PRIVADA FASS, FUNDACIÓ ASSISTENCIAL, SANITÀRIA I SOCIAL, la gestió del servei d’ajuda domiciliària, en la modalitat de concert, pels següents preus unitaris, que consten en la seva oferta econòmica de data 30.05.05:
- preu/hora ……………………………………… 11,63 euros (IVA inclòs)
- preu/hora fora de l’horari habitual ………… 14,40 euros (IVA inclòs)
La despesa estimada per a la primera anualitat del contracte és de 475.000€ (IVA inclòs).
L'empresa adjudicatària haurà de dipositar, a la Caixa Municipal, en el termini de 8 dies naturals a comptar des del dia següent al de la recepció de la notificació d’aquest Acord, una garantia definitiva per import de 19.000 euros, tal i com estableixen els articles 36 i 41 del TRLCAP.
La plena validesa d’aquest acord resta condicionada a que el contractista aporti els certificats acreditatius d’estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social.
Segon: Formalitzar el contracte administratiu en un termini de 15 dies naturals, al Departament de Contractació i Patrimoni, a l'empara dels articles 54 i 76 del TRLCAP, a comptar des del dia següent al de la recepció de la notificació d’aquest Acord.
D’acord amb la clàusula 6 del plec de clàusules, s’haurà de presentar en el moment de la signatura del contracte una pòlissa d’assegurances per un import de 300.000 euros, que cobreixi la responsabilitat civil per tots els accidents, danys i perjudicis que puguin ser ocasionats com a conseqüència de la prestació del servei.
Tercer: Atorgar els recursos legals oportuns.
8.- Contractació i Patrimoni.- Adjudicació de les obres d’urbanització del Pla Especial Àrea Gaudí Carandell (UA 6.5 Gaudí Carandell), que van a càrrec de l’Ajuntament en virtut de conveni urbanístic.
S’acorda:
Primer: Adjudicar a l'empresa CONSTRUCCIONES Y REHABILITACIONES JALDO, SL, l'execució de les obres d’urbanització del Pla Especial Àrea Gaudí Carandell (UA 6.5 Gaudí Carandell), per un import de 159.024,27 euros (IVA inclòs), desglossat de la següent manera:
PEM IVA Pressupost a contractar
- Capítol 1: C/Girona 68.933,23 11.029,32 79.962,55€
- Capítol 2: Rotonda 68.156,65 10.905,06 79.061,72€
Total …………………………………………………… 159.024,27€
L'empresa adjudicatària haurà de dipositar, a la Caixa Municipal, en el termini de 15 dies naturals a comptar des del dia següent al de la recepció de la notificació d’aquest Acord, una garantia definitiva per import de 6.360,97 euros, tal i com estableixen els articles 36 i 41 del TRLCAP.
El contractista haurà de presentar en el termini de 15 dies naturals, a comptar des de la notificació d’aquest acord el pla de seguretat, per la seva oportuna aprovació, abans de l’inici de les obres.
Segon: Formalitzar el contracte administratiu en un termini de 30 dies naturals, al Departament de Contractació i Patrimoni, a l'empara dels articles 54 i 76 del RDl 2/2000 de 16 de juny, a comptar des del dia següent al de la recepció de la notificació d’aquest Acord.
Tercer: Atorgar els recursos legals oportuns.
9.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació de les obres addicionals i dels increments d’amidaments de les obres de construcció de l’edifici central de la Guàrdia Urbana, situat a l’avinguda Marià Fortuny, núm. 27.
S’acorda:
Primer: Aprovar les obres addicionals i els increments d’amidaments referents a les obres de construcció de l’edifici central de la Guàrdia Urbana, situat a l’avinguda Marià Fortuny, nº27.
Segon: Adjudicar a l’empresa CONSTÈCNIA3, SL, les obres addicionals a les obres de construcció de l’edifici central de la Guàrdia Urbana, situat a l’avinguda Marià Fortuny, nº27, i els increments d’amidaments per un import total de 981.005,99 euros (IVA inclòs).
L’empresa adjudicatària haurà de dipositar a la Caixa Municipal, en el termini de 8 dies naturals, a partir de la notificació d’aquest acord, una garantia definitiva complementària per import de 39.240,24 euros tal i com estableix l’article 42 del TRLCAP.
Tercer: Formalitzar el contracte administratiu en el termini de 15 dies naturals, al Departament de Contractació i Patrimoni, a l’empara de l’article 101.2 del TRLCAP, a comptar des del següent al de recepció del present acord.
Quart: Atorgar els recursos legals oportuns.
10.- Contractació i Patrimoni.- Adjudicació de les obres de pavimentació i serveis del carrer Menorca.
S’acorda:
Primer: Adjudicar a l'empresa COMPAÑÍA DE CONSTRUCCIONES Y OBRAS PÚBLICAS BALSELLS, SA, l'execució de les obres de pavimentació i serveis del carrer Menorca, per un import de 110.339,02 euros (IVA inclòs).
En aquest import s’inclou l’estudi de seguretat i salut, que s’havia pressupostat junt amb l’obra, d’acord amb el que disposa l’art. 4 del RD 1627/97 de 24 d’octubre, regulador de les condicions mínimes de seguretat i salut a les obres de construcció.
L'empresa adjudicatària haurà de dipositar, a la Caixa Municipal, en el termini de 15 dies naturals a comptar des del dia següent al de la recepció de la notificació d’aquest Acord, una garantia definitiva per import de 4.413,56 euros, tal i com estableixen els articles 36 i 41 del TRLCAP.
El contractista haurà de presentar en el termini de 15 dies naturals, a comptar des de la notificació d’aquest acord el pla de seguretat, per la seva oportuna aprovació, abans de l’inici de les obres.
Segon: Formalitzar el contracte administratiu en un termini de 30 dies naturals, al Departament de Contractació i Patrimoni, a l'empara dels articles 54 i 76 del TRLCAP, a comptar des del dia següent al de la recepció de la notificació d’aquest Acord.
Tercer: Acordar la devolució de la garantia provisional als licitadors no adjudicataris, en els termes previstos a l’article 65 del RD 1098/2001, de 12 d’octubre, pel qual s’aprova el reglament que desenvolupa la llei de contractes de les administracions públiques.
Quart: Atorgar els recursos legals oportuns.
11.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació de la certificació liquidació addicionals número 2 de les obres de remodelació de la Prioral de Sant Pere, cinquena i última fase, consistents en la restauració de la Capella dels Dolors, atri de Sant Sebastià i façana nord de la nau.
S’acorda:
Primer: Aprovar el pagament de la certificació liquidació addicionals número 2 executada per Roser Galcerán Piñol SL Unipersonal (RECOP), a l’Arquebisbat de Tarragona, en relació a les obres de remodelació de la Prioral de Sant Pere, cinquena i última fase, consistents en la restauració de la Capella dels Dolors, atri de Sant Sebastià i façana nord de la nau, per un import d’11.173,25 € (exempt d’IVA) .
Segon: Subscriure tots el documents que siguin necessaris per a fer efectiu aquest acord.
Tercer: Atorgar els recursos legals oportuns.
12.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació de les obres addicionals a les obres de construcció d’un centre d’innovació i formació permanent al Mas Miarnau.
S’acorda:
Primer: Aprovar les obres addicionals a les obres de construcció d’un centre d’innovació i formació permanent al Mas Miarnau.
Segon: Adjudicar a l’empresa COMSA,S.A., les obres addicionals esmentades, per un import de 193.888,29 euros (IVA inclòs).
L’empresa adjudicatària haurà de dipositar a la Caixa Municipal, en el termini de 8 dies naturals, a partir de la notificació d’aquest acord, una garantia definitiva complementària per import de 7.755,53 euros tal i com estableix l’article 42 del TRLCAP.
Tercer: Formalitzar el contracte administratiu en el termini de 15 dies naturals, al Departament de Contractació i Patrimoni, a l’empara de l’article 101.2 del TRLCAP, a comptar des del següent al de recepció del present acord.
Quart: Comunicar a la Direcció General d’Administració Local l’adopció d’aquest acord als efectes corresponents.
Cinquè: Atorgar els recursos legals oportuns.
13.- Contractació i Patrimoni.- Subscriure el Conveni de Cooperació entre l’Ajuntament de Reus i la Societat Municipal INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL, per tal de realitzar el projecte d’Equipament del Centre d’Innovació i Formació Permanent “Mas Miarnau.”
S’acorda:
Primer: Subscriure el Conveni de Cooperació entre l’Ajuntament de Reus i la Societat Municipal INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL, per tal de realitzar el projecte d’Equipament del Centre d’Innovació i Formació Permanent Mas Miarnau, consistent en el (mobiliari, equipament ofimàtic, equipament audiovisual, equipament comunicacions i equipament informàtic), amb una despesa aproximada global de 328.000€(IVA inclòs), als efectes de justificar davant la Direcció General d’Administració Local la subvenció aprovada, inclosa en el FEDER.
Segon: Facultar al Sr. Alcalde per la signatura de l’esmentat conveni.
14.- Contractació i Patrimoni.- Adjudicació del subministrament i distribució de material d’oficina fungible.
S’acorda:
Primer: Adjudicar el subministrament i distribució de material d’oficina fungible a les empreses següents, i pels preus unitaris que consten en les seves ofertes, les quals es donen per reproduïdes:
• Lot núm.1: Material divers d’oficina. COMERCIAL REUS 4TRE
• Lot núm. 2: Material informàtica i ofimàtica PAPELERIA MARIA CRISTINA
• Lot núm. 3: Material d’impremta. IMPREMTA TORRELL
• Lot núm. 4: Paper continu. SISTEMES FORM
• Lot núm. 5: Paper Din A-4 de 80 gr. CANON DE SISTEMAS DE REUS
Les empreses adjudicatàries hauran de dipositar en la Caixa Municipal, en el termini de 8 dies naturals a partir de la notificació d’aquest acord, les garanties definitives detallades a continuació, tal i com estableixen els arts. 36 i 41 del TRLCAP:
• Lot núm. 1: 1.200€
• Lot núm. 2: 2.800€
• Lot núm. 3: 3.000€
• Lot núm. 4: 260€
• Lot núm. 5: 920€
Segon: Formalitzar els contractes administratius en el termini de 15 dies naturals al Departament de Contractació i Patrimoni, a l’empara dels articles 54 i 76 del TRLCAP, a comptar des del següent a la recepció de la notificació d’aquest acord.
Tercer: Acordar la devolució de la garantia provisional als licitadors no adjudicataris, en els termes previstos a l’article 65 del RD 1098/2001, de 12 d’octubre, pel qual s’aprova el reglament que de
envolupa la llei de contractes de les administracions públiques.
Quart: Atorgar els recursos legals oportuns.
15.- Contractació i Patrimoni.- Adjudicació de les obres d’urbanització de l’entorn de la caserna de la Guàrdia Urbana.
S’acorda:
Primer: Adjudicar a l'empresa CONSTÈCNIA3, SL, l'execució de les obres d’urbanització de l’entorn de la caserna de la Guàrdia Urbana, per un import de 258.400 euros (IVA inclòs).
En aquest import s’inclou l’estudi de seguretat i salut, que s’havia pressupostat junt amb l’obra, d’acord amb el que disposa l’art 4 del RD 1627/97, de 24 d’octubre, regulador de les condicions mínimes de seguretat i salut a les obres de construcció.
L'empresa adjudicatària haurà de dipositar, a la Caixa Municipal, en el termini de 8 dies naturals a comptar des del dia següent al de la recepció de la notificació d’aquest Acord, una garantia definitiva per import de 10.336 euros, tal i com estableixen els articles 36 i 41 del TRLCAP.
El contractista haurà de presentar en el termini de 10 dies naturals, a comptar des de la notificació d’aquest acord el pla de seguretat, per la seva oportuna aprovació, abans de l’inici de les obres.
Segon: Formalitzar el contracte administratiu en un termini de 15 dies naturals, al Departament de Contractació i Patrimoni, a l'empara dels articles 54 i 76 del TRLCAP, a comptar des del dia següent al de la recepció de la notificació d’aquest Acord.
Tercer: Acordar la devolució de la garantia provisional als licitadors no adjudicataris, en els termes previstos a l’article 65 del RD 1098/2001, de 12 d’octubre, pel qual s’aprova el reglament que desenvolupa la llei de contractes de les administracions públiques.
Quart: Atorgar els recursos legals oportuns.
16.- Contractació i Patrimoni.- Subrogació de l’empresa adjudicatària de la concessió per a l’execució del polígon número 2 del Pla Especial de Reforma Interior del Nucli Antic i per a la construcció i explotació d’un aparcament.
S’acorda:
Primer: Acceptar i considerar adequada i suficient la documentació aportada per l’empresa JOSEL, SL arrel del requeriment municipal.
Segon: Considerar subrogada a l’empresa JOSEL,S.L. en tots els drets i obligacions de l’empresa ALEDORA, SA en la concessió per a l’execució del polígon número 2 del Pla Especial de Reforma Interior del Nucli Antic, i per a la construcció i explotació d’un aparcament.
17.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació de les obres addicionals a les obres de reforma de l’Escola Oficial d’Idiomes.
S’acorda:
Primer: Aprovar i adjudicar a l’empresa AERREGE INTERIORS, SL, les obres addicionals a les obres de reforma de l’Escola Oficial d’Idiomes, per import de 46.671,09€ (IVA inclòs).
Segon: Atorgar els recursos legals oportuns.
18.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació de les obres addicionals a les obres de les noves oficines i vestidors per a les Brigades municipals.
S’acorda:
Primer: Aprovar i adjudicar a l’empresa CONSTRUCCIONES ASENSIO, SL, les obres addicionals a les obres de les noves oficines i vestidors per a les Brigades Municipals, per un import de 93.041,88€ (IVA inclòs).
Segon: Atorgar els recursos legals oportuns.
COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS
19.- Gestió Urbanística.- Recepció provisional d’una part de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del Pla parcial del sector A.7 “Barranc de l’Abeurada”.
S’acorda:
Rebre provisionalment les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del Pla parcial del sector A.7 “Barranc de l’Abeurada”, corresponents al paviment de voreres amb rajola hidràulica, la plantació d’arbres i el canvi de traçat de la canonada d’aigua del Pantà de Riudecanyes, a excepció dels 400 m2 de vorera (amb el seu arbrat) que confronten amb les obres de construcció de naus actualment en execució, valorades pel Servei d’Enginyeria-Noves Actuacions en 60.000,00 €.
20.- Gestió Urbanística. - Aprovació inicial de la modificació puntual del Pla especial de l’àrea 6.17 “Entorn Passatge Mare de Déu de Misericòrdia”, proposada per ANGULLO EMPRESA CONSTRUCTORA, SA.
S’acorda:
Primer: Aprovar inicialment la modificació puntual del Pla especial de l’àrea 6.17 “Entorn Passatge Mare de Déu de Misericòrdia”, proposada per ANGULLO EMPRESA CONSTRUCTORA, SA.
Segon: Sotmetre’l a informació pública durant el termini d’un mes, perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents.
Tercer: Sol·licitar informe als organismes sectorials afectats.
21.- Gestió Urbanística.- Aprovació inicial del Projecte de reparcel·lació del Pla parcial urbanístic del sector A.12 “Riera del Molinet”, modalitat de cooperació.
S’acorda:
Primer: Aprovar inicialment el Projecte de reparcel·lació del Pla parcial urbanístic del sector A.12 “Riera del Molinet”, modalitat cooperació, condicionat a la subsanació de les determinacions que resultin dels informes dels serveis tècnics municipals.
Segon: Sotmetre’l a informació pública per un termini d’un mes perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents i concedir audiència als interessats, amb citació personal.
22.- Gestió Ambiental - Ratificació del Decret de 17 de juny de 2005 de sol·licitud a l’Agència de Residus de Catalunya d’ajuts per a la implantació de deixalleries i altres equipaments per a la recollida selectiva i la valorització dels residus municipals.
S’acorda:
Primer: Ratificar el Decret d’Alcaldia de data 17 de juny de 2005 pel qual es va resoldre concórrer a la convocatòria d’ajuts que atorga l’Agència de Residus de Catalunya per a la implantació de deixalleries i altres equipaments per a la recollida selectiva i la valorització dels residus municipals, aprovada per resolució MAH/1115/2005, de 13 d’abril (DOGC núm. 4368, de 21 d’abril de 2005).
Segon: Donar trasllat d’aquest acord a l’Agència de Residus de Catalunya.
23.- Patrimoni del Sòl.- Aprovació de l’acta de cessió de terrenys a compte de les cessions obligatòries del Sector d’urbanitzable anomenat A-8 Roureda, Polígon II, del vigent PGOU (Av. Tarragona, 35-37 i camí de Constantí, 3)
S’acorda:
Aprovar en la seva integritat de l’Acta de cessió de 803,59 m_, en total, de superfície de la finca situada a l’Av. de Tarragona, núm. 35-37 (334,73 m_) i al Camí de Constantí, núm. 3 (468,68 m_), a compte de les cessions obligatòries i gratuïtes del Sector d’urbanitzable anomenat A-8 Roureda, Polígon II, subscrit amb la mercantil RESIDENCIAL FABRICA NOVA, SA, en data 14.07.05.
24.- Patrimoni del Sòl..- Sol·licitud de subvenció per l’adquisició de sòl amb destinació a la construcció d’habitatge amb protecció oficial.
S’acorda:
Primer: Sol·licitar la subvenció prevista a la Resolució MAH/1353/2005, de 27 d’abril, i APROVAR l’adquisició onerosa, mitjançant expropiació forçosa, de l’immoble núm. 16 del C/ Vapor vell, amb destí a la construcció d’habitatges amb protecció oficial dins del Polígon 9 “Prolongació del C/ Gornals” de la modificació puntual de la revisió del PGOU pel que afecta al Barri del Carme, actualment pendent d’aprovació definitiva.
De conformitat amb l’art. 5.1 de la convocatòria, s’indiquen els següents punts:
_ Modalitat d’adquisició: Expropiació forçosa
_ Nombre d’habitatges amb protecció oficial que s’hi preveu construir: 4 vivendes
_ Termini en el qual es preveu començar les obres de construcció: 3 anys a partir de la data de concessió de la subvenció
_ Termini aproximat del seu acabament: 5 anys a partir de la data de concessió de la subvenció.
_ Règim d’ús al qual es preveu destinar els habitatges: venda
Segon: Facultar al Molt Il.ltre Sr. Alcalde i al Tinent d’Alcalde delegat d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, perquè qualsevol dels dos, indistintament, pugui subscriure tots els documents i sol·licituds en relació a aquesta petició de subvenció.
25.- Patrimoni del Sòl.- Aprovació dels plecs de condicions i convocatòria de concurs per l’arrendament del terreny i de les instal·lacions de l’antena emissora situada a La Mussara.
S’acorda:
Primer: Iniciar expedient i aprovar la contractació mitjançant concurs de l’arrendament del terreny i de les instal·lacions de l’antena emissora situada al coll de Llebre del terme de Vilaplana, conegut com a Coll de la Mussara, abans referit.
Segon: Aprovar el Plec de Condicions particulars que haurà de regir l’esmentat concurs.
Tercer: Sotmetre els esmentats Plecs de Condicions a tràmit d’informació pública per un termini de 20 dies, per tal que es puguin formular reclamacions i al·legacions. Si no es formula cap reclamació ni al·legació els esmentats plecs s’entendran aprovats definitivament i s’acreditarà mitjançant certificació de la Secretaria General. CONVOCAR simultàniament, mitjançant anunci al BOP i al DOGC, concurs públic, amb el benentès que en cas que es presentin al.legacions al plec de condicions es suspendrà la licitació fins que, un cop resoltes, s’anunciï de nou la convocatòria.
26.- Contractació i Patrimoni.- Resolució de les al·legacions formulades i aprovació definitiva del projecte de les obres de prolongació del carrer Immaculada i carrer Robert Gerhard al Barri Immaculada.
S’acorda:
Primer: Desestimar les al·legacions presentades pel Sr. Joaquim Serra Riba, en el sentit de la part dispositiva d’aquest acord.
Segon: Estimar les al·legacions presentades pel Sr. Gabriel Dieguez Castro, en el sentit de la part dispositiva d’aquest acord.
Tercer: Aprovar definitivament el projecte de les obres de prolongació del C/Immaculada i C/Robert Gerhard al Barri Immaculada, tot incorporant-hi l’annex 3 referent a les expropiacions de nova redacció.
Quart: Publicar l’edicte d’aprovació definitiva en els Butlletins Oficials corresponents, de conformitat amb el que disposa l’article 38 del ROAS.
27.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial del projecte d’execució de l’escola bressol municipal “L’Olivera”.
S’acorda:
Primer: Aprovar inicialment el projecte d’execució de l’escola bressol municipal “L’Olivera”, amb un pressupost de 1.222.058,91 euros (IVA inclòs). En aquest import s’inclou el pressupost de l’estudi de seguretat i salut de les obres de construcció.
Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.
L’aprovació definitiva d’aquest projecte queda condicionada a l’emissió dels pertinents informes favorables per part de les Administracions corresponents, relatius al tràmit d’activitats.
28.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial del projecte revisat de les obres de remodelació del tram 04 reversió N-420, avinguda del Comerç.
S’acorda:
Primer: Aprovar inicialment el projecte revisat de les obres de remodelació del tram 04 reversió N-420, avinguda del Comerç, amb un pressupost contractual de 980.795,25 euros (IVA inclòs), que inclou el pressupost de l’Estudi de Seguretat i Salut de les obres de construcció.
Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.
En cas que no es presentin al·legacions, el projecte esdevindrà definitivament aprovat.
Assumptes sobrevinguts.
No n’hi ha.
Reus, 26 de juliol de 2005
El secretari general
Jaume Renyer Alimbau