Junta de Govern Local 2005-09-16

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 19/07/2024
E.g., 19/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 16/09/2005

CTE DELS ACORDS ADOPTATS PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 16 DE SETEMBRE DE 2005

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió de 22 de juliol de 2005.

2.- Informació de l’Alcaldia.

3.- Moció de l’Alcaldia. Modificació composició Mesa Permanent de Contractació.

S’acorda:

Primer: Modificar l’acord d’aquesta Junta de data 14-05-2004 pel que fa als membres de la Mesa Permanent de Contractació que són els següents:

- President: El tinent d’alcalde delegat de Recursos Generals, per delegació del Molt Il·lustre Sr. alcalde, i que, en cas de vacant, absència o malaltia, serà substituït pel tinent d’alcalde delegat de Promoció i Estratègia, segons el que s’estableix en el decret 299 de data 14-5-2004.
- El secretari general de l’Ajuntament
- L’interventor general de l’Ajuntament
- L’adjunt a la Secretaria General
- El director de l’Àrea Municipal de Serveis de Suport
- La cap de Servei d’Assessoria Jurídica
- Un/a tècnic/a del departament de Contractació que actuarà com a secretari/a

La Mesa podrà estar assistida pels Directors d’Àrea competents, els tècnics de la Corporació, així com pels assessors externs quan ho consideri oportú.

Segon: Publicar l’anterior acord en el Butlletí Oficial de la Província.

4.- Moció de l’Alcaldia. Reclamació de quantitat formulada pel Sr. F. Macian i la Sra. O. Sorg.

S’acorda:

Primer: Desestimar la sol·licitud presentada pel Sr. Fernando Macian Sorg i la Sra. Olga Sorg Farreró, interessant la devolució a aquesta última de la quantitat de 431.178,73 € per tal de donar compliment al conveni transaccional subscrit en data 27 de maig de 2004, ja que el mateix no ha estat aprovat per la jurisdicció competent per considerar-lo lesiu a l’interès públic i per tant no reunir les condicions establertes per l’article 77.3 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contencios - Administrativa (aplicable als procediments comptables) en relació a les previsions de l’article 19 de la Llei 1/2000, de 7 de gener, d’Enjudiciament Civil.

Per altra banda s’ha de tenir en compte que, en cap moment, s’ha produït un “enriquiment injust” per part de l’Ajuntament de Reus ja que la quantitat que, ara, es pretén sigui tornada correspon a la quantitat realment adeudada pel Sr. Macian Sorg segons es desprèn del procediment incoat davant el Tribunal de Comptes.

Segon: La present Resolució posa fi a la via administrativa.

5.- Moció de l’Alcaldia. Ampliació de l’encàrrec efectuat a INNOVA, per a l’anàlisi de la millor fórmula per a l’execució del projecte relatiu a l’avinguda dels Països Catalans i a la rotonda a la cruïlla amb el carrer Alcalde Joan Bertran.

S’acorda:

Primer: Ampliar l’àmbit de l’acord adoptat per aquesta Junta de Govern Local en reunió duta a terme el dia 1 d’abril de 2005, encarregant a l’empresa municipal “INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, S.L.” l’anàlisi de la millor fórmula per a l’execució del projecte de la rotonda a la cruïlla de l’avinguda dels Països Catalans amb el carrer de l’Alcalde Joan Bertran, afegint-hi els treballs d’adequació (pavimentació de calçades, voreres i mitjanera) de l’avinguda dels Països Catalans en el tram comprès entre la rotonda de la carretera de Riudoms i la cruïlla del carrer Antoni Bofarull, així com la redacció del corresponent projecte.

Segon: Aquest anàlisi es desenvoluparà mitjançant estudis detallats en relació a les actuacions esmentades que contemplaran, entre d’altres, els següents extrems: detall de l’actuació, quina empresa municipal la durà a terme, termini d’execució, destí dels béns i instal·lacions i, en el seu cas, termini en què s’hauran de lliurar per la seva recepció, cost de l’actuació i previsió de possibles modificacions, finançament, possibles compensacions econòmiques de l’Ajuntament…

6.- Moció de l’Alcaldia. Conveni de col·laboració amb INNOVA, per a l’execució de les actuacions relatives a l’arranjament i manteniment de l’avinguda del Comerç.

S’acorda:

Primer: Aprovar el conveni de col·laboració amb l’empresa municipal “INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL” relatiu a l’arranjament i manteniment de l’avinguda del Comerç.
Segon: Correspondrà a l'Ajuntament la superior direcció, control i supervisió dels treballs que s'encarreguen.

En el cas que la direcció d'obra l'assumeixi l'Ajuntament, mitjançant els Serveis Tècnics Municipals, l'òrgan competent al respecte designarà el tècnic o tècnics que la portaran a terme.

Tercer: L’efectivitat dels anteriors acords resta condicionada a l’existència de consignació pressupostària.

7.- Moció de l’Alcaldia. Formalització d’un conveni amb el Consell Comarcal del Baix Camp per als ajuts de menjador escolar per al curs 2005-2006.

S’acorda:

Primer: Aprovar el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Reus i el Consell Comarcal del Baix Camp relatiu a la concessió i tràmit dels ajuts individuals per a l’assistència a menjadors escolars d’educació infantil i educació primària dels centres escolars públics de Reus, per al curs escolar 2005 - 2006.

Segon: Facultar al Molt Il·ltre. Alcalde, Sr. Lluís Miquel Pérez i Segura, per tal de formalitzar aquest conveni.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

8.- Intervenció. Donant compte decret aprovació de factures de data 01.09.05.

Es dóna compte del Decret d’Alcaldia núm. 2241 de data 1 de setembre per un import de 1.620.082,73€, d’aprovació de factures per subministraments, treballs i serveis realitzats per aquest Ajuntament.

9.- Intervenció.- Aprovació relació de factures.

S’acorda:

Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 679.418,21 € (sis-cents setanta-nou mil quatre-cents divuit euros amb vint-i-un cèntims).

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

10.- Patrimoni del Sòl.- Aprovació del Conveni de fixació de preu just de mutu acord de la reposició de la finestra ubicada a l’immoble situat al C/ Ponent, núm. 14, afectat parcialment per sistema viari del PGOU, a executar mitjançant el Projecte d’urbanització dels carrers Ponent, Frederic Mistral, Alegria, Sud i Immaculada, del Barri Immaculada.

S’acorda:

Aprovar en la seva integritat el Conveni de fixació de preu just de mutu acord per la reposició de la finestra ubicada al C/ Ponent, núm. 14, subscrit en data 28.06.05 amb els Srs Andrés Risco Gutiérrez i Julia Torres Mañero, i que importa la quantitat total de 946,00 Euros.

11.- Patrimoni del Sòl.- Adjudicació definitiva de la venda mitjançant concurs, de la finca de propietat municipal situada al c/. Cèlia Artiga Esplugues núm. 27

S’acorda:

Primer: Adjudicar definitivament la venda mitjançant concurs, de la finca situada al c/. Cèlia Artiga Esplugues núm. 27, a la mercantil BOSQUEMAR SA, amb NIF A-43019900, amb domicili a Tarragona, (43005) Av. Roma núm. 6. Aquesta adjudicació és pels imports següents:

1).- Preu d’adjudicació: 1.115.385’- Euros
2).- IVA: 178.461,60’- Euros.
3).- Despeses publicació: 308,56 Euros.

Segon: Aquesta adjudicació es fa de conformitat amb els següents punts:

1.- A més del preu d'adjudicació, l’adjudicatari haurà de satisfer els imports, abans indicats, corresponents a les despeses de publicació de l’anunci del concurs.

2.- Així mateix, l’adjudicatari haurà de satisfer l’import que pel concepte de l'IVA, correspongui a la finca venuda mitjançant concurs.

3- Les despeses d'atorgament de l'escriptura pública de compravenda i d’assumir les obligacions dimanants del plec de condicions, seran a càrrec de la part adjudicatària, tal i com s’estableix al plec de condicions econòmico-administratives.

4.- Seran a càrrec de la part designada en el plec de condicions, la resta de despeses no especificades.

5.- El pagament del preu de l'adjudicació, despeses de publicació i l'IVA de la venda, es realitzarà en els terminis indicats en el plec de condicions económico-administratives.

Tercer: Donar al preu obtingut per aquesta venda, el destí previst legalment.

Quart: Facultar l’Alcaldia i el Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme, per que qualsevol d’ells dos indistintament, pugui atorgar les escriptures públiques i demés documents necessaris per a la formalització d'aquestes adjudicacions i acords.

12.- Patrimoni del Sòl.- Adjudicació definitiva de la venda mitjançant concurs, de la finca de propietat municipal situada al c/. de l’Amistat núm. 13

S’acorda:

Primer: Adjudicar definitivament la venda mitjançant concurs, de la finca situada al c/. de l’Amistat núm. 13, a la mercantil TARRACO ASUBE 2000, SL amb NIF B-43550177, amb domicili a Vila-Seca, (43480) c/. Generalitat 14. Pol. l’Alba. Aquesta adjudicació és pels imports següents:

1).- Preu d’adjudicació: 69.714,75 Euros
2).- IVA: 11.154,36’- Euros.
3).- Despeses publicació: 308,56 Euros.

Segon: Aquesta adjudicació es fa de conformitat amb els següents punts:

1.- A més del preu d'adjudicació, l’adjudicatari haurà de satisfer els imports, abans indicats, corresponents a les despeses de publicació de l’anunci del concurs.

2.- Així mateix, l’adjudicatari haurà de satisfer l’import que pel concepte de l'IVA, correspongui a la finca venuda mitjançant concurs.

3- Les despeses d'atorgament de l'escriptura pública de compravenda i d’assumir les obligacions dimanants del plec de condicions, seran a càrrec de la part adjudicatària, tal i com s’estableix al plec de condicions econòmico-administratives.

4.- Seran a càrrec de la part designada en el plec de condicions, la resta de despeses no especificades.

5.- El pagament del preu de l'adjudicació, despeses de publicació i l'IVA de la venda, es realitzarà en els terminis indicats en el plec de condicions económico-administratives.

Tercer: Donar al preu obtingut per aquesta venda, el destí previst legalment.

Quart: Facultar l’Alcaldia i el Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme, per que qualsevol d’ells dos indistintament, pugui atorgar les escriptures públiques i demés documents necessaris per a la formalització d'aquestes adjudicacions i acords.

13.- Patrimoni del Sòl.- Adjudicació definitiva de la venda mitjançant concurs, de les finques de propietat municipal situades al c/. Rovira i Virgili núm. 10 i núm. 16.

S’acorda:

Primer: Adjudicar definitivament la venda mitjançant concurs, de les finques situades al c/. Rovira i Virgili núm. 10, i al c/. Rovira i Virgili núm. 16, a les mercantils i pels imports que s’indiques a continuació:

Finca núm. 11 (c/. Rovira i Virgili núm. 10) a la mercantil APEX PATRIMONIAL SL amb NIF B-63.859.524, amb domicili a Barcelona c/. Balmes 195, 6è 3era. Aquesta adjudicació és pels imports següents:

1).- Preu d’adjudicació: 888.923’- Euros
2).- IVA: 142.227’68 Euros.
3).- Despeses publicació: 308,56 Euros.

Finca núm. 12 (c/. Rovira i Virgili núm. 16) a la mercantil PROMOTORA ALEGO SL, amb NIF B-43330000, amb domicili a Reus (43205), Av. Salou núm. 64. Aquesta adjudicació és pels imports següents:

1).- Preu adjudicació: 1.217.507’- Euros
2).- IVA: 194.801,12 Euros.
3).- Despeses publicació: 308,56 Euros

Segon: Aquesta adjudicació es fa de conformitat amb els següents punts:

1.- A més del preu d'adjudicació, l’adjudicatari haurà de satisfer els imports, abans indicats, corresponents a les despeses de publicació de l’anunci del concurs.

2.- Així mateix, l’adjudicatari haurà de satisfer l’import que pel concepte de l'IVA, correspongui a la finca venuda mitjançant concurs.

3- Les despeses d'atorgament de l'escriptura pública de compravenda i d’assumir les obligacions dimanants del plec de condicions, seran a càrrec de la part adjudicatària, tal i com s’estableix al plec de condicions econòmico-administratives.

4.- Seran a càrrec de la part designada en el plec de condicions, la resta de despeses no especificades.

5.- El pagament del preu de l'adjudicació, despeses de publicació i l'IVA de la venda, es realitzarà en els terminis indicats en el plec de condicions económico-administratives.

Tercer: Donar al preu obtingut per aquesta venda, el destí previst legalment.

Quart: Facultar l’Alcaldia i el Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme, per que qualsevol d’ells dos indistintament, pugui atorgar les escriptures públiques i demés documents necessaris per a la formalització d'aquestes adjudicacions i acords.

Cinquè: No admetre al concurs, l’oferta presentada per COASA, CONSTRUCCIONES ASENSIO, SL, atès que la mateixa es va imposar al servei de correus a les 15 h. 51’ i es va anunciar a l’òrgan de contractació en data 03.08.05, i per tant no compleix els requisits del paràgraf segon de la condició sisena del plec.

14.- Patrimoni del Sòl.- Adjudicació definitiva de la venda mitjançant concurs, de les finques de propietat municipal situades al c/. de les Roses núms. 38 al 44 i 39 al 45.

S’acorda:

Primer: Adjudicar definitivament la venda mitjançant concurs, de les finques situades al c/. de les Roses núms. 45, 43, 41, 39, 44, 42, 40 i 38, a la mercantil DESEXCOM, SLU. , amb NIF B-43592740, amb domicili a Reus, (43205) c/. Misericòrdia núm. 39, baixos A continuació s’indiquen els imports d’adjudicació per a cadascuna de les finques:

Situació Preu IVA Despeses publicació
c/. de les Roses, 45
(registral 53.382) 166.918,50 26.706,96 308,56
c/. de les Roses, 43
(registral 53.384) 178.825,50 28.612,08 308,56
c/. de les Roses, 41
(registral 53.386) 178.825,50 28.612,08 308,56
c/. de les Roses, 39
(registral 53.388) 187.283,80 29.965,41 308,56
c/. de les Roses, 44
(registral 53.438) 198.324,00 31.731,84 308,56
c/. de les Roses, 42
(registral 53.440) 188.370,00 30.139,20 308,56
c/. de les Roses 40
(registral 53.442) 188.370,00 30.139,20 308,56
c/. de les Roses, 38
(registral 53.444) 188.370,00 30.139,20 308,56

Segon: Aquesta adjudicació es fa de conformitat amb els següents punts:

1.- A més del preu d'adjudicació, l’adjudicatari haurà de satisfer els imports, abans indicats, corresponents a les despeses de publicació de l’anunci del concurs.

2.- Així mateix, l’adjudicatari haurà de satisfer l’import que pel concepte de l'IVA, correspongui a la finca venuda mitjançant concurs.

3- Les despeses d'atorgament de l'escriptura pública de compravenda i d’assumir les obligacions dimanants del plec de condicions, seran a càrrec de la part adjudicatària, tal i com s’estableix al plec de condicions econòmico-administratives.

4.- Seran a càrrec de la part designada en el plec de condicions, la resta de despeses no especificades.

5.- El pagament del preu de l'adjudicació, despeses de publicació i l'IVA de la venda, es realitzarà en els terminis indicats en el plec de condicions económico-administratives.

Tercer: Donar al preu obtingut per aquesta venda, el destí previst legalment.

Quart: Facultar l’Alcaldia i el Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme, per que qualsevol d’ells dos indistintament, pugui atorgar les escriptures públiques i demés documents necessaris per a la formalització d'aquestes adjudicacions i acords.

15.- Patrimoni del Sòl.- Formalització de l’escriptura pública de venda mitjançant concurs de la finca de propietat municipal, situada al c/. Suècia núm. 17

S’acorda:

Modificar l’acord de la Junta de Govern Local de data 08.07.05, en el sentit que la formalització de l’escriptura pública de venda mitjançant concurs, de la finca de propietat municipal situada al c/. Suècia núm. 17, es realitzarà per meitat i proindivís a favor dels Srs. Josep Mª Cabré Llaberia, amb DNI núm. 39.849.957-L i Misericòrdia Gil Octavio, amb DNI, núm. 39.864.256-N, ambdós amb domicili a Reus, Plaça de la Pastoreta núm. 1, 10è 2ona.

Ambdós senyors respondran del compliment de les obligacions dimanants del concurs i de l’acte d’adjudicació.

16.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial del projecte de les obres de remodelació de la Plaça Hèrcules i l’Avinguda Jaume I.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte de les obres de remodelació de la Plaça Hèrcules i l’Avinguda Jaume I, amb un pressupost contractual de 433.719,27 euros (IVA inclòs). En aquest import s’inclou el pressupost de l’estudi de seguretat i salut de les obres de construcció.

Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i pres
ntació de reclamacions.

En cas que no es presentin al·legacions, el projecte esdevindrà definitivament aprovat.

17.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial del projecte de les obres de pavimentació del carrer Vapor Vell.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte de les obres de pavimentació del carrer Vapor Vell, amb un pressupost contractual de 269.876,24 euros (IVA inclòs). En aquest import s’inclou el pressupost de l’estudi de seguretat i salut de les obres de construcció.

Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

En cas que no es presentin al·legacions, el projecte esdevindrà definitivament aprovat.

18.-Contractació i Patrimoni.- Resolució de les al·legacions formulades i aprovació definitiva del projecte d’urbanització dels passejos Prim i Sunyer (Fase 3).

S’acorda:

Primer: Desestimar les al·legacions presentades pel Grup Municipal de Convergència i Unió i l’Associació de Veïns Joan Prim, en el sentit de la part dispositiva d’aquest acord.

Segon: Aprovar definitivament el projecte d’urbanització dels passejos Prim i Sunyer (Fase 3).

Tercer: Publicar l’edicte d’aprovació definitiva en els Butlletins Oficials corresponents, de conformitat amb el que disposa l’article 38 del ROAS.

Quart: Comunicar a la Diputació de Tarragona l’adopció d’aquest acord i adoptar la documentació corresponent.

19.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial del projecte d’ampliació d’una nau industrial destinada a cotxera d’autobusos situada al carrer Joan Oliver del Polígon Industrial “Mas de les Ànimes”.

S’acorda:

Primer: Declarar la urgència en la tramitació de l’expedient per raons d’interès públic.

Segon: Aprovar inicialment el projecte d’ampliació d’una nau industrial destinada a cotxera d’autobusos situada al carrer Joan Oliver del Polígon Industrial “Mas de les Ànimes”.

Tercer: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 15 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

L’aprovació definitiva d’aquest projecte queda condicionada a l’emissió dels pertinents informes favorables per part de les Administracions corresponents, relatius al tràmit d’activitats.

20.- Gestió Urbanística.- Recepció provisional de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del c/ Arbolí, dins l’àrea 4.15 “Mas Miarnau”.

S’acorda:

Primer: Rebre provisionalment les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del c/ Arbolí, dins l’àrea 4.15 “Mas Miarnau”.
Segon: Retornar la fiança d’import 33.559,39 €, dipositada en data 17 de juliol de 2002 per Promociones y Proyectos Reus, SL mitjançant aval de “La Caixa” núm. 9340.03.0380140-11, per respondre de l’execució de les esmentades obres d’urbanització, sempre i quan sigui dipositada prèviament una nova fiança d’import 1.342,38 €, corresponent al 4% de l’obra rebuda provisionalment mitjançant aquest acord.

21.- Gestió Urbanística.- Recepció provisional d’una part de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del c/ Sol i Ortega, dins l’àrea 3.11 “La Sedera” a la Ctra. de Tarragona.

S’acorda:

Primer: Rebre provisionalment les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del c/ Sol i Ortega, dins l’àrea 3.11 “La Sedera” a la Ctra. de Tarragona, a excepció de la línia de clavegueram del carrer del Treball.

Segon: Retornar les fiances d’imports 122.178,31 € i 82.852,25 €, dipositades en dates 02.05.2002 i 20.01.2004, per ORTIZ DIESTE, SA i per PROMOCIONES REUS LAR, SA, respectivament, per respondre de l’execució de les esmentades obres d’urbanització, sempre i quan siguin dipositades prèviament una noves fiances d’imports 38.326,10 € i de 60.000,00 €, corresponents al 4% de l’obra rebuda provisionalment mitjançant aquest acord i al 100 % de l’obra pendent de recepció.

22.- Gestió Urbanística.- Recepció provisional parcial de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del Pla parcial del sector F.1 “Mas Anglès”.

S’acorda:

Primer: Rebre provisionalment les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions corresponents del Pla parcial del sector F.1 “Mas Anglès”, a excepció de les detallades a la part expositiva d’aquest acord, valorades pel Servei d’Enginyeria en 60.000,00 €.

Segon: Retornar les fiances d’imports 79.431,02 € i 582.494,15 €, dipositades per HANSA URBANA, SA mitjançant avals de BBVA núm. 018000155144 i de SGR SOCIEDAD DE GARANTIA RECIIPROCA DE LA COMUNIDAD VALENCIANA núm. 04014711, respectivament, per respondre de l’execució de les esmentades obres d’urbanització, sempre i quan siguin dipositades prèviament una noves fiances d’imports 28.336,61 € i de 60.000,00 €, corresponents al 4% de l’obra rebuda provisionalment mitjançant aquest acord i al 100 % de l’obra pendent de recepció.

23.- Gestió Urbanística.- Recepció definitiva de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 6.4 “Gaudi Sud” (Fase 1).

S’acorda:

Primer: Rebre definitivament la part de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 6.4 “Gaudi Sud” corresponents a la Fase 1 del projecte.

Segon: Retornar les fiançes d’imports 18.000,00 €, 150.195,84 € i 50.753,70 €, dipositades en dates 3 d’abril de 2003 per LANDSCAPE ESPAIS PROMOCIONS, SL mitjançant avals del Banc de Sabadell, per respondre de les esmentades obres, i la fiança d’import 14.370.38 € dipositada el 14.11.2000 per la Junta de compensació de l’àrea 6.4 “Gaudí Sud” per a la realització d'assaigs de control de qualitat de les esmentades obres d’urbanització si bé compensant, si s’escau, les quantitats que es trobin pendents de pagament.

Tercer: Facultar el Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, per subscriure l’acta de recepció definitiva i demés documents necessaris per fer efectiu aquest acord.

24.- Gestió Urbanística. Compliment de la Sentència dictada pel Tribunal Superior de Justícia de Catalunya –Secció Tercera- en el recurs contenciós administratiu núm. 336/2002.

S’acorda:

Donar compliment a la Sentència del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya de data 01.04.2005, recaiguda en el recurs contenciós administratiu núm. 336/2002 i requerir a la Junta de Compensació de l’àrea 6.4 “Gaudí Sud” perquè justifiqui la seva execució.

25.- Gestió Urbanística.- Recepció provisional d’una part de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del Pla parcial del subsector 1 del sector H.9 “Aigüesverds II”.

S’acorda:

Primer: Rebre provisionalment les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del Pla parcial del subsector 1 del sector H.9 “Aigüesverds II”, a excepció de les obres corresponents al conjunt de les zones verdes i a l’ampliació del centre de recollida de brossa.

Segon: Retornar les fiances d’imports 323.188,33 € dipositada per AIGÜESVERDS, SA i 486.043,25 €, 416.344,00 €, 33.402,00 € i 33.010,00 €, dipositades per MED AIGÜESVERDS, SL, per respondre de l’execució de les esmentades obres d’urbanització, sempre i quan siguin dipositades prèviament unes noves fiances d’imports 187.460,65 € i de 100.000 €, corresponent al 4% de l’obra rebuda provisionalment mitjançant aquest acord i al 100% de l’obra pendent d’execució, respectivament.

26.- Gestió Urbanística.- Aprovació definitiva dels Estatuts i de les Bases d’Actuació de la Junta de Compensació del Pla parcial del subsector 2 del sector F.2 “Camí Morts”.

S’acorda:

Primer: Aprovar definitivament els Estatuts i les Bases d’Actuació de la Junta de Compensació del Pla parcial del subsector 2 del sector F.2 “Camí Morts”.

Segon: Supeditar la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona a l’executivitat del Pla parcial del subsector 2 del sector F.2 “Camí dels Morts” que es tramita simultàniament i li dóna suport.

Tercer: Designar com a representant de l’Ajuntament dins l’òrgan rector de la Junta de Compensació el Tinent d’Alcalde delegat d’Arquitectura i Urbanisme, senyor Jordi Bergada i Masquef.

27.- Gestió Urbanística.- Aprovació del Projecte d’urbanització complementari de l’espai públic de l’àrea 3.9.a) “Entre Ctra. de Castellvell i Camí de la Mineta”, promogut per CONSTRUCCIONES ORBONI, SL.

S’acorda:

Aprovar el Projecte d’urbanització complementari de l’espai públic de l’àrea 3.9.a) “Entre Ctra. de Castellvell i Camí de la Mineta”, promogut per CONSTRUCCIONES ORBONI, SL, condicionat a que en l’execució de les obres es tinguin en compte i es resolguin correctament les determinacions següents:

1. Les diverses peces lineals que conformen les vores (tipus tablon i altres) cal que estiguin més encastades en la base de formigó que les fixa
2. Els parterres paral·lels i propers al carrer de Poboleda, la vegetació ha de ser clau 10 on hi diu 9 i clau 9 on hi diu 17
3. En el plànol de detalls no defineix amb coherència les cotes de les peces Fiol amb relació amb les peces tablon, en la posada en obra caldrà el vist i plau municipal
4. S’inclou la partida de tres plàtans en la vorera de la carretera de Castellvell, però no s’especifica l’extracció d’arrels, aportació de terra nova i tutor, i una altra partida que contempli la cura dels plàtans existents que es conserven
5. S’inclou que es retirarà la instal·lació aèria de pals i cables , però amb cost zero
6. La columna d’il·luminació en el plànol d’enllumenat està mal ubicada
7. La fusta dels bancs haurà de ser amb certificat FSC.

Assumptes sobrevinguts.

No n’hi ha.

Reus, 26 de setembre de 2005

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.