Junta de Govern Local 2005-10-21

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 22/12/2024
E.g., 22/12/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 21/10/2005

CTE DELS ACORDS ADOPTATS PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 21 D’OCTUBRE DE 2005

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió de 14 d’octubre de 2005.

2.- Informació de l’Alcaldia.

3.- Moció de l’Alcaldia. Reconeixement de crèdits del Patronat Municipal de Turisme i Comerç, exercici 2004.

S’acorda:

Primer: Reconèixer el crèdit corresponent a la factura de l’empresa PRAGMA Agència de publicitat General SL., per un import de 156,60 euros.

Segon: Reconèixer el crèdit corresponent a la factura de l’empresa Establecimientos Félix Gasull SA, per un import de 222,03 euros.

Tercer: Reconèixer el crèdit corresponent a la factura de l’empresa Promotora Mediterranea de Informaciones y Comunicaciones SA, per un import de 1.750,00 euros.

COMISSIÓ DE SERVEIS PERSONALS

4.- Intervenció. Aprovació relació de factures.

S’acorda:

Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 2.851.467,05 € (dos milions vuit-cents cinquanta-un mil quatre-cents seixanta-set euros amb cinc cèntims).

5.- Contractació i Patrimoni. Aprovar la pròrroga de la prestació dels serveis educatius adreçats a la petita infància que presta la Fundació Privada FASS, Fundació Assistencial, Sanitària i Social pel període comprès entre l’1 de setembre de 2005 al 31 d’agost de 2006.

S’acorda:

Primer: Prorrogar la gestió de la prestació dels serveis educatius adreçats a la petita infància i família a les Escoles Bressol Municipals La Ginesta i Montsant i les aules “Ralet, ralet…” ubicades als Centres Cívics Mestral, Mas Abelló i Migjorn, que presta la Fundació Privada FASS, FUNDACIÓ ASSISTENCIAL, SANITÀRIA I SOCIAL, d’acord amb els següents termes:

Correspondrà a la Fundació Privada FASS:

a) La gestió dels diferents serveis educatius amb els mitjans humans que siguin necessaris per al correcte desenvolupament de les activitats que es prestin. S’inclouen les tasques tècniques i administratives relatives a la contractació de l’equip docent, nòmines, i totes aquelles que se’n derivin per al normal desenvolupament de les activitats amb els especificacions següents:

• La selecció del personal docent i tècnic de la realitzarà la Fundació Privada FASS, Fundació Assistencial, Sanitària i Social, sens prejudici de la integració dels membres de l’Àrea d’Educació i Família de l’Ajuntament en el tribunal que ha d’efectuar l’esmentada selecció.
• El personal docent i tècnic haurà de disposar de les titulacions acadèmiques requerides des de l’Àrea d’Educació i Família d’acord a la normativa que en el seu moment estigui vigent.
• Per a tot el personal es requerirà el nivell de suficiència de català (antic Nivell C).
• La formació d’una borsa de treball per a les eventuals necessitats de personal que puguin sorgir.
El personal adscrit als serveis educatius adreçats a la primera infància i a la família mitjançant una relació laboral, dependrà exclusivament de la Fundació Privada FASS a tots els efectes, sense que en cap cas no existeixi cap vincle de dependència funcionarial ni laboral amb l’Ajuntament. Prèviament a l’inici de l’execució de l’encàrrec de gestió, la Fundació Privada FASS ha d’especificar les persones concretes que executaran les prestacions i ha d’acreditar en qualsevol moment que ho requereixi l’Ajuntament, la seva afiliació i situació d’alta a la Seguretat Social. Durant la vigència del contracte, cal comunicar prèviament a l’Ajuntament qualsevol substitució o modificació d’aquelles persones i acreditar que la seva situació laboral s’ajusta a dret.
b) La prestació dels següents serveis:
• Servei escolar
• Servei de menjador, només en el cas de les dues escoles bressol, per les famílies que ho sol·licitin
• Servei d’hores d’acollida, només en el cas de les dues escoles bressol, per a les famílies que ho sol·licitin

c) El seguiment i el control dels usuaris dels tots els serveis que es prestin.

d) L’adquisició i subministrament de material, sens perjudici del que correspongui aportar a les famílies de l’alumnat, i que serà fixat per l’Ajuntament, que comprèn, entre d’altres:

• Subministrament i reposició del material fungible d’oficina
• Subministrament i reposició del material fungible de l’office, de les zones d’higiene, de les zones de descans i d’exterior.
• Subministrament i reposició de material fungible educatiu (cartolines, pintures, pinzells, agendes, fotogràfic…)
• Subministrament i reposició de material didàctic (contes, material psicomotriu, jocs simbòlics, jocs d’exterior…)
• Subministrament del vestuari d’estiu i d’hivern de l’equip educatiu.
• Reposició de mobiliari, que haurà de ser uniforme amb el ja existent.

e) L’adquisició i subministrament dels materials i serveis que es deriven de la Programació General Anual de Centre de cada servei educatiu i que han estat aprovats pel Consell Municipal de Coordinació Pedagògica: festes de celebració del cicle festiu tradicional català, així com la festa dels avis i de fi de curs, així com les diferents sortides relacionades, entre d’altres.

En el termini de quinze dies des de la finalització de cada mes natural, la Fundació Privada FASS emetrà i presentarà a l’Ajuntament de Reus factura corresponent a cada un dels serveis educatius prestats, en consonància amb el pressupost presentat i aprovat per l’Àrea d’Educació i Família. FASS presentarà un seguiment trimestral de l’execució del pressupost i durant el primer trimestre de l’exercici 2006 es liquidarà l’execució del pressupost de 2005 amb la presentació de la despesa realitzada de cada un dels serveis gestionats.

La Fundació privada FASS podrà fer difusió dels diferents serveis educatius exclusivament utilitzant els mitjans publicitaris de l’esmentada Fundació del grup SAGESSA.

Correspondrà a l’Ajuntament de Reus:

a) La planificació educativa. L’Àrea d’Educació i Família emetrà instruccions d’organització i funcionament dels diferents serveis educatius municipals. El Consell Municipal de Coordinació Pedagògica aprovarà, per a cadascun d’ells , el Projecte Educatiu de Centre, el Projecte Curricular de Centre, el Regalment de Règim Intern, la Programació General Anual de Centre i altres documents que se’n derivin per al bon funcionament dels serveis que s’ofereixen (Pla de Qualitat, Pla d’Emergència …)
b) La fixació dels preus públics de tots els serveis que s’ofereixen. Pel que fa a les activitats que es derivin de la Programació General Anual de Centre, i altres no regulades pels preus públics, els imports hauran de ser aprovats per la Junta de Govern Local a proposta de l’Àrea d’Educació i Família.

c) L’admissió de l’alumnat. L’Ajuntament assumeix la total competència en matèria de preinscripció i matriculació d’alumnes de tots els serveis educatius. Així mateix correspondrà a l’Ajuntament la determinació dels supòsits en què es produirà la baixa definitiva dels alumnes, ja sigui per impagament de quotes o qualsevol altre motiu que la justifiqui.

d) Les relacions de qualsevol àmbit amb el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya així com amb la resta d’Administracions i organismes en l’àmbit de les respectives competències.

e) La prestació dels següents serveis:

• Servei de neteja i subministrament de material higiènic sanitari genèric.
• Servei de manteniment de les instal·lacions interiors i exteriors (alarma, caldera, extintors, ordinadors, fotocopiadora, fax, impressora…) i del mobiliari existent.
• Subministrament dels serveis d’electricitat, gas, aigua i telèfon.

f) L’Ajuntament de Reus tramitarà la gestió del cobrament dels rebuts que han d’abonar les famílies usuàries dels diferents serveis en concepte de preu públic, així com els imports que ha d’abonar l’alumnat per a la participació de les activitats i sortides aprovades en la Programació General Anual de Centre (excursió fi de curs…).

Segon: El present encàrrec s’efectua fins al 31 d’agost de 2006.

Tercer: La despesa màxima estimada és de 599.804,59 euros (exempt d’IVA):

• De l’01.09.05 a 31.12.05 per un import màxim de 195.676,67 euros (exempt d’IVA).
• De l’01.01.06 a 31.08.06 per un import màxim de 404.127,92 euros (exempt d’IVA).

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

6.- Patrimoni del Sòl. Sol.licitud de reversió de l’immoble núm. 8 del C/ Salvador Espriu, afectat per equipament del PGOU.

S’acorda:

Desestimar la sol·licitud de reversió de l’immoble núm. 8 del c/. Salvador Espriu, expropiat per aquest Ajuntament, atès que l’Ajuntament ja fa temps que ha iniciat, mitjançant el actes administratius esmentats, la implantació d’aquests ensenyaments artístics, tal com s’ha indicat en el paràgraf tercer de la part expositiva d’aquest acord.

7.- Patrimoni del Sòl. Inici de l’expedient administratiu d’expropiació forçosa dels béns i drets afectats per sistema viari del PGOU, a executar mitjançant el Projecte de pavimentació i serveis a diversos trams dels carrers Euskadi, Avellaners i Bonaventura Carles Aribau.

S’acorda:

Primer: Iniciar l’expedient d’expropiació forçosa i declarar la necessitat d’ocupació dels béns i drets afectats per sistema viari del PGOU, a executar mitjançant el Projecte de pavimentació i serveis a diversos trams del carrer Euskadi, Avellaners i Bonaventura Carles Aribau.

Segon: Aprovar la relació definitiva de propietaris, béns i drets afectats per l’expropiació forçosa objecte d’aquest acord.

A continuació i d’acord amb l’establert a l’art. 17 de la Llei d’Expropiació Forçosa, s’especifica l’immoble afectat, el propietari, el domicili de notificacions i la naturalesa de l’afectació, la superfície afectada, les dades registrals i els altres drets afectats.

1.- C/ Bonaventura Carles Aribau, núm. 1 (Ref. Cad. 1465801 CF4516E 0001 TO)

Propietaris: Nicasi Llurba Poblet

Domicili de notificacions: C/ Bonaventura Carles Aribau, núm. 1
43205 Reus

Naturalesa afectació i
superfície afectada: 123,66 m_ de superfície que inclou part d’una edificació en planta baixa (63 m_), que es valora en la seva totalitat ateses les condicions tècniques i econòmiques del seu retall, i 3 fruiters.

Dades registrals: Registre de la Propietat núm. 1 de Reus, al Volum 653, Llibre 314, Foli 11, Finca registral núm. 8.158.

Altres drets afectats: Servitud de pas d’aigües a favor de finques de predi adjacents per raó de la seva procedència. Aquesta servitud no afecta a l’expropiació

2.- C/ Bonaventura Carles Aribau, núm. 3 (Ref. Cad. 1465802 CF4516E 0001 FO)

Propietaris: Anna Roca Majoral

Domicili de notificacions: C/ Bonaventura Carles Aribau, núm. 3
43205 Reus

Naturalesa afectació i
superfície afectada: 376,03 m_ de superfície que inclou par de garatge d’una planta (55,80 m_), que es valora en la seva totalitat ateses les condicions tècniques i econòmiques del seu retall, i 25 fruiters (segons informe de data 21.09.05).

Dades registrals: Registre de la Propietat núm. 1 de Reus, al Volum 663, Llibre 321, Foli 132, Finca registral núm. 8.396.

Altres drets afectats: - Usdefruit a favor de Maria Majoral Coma

- Servitud per raó de la seva procedència. Aquesta servitud (al seu favor) no afecta a l’expropiació.

3.- C/ Bonaventura Carles Aribau, núm. 5 (Ref. Cad. 1564301 CF4516D 0001 KM)

Propietaris: José Balaña Delfina

Domicili de notificacions: C/ Antiquaris, núm. 6A, 1r. 4rt.
43205 Reus
Naturalesa afectació i
superfície afectada: 57,01 m_ de superfície que inclou part d’una edificació, que es valora en la seva totalitat ateses les condicions tècniques i econòmiques del seu retall.

Dades registrals: Registre de la Propietat núm. 1 de Reus, al Volum 555, Llibre 264, Foli 222, Finca registral núm. 6.955.

4.- C/ Bonaventura Carles Aribau, núm. 7 (Ref. Cad. 1564302 CF4516D 0001 RM)
Propietaris: Juan Martínez Caparrós
Juana Noguera Casanova

Domicili de notificacions: C/ Bonaventura Carles Aribau, núm. 7
43205 Reus

Naturalesa afectació i
superfície afectada: 133,03 m_ de superfície que inclou 4 fruiters.

Dades registrals: Registre de la Propietat núm. 1 de Reus, al Volum 1.319, Llibre 861, Foli 154, Finca registral núm. 9.227.

5.- C/ Bonaventura Carles Aribau, núm. 7A(Ref. Cad. 1564305 CF4516D 0001 IM)

Propietaris: Concepció Vallverdú Magriña

Domicili de notificacions: Av. Marià Fortuny, núm. 4, 1r. 6è.
43204 Reus

Naturalesa afectació i
superfície afectada: 8,46 m_ de superfície.

Dades registrals: Registre de la Propietat núm. 1 de Reus, al Volum 1.640, Llibre 1.082, Foli 21, Finca registral núm. 7.412.

6.- C/ Avellaners, núm. 12 (Ref. Cad. 1566801 CF4516F 0001 WK)

Propietaris i domicili de notificacions: Estanislao Miró Puiggròs
c/ Escipió, núm. 53
08023 Barcelona

M. Teresa Miró Puiggròs
C/ Diputació, núm. 282
08009 Barcelona

Pablo Miró Puiggròs
C/ August Pi i Sunyer, núm. 10
08034 Barcelona

Juan Luis Miró Puiggròs
C/ Diputació, núm. 282
08009 Barcelona

Ana M. Escoruela Plana
C/ Casanova, núm. 91
08011 Barcelona

Pamela, SA
Ps. Sunyer, núm. 38, 6è 2a
43202 Reus

Naturalesa afectació i
superfície afectada: 249,73 m_ de superfície.

Dades registrals: Registre de la Propietat núm. 1 de Reus, al Volum 619, Llibre 296, Foli 131, Finca registral núm. 7.471.

Altres drets afectats: Desconeguts.

(L’aprovació d’aquesta relació definitiva pel que fa als béns afectats d’aquesta finca queda condicionada a que els seus titulars no formulin al·legacions a la relació inicial, cosa que s’acreditarà mitjançant Certificació de la Secretaria General. Si se'n formulessin, es resoldran expressament)

7.- C/ Bonaventura Carles Aribau, núm. 6 (Ref. Cad. 1665201 CF4516F 0001 AK)

Propietaris: M. Rosa Clotet Bofarull

Domicili de notificacions: C/ Abat Llort, núm. 26, 3r 1a
43800 Valls

Naturalesa afectació i
superfície afectada: 112,95 m_ de superfície que inclou 3 ametllers.

Dades registrals: Registre de la Propietat núm. 1 de Reus, al Volum 1.355, Llibre 887, Foli 154, Finca registral núm. 7.005.

Altres drets afectats: Servitud de procedència, que no afecta a l’expropiació, atès el seu destí a sistema viari

8.- C/ Bonaventura Carles Aribau, núm. 8 (Ref. Cad. 1665206 CF4516F 0001 PK)

Propietaris: PUIGCERVER, SA

Domicili de notificacions: C/ Astorga, núm. 13
43205 Reus
Naturalesa afectació i
superfície afectada: 78,84 m_ de superfície.

Dades registrals: Registre de la Propietat núm. 1 de Reus, al Volum 1.388, Llibre 912, Foli 222, Finca registral núm. 7.341.

Altres drets afectats: Dret real d’hipoteca a favor del Banco Santander Central Hispano que indica la inscripció 8ena.(segons nota simple informativa del Registre de la Propietat)

9.- C/ Bonaventura Carles Aribau, núm. 10(Ref. Cad. 1665205 CF4516F 0001 QK)

Propietaris: PUIGCERVER, SA

Domicili de notificacions: C/ Astorga, núm. 13
43205 Reus

Naturalesa afectació i
superfície afectada: 125,13 m_ de superfície.

Dades registrals: Registre de la Propietat núm. 1 de Reus, al Volum 1.388, Llibre 912, Foli 218, Finca registral núm. 7.091.

Altres drets afectats: Drets reals d’hipoteca a favor del Banco de Crédito a la Construcción (inscripcions 7ena i 8ena.) i a favor del Banco Santander Central Hispano (inscripció 16ena.)

10.- C/ Capafonts, núm. 1-3 (Ref. Cad. 1665208 CF4516F 0001 TK)

Propietaris: PUIGCERVER, SA

Domicili de notificacions: C/ Astorga, núm. 13
43205 Reus

Naturalesa afectació i
superfície afectada: 4,89 m_ de superfície.

Dades registrals: Registre de la Propietat núm. 1 de Reus, al Volum 1.432, Llibre 965, Foli 203, Finca registral núm. 47.519.

11.- C/ Bonaventura Carles Aribau, núm. 9(Ref.Cad. 1564303 CF4516D 0001 DM)

Propietaris: Josep Màdico Bosch
Francisco Màdico Bosch

Domicili de notificacions: Mühlenstr 12
79599 Wittligen (Alemanya)

C/ Bonaventura Carles Aribau, núm. 9
43205 Reus

Naturalesa afectació i
superfície afectada: 127,96 m_ de superfície que inclou 1 plàtan, 3 pins i 1 cupres blau.

Dades registrals: Registre de la Propietat núm. 1 de Reus, al Volum 1.012, Llibre 275, Foli 204, Finca registral núm. 7.054.

Altres drets afectats: Servitud de procedència

Nota: Les tanques i les portes d’accés, així com els serveis afectats, es reposaran amb càrrec al Projecte d’urbanització.

Tercer: Estimar parcialment la sol·licitud formulada pel titular de la finca núm. 3 a la fase d’aprovació del Pro
ecte, tal i com s’ha dit al paràgraf tercer de la part expositiva d’aquest Acord. La resta de peticions es desestimen pels motius indicats al mateix paràgraf.

Quart: Estimar parcialment i valorar a la fase de preu just les peticions formulades pel titular de la finca núm. 2, tot de conformitat amb l’indicat al paràgraf cinquè de la part expositiva d’aquest Acord en allò que s’ha detallat concretament a les actuacions a realitzar.

8.- Gestió Urbanística. Aprovació inicial dels Estatuts i de les Bases d’Actuació de la Junta de Compensació del polígon IV del Pla parcial del sector G.1 “Mas Iglesias”.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte dels Estatuts i de les Bases d’Actuació de la Junta de Compensació del polígon IV del Pla parcial del sector G.1 “Mas Iglesias”, condicionat a que es rectifiquin les referències legals a les lleis 2/2002 d’urbanisme i 10/2004 per l’actual Decret Legislatiu 1/2005, de 26 de juliol, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’urbanisme.
Segon: Sotmetre’l a informació pública per un termini d’un mes perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents i concedir audiència a les persones interessades, amb citació personal.

Assumptes sobrevinguts.

9.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació del plec de clàusules administratives particulars i tècniques que ha de regir la convocatòria de concurs públic amb procediment obert i caràcter urgent de la redacció del projecte executiu, construcció de la central de recollida pneumàtica, així com l’adjudicació de la tecnologia i preus unitaris de la xarxa pública de recollida i punts d’abocament de residus urbans per la recollida pneumàtica de la zona del Velòdrom al terme municipal de Reus, i convocar concurs públic.

S’acorda:

Primer: Declarar la urgència en la tramitació de l’expedient per raons d’interès públic.

Segon: Aprovar el plec de clàusules administratives particulars, que ha de regir la contractació mitjançant concurs públic amb procediment obert i caràcter urgent, de la redacció del projecte executiu, construcció de la central de recollida pneumàtica, així com l’adjudicació de la tecnologia i preus unitaris de la xarxa pública de recollida i punts d’abocament de residus urbans per la recollida pneumàtica de la zona del Velòdrom al terme municipal de Reus, i sotmetre’l a tràmit d’exposició al públic per un termini de 10 dies hàbils en els butlletins oficials corresponents.

Tercer: Convocar simultàniament concurs públic amb procediment obert en els butlletins oficials corresponents, a l'empara de l'article 78 del TRLCAP, amb el benentès que en el supòsit que es formulin al·legacions al plec de clàusules, la licitació s’ajornarà fins que, un cop resoltes, s’anunciï de nou la licitació.

10.- Contractació-Patrimoni.- Aprovació inicial del projecte bàsic i executiu de les obres de la nova oficina local d’habitatge.

S’acorda:

Primer: Declarar la urgència en la tramitació de l’expedient per raons d’interès públic.

Segon: Aprovar inicialment el projecte bàsic i executiu de les obres de la nova oficina local d’habitatge, amb un pressupost de 151.484’88 euros (IVA inclòs). En aquest import s’inclou el pressupost de l’estudi de seguretat i salut de les obres de construcció.
Tercer: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 15 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

En cas que no es presentin al·legacions, el projecte esdevindrà definitivament aprovat.

Reus, 25 d’octubre de 2005

El secretari general accidental

Fernando Grugués Cabré

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.