Junta de Govern Local 2006-01-13

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 17/08/2024
E.g., 17/08/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 13/01/2006

CTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 13 DE GENER DE 2006.

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió de 16 de desembre de 2005.

2.- Informació de l’Alcaldia.

3.- Moció de l’Alcaldia. Encàrrecs a INNOVA relatius a l’execució de distints projectes. Aprovació de diferents convenis de col·laboració.

Primer: Encarregar a l’empresa municipal “INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL” l’execució dels següents projectes que es concreten en els convenis de col·laboració amb l’esmentada societat que, igualment s’aproven, relatius a les següents actuacions: projecte expositiu i d’equipament Capsa Gaudí fase 2A (*), obres d’adequació dels locals 2 al 8 del carrer Roselló, equipament dels locals esmentats i equipament de la fototeca Mas Iglesias.

Segon: Correspondrà a l'Ajuntament la superior direcció, control i supervisió dels treballs que s'encarreguen.

En el cas que la direcció d'obra l'assumeixi l'Ajuntament, mitjançant els Serveis Tècnics Municipals, l'òrgan competent al respecte designarà el tècnic o tècnics que la portaran a terme.

Tercer: L’efectivitat dels anteriors acords resta condicionada a l’existència de consignació pressupostària.

(*) Sotmesa la proposta a votació, s’aprova, excepte tot allò relatiu al “projecte expositiu i equipament Capsa Gaudí, fase 2A”, que, a proposta de la presidència queda damunt la taula.

4.- Moció de l’Alcaldia. Proposta d’aprovació de l’encàrrec de gestió de les activitats socioeducatives i de lleure incloses als projectes i/o programes del Departament de Serveis Socials municipal a la societat de capital íntegrament municipal “Reus Esport i Lleure, SA”, per al període gener a setembre de 2006.

S’acorda:

Primer: Encarregar la gestió de les activitats sòcioeducatives i de lleure incloses als projectes i/o programes del Departament de Serveis Socials municipal a la societat de capital íntegrament municipal “Reus Esport i Lleure, S.A.” per al període comprès entre els dies 1 de gener a 30 de setembre de 2006.

Segon: Aquestes activitats seran realitzades per monitors i titulats mitjos i superiors adequats a cadascuna de les activitats a realitzar.

Tercer: El pagament es realitzarà mitjançant factura mensual que serà conformada pel Departament de Serveis Socials, essent l’import unitari per al període abans esmentat el que es detalla a continuació:

Preu expressat en €
(IVA inclòs)
Preu/h Monitor 16,72
Preu/h titulat mig 22,66
Preu/h titulat superior 28,04

Quart: La despesa màxima prevista per al període de gener a setembre de 2006 és de 350.000,00 €.

Cinquè: Aquest acord ha de ser efectiu des de l’1 de gener de 2006.

- La proposta s’aprova per assentiment.

5.- Moció de l’Alcaldia. Aprovació de l’encàrrec de desenvolupament del servei “projecte diversió diversa/punt per la participació juvenil en els IES de Reus “ any 2006, a la Societat Municipal Reus Esport i Lleure SA.

S’acorda:

Primer: Encarregar a la societat de capital íntegrament municipal Reus Esport i Lleure SA, el desenvolupament i dinamització del servei “projecte diversió diversa/ punt per la participació juvenil als IES de Reus” per un import de 43.251,22 euros (IVA inclòs), per tal de dur a terme aquest servei que la Regidoria de Relacions Cíviques ha programat per al període comprés entre els mesos de gener a desembre de 2006.

Segon: El pagament es realitzarà mitjançant facturació mensual que serà conformada per la Regidoria de Relacions Cíviques.

Tercer: Facultar al regidor adjunt a l’alcaldia de Relacions Cíviques, Sr. Joan Anton Verge Guarch, per a la formalització de qualsevol document que esdevingui necessari per fer efectius aquests acords.

6.- Moció de l’Alcaldia. Sol·licitud a l’ACA del finançament dels costos d’explotació, conservació i manteniment de l’EDAR per a l’any 2006.
S’acorda:

Primer: Sol·licitar a l’Agència Catalana de l’Aigua del Departament de Medi Ambient de la Generalitat de Catalunya la quantitat de 2.462.993’44 € (dos milions quatre-cents seixanta-dos mil nou-cents noranta-tres euros amb quaranta-quatre cèntims), als quals cal afegir l’IVA, en concepte de despeses d’explotació, manteniment i conservació de l’Estació Depuradora d’Aigües Residuals de Reus, de reposició i millores, del servei i manteniment de la central de cogeneració i del sobrecost per tractament de fangs per a l’exercici 2006, d’acord amb el detall que seguidament s’especifica i conforme :

ß Costos d’explotació:
- Costos directes d’explotació ……………………………… 1.307.677,80 €
- Costos indirectes (despeses de gestió instal·lacions) … 94.987,71 €
- Costos indirectes (despeses de gestió del sistema)…… 47.371,46 €

ß Reposició i millores sol·licitades per l’any 2006 …………… 546.168,76 €

ß Noves inversions sol·licitades per l’any 2006 ……………… 210.456,50 €

ß Servei de manteniment i d'operació de la central de cogeneració 60.101,21 €

ß Sobrecost per tractament de fangs…………………………… 196.230,00 €

Total 2.462.993,44 €

Segon: Remetre a l’Agència Catalana de l’Aigua el present acord juntament amb la proposta de pressupost del sistema de sanejament de Reus elaborat per l’empresa Gestió Ambiental i Abastament, S.A. i juntament amb el pla de reposicions, millores i noves inversions de l’Estació Depuradora d’Aigües Residuals de Reus per al període comprès entre els anys 2006-2010.

7.- Alcaldia. Donar compte de la concessió de subvencions per a la promoció de l’ocupació i l’activitat empresarial local.

Es dóna compte:

Donar compte a la Junta de Govern Local, de les subvencions atorgades per mitjà de Decrets de data 30 de desembre de 2005, els quals ascendeixen a 8.068,82 i 11.166,28 euros respectivament, i els quals s’adjunten a l’expedient, segons l’informe realitzat pel Conseller Delegat i Gerent de REDESSA, tot d’acord amb el previst al capítol 2 i 3 de les Bases per a l’atorgament de subvencions per a la promoció de l’ocupació i de l’activitat empresarial local acordades en el Ple de l’Ajuntament de data 29 d'octubre de 2001.
Per fer-les efectives, caldrà que els beneficiaris justifiquin prèviament la realització de la inversió i de tots els altres extrems que s’estableixen en les Bases per a l’atorgament de les subvencions.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

8.- Patrimoni del Sòl. Aprovació del Conveni de fixació de preu just de mutu acord de la superfície afectada de l’immoble situat al C/ Bonaventura Carles Aribau, núm. 7A, afectada per sistema viari del PGOU, a executar mitjançant el Projecte de pavimentació i serveis a diversos trams dels carrers Euskadi, Avellaners i Bonaventura Carles Aribau.

S’acorda:

Aprovar en la seva integritat el Conveni de fixació de preu just de mutu acord per l’expropiació de la superfície afectada de l’immoble núm. 7A del C/ Bonaventura Carles Aribau, afectada per sistema viari del PGOU, a executar mitjançant el Projecte de pavimentació i serveis a diversos trams dels carrers Euskadi, Avellaners i Bonaventura Carles Aribau, subscrit en data 02.12.05 amb la Sra. Concepció Vallverdú Magriña, i que importa la quantitat total de 603,29 Euros.

9.- Gestió Urbanística. Recepció provisional de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 4.23 “camí Vell de Salou”.

S’acorda:

Primer: Rebre provisionalment les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 4.23 “Camí Vell de Salou”.

Segon: Retornar la fiança d’import 165.517,91 €, dipositada en data 5 de novembre de 2004 per JARDIN DE LA GORNAL, SL mitjançant aval de “La Caixa” núm. 9340.03.0619482-23, per respondre de l’execució de les esmentades obres d’urbanització, sempre i quan sigui dipositada prèviament una nova fiança d’import 6.620,72 €, corresponent al 4% de l’obra rebuda provisionalment mitjançant aquest acord.

10.- Gestió Urbanística. Aprovació definitiva del Projecte de reparcel·lació voluntària, modalitat de compensació bàsica, del subsector 3 del sector H.9 “Aigüesverds II”.

S’acorda:

Primer: Acordar la no necessitat de constitució de junta de compensació del subsector 3 del sector H.9 “Aigüesverds II”, a la vista de l’escriptura de reparcel·lació voluntària atorgada amb els criteris de representació i actuació establerts pel Reglament i aprovar i trametre l’apoderament al Registre d’entitats urbanístiques col·laboradores.

Segon: Aprovar definitivament el projecte de reparcel·lació voluntària, modalitat de compensació bàsica, del subsector 3 del sector H,.9 “Aigüesverds II”, rectificant d’ofici que la finca aportada núm. 1, registral 7.176.N, no està lliure de càrregues sinó gravada amb la hipoteca de la inscripció 17) del projecte protocolitzat, i el conveni de venciment total en cas de falta de pagament d’alguns dels terminis, a favor de la Caixa d’Estalvis del Penedès, segons resulta de la certificació registral i que és objecte de distribució entre diferents finques resultants.

11.- Contractació i Patrimoni. Aprovació inicial del projecte de les obres de pavimentació i serveis de la plaça Mercadal.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte de les obres de pavimentació i serveis de la Plaça Mercadal, amb un pressupost de 645.708,19 euros (IVA inclòs). En aquest import s’inclou el pressupost de l’estudi de seguretat i salut de les obres de construcció.

Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

En cas que no es presentin al·legacions, el projecte esdevindrà definitivament aprovat.

Tercer: Comunicar l’adopció del present acord a la Diputació de Tarragona, als efectes pertinents.

12.- Mobilitat i Circulació. Autorització de la nova zona blava al Passeig Sunyer i Passeig Prim entre la Plaça de les Oques i el carrer Mare Molas.

S’acorda:

Primer: Autoritzar a la Societat Municipal d’Aparcaments i Mercats de Reus SAM (AMERSAM) la implantació i gestió d’aparcaments mitjançant parquímetres a la zona ubicada al Passeig Sunyer i Passeig Prim entre la Plaça de les Oques i el carrer Mare Molas, amb tarifa 3, així com la corresponent adequació, senyalització i instal·lació de les màquines expenedores de tiquets.

Segon: La present autorització es condiciona al respecte dels espais de via pública ocupats per guals, zones de càrrega i descàrrega, parades d’estacionament de minusvàlids i les zones de contenidors existents en els emplaçaments autoritzats.
Tercer: En cas que s’atorguin noves llicències d’ocupació de la via pública d’ús temporal sol·licitades pels particulars, es comunicarà a AMERSAM l’espai de zona blava que s’ocuparà.

13.- Mobilitat i Circulació. Autorització de la nova zona blava al carrer Balmes, entre el carrer Jaume I i carrer Batan.

S’acorda:

Primer: Autoritzar a la Societat Municipal d’Aparcaments i Mercats de Reus SAM (AMERSAM) la implantació i gestió d’aparcaments mitjançant parquímetres a la zona ubicada al carrer Balmes, entre el carrer Jaume I i carrer Batan, amb tarifa 2, així com la corresponent adequació, senyalització i instal·lació de les màquines expenedores de tiquets.

Segon: La present autorització es condiciona al respecte dels espais de via pública ocupats per guals, zones de càrrega i descàrrega, parades d’estacionament de minusvàlids i les zones de contenidors existents en els emplaçaments autoritzats.

Tercer: En cas que s’atorguin noves llicències d’ocupació de la via pública d’ús temporal sol·licitades pels particulars, es comunicarà a AMERSAM l’espai de zona blava que s’ocuparà.

14.- Mobilitat i Circulació. Autorització de la nova zona blava al carrer i a la Plaça Sant Francesc.

S’acorda:

Primer: Autoritzar a la Societat Municipal d’Aparcaments i Mercats de Reus SAM (AMERSAM) la implantació i gestió d’aparcaments mitjançant parquímetres a la zona ubicada al carrer i a la Plaça Sant Francesc, amb tarifa 3, així com la corresponent adequació, senyalització i instal·lació de les màquines expenedores de tiquets.

Segon: La present autorització es condiciona al respecte dels espais de via pública ocupats per guals, zones de càrrega i descàrrega, parades d’estacionament de minusvàlids i les zones de contenidors existents en els emplaçaments autoritzats.

Tercer: En cas que s’atorguin noves llicències d’ocupació de la via pública d’ús temporal sol·licitades pels particulars, es comunicarà a AMERSAM l’espai de zona blava que s’ocuparà.

15.- Gestió Urbanística Pública SA. Aprovació definitiva del projecte de reparcel·lació del Pla parcial urbanístic del sector A.12 “Riera del Molinet”, modalitat de cooperació.
S’acorda:

Aprovar definitivament el Projecte de reparcel·lació del Pla parcial urbanístic del sector A.12 “Riera del Molinet”, modalitat cooperació.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

16.- Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de factures.

S’acorda:

Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 1.478.956,72 € (un milió quatre-cents setanta-vuit mil nou-cents cinquanta-sis amb setanta-dos cèntims).

17.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació de preus contradictoris de les obres d’ordenació d’espais vials del Barri dels Poetes (1a fase).

S’acorda:

Primer: Aprovar els preus contradictoris que consten en l’acta de data 20.10.05 acceptats pel contractista i fixats d'acord amb les medicions i preus proposats per la direcció facultativa municipal, en relació a les obres d’ordenació d’espais vials del Barri dels Poetes (1a fase).

Segon: Atorgar els recursos legals oportuns.

18.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació de les obres addicionals a les obres d’urbanització de la UA 5.19.b AIQSA.

S’acorda:

Primer: Aprovar les obres addicionals a les obres d’urbanització de la UA 5.19.b AIQSA.

Segon: Adjudicar a l’empresa PANASFALTO,S.A. les obres addicionals esmentades, per un import de 111.950 euros (IVA inclòs).

L’empresa adjudicatària haurà de dipositar a la Caixa Municipal, en el termini de 8 dies naturals, a partir de la notificació d’aquest acord, una garantia definitiva complementària per import de 4.478 euros tal i com estableix l’article 42 del TRLCAP.

Tercer: Formalitzar el contracte administratiu en el termini de 15 dies naturals, al Departament de Contractació i Patrimoni, a l’empara de l’article 101.2 del TRLCAP, a comptar des del següent al de recepció del present acord.

Quart: Atorgar els recursos legals oportuns.

19.- Contractació i Patrimoni.- Sol·licitar una pròrroga al Pla únic d’obres i serveis de Catalunya per a l’adjudicació del projecte de les obres de pavimentació i serveis de l’avinguda Dr. Fleming (1a fase).

S’acorda:

Primer: Sol·licitar al Director General d’Administració Local que aprovi una pròrroga de 6 mesos per a l’adjudicació de les obres de pavimentació i serveis de l’Avinguda Dr. Fleming (1a fase).

Segon: Comunicar l’adopció d’aquest acord a la Comissió de Cooperació Local de Catalunya, als efectes corresponents.

20.- Contractació i Patrimoni.- Sol·licitar una pròrroga al Pla únic d’obres i serveis de Catalunya per a l’adjudicació del projecte de les obres de prolongació del carrer Mas de Bofarull de la urbanització Sant Josep Obrer.

S’acorda:

Primer: Sol·licitar al Director General d’Administració Local que aprovi una pròrroga de 6 mesos per a l’adjudicació de les obres de prolongació del carrer Mas de Bofarull de la urbanització Sant Josep Obrer.

Segon: Comunicar l’adopció d’aquest acord a la Comissió de Cooperació Local de Catalunya, als efectes corresponents.

21.- Contractació i Patrimoni.- Sol·licitar al Pla únic d’obres i serveis de Catalunya l’avançament d’execució del projecte de les obres de prolongació del carrer Mare de Déu de Puigcerver de la urbanització Sant Josep Obrer, de l’any 2007 a l’any 2006.

S’acorda:

Primer: Sol·licitar a la Comissió de Cooperació Local de Catalunya que aprovi un avançament de contractació i d’execució del projecte de les obres de prolongació del carrer Mare de Déu de Puigcerver de la urbanització Sant Josep Obrer a l’any 2006.

Segon: Comunicar l’adopció d’aquest acord a la Comissió de Cooperació Local de Catalunya, als efectes corresponents.

22.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació de preus contradictoris de les obres d’urbanització del Pla Especial
rea 6.6 Velòdrom.

S’acorda:

Primer: Aprovar la relació dels preus contradictoris que consten en l’acta de data 31.10.05 acceptats pel contractista i fixats d'acord amb les medicions i preus proposats per la direcció facultativa municipal, en relació a les obres d’urbanització del Pla Especial àrea 6.6 Velòdrom, amb una despesa estimada de 35.197,45 euros (IVA inclòs).

Segon: Atorgar els recursos legals oportuns.

23.- Contractació i Patrimoni.- Atorgament d’una pròrroga en l’execució de les obres de pavimentació dels carrers Ribera d’Ebre i Baix Camp.

S’acorda:

Primer: Atorgar una pròrroga de 5 mesos a l’empresa COMPAÑÍA DE CONSTRUCCIONES Y OBRAS PÚBLICAS BALSELLS,S.A., per a l’execució de les obres de pavimentació dels carrers Ribera d’Ebre i Baix Camp, havent d’estar finalitzades les obres el dia 07.04.06.

Segon: Atorgar els recursos legals oportuns.

Assumptes sobrevinguts.

No n’hi ha.

Reus, 17 de gener de 2006

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.