Junta de Govern Local 2006-03-17

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 17/08/2024
E.g., 17/08/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 17/03/2006

CTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 17 DE MARÇ DE 2006.

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió de 10 de març de 2006.

2.- Informació de l’Alcaldia.

3. Moció de l’Alcaldia. Encàrrec a INNOVA relatiu a l’execució d’un projecte. Aprovació de diferents convenis de col·laboració.

S’acorda:

Primer: Encarregar a l’empresa municipal “INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL” l’execució del projecte de redistribució i ampliació del Mas Carandell i reforma de l’aulari de l’IMFE FASE 1 i de dotar-lo d’alguns elements de mobiliari , que es concreten en el conveni de col·laboració amb l’esmentada societat que, igualment s’aprova.

Segon: Aprovar el conveni de col·laboració amb l’empresa municipal “INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL” relatiu a la implantació de la xarxa de recollida pneumàtica de residus a l’Av. Països Catalans, en el tram comprès entre el Camí de Riudoms i el c/ Antoni de Bofarull.

Tercer: Correspondrà a l'Ajuntament la superior direcció, control i supervisió dels treballs que s'encarreguen.

En el cas que la direcció d'obra l'assumeixi l'Ajuntament, mitjançant els Serveis Tècnics Municipals, l'òrgan competent al respecte designarà el tècnic o tècnics que la portaran a terme.

Quart: L’efectivitat dels anteriors acords resta condicionada a l’existència de consignació pressupostària.

4. Moció de l’Alcaldia. Sol·licitud de subvenció a l’Institut Català de les Dones i aprovació dels corresponents projectes.

S’acorda:

Primer: Sol·licitar a l’Institut Català de les Dones subvenció per als diversos projectes i accions que seguidament es detallen, els quals resten aprovats amb el present acord:
Departament Nom actuació Import
- Polítiques per a la Igualtat
- Disseny metodològic per la l’elaboració del Pla local d’Igualtat.
- Difusió Pública per a la participació al Pla
- Disseny metodològic per a l’elaboració d’un catàleg de Serveis i Protocol d’actuació en cas de violència de gènere.
- IV Jornades de la Política de les Dones.
- Jornada adreçada al món empresarial "Accions de conciliació de vida laboral i familiar a les empreses"
- Accions del 8 de març
- Centre d’informació i recursos per a les dones
- Curs "Història, pensament i pràctiques de les dones"
- Impulsar i donar suport a un seminari de treball de professorat sobre coeducació
- Tertúlies cafè "Lluna maragda"
- Campanya de difusió local per donar a conèixer el casal de les dones i els seus serveis i activitats
- Taller d'història de Reus
- Taller "Passeig per la memòria històrica de les dones"
- Presentació periòdica de llibres de dones
- Publicació de les Jornades de "La Política de les dones"
- Concurs literari per a dones
- Jornada "Abusos sexuals als infants"
- Disseny participatiu del Casal de les Dones (amb la Reg. d'Urbanisme)
- Observatori de les Dones als mitjans de comunicació

- V Beca de Recerca Frederica Montseny i Mañé
- Tallers de prevenció de la violència als IES i CEIPS
- Tallers de memòria i autoestima
- Conveni amb el TEBAC
- Dia Internacional per l'eliminació de la violència contra les dones
- Jornades de salut de les dones
- Parc de Nadal
- Conveni Punt 6 Ràdio

20.416 €

1.200 €

3.074 €

5.000 €

5.000 €
12.800 €

9.000 €

8.000 €

3.000 €
6.000 €

9.000 €

2.000 €

500 €

2.000 €

4.000 €
5.000 €

5.000 €

1.000 €

3.000 €

5.000 €

20.000 €

2.000 €
2.000 €

5.000 €

3.000 €
4.000 €
1.546 €
- Solidaritat i cooperació - Seminari: Avaluació de l’impacte de gènere en els projectes de cooperació al desenvolupament.

5.215 €

- Serveis socials

- SINASS (Servei d’informació i assessorament)
- OAV (Oficina d’atenció a la víctima)
- Acolliment Temporal
- Activitats de suport i atenció a les víctimes de maltractaments
- Inserció laboral
- Inserció social a l’entorn
- Difusió pública

44.847 €

106.804 €
12.308 €

8.886 €
30.265 €
6.432 €
6.200 €
- Mas Carandell - Dones i mercat de treball
17.659 €

TOTAL: 386.152 €

De conformitat amb el que disposa el punt vuitè de les bases reguladores de la concessió de subvencions, aprovades per la resolució PRE/254/2006, la quantitat que se sol·licita a l’Institut Català de les Dones ascendeix a cent noranta-tres mil setanta-sis euros (193.076 euros), corresponent al cinquanta per cent del pressupost previst per a la totalitat dels projectes presentats i pels quals se sol·licita subvenció.

Segon: Remetre el present acord a l’Institut Català de les Dones, en els termes previstos al punt 5.3.3 de l’annex de la Resolució PRE/254/2006.
COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

5. Contractació i Patrimoni. Aprovació inicial del projecte bàsic d’ampliació del camí dels Morts en el seu accés a La Plana, Vila-seca.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte bàsic d’ampliació del camí dels Morts en el seu accés a La Plana, Vila-seca.

Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

Tercer: Comunicar l’adopció d’aquest acord als afectats per les expropiacions forçoses dels terrenys, en la seva qualitat d’interessats de conformitat amb el què disposa, l’art. 31 de la Leli 30/92, de 26 de novembre de Règim Jurídic i Procediment Administratiu Comú, i art. 37.2 del ROAS.

6. Gestió Urbanística. Aprovació de la constitució de la Junta de Compensació del polígon IV del Pla parcial del sector G.1 “Mas Iglesias”.

S’acorda:

Primer: Aprovar la constitució de la Junta de Compensació del polígon IV del Pla parcial del sector G.1 “Mas Iglesias”.

Segon: Demanar a la Direcció General d’Urbanisme la inscripció de la citada Junta de Compensació al Registre d’entitats urbanístiques col·laboradores.

Tercer: Formular adhesió de l’Ajuntament de Reus com a un propietari més a la Junta de Compensació en quan que és titular dels terrenys inclosos a l’àmbit del polígon, que es concreten en les finques municipals següents:

- Finca 9.015 del Registre del Propietat núm. 1 volum 1.188, llibre 334, full 156.
- Finca 8.487 del Registre del Propietat núm. 1 volum 1.167, llibre 324, full 26.
- Finca 9.040 del Registre del Propietat núm. 1 volum 685, llibre 335, full 95.

Així mateix facultar el Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, a efectes de representació i per signar tots els documents necessaris per a la efectivitat d’aquest acord.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

7. Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de factures.

S’acorda:

Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 401.641,45 € (quatre-cents un mil sis-cents quaranta-un amb quaranta-cinc cèntims).

ASSUMPTES SOBREVINGUTS

- No n’hi ha.

Reus, 22 de març de 2006

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.