Junta de Govern Local 2006-05-05

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 5/05/2006

CTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 5 DE MAIG DE 2006.

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió de 21 d’abril de 2006.

2. Informació de l’Alcaldia.

3. Moció de l’Alcaldia.- Informe sobre la sol·licitud de llicència comercial d’un centre de jardineria.

S’acorda:

Informar favorablement la sol·licitud de llicència comercial formulada per JARDI CAMP DE TARRAGONA, SL, per a la nova implantació d’un centre de jardineria al carrer dels Matalassers, 1-5 i dels Fusters. 5 de Reus.

4. Moció de l’Alcaldia.- Pròrroga del conveni amb AMERSAM relatiu a suport administratiu en la gestió de sancions de trànsit i suport tècnic en la senyalització viària.

S’acorda:

Primer: Acordar la pròrroga del conveni de col·laboració amb l’empresa municipal APARCAMENTS I MERCATS DE REUS, SAM relatiu a l’encàrrec a aquesta societat dels serveis de suport administratiu a la gestió de sancions per infraccions de circulació, així com de suport tècnic en la senyalització viària de la ciutat de Reus, per al període comprès entre els dies 1 de maig i 31 d’agost de 2006, ambdós inclosos, i aprovar-ne l’annex a l’esmentat conveni.

Segon: Facultar al tinent d’alcalde delegat de Via Pública, Sr. Eduard Ortiz Castellón per a la signatura del conveni en què es vehiculi l’esmentada pròrroga, i de les successives que eventualment es puguin aprovar.

5. Moció de l’Alcaldia.- Encàrrec a INNOVA relatiu a la 3a Fase del Projecte Mas Juroca: adequació i instal·lacions cuina.

S’acorda:

Encarregar a l’empresa municipal “INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL” l’execució del següent projecte:

• Àrea d’Educació i Família
3a Fase del Projecte Mas Juroca: adequació i instal·lacions cuina.

COMISSIÓ DE SERVEIS PERSONALS

6. Salut Pública.- Imposició d’una sanció per la tinença d’un gos considerat potencialment perillós sense disposar de la corresponent llicència.

S’acorda:

Primer: Imposar al Sr. José M. Gallardo González una sanció de sis mil euros (6.000,00.-€) com a responsable de la comissió d’una infracció molt greu tipificada a l’article 13.1.b) de la Llei 50/1999, de 23 de desembre, sobre el règim jurídic de la tinença d’animals potencialment perillosos, pel fet de tenir un gos potencialment perillós sense disposar de la corresponent llicència.

Segon: Atorgar els recursos legals procedents.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

7. Patrimoni del Sòl.- Inici de l’expedient administratiu d’expropiació forçosa dels béns i drets afectats per sistema viari del PGOU, a executar mitjançant el Projecte de pavimentació i serveis de la prolongació del C/ Serra Nevada.

S’acorda:

Primer: Iniciar l’expedient d’expropiació forçosa i declarar la necessitat d’ocupació dels béns i drets afectats per sistema viari del PGOU, a executar mitjançant el Projecte de pavimentació i serveis de la prolongació del C/ Serra Nevada.

Segon: Aprovar la relació definitiva de propietaris, béns i drets afectats per l’expropiació forçosa objecte d’aquest acord.

A continuació i d’acord amb l’establert a l’art. 17 de la Llei d’Expropiació Forçosa, s’especifica l’immoble afectat, el propietari, el domicili de notificacions i la naturalesa de l’afectació, la superfície afectada, les dades registrals i els altres drets afectats.

1.- C/ Canigó, núm. 24-26 (Ref. Cad. 2254708 CF4525C 0001 UQ)

Propietari: 4 PRO-IN 2005, SL

Domicili de notificacions: Pl. Catalunya, núm. 2, 4rt. 1a
43201 REUS

Naturalesa afectació i superfície afectada:
Terreny: 122,68 m_ de superfície.

Dades registrals: Registre de la Propietat núm. 1 de Reus, al Volum 1.375, Llibre 902, Foli 98, Finca registral núm. 10.073.

Altres drets afectats: - Estipulacions que resulten de la inscripció 1a., que no afecten a l’expropiació.

- Dret real d’hipoteca i Conveni de venciment total a favor de la Caixa de Catalunya, SA.

2.- C/ Canigó, núm. 28 (Ref. Cad. 2254709 CF4525C 0001 HQ)

Propietaris: 4 PRO-IN 2005, SL

Domicili de notificacions: Pl. Catalunya, núm. 2, 4rt. 1a.
43201 REUS

Naturalesa afectació i superfície afectada:
Terreny: 136,23 m_ de superfície.

Dades registrals: Registre de la Propietat núm. 1 de Reus, al Volum 1.623, Llibre 1.070, Foli 59, Finca registral núm. 19.007.

Altres drets afectats: - Dret real d’hipoteca i Conveni de venciment total a favor de LA CAIXA que resulta de la inscripció 6a.

Nota.- Les tanques i les portes d’accés, així com els serveis afectats, es reposaran amb càrrec al Projecte d’urbanització.

8. Patrimoni del Sòl.- Acceptació de la Resolució del Jurat d’Expropiació de Catalunya de data 28.03.06 que rectifica l’Acord de data 14.02.06, fixant el preu just del segon pis de l’immoble situat al C/ Vapor vell, núm. 16 (finca registral núm. 9.519), afectat per sistema viari del PGOU.
S’acorda:

Acceptar en la seva integritat la Resolució del Jurat d’Expropiació de Catalunya de data 28.03.06 rectificant l’acord pres en data 14.02.06 fixant el preu just del segon pis de l’immoble situat al C/ Vapor vell, núm. 16 (finca registral núm. 9.519), afectat per sistema viari del PGOU, propietat del Sr. CONRADO SOLANO CARRERAS. El preu just fixat per la Resolució importa la quantitat total de 21.485,82 Euros en lloc dels 20.878,72 Euros indicats a l’Acord.

9. Gestió Urbanística.- Compliment de la Sentència dictada pel Jutjat Contenciós Administratiu 2 de Tarragona en el recurs núm. 272/2004, interposat per COARI, SL i altres contra l’aprovació definitiva del projecte de reparcel·lació de l’àrea 6.6 “Velòdrom”.

S’acorda:

Donar compliment a la Sentència del Jutjat Contenciós Administratiu 2 de Tarragona de data 4 de gener de 2006, dictada en el recurs contenciós administratiu núm. 272/2004 i, en execució d’aquesta, trametre a la Sala el dictamen de valoració de l’edificació de la finca aportada núm. 14 del projecte de reparcel·lació de l’àrea 6.6 “Velòdrom” de Reus, per un import de 36.530,00 €, que sumats a les valoracions de la resta de béns indemnitzables (bassa, tanca i arbrat) dóna un import total de 45.117,21 €.

10. Gestió Urbanística Pública, SA.- Aprovació d’operacions jurídiques complementàries del projecte de reparcel·lació del Pla parcial urbanístic del sector A.12 “Riera del Molinet”, modalitat cooperació.

S’acorda:

Primer: Aprovar les següents operacions jurídiques complementàries del Projecte de reparcel·lació del Pla parcial urbanístic del sector A.12 “Riera del Molinet”, modalitat cooperació, recollides al annex adjunt.

Segon: Les determinacions que resulten de l’acord d’aprovació definitiva adoptat en Junta de Govern Local en data 13 de gener de 2006 es mantenen, a excepció de les modificacions que resulten del present acord.

11. Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial del projecte de les obres de remodelació dels carrers Francesc Bartrina i Frederic Soler, entre els carrers Ample i Castellvell.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte de les obres de remodelació dels carrers Francesc Bartrina i Frederic Soler, entre els carrers Ample i Castellvell, amb un pressupost contractual de 317.054,14 euros (IVA inclòs). En aquest import s’inclou el pressupost de l’estudi de seguretat i salut de les obres de construcció.

Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

En cas que no es presentin al·legacions, el projecte esdevindrà definitivament aprovat.

12. Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial del projecte de les obres de remodelació dels carrers Jardins i Tívoli, entre els carrers Ample i Castellvell.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte de les obres de remodelació dels carrers Jardins i Tívoli, entre els carrers Ample i Castellvell, amb un pressupost contractual de 194.154,93 euros (IVA inclòs). En aquest import s’inclou el pressupost de l’estudi de seguretat i salut de les obres de construcció.

Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

En cas que no es presentin al·legacions, el projecte esdevindrà definitivament aprovat.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

13. Contractació i Patrimoni.- Aprovació d’una pròrroga del servei de manteniment de parcs i jardins al terme municipal de Reus “Zona Est”.

S’acorda:

Primer: Aprovar la pròrroga del contracte relatiu al servei de manteniment de parcs i jardins al terme municipal de Reus “Zona Est”, subscrit amb l’empresa AGROTARRACO, S. L. per un període d’un any, amb efectes des del dia 01.04.06, i amb les mateixes condicions.

Segon: Atorgar els recursos legals oportuns.
14. Contractació i Patrimoni.- Aprovació de les obres addicionals a les obres de remodelació de la tercera planta del Palau Municipal.

S’acorda:

Primer: Aprovar la liquidació i adjudicar a l’empresa CONSTÈCNIA3, SL. les obres addicionals a les obres de remodelació de la tercera planta del Palau Municipal, per un import de 29.106,58 euros (IVA inclòs).

Segon: Atorgar els recursos legals oportuns.

15. Gestió Econòmica i Pressupostària.- Aprovació relació de factures.

S’acorda:

Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 395.755,40 € (tres-cents noranta-cinc mil set-cents cinquanta-cinc amb quaranta cèntims).

ASSUMPTES SOBREVINGUTS

No n’hi ha.

Reus, 9 de maig de 2006

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.