Junta de Govern Local 2006-09-22

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 22/09/2006

CTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 22 DE SETEMBRE DE 2006.

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió del 15 de setembre de 2006.

2.- Informació de l’Alcaldia.

3.- Moció de l’Alcaldia. Donar compte de diversos decrets de l’Alcaldia per a la seva ratificació.

S’acorda:

Donar compte a la Junta de Govern local, per a la seva ratificació, els següents decrets dictats per l’Alcaldia en relació a diversos encàrrecs realitzats per aquest Ajuntament a la societat municipal “INNOVA, GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, S.L.” i d’aprovació dels respectius convenis , o de modificació de convenis existents amb la societat esmentada en relació a encàrrecs efectuats anteriorment:

ß Decret d’Alcaldia número 1062, de data 6 de setembre de 2006, pel qual s’encarrega a l’empresa municipal “INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL” l’execució del projecte d’urbanització dels passeigs Prim i Sunyer, Tram 3, que el constitueix l’espai comprès entre el carrer Vapor Vell fins a la plaça de la Pastoreta, Sector A, en els termes en què es concreta en el conveni de col·laboració amb l’esmentada societat que, igualment s’aprova.

ß Decret d’Alcaldia número 1057, de data 6 de setembre de 2006, pel qual s’encarrega a l’empresa municipal “INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL” l’execució dels projectes corresponents a la pavimentació i serveis del passatge Mare de Déu de Misericòrdia, i a la pavimentació i serveis del carrer de Xavier Gambús, en els termes en què es concreta en els respectius convenis de col·laboració amb l’esmentada societat que, igualment s’aproven.

ß Decret d’Alcaldia número 1058, de data 6 de setembre de 2006, pel qual s’encarrega a l’empresa municipal “INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL” l’execució del projecte corresponent l’execució del projecte corresponent a l’arranjament i manteniment de camins (Fase III), en els termes en què es concreta en el conveni de col·laboració amb l’esmentada societat, que igualment s’aprova.

ß Decret d’Alcaldia número 1059, de data 6 de setembre de 2006, pel qual s’encarrega a l’empresa municipal “INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL” l’execució del projecte corresponent a la remodelació de l’avinguda del Carrilet en els termes en què es concreta en el conveni de col·laboració amb l’esmentada societat, que igualment s’aprova.

ß Decret d’Alcaldia número 1060, de data 6 de setembre de 2006, pel qual s’encarrega a l’empresa municipal “INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL” l’actuació corresponent a l’adquisició d’un caixer automàtic per a l’àrea d’hisenda, en els termes en què es concreta en el conveni de col·laboració amb l’esmentada societat que, igualment s’aprova.

ß Decret d’Alcaldia número 1061, de data 6 de setembre de 2006, pel qual s’aprova la modificació del conveni formalitzat el dia 21 d’abril de 2006 entre l’Ajuntament de Reus i l’empresa municipal “INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL” relatiu a la construcció i equipament de l’Escola Bressol Municipal l’Olivera, de conformitat amb la modificació del projecte aprovat per decret de l’Alcaldia de data 1 d’agost de 2006.

ß Decret d’Alcaldia número 1053, de data 4 de setembre de 2006, pel qual s’encarrega a l’empresa municipal “INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL” l’execució del projecte de la implantació de la xarxa de recollida pneumàtica de residus al Passeig Prim, en els termes en què es concreta en el conveni de col·laboració amb l’esmentada societat, que igualment s’aprova.

ß Decret d’Alcaldia número 1063, de data 6 de setembre de 2006, pel qual s’aprova la modificació del conveni formalitzat el dia 21 d’abril de 2006 entre l’Ajuntament de Reus i l’empresa municipal “INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL” relatiu a la redistribució i ampliació del Mas Carandell, reforma de l’Aulari de l’IMFE Fase 1 i equipament, de conformitat amb la modificació del projecte aprovat per decret de l’Alcaldia de data 1 d’agost de 2006.

ß Decret d’Alcaldia número 1081, de data 20 de setembre de 2006, pel qual s’aprova la formalització del protocol addicional per a l’any 2006 al conveni per a la cooperació interadministrativa entre el Departament de Benestar i Família i l’Ajuntament de Reus, en matèria de serveis socials i benestar i família subscrit l’any 2005, i acceptar els imports econòmics destinats als programes esmentats en els annexos del protocol, que comporten per las diversos programes l’aportació d’un import màxim de nou-cents trenta-nou mil cinc-cents tres euros i quaranta dos cèntims (939.503’42).”

4.- Moció de l’Alcaldia. Aprovació del Conveni amb el Servei d’Ocupació de Catalunya per al finançament de polítiques d’ocupació en el marc de les mesures complementàries a la Llei de Barris.
S’acorda:

Primer: Aprovar el conveni de col·laboració entre el Servei d’Ocupació de Catalunya del Departament de Treball i Indústria i l’Ajuntament de Reus per al finançament de polítiques actives d’ocupació dins del projecte d’accions complementàries a la llei 2/2004, de 4 de juny, de millora de barris, àrees urbanes i viles que requereixen una atenció especial, en relació al projecte corresponent a la Integració social i inserció laboral al barri del Carme de Reus.

Segon: Encarregar a l’INSTITUT MUNICIPAL DE FORMACIÓ I EMPRESA MAS CARANDELL les accions complementàries a la Llei 2/2004 a desenvolupar per aquest Ajuntament en virtut del conveni previst a l’apartat anterior.

Tercer: Notificar aquest acord al Servei d’Ocupació de Catalunya del Departament de Treball i Indústria i a l’INSTITUT MUNICIPAL DE FORMACIÓ I EMPRESA MAS CARANDELL.

5.- Moció de l’Alcaldia. Encàrrec a INNOVA i aprovació de conveni relatiu a la pavimentació del carrer de Dr. Fleming. Fase 2.

S’acorda:

Primer: Encarregar a l’empresa municipal “INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL” l’execució del projecte de repavimentació i manteniment de les infrastructures de serveis d’un tram de l’Avinguda Dr. Fleming, que es concreta en el conveni de col·laboració amb l’esmentada societat, que igualment s’aprova.

Segon: Correspondrà a l'Ajuntament la superior direcció, control i supervisió dels treballs que s'encarreguen.

En el cas que la direcció d'obra l'assumeixi l'Ajuntament, mitjançant els Serveis Tècnics Municipals, l'òrgan competent al respecte designarà el tècnic o tècnics que la portaran a terme.

Tercer: L’efectivitat dels anteriors acords resta condicionada a l’existència de consignació pressupostària.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

6.- Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de factures.

S’acorda:

Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 1.491.940,26 € (un milió quatre-cents noranta-un mil nou-cents quaranta amb vint-i-sis cèntims).

7.- Contractació i Patrimoni. Adjudicació del subministrament de 4 vehicles patrulla per a la Guàrdia Urbana, mitjançant arrendament (renting) amb opció de compra.

S’acorda:

Primer: Adjudicar el subministrament de 4 vehicles patrulla per a la Guàrdia Urbana, mitjançant arrendament (renting) amb opció de compra, a l’empresa BANSALEASE,S.A. E.F.C., per un import total de 191.849,76€(IVA inclòs), desglossat en els preus unitaris detallats a continuació (IVA inclòs):

- 1 vehicle que incorpora etilòmetre, marca Volkswagen Golf Plus 1.9 TDI Trendline: per un import de 1.300,77€/mes, amb un cost total de 62.436,96€.

- 3 vehicles, marca Volkswagen Golf Plus 1.9 TDI Trendline: per un import de 898,70€/mes, amb un cost total de 43.137,60€ cadascun.

Segon: Formalitzar el contracte administratiu en el termini de 15 dies naturals al Departament de Contractació i Patrimoni, a l’empara dels articles 54 i 76 del TRLCAP, a comptar des del següent a la recepció de la notificació d’aquest acord.

Tercer: Atorgar els recursos legals oportuns.

8.- Contractació i Patrimoni. Declaració de suspensió de la licitació del concurs públic amb procediment obert i tràmit ordinari del servei de manteniment de parcs i jardins (zona oest) del terme municipal de Reus, amb la nul·litat de les actuacions realitzades.

S’acorda:

Primer: Declarar la suspensió de la licitació del concurs públic amb procediment obert i tràmit ordinari del servei de manteniment de parcs i jardins (zona oest) del terme municipal de Reus, amb la nul·litat de les actuacions realitzades.

Segon: Retrotreure l’expedient al moment administratiu anterior de la mateixa fase licitatòria.

Tercer: Anunciar simultàniament concurs públic amb procediment obert en els butlletins oficials corresponents, a l’empara de l’article 78 del TRLCAP, amb el benentès que en el supòsit que es formulin al·legacions al plec de clàusules, la licitació s’ajornarà fins que, un cop resoltes, s’anunciï de nou la licitació.
Quart: Notificar el present acord a les empreses interessades de participar a la licitació.

Cinquè: Atorgar els recursos legals oportuns.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

9.- Gestió Urbanística. Aprovació inicial del Projecte de reparcel·lació, modalitat cooperació, de l’àrea 4.29 “c/ Mas Aixemús”.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el Projecte de reparcel·lació, modalitat cooperació, de l’àrea 4.29 “c/ Mas Aixemús”, redactat pels serveis tècnics municipals.

Segon: Sotmetre’l a informació pública per un termini d’un mes perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents i concedir audiència a les persones interessades, amb citació personal.

10.- Gestió Urbanística. Aprovació inicial del Projecte d’urbanització de l’àrea 4.29 “c/ Mas Aixemús”.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el del Projecte d’urbanització de l’àrea 4.29 “c/ Mas Aixemús”, redactat pels serveis tècnics municipals.

Segon: Sotmetre-ho a informació pública per un termini d’un mes perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents.

Tercer: Sol·licitar informe als organismes públics afectats i establir un termini d’un mes perquè si hi ha empreses de subministrament de serveis afectades es pronunciïn sobre l’esmentat projecte d’urbanització.

11.- Gestió Urbanística. Aprovació inicial dels Estatuts i de les Bases d’Actuació de la Junta de Compensació de l’àrea 4.27 “Carrer Monestir de Ripoll”.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte dels Estatuts i de les Bases d’Actuació de la Junta de Compensació de l’àrea 4.27 “Carrer Monestir de Ripoll”, condicionat a la rectificació de les determinacions assenyalades en la part expositiva d’aquest acord, resultants de l’informe emès en data 5 de setembre de 2006 per l’arquitecta cap de Secció d’Urbanisme d’aquest Ajuntament, el qual s’annexa com a fonament d’aquest acord.

Segon: Sotmetre’l a informació pública per un termini d’un mes perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents i concedir audiència a les persones interessades, amb citació personal.

12.- Patrimoni del Sol.- Compareixença al recurs contenciós administratiu núm. 329/2006 del Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Tarragona, interposat pels Srs. Josefa Oriol Baget, Benet Oriol Mora, Andreu Oriol Andreu i Jordi Oriol Andreu, i remissió de l’expedient administratiu.

S’acorda:

Primer: Comparèixer com a part demandada al recurs contenciós administratiu núm. 329/2006 del Jutjat del Contenciós Administratiu núm. 1 de Tarragona, interposat pels Srs. Josefa Oriol Baget, Benet Oriol Mora, Andreu Oriol Andreu i Jordi Oriol Andreu, contra l’acord de la Junta de Govern Local de data 16.12.05 desestimant el recurs de reposició interposat contra l’acord de data 21.10.05, relatiu a la reversió de l’immoble núm. 8 del c/. Salvador Espriu.

Segon: Encomanar la representació de la Corporació al Procurador Sr. Antonio Elías Arcalís i encarregar la direcció de la defensa al la lletrada Sra. M. Dolors Codina Feixas.

Tercer: Remetre al Jutjat del contenciós administratiu núm. 1 de Tarragona l’expedient administratiu.

Quart: Notificar aquest Acord a l’Excma. Diputació Provincial de Tarragona i als Srs. Benet Oriol Andreu i Joan Oriol Baget, com a part interessada de l’esmentat expedient, emplaçant-la perquè pugui comparèixer i personar-se en el termini de nou dies, comptats a partir del dia següent al de la notificació d’aquest Acord, davant el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Tarragona, al recurs contenciós administratiu núm. 329/2006.

13.- Patrimoni del Sòl. Adjudicació definitiva de la venda mitjançant concurs, de les finques de propietat municipal situades al c/. de Tàrrega núm. 30 i núm. 32.

S’acorda:

Primer: Adjudicar definitivament la venda mitjançant concurs, de les finques situades al c/. de Tàrrega núm. 30, i al c/. de Tàrrega núm. 32, a la persona i pels imports que s’indiquen a continuació:

Finca núm. 6 (c/. de Tàrrega núm. 30) al SR. JOSEP ÀNGEL GASSÓ GARRETA, amb DNI 39.632.154-A, amb domicili a Reus, Passatge Arnau de Vilanova núm. 5. Aquesta adjudicació és pels imports següents:

1).- Preu d’adjudicació: 151.150’- Euros
2).- IVA: 24.184’- Euros.
3).- Despeses publicació: 85’08 Euros.

Finca núm. 7 (c/. de Tàrrega núm. 32) al SR. JOSEP ÀNGEL GASSÓ GARRETA, amb DNI 39.632.154-A, amb domicili a Reus, Passatge Arnau de Vilanova núm. 5. Aquesta adjudicació és pels imports següents:

1).- Preu d’adjudicació: 135.150’- Euros
2).- IVA: 21.624’- Euros.
3).- Despeses publicació: 85’08 Euros.

Segon: Aquesta adjudicació es fa de conformitat amb els següents punts:

1.- A més del preu d'adjudicació, l’adjudicatari haurà de satisfer els imports, abans indicats, corresponents a les despeses de publicació de l’anunci del concurs.

2.- Així mateix, l’adjudicatari haurà de satisfer l’import que pel concepte de l'IVA, correspongui a la finca venuda mitjançant concurs.

3.- Les despeses d'atorgament de l'escriptura pública de compravenda i d’assumir les obligacions dimanants del plec de condicions, seran a càrrec de la part adjudicatària, tal i com s’estableix al plec de condicions econòmico-administratives.

4.- Seran a càrrec de la part designada en el plec de condicions, la resta de despeses no especificades.

5.- El pagament del preu de l'adjudicació, despeses de publicació i l'IVA de la venda, es realitzarà en els terminis indicats en el plec de condicions económico-administratives.

Tercer: Destinar el producte d’aquesta venda a les finalitats indicades als articles 153 i 156 del D. Leg. 1/2005 de 26 de juliol i a l’art. 224 del Decret 305/2006 de 18 de juliol, atès que els terrenys venuts estan qualificats de sòl industrial i pertanyen a l’Ajuntament a títol de cessió del 10 % d’aprofitament mig.

Quart: Facultar l’Alcaldia i el Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme, per que qualsevol d’ells dos indistintament, pugui atorgar les escriptures públiques i demés documents necessaris per a la formalització d'aquestes adjudicacions i acords.
14.- Patrimoni del Sòl. Adjudicació definitiva de la venda mitjançant concurs, de les finques de propietat municipal situades al c/. de l’Agricultura núm. 5 i núm. 7.

S’acorda:

Primer: Adjudicar definitivament la venda mitjançant concurs, de les finques situades al c/. de l’Agricultura núm. 5, i al c/. de l’Agricultura núm. 7, a la mercantil i pels imports que s’indiquen a continuació:

Finca núm. 1 (c/. de l’Agricultura núm. 5) a la mercantil CONFAPA HÀBITAT S. L., amb CI B-63411326, i domiciliada al c/. Miguel de Cervantes núm. 5, (08830) de Sant Boi de Llobregat. Aquesta adjudicació és pels imports següents:

1).- Preu d’adjudicació: 1.598.692’19 Euros
2).- IVA: 255.790’75 Euros.
3).- Despeses publicació: 85’08 Euros.

Finca núm. 2 (c/. de l’Agricultura núm. 7) a la mercantil CONFAPA HÀBITAT S. L., amb CI B-63411326, i domiciliada al c/. Miguel de Cervantes núm. 5, (08830) de Sant Boi de Llobregat. Aquesta adjudicació és pels imports següents:

1).- Preu d’adjudicació: 1.108.867’33 Euros
2).- IVA: 177.418’77 Euros.
3).- Despeses publicació: 85’08 Euros.

Segon: Aquesta adjudicació es fa de conformitat amb els següents punts:

1.- A més del preu d'adjudicació, l’adjudicatari haurà de satisfer els imports, abans indicats, corresponents a les despeses de publicació de l’anunci del concurs.

2.- Així mateix, l’adjudicatari haurà de satisfer l’import que pel concepte de l'IVA, correspongui a
la finca venuda mitjançant concurs.

3.- Les despeses d'atorgament de l'escriptura pública de compravenda i d’assumir les obligacions dimanants del plec de condicions, seran a càrrec de la part adjudicatària, tal i com s’estableix al plec de condicions econòmico-administratives.

4.- Seran a càrrec de la part designada en el plec de condicions, la resta de despeses no especificades.

5.- El pagament del preu de l'adjudicació, despeses de publicació i l'IVA de la venda, es realitzarà en els terminis indicats en el plec de condicions económico-administratives.
Tercer: El producte d’aquesta venda es destinarà de la següent manera:

1) La totalitat de l’immoble núm. 5 del c/. de l’Agricultura, i el 69’65 % de l’immoble núm. 7 del c/. de l’Agricultura, a la finalitat indicada als articles 153.4.b) i 156.2) del D. Leg. 1/2005 de 26 de juliol, (mitjançant “un règim de protecció pública”) i a l’art. 224.2.a) del Decret 305/2006 de 18 de juliol, atès que els terrenys venuts estan qualificats de sòl residencial, i pertanyen a l’Ajuntament a títol de cessió del 10 % d’aprofitament mig.

2) El 30’35 % restant de l’immoble núm. 7 del c/. de l’Agricultura, a les finalitats indicades als articles 153 i 156 del D. Leg. 1/2005 de 26 de juliol i a l’art. 224 del Decret 305/2006 de 18 de juliol, atès que els terrenys venuts estan qualificats de sòl residencial i pertanyen a l’Ajuntament a títol d’adjudicació en el Projecte de Compensació per l’aportació d’una finca adquirida al seu dia a títol d’expropiació.”

Quart: Facultar l’Alcaldia i el Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme, per que qualsevol d’ells dos indistintament, pugui atorgar les escriptures públiques i demés documents necessaris per a la formalització d'aquestes adjudicacions i acords.

15.- Patrimoni del Sòl. Recurs potestatiu de reposició contra l’acord d’inici de l’expropiació forçosa dels béns i drets afectats per zona verda del PGOU, a executar mitjançant el Projecte de les obres de pavimentació i serveis del Passatge Mare de Déu de Misericòrdia.

S’acorda:

Primer: Rectificar l’error de fet esmentat en el paràgraf quart de la part expositiva d’aquest acord, en el sentit els bens objecte d’aquesta expropiació estan afectats per “zona verda del PGOU” tal i com s’ha dit a l’esmentat paràgraf.

Segon: Desestimar el recurs potestatiu de reposició interposat contra l’acord de la Junta de Govern Local de data 21.07.06, per la mercantil BELLESA CORPORAL, SA. en data 31.08.06, núm. 2006026952 del registre general d’entrades pels motius indicats al paràgraf cinquè de la part expositiva d’aquest acord.

16.- Patrimoni del Sòl. Modificació de la relació definitiva dels béns i drets afectats per sistema viari del PGOU, a executar mitjançant el Projecte de les obres de pavimentació i serveis del Passatge Mare de Déu dels Desemparats.

S’acorda:

Modificar la relació inicial de propietaris, béns i drets afectats per sistema viari del PGOU a executar mitjançant el Projecte de pavimentació i serveis del Pg. Mare de Déu dels Desemparats, pel que fa a la finca núm. 1 de Projecte.

A continuació i d’acord amb l’establert a l’art. 17 de la Llei d’Expropiació Forçosa, s’especifica l’immoble afectat, el propietari, el domicili de notificacions i la naturalesa de l’afectació, la superfície afectada, les dades registrals i els altres drets afectats.

1.- Pg. Mare de Déu dels Desemparats, núm. 3 (Ref. Cad. 2072432 CF4527C 0001 XS)

Propietari: Fernando Carretero Roldan-Cuartero
M. Antonia Andreu Clares

Domicili de notificacions: Pg. Mare de Déu dels Desemparats, núm. 3
43204 Reus

Naturalesa afectació i superfície afectada:
Terreny: 87,38 m_ de superfície que inclou 2 tarongers, 3 pereres i 2 palmeres

Dades registrals: Registre de la Propietat núm. 1 de Reus, al Volum 1.452, Llibre 952, Foli 152, Finca registral núm. 7.529.

Altres drets afectats: Dret real d’hipoteca i conveni de venciment total a favor de la Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona, segons la inscripció 10.

17.- Oficina Municipal de l'Habitatge. Conveni de col·laboració entre el Departament de Medi Ambient i Habitatge de la Generalitat de Catalunya i l'Ajuntament de Reus, relatiu a l'Oficina d'Habitatge situada en aquest municipi.

S’acorda:

Aprovar la proposta de conveni de col·laboració entre el Departament de Medi Ambient i Habitatge de la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Reus, relatiu a l’Oficina d’Habitatge situada en aquest municipi, que s’adjunta com a annex a aquest acord.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS.

18.- Moció de l’Alcaldia. Encàrrec a INNOVA de l'estudi de la millor formula pel manteniment de voreres 2a fase (c/Bonaire i Bellavista), obres d'enjardinament de la mitjanera i rotondes de l'Avinguda de Riudoms, i l'urbanització 2a fase Parc dels Capellans.

S’acorda:

Encarregar a l’empresa municipal INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, S.L. l’anàlisi de la millor fórmula per a l’execució dels següents projectes:

• Àrea de Via Pública
- Manteniment de voreres 2ª Fase-arranjament de la pavimentació dels carrers Bonaire i Bellavista (T.M. REUS).
- Obres d’enjardinament de la mitjanera i rotondes de l’Avinguda de Riudoms.
- Urbanització de la 2ª fase del Parc dels Capellans.

Aquest anàlisi es desenvoluparà mitjançant estudis detallats en relació a les actuacions esmentades que contemplaran, entre d’altres, els següents extrems: detall de l’actuació, quina empresa municipal és més idònia per a dur-la a terme, termini d’execució, destí dels béns i instal·lacions i, en el seu cas, termini de lliurament, cost de l’actuació i previsió de possibles modificacions, finançament, en el seu cas, possibles compensacions econòmiques de l’Ajuntament…”

19.- Moció de l’Alcaldia. Festes Locals de la Ciutat de Reus per a l’any 2007.

S'acorda:

Primer: Fixar les festes locals de la ciutat de Reus per a l'any 2007 pels dies següents:

- 29 de juny – Sant Pere Apòstol

- 25 de setembre – Mare de Deu de Misericòrdia

Segon: Donar a l'expedient la tramitació reglamentària.

Reus, 2 d’octubre de 2006

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.