Junta de Govern Local 2006-11-10

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 10/11/2006

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 10 DE NOVEMBRE DE 2006.

 

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió del 3 de novembre de 2006.

2.- Informació de l’Alcaldia:

3.- Moció de l’Alcaldia. Conveni amb el Consell Comarcal del Baix Camp per regular l’intercanvi i el tractament de dades de caràcter personal.

S’acorda:

Primer: Aprovar el conveni de col·laboració a subscriure entre aquest Ajuntament i el Consell Comarcal del Baix Camp, pel qual es regula la cessió, el tractament, l’ús i la destinació de les dades de caràcter personal resultants de l’intercanvi d’informació derivats de les diverses relacions interadministratives entre un i altres ens local.

Segon: Facultar al Molt Il·lustre Sr. Alcalde i al tinent d’alcalde delegat de recursos generals, per tal que qualsevol d’ells, indistintament, formalitzin l’esmentat conveni.

Tercer: Notificar aquest acord al Consell Comarcal del Baix Camp.

COMISSIÓ DE SERVEIS PERSONALS

4.- Educació i Família. Aprovar l’ampliació de l’encàrrec de diferents programes i projectes i aprovar d’altres addicionals de la Regidoria de l’Esport a la societat municipal Reus Esport i Lleure SA per al 2006.

S’acorda:

Primer: Aprovar l’ampliació de l’encàrrec de diferents programes i projectes i aprovar d’altres addicionals de la regidoria de l’Esport a la societat municipal Reus Esport i Lleure SA per al 2006, per un import total màxim de 87.764,22 €, IVA inclòs, a càrrec de la partida pressupostària de la regidoria de l’Esport núm. 45210-227.

Segon: El pagament a la societat municipal Reus Esport i Lleure SA es farà prèvia presentació de la corresponent factura.

Tercer: La societat municipal Reus Esport i Lleure SA haurà de posar a disposició de l’ajuntament de Reus, una vegada finalitzat el programa o projecte, una memòria tècnica i descriptiva de cada una de les activitats, resultats, desenvolupament i recull gràfic, administratiu i comptable dels esmentats programes.

Quart: Facultar el Sr. Àngel Cortadelles i Bacaria, regidor delegat de l’Esport, per a la formalització de qualsevol document que esdevingui necessari per fer efectius aquests acords.

5.- Salut Pública. Sol·licitar una subvenció per a la realització de dues campanyes de sensibilització contra l’abandonament d’animals de companyia, identificació i registre dels animals.

S’acorda:

Primer: Sol·licitar al departament de Medi Ambient i Habitatge de la Generalitat de Catalunya una subvenció per a la realització de les campanyes detallades a la part expositiva d’aquest acord, que tenen un pressupost total de 35.814,52 € (IVA inclòs).

Segon: Remetre el present acord i la resta de la documentació prevista a les bases de la subvenció als Serveis Territorials de Tarragona del Departament de Medi Ambient i Habitatge de la Generalitat de Catalunya.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

6.- Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de factures.

S’acorda:

Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 3.141.555,54 € (tres milions cent quaranta-un mil cinc-cents cinquanta-cinc amb cinquanta-quatre cèntims).

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

7.- Patrimoni del Sòl. Aprovació inicial del Projecte de taxació conjunta de les finques i altres béns objecte d’expropiació forçosa incloses dins de l’àmbit del PAU 16 de la modificació del PGOU al Barri del Carme, Àrea del passatge del C/ Sant Benet.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el Projecte de taxació conjunta de les finques i altres drets objecte d’expropiació forçosa incloses dins de l’àmbit del PAU 16 de la modificació del PGOU al Barri del Carme, Àrea del passatge del C/ Sant Benet, que s’executa pel sistema d’expropiació.

Segon: Posar l’esmentat Projecte a informació pública durant el termini d’un mes i notificar els fulls d’apreuament corresponents als interessats, per tal que puguin formular-hi observacions i reclamacions concernents a la titularitat o a la valoració de llurs drets respectius.

8.- Gestió Urbanística. Recepció definitiva de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 3.9.a) “Entre Ctra. de Castellvell i Camí de la Mineta”, promogudes per CONSTRUCCIONES ORBONI, SL.

- Aquest tema ha estat retirat de l’ordre del dia abans de l’inici de la sessió.

9.- Gestió Urbanística. Recepció definitiva de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 4.37 “Pàmies Crusells”, promogudes per PROMOTORA ALEGO, SL.

- Aquest tema ha estat retirat de l’ordre del dia abans de l’inici de la sessió.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS.

10. Patrimoni del Sòl. Aprovació de l’acta de cessió de terrenys a compte de les cessions obligatòries del Sector d’urbanitzable anomenat H-11 BELLISSENS OEST, del PGOU.

S’acorda:

Aprovar en la seva integritat les de les Actes de cessió de terrenys, abans referides, a compte de les cessions obligatòries i gratuïtes del Sector d’urbanitzable anomenat H-11 BELLISSENS OEST, segons la modificació puntual del PGOU aprovada inicialment en sessió del Ple de data 24.02.06. Aquestes cessions són les següents:

GESTIÓ URBANÍSTICA PÚBLICA, SA
Situació Av. Bellisens, núm. 27 (Ref. 2568101 CF4526H 0001 BJ)
Superfície 17.535,4034 m_
IOSA INMUEBLES, SL
Situació Referència cadastral Superfície
02- Av. Bellisens, 31A 2665509 CF4526F 0001 HX 3.907,87 m_
04- Av. Bellisens, 29A 2665511 CF4526F 0001 UX 9.665,87 m_
05- Av. Bellisens, 27A 2568102 CF4526H 0001 YJ 652,15 m_
06- Camí de Bellisens, 2 2665508 CF4526F 0001 UX 3.837,93 m_
07- Av. de la Universitat, 4 2665510 CF4526F 0001 ZX 6.520,14 m_
11- Av. Bellisens, 31 2665501 CF4526F 0001 DX 10.236,86 m_
TOTAL: 34.821,82 m_

 

Reus, 14 de novembre de 2006

El secretari general

 

Jaume Renyer Alimbau

 

 

 

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.