Junta de Govern Local 2006-11-24
Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern
CTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 24 DE NOVEMBRE DE 2006
1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.
S’aprova l’acta de la sessió del 17 de novembre de 2006.
2.- Informació de l’Alcaldia.
3.- Moció de l’Alcaldia. Encàrrec a GUPSA, de la gestió i explotació del “Gaudí-Centre”.
S’acorda:
Primer: Encarregar a GESTIÓ URBANÍSTICA PÚBLICA SA la gestió i explotació de l’espai “GAUDI CENTRE” de Reus. Aquest encàrrec faculta a GUPSA per a formular una proposta d’explotació sota qualsevol forma de gestió de serveis admesa en dret, que es formalitzarà en una proposta de conveni regulador.
Així mateix, aquest encàrrec comporta per GUPSA l’obligació de finalitzar la totalitat dels treballs necessaris per l’obertura al públic de l’espai “Gaudí Centre”.
Segon: Per finançar aquesta despesa GUPSA hi podrà destinar els rendiments obtinguts per l’explotació de les activitats econòmiques generades a l’espai “Gaudí Centre”, així com qualsevol altre derivat de les seves distintes activitats.
Tercer: Finalment i, només, en la mesura que es produeixin desfases entre aquests rendiments vinculats i l’exigibilitat de les despeses a suportar per GUPSA, amb motiu de l’encàrrec de gestió i explotació a que fa referència l’apartat primer, anterior, l’Ajuntament assumirà els dèficits d’explotació fins el moment en que els rendiments vinculats cobreixin les despeses.
Amb aquesta finalitat, amb anterioritat a l’aprovació del programa anual d’activitats, la societat presentarà davant l’Ajuntament de Reus una proposta pressupostària relativa a l’esmentat programa. En el supòsit que aquesta previsió pressupostària impliqués un dèficit, l’Ajuntament de Reus, una vegada efectuats els estudis necessaris, adoptarà la resolució que consideri oportuna, a la vista del programa presentat i de les disponibilitats pressupostàries municipals.
El contingut d’aquest encàrrec així com els drets, deures i resta d’aspectes rellevants es concretaran en un conveni regulador quina proposta de redactat lliurarà GUPSA a l’Ajuntament.
4.- Moció de l’Alcaldia. Aprovació del Pla de reposicions, millores i noves inversions 2007-2011, dels sistema de sanejament de Reus.
S’acorda:
Primer: Aprovar la proposta del Pla de reposicions, millores i noves inversions al sistema de Sanejament de Reus per al període comprès entre els anys 2007 i 2011, elaborat per l’empresa Gestió Ambiental i Abastament, SA.
Segon: Remetre aquest Pla a l’Agència Catalana de l’Aigua.
COMISSIÓ DE SERVEIS PERSONALS
5.- Educació i Família. Aprovar l’encàrrec per al desenvolupament del projecte de l’oficina d’emancipació a Reus Esport i Lleure SA, per al 2006.
S’acorda:
Primer: Aprovar l’encàrrec que consisteix en el desenvolupament del projecte de l’oficina d’emancipació per al 2006, dintre de l’establert en el marc nacional de joventut de Catalunya, a l’empresa municipal Reus Esport i Lleure SA, per un import de 21.200 € (IVA inclòs), a càrrec de la partida pressupostària dels Plans Transversals 1400 4496 227.
L’esmentat encàrrec comporta la contractació d’un/a tècnic/a de grau superior. L’Àrea d’Educació i Família determinarà el perfil de la persona a contractar i els criteris de treball.
Segon: El pagament a RELLSA s’efectuarà d’una sola vegada, al mes de novembre del 2006, prèvia presentació de la corresponent factura per l’empresa.
Tercer: La societat municipal Reus Esport i Lleure SA haurà de posar a disposició de l’Ajuntament de Reus, una vegada finalitzat l’encàrrec, una memòria tècnica i descriptiva de les activitats, resultats, desenvolupament i recull gràfic, administratiu i comptable de l’encàrrec.
Quart: Facultar al Sr. Àngel Cortadelles i Bacaria, regidor delegat de l’Esport, per a la formalització de qualsevol document que esdevingui necessari per fer efectius aquests acords.
6.- Educació i Família. Ratificació de l’acord del Consell Escolar Municipal d’ampliar l’àmbit dels Plans Educatius d’Entorn a la ciutat de Reus.
S’acorda:
Primer: Ratificar l’acord del Consell Escolar Municipal de data 27 de setembre de 2006 en relació a l’aprovació de la sol·licitud d’ampliació dels Plans Educatius d’Entorn mitjançant la creació d’una tercera zona i la redefinició de les zones existents, en els termes que consta a l’expedient.
Segon: Facultar al Molt Il·lustre Sr. Alcalde i a la tinenta d’alcalde delegada d’Educació i Família, Sra. Empar Pont i Albert, per tal que qualsevol d’ells, indistintament, puguin subscriure tots els documents que esdevinguin necessaris per fer possible aquesta ampliació de l’àmbit dels Plans Educatius d’Entorn.
Tercer: Remetre aquest acord al Departament d’Educació i Universitats de la Generalitat de Catalunya als efectes pertinents.
7.- Salut Pública. Desestimar el recurs de reposició contra la imposició d’una sanció per la tinença d’un gos considerat potencialment perillós sense disposar de la corresponent llicència.
S’acorda:
Primer: Desestimar el recurs de reposició interposat pel Sr. Francisco J. Zamora Sánchez contra l’acord de la Junta de Govern Local de data data 21 de juliol de 2006 que l’imposava una sanció de sis mil euros (6.000,00.-€) com a responsable de la comissió d’una infracció molt greu tipificada a l’article 13.1.b) de la Llei 50/1999, de 23 de desembre, sobre el règim jurídic de la tinença d’animals potencialment perillosos, pel fet de tenir un gos potencialment perillós sense disposar de la corresponent llicència.
Segon: Confirmar la sanció imposada en el seu dia.
8.- Salut Pública. Inadmisió del recurs interposat contra una sanció per la tinença d’un gos considerant potencialment perillós sense disposar de la corresponent llicència.
S’acorda:
Primer: No admetre a tràmit, pels motius esmentats a la part expositiva, el recurs interposat per la Sra. Lourdes Barrena Chacón contra l’acord de la Junta de Govern Local de data 10 de febrer de 2006 pel qual se li imposava una sanció de 6.000,00 euros per la tinença d’un gos considerat potencialment perillós sense disposar de la corresponent llicència.
Segon: Confirmar la sanció imposada en el seu dia.
COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS
9.- Gestió Urbanística. Recepció provisional d’una part de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del Pla parcial del subsector 1 del sector H.9 “Aigüesverds II”.
S’acorda:
Primer: Rebre provisionalment les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del Pla parcial del subsector 1 del sector H.9 “Aigüesverds II”, corresponents al conjunt de les zones verdes i a l’ampliació del centre de recollida de brossa, a excepció de les palmeres que es troben mortes o en mal estat, valorades en 30.000,00 €.
Segon: Retornar la fiança d’import 100.000,00 € dipositada per MED AIGÜESVERDS, SL, per respondre de l’execució de les obres d’urbanització, sempre i quan siguin dipositades prèviament unes noves fiances d’imports 2.800,00 € i de 30.000,00 €, corresponent al 4% de l’obra rebuda provisionalment mitjançant aquest acord i al 100% de l’obra pendent d’execució, respectivament.
10.- Gestió Urbanística. Aprovació definitiva del Projecte d’urbanització del pont sobre l’autovia de Bellisens entre els sectors H.6 “Bellisens Autopista” i H.12 “Mas Sunyer”, presentat per les juntes de compensació dels sectors.
S’acorda:
Aprovar definitivament el Projecte d’urbanització del pont sobre l’autovia de Bellisens entre els sectors H.6 “Bellisens Autopista” i H.12 “Mas Sunyer”, presentat per les juntes de compensació dels sectors.
11.- Patrimoni del Sòl. Inici de l’expedient administratiu d’expropiació forçosa dels béns i drets afectats per l’execució del Projecte bàsic d’ampliació del Camí dels Morts en el seu accés a La Plana.
S’acorda:
Primer: Iniciar l’expedient d’expropiació forçosa i declarar la utilitat pública i la necessitat d’ocupació dels béns i drets afectats per l’execució del Projecte bàsic d’ampliació del Camí dels Morts en el seu accés a La Plana, projecte que ja ha estat aprovat definitivament, tal i com s’ha dit.
Segon: Aprovar la relació definitiva de propietaris, béns i drets afectats.
A continuació i d’acord amb l’establert a l’art. 20 de la Llei d’Expropiació Forçosa, s’especifica l’immoble afectat, el propietari, el domicili de notificacions i la naturalesa de l’afectació, la superfície afectada, les dades registrals i els altres drets afectats.
1.- Polígon 24, parcel·la 15 (Ref. Cad. 43125A 024 00015 0000 KP)
Propietaris: Antonio Fumanal Soro
Angela Villacampa Juste
(per la seva societat a guanys)
Domicili de notificacions: Camí dels Morts, 42
43205 REUS
Naturalesa afectació i superfície afectada:
Terreny: 1.918,36 m de superfície, en sòl no urbanitzable, plantat d’avellaners i olivers. També hi ha un marge d’obra, una tanca metàl·lica sobre mur, una porta d’acer corredora amb automatisme d’obertura i un porter automàtic que es reposaran amb càrrec al Projecte durant l’execució de les obres.
Dades registrals: Registre de la Propietat núm. 1 de Reus, al Volum 446, Llibre211, Foli 52, Finca registral 6.356
2.- Polígon 24, parcel.la 14 (Ref. Cad. 43125A 024 00014 0000 KQ)
Propietaris: MAS APROP, SL
Domicili de notificacions: Av. de Salou, s/n
43205 REUS
(Gestoria Jounou-Josep Ramon Jounou i Tomàs
C/ Sant Joan, 32 bis 43201 REUS)
Naturalesa afectació i superfície afectada:
Terreny: 115,17 m de superfície, en sòl no urbanitzable, on hi ha dos arbres fruiters i dos d’ornamentals, i unes zones cobertes amb plaques de fibrociment i portes practicables de planxa metàl·lica. També hi ha uns tancaments de totxana. Els béns anteriors que siguin elements de tancament exterior es reposaran amb càrrec al Projecte durant l’execució de les obres i no s’indemnitzaran.
Dades registrals: Registre de la Propietat núm. 1 de Reus, al Volum 509, Llibre 243, Foli 211, Finca registral 6.702.
3.- Polígon 24, parcel.la 16 (Ref. Cad. 43125A 024 00016 0000 KL)
Propietaris : Carmen Noguero Salinas
( indivisa en plena propietat i en usdefruit)
M. del Carmen Noguero Noguero
( indivisa en nua propietat)
Domicili de notificacions: Camí dels Morts, núm. 38
43205 REUS
Av. Catalunya, núm. 45, 4rt. 2a.
43002 Tarragona
Naturalesa afectació i superfície afectada:
Terreny: 910,08 m de superfície, en sòl no urbanitzable, en el qual hi ha plantat 16 arbres diversos. També hi ha un marge d’obra, una tanca metàl·lica sobre mur, una porta metàl·lica que és reposaran amb càrrec al Projecte durant l’execució de les obres
Dades registrals: Registre de la propietat núm. 1 de Reus, al Volum 1.997, Llibre 1.336, Foli 144, Finca registral 4.710
4.- Polígon 24, parcel·la 43 (Ref. Cad. 43125A 024 00043 0000 KB)
Propietaris: YORRE, SL
Domicili de notificacions: Ct. Lluís Companys, 18
08290 Cerdanyola del Vallès
Naturalesa afectació i superfície afectada:
Terreny: 410,82 m de superfície, en sòl no urbanitzable, en el qual hi ha plantats 3 olivers abandonats i 2 garrofers abandonats.
Dades registrals: Registre de la propietat núm. 1 de Reus, al Volum 1.270, Llibre 826, Foli 194, Finca registral 8.212.
(Nota GTF: Gabinet Tècnic Fiscal Municipal)
Nota: Les tanques i les portes d’accés, així com els serveis afectats, es reposaran amb càrrec al Projecte esmentat.
12.- Patrimoni del Sòl. Modificació de la relació definitiva dels béns i drets afectats per l’execució del PAU 16 de la modificació del PGOU al Barri del Carme, Àrea del passatge del C/ Sant Benet.
S’acorda:
Primer: Incloure a la relació de bens i drets afectats el dret d’arrendament i activitat interessats per la mercantil CERO PUNTO CERRAJEROS, SL.
Segon: Afegir a la relació definitiva de propietaris, béns i drets afectats per l’expropiació forçosa per l’execució del PAU 16 de la modificació del PGOU al Barri del Carme, Àrea del passatge del C/ Sant Benet el dret d’arrendament i l’activitat dels baixos esquerra de l’immoble situat al Raval Martí Folguera, núm. 31 (Ref. Cad. 1376910 CF4517E 0001 LE).
A continuació i d’acord amb l’establert a l’art. 17 i 20 de la Llei d’Expropiació Forçosa, s’especifica l’immoble afectat, el propietari, el domicili de notificacions i la naturalesa de l’afectació, la superfície afectada, les dades registrals i els altres drets afectats.
1.1.- Rv. Martí Folguera, núm. 31, baixos i 1a. Planta (Ref. Cad. 1376910 CF4517E 0001 LE)
Afegir el dret següent:
Altres drets afectats: Dret d’arrendament dels baixos-esquerra a favor de la mercantil CERO PUNTO CERRAJEROS, SL, segons contracte de data 01.01.2000, prorrogat en data 20.03.03, on s’hi desenvolupa l’activitat de Venda de serralleria i caixes de seguretat, segons llicència municipal de data 06.10.2000.
Nota: Les obres d’enderroc parcial i tancament de l’edificació restant s’executaran amb càrrec al Projecte corresponent.
13.- Oficina d’Habitatge. Conveni de col·laboració entre la Caixa Tarragona, la Caixa Terrassa i La Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona i l’Ajuntament de Reus relatiu a les obres de rehabilitació dels blocs Bofill del barri Gaudí de Reus.
S’acorda:
Primer: Aprovar la proposta de conveni de col·laboració entre la Caixa Tarragona, la Caixa Terrassa i La Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona i l’Ajuntament de Reus relatiu a les obres de rehabilitació dels blocs Bofill del barri Gaudí de Reus.
Segon: Facultar al tinent d’alcalde delegat d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, per a la signatura de l’esmentat conveni.
14.- Via Pública-Serveis. Aprovació del preu públic per la prestació de serveis de la Brigada Municipal.
S’acorda:
Primer: Aprovar el preu públic per la realització d'obres a la via pública i per la utilització de les infrastructures i béns municipals, d'acord amb el següent text expositiu:
Article 1r.- Disposicions generals
D’acord amb allò que disposen els articles 41 i següents del Reial decret legislatiu 2/2004, pel que s’aprova el text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, s’estableixen els preus públics per la prestació dels serveis de la brigada municipal que es detallen a l’article següent, tots ells de sol·licitud i recepció voluntària i prestats en el terme municipal de Reus, en règim de concurrència amb el sector privat.
Article 2n.- Objecte del preu públic
Constitueix l'objecte dels preus públics, la realització per les brigades municipals, ja sigui de manera directa amb personal propi o mitjançant personal aliè, d’obres a la via pública així com l’aprofitament i utilització d’infrastructures i béns municipals adscrits a la brigada municipal, a petició de l’interessat.
Article 3r.- Subjectes obligats al pagament
Són obligats al pagament dels preus públics , els qui sol·licitin la realització d’obres a la via pública i/o l’ aprofitament i utilització de les infrastructures i béns municipals adscrits a la brigada municipal, persones físiques o jurídiques tant públiques com privades, i que resultin beneficiades per la prestació del serveis de la brigada municipal.
La posició de l'obligat al pagament i els altres elements de l'obligació, no poden ser alterats per pactes o convenis dels particulars. Aquests pactes o convenis no tenen cap efecte davant l'Administració municipal, sense perjudici de les conseqüències jurídic privades que se'n puguin derivar.
Article 4t.- Tarifes
Totes les tarifes del preu públic que es detallen, estan subjectes a l’Impost sobre el Valor Afegit.
4.1 Per la realització d’obres a la via pública
4.1.1 Per la modificació o construcció de guals en voreres:
4.1.1.1 Tipus vorada de formigó en voreres estretes inferiors a 105 cm.
Fins 4 m.l. de gual 843,57 €
Per cada metre o fracció addicional 210,89 €
4.1.1.2 Tipus vorada de pedra o granit en voreres estretes inferiors a 105 cm.
Fins 4 m.l. de gual 886,37 €
Per cada metre o fracció addicional 221,59 €
4.1.1.3 Tipus vorada de formigó en voreres entre 150 i 215 cm.
Fins 4 m.l. de gual 1009,50 €
Per cada metre o fracció addicional 252,37 €
4.1.1.4 Tipus vorada de pedra o granit en voreres entre 150 i 215 cm.
Fins 4 m.l. de gual 1052,30 €
Per cada metre o fracció addicional 263,07 €
4.1.1.5 Tipus vorada de formigó en voreres superiors a 215 cm.
Fins 4 m.l. de gual 1079,41 €
Per cada metre o fracció addicional 269,85 €
4.1.1.
Tipus vorada de pedra o granit en voreres superiors a 215 cm.
Fins 4 m.l. de gual 1122,21 €
Per cada metre o fracció addicional 280,54 €
4.1.1.7
Per la construcció d'un gual per a minusvàlids de
3,40 x 1,40 mts, amb peces de panot vorejades
amb panots de color vermell i vorada de formigó. 823,43 €
4.1.2 Per la supressió de guals:
4.1.2.1
Tipus vorada de formigó en voreres estretes inferiors a 105 cm.
Fins 4 m.l. de gual 812,14 €
Per cada metre o fracció addicional 203,04 €
4.1.2.2 Tipus vorada de pedra o granit en voreres estretes inferiors a 105 cm.
Fins 4 m.l. de gual 854,95 €
Per cada metre o fracció addicional 213,74 €
4.1.2.3 Tipus vorada de formigó en voreres entre 150 i 215 cm.
Fins 4 m.l. de gual 954,88 €
Per cada metre o fracció addicional 238,72 €
4.1.2.4 Tipus vorada de pedra o granit en voreres entre 150 i 215 cm.
Fins 4 m.l. de gual 997,69 €
Per cada metre o fracció addicional 249,42 €
4.1.2.5 Tipus vorada de formigó en voreres superiors a 215 cm.
Fins 4 m.l. de gual 976,34 €
Per cada metre o fracció addicional 244,08 €
4.1.2.6 Tipus vorada de pedra o granit en voreres superiors a 215 cm.
Fins 4 m.l. de gual 1019,15 €
Per cada metre o fracció addicional 254,78 €
4.1.3 Per la reconstrucció o reparació de voreres i paviments:
4.1.3.1
Per la demolició i construcció de voreres fins 10 cm de formigó amb panots de 20x20, (model 9 pastilles i Pirelli) 47,40 € m2
4.1.3.2
Per la demolició i construcció de voreres fins 10 cm de formigó amb panots de 30x30, (model 4 pastilles) 47,64 € m2
4.1.3.3
Per la demolició i construcció de voreres fins 10 cm de formigó amb mosaics de 40x40, 51,59 € m2
4.1.3.4
Per la demolició i construcció de voreres fins 10 cm de formigó amb granits de diferents mides, 156,04 € m2
4.1.3.5
Per la demolició i construcció de voreres fins 20 cm de formigó amb panots de 20x20, (model 9 pastilles i Pirelli) 51,52 € m2
4.1.3.6
Per la demolició i construcció de voreres fins 20 cm de formigó amb panots de 30x30, (model 4 pastilles) 56,27 € m2
4.1.3.7
Per la demolició i construcció de voreres fins 20 cm de formigó amb mosaics especials de 40x40, 60,23 € m2
4.1.3.8
Per la demolició i construcció de voreres fins 20 cm de formigó amb granits de diferents mides, 164,67 € m2
4.1.4 Per la reconstrucció o reparació de vorades:
4.1.4.1
Per la demolició i construcció de vorades de formigó 42,13 €/ml.
4.1.4.2
Per la demolició i construcció de vorades tipus pedra o granit 87,74 €/ml.
4.1.5 Per la reparació de paviments:
4.1.5.1
Per la reposició d'aglomerat asfàltic en fred, prèvia preparació de la base i compactat 22,69 € m2
4.1.5.2
Per la reposició d'aglomerat asfàltic en calent amb un gruix de 7-10 cm, prèvia preparació de la base i compactat 32,77 € m2
Aquests preus són vàlids, a partir d’un mínim de 100 m2 d’asfaltat.
4.1.5.3
Per la reposició de paviment de formigó 200 kg fins a 10 cm de gruix 22,98 € m2
4.1.5.4
Per la reposició de paviment de formigó 200 kg fins a 20 cm de gruix 29,98 € m2
4.1.6 Per la retirada i posterior col·locació de pilones:
4.1.6.1
Sobre superfícies de panot o mosaic amb base de formigó o
asfalt 44,14 €
4.1.6.2
Sobre superfícies de terra 15,04 €
En cas de que s'hagi de substituir la pilona per una nova, el preu a cobrar serà el preu de venta al públic de la casa comercial que subministri la pilona.
4.1.7 Per la retirada i posterior col·locació de bancs:
4.1.7.1
Sobre superfícies de panot o mosaic amb base de formigó o asfalt 186,90 € banc
4.1.7.2
Sobre superfícies de terra 137,73 € banc
En cas de que s'hagi de substituir el banc per un de nou, el preu a cobrar serà el preu de venta al públic de la casa comercial que subministri el banc.
4.1.8 Per la retirada i posterior col·locació de papereres:
4.1.8.1
Sobre superfícies de panot o mosaic amb base de formigó o asfalt
92,20€ paperera
4.1.8.2
Sobre superfícies de terra 22,97 € paperera
En cas de que s'hagi de substituir la paperera per una nova, el preu a cobrar serà el preu de venta al públic de la casa comercial que subministri la paperera.
4.2 Per la utilització de les infraestructures i béns municipals
Per la utilització d’elements que composin la infrastructura municipal d’entaulats,
cadires, etc., serà la següent:
4.2.01
* Per utilització d’entaulat de h=40cm: de 4 m2 fins 16 m2= 250 € dia.
de 17 m2 fins 32 m2= 384 € dia.
a partir de 33 m2 = 12 € per m2 i dia.
4.2.02
* Per utilització d’entaulat de h=70cm: de 4 m2 fins 16 m2= 265 € dia.
de 17 m2 fins 32 m2= 416 € dia.
a partir de 33 m2 = 13 € per m2 i dia.
4.2.03
* Per utilització d’entaulat de h=100cm: de 4 m2 fins 16 m2= 280 € dia.
de 17 m2 fins 32 m2= 416 € dia.
a partir de 33 m2 = 13 € per m2 i dia.
4.2.04
* Per utilització d’entaulat de h=140cm: de 4 m2 fins 16 m2 = 300 € dia.
de 17 m2 fins 32 m2= 448 € dia.
a partir de 33 m2 = 14 € per m2 i dia.
4.2.05
* Per utilització d’entaulat de h=200cm: de 4 m2 fins 16 m2 = 330 € dia.
de 17 m2 fins 32 m2= 480 € dia.
a partir de 33 m2 = 15 € per m2 i dia.
4.2.06
* Per la utilització de baranes per l’entaulat 6€ mt lineal/dia
4.2.07
* Per la utilització d’estructura de ferro pel fons d’entaulats 4€ m2/dia
4.2.08
* Per la utilització de faldons d’ escenaris 5€ mt lineal/dia
4.2.09
* Per la utilització d’escala per escenaris de 40, 70, 100, 15€/dia
4.2.10
* Per la utilització d’escala per escenaris de 140, 200, a 20€/dia
4.2.11
* Per la utilització de cadires: Mínim 82 cadires (1palè): 101€ per palé/dia
4.2.12
* Per la utilització de cadires amb muntatge (col·locades i recollides):
Mínim 82 cadires (1palè): 130€ per palé/dia
En qualsevol dels dos casos la distribució de cadires sempre es farà per palès sencers.
4.2.13
* Per la utilització de taules de 2200x800cm:
Mínim 5 taules: 8€ per unitat/dia
4.2.14
* Per la utilització de taquilles 60€ “
4.2.15
* Per la utilització de tanques de 2100 x 1000cm,
per metre lineal 3€ “
4.2.16
* Per la utilització de tanques Revisa de 3000 x 2000cm,
per metre lineal 4€ “
4.2.17
* Per m3 d’utilització d’espai de magatzem, diàriament 3€
4.3 Pel lloguer de plantes, preus per unitat i dia
Espècie Import Torreta sense tapar Torreta tapada
4.3.01 Photinia fraseri red robin C-40L 43,72€ 2,623€ 4,372€
4.3.02 Laurus nobilis C-40L 150/200 44,45€ 2,667€ 4,445€
4.3.03 Laurus nobilis C-30L 100/150 20,25€ 1,215€ 2,025€
4.3.04 Eugenia sp. C-25L 41,30€ 2,478€ 4,130€
4.3.05 Ficus benjamina 120/150 dif.Varietats 30,00€ 1,800€ 3,000€
4.3.06 Ficus benjamina 120/150 (especials) 90,00€ 5,400€ 9,000€
4.3.07 Ficus Amstel 2m. 58,60€ 3,516€ 5,860€
4.3.08 Ficus australis C-15L 18,00€ 1,080€ 1,800€
4.3.09 Metrosidero robusta “thomasi” C-35L 32,00€ 1,920€ 3,200€
4.3.10 Scheflera sp 120/150 20,00€ 1,200€ 2,000€
4.3.11 Kentia 150/175 68,00€ 4,080€ 6,800€
4.3.12
* Transport i recollida 40,00€ mínim fins a 10 plantes.
4.3.13
* Per cada planta de més 0,50€
Les espècies recollides en aquest llistat poden substituir-se per espècies similars de les mateixes mides.
El manteniment serà a compte del llogater, a excepció, si es dona el cas, que sol·licitin aquest servei suplementari. El servei consistirà en el rec i neteja de les plantes, cada dos o tres dies, segons localització o condicions a raó de 17,61€ per hora, amb sortida mínima d’1 hora.
4.4 Preus per hora i categoria dels treballadors
4.4.1 Encarregat 24,84 € per hora
4.4.2 Oficial 1a 19,83 € “
4.4.3 Ajudant col·locador 17,61 € “
4.4.4 Manobre 16,61 € “
4.4.5 Manobre especialista 17,19 € “
Article 5è.- Normes de gestió
L’obligació de pagar els preus públics neix amb l’inici de la prestació del servei, és a dir, amb l’inici de la realització d’obres a la via pública o amb l’inici de l’aprofitament, tot i que l’Ajuntament pot exigir el dipòsit previ de l’import total o parcial.
En aquest sentit, la prestació del servei per part de la Brigada Municipal, no es farà efectiu fins que no s'acrediti el pagament de l'import total del preu públic i la fiança, aquesta darrera en els supòsits regulats a l’article 6è següent. Per tal d'acreditar el pagament dels imports corresponents, s'haurà de presentar el resguard que demostri que l'import total del preu públic i la fiança si s’escau, han estat ingressats a la caixa municipal, d'acord amb el que preveu l'art. 46 del Real Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, per el que s'aprova el text refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals.
Quan per causes no imputables a qui estigui obligat al pagament del preu públic, no es portés a terme la prestació dels serveis que en constitueixen el seu objecte, l'import corresponent serà retornat a qui l'hagi efectuat.
Article 6è.- Fiança
Pels preus públics resultants de l’aprofitament i utilització de les infrastructures i béns adscrits a la brigada municipal, s’haurà de dipositar amb caràcter previ a l’esmentat aprofitament o utilització, una fiança del 25% del valor del que s'hagi de liquidar, amb un import mínim de 150€.
Pels preus públics relacionats amb el lloguer de plantes, s’estableix que a partir del 3r dia, prèviament, s’haurà de dipositar una fiança pel valor d’un terç de l’import total de les plantes llogades, a excepció que el departament de la Brigada Municipal realitzi el seu manteniment.
El retorn de la fiança es farà efectiva una vegada finalitzi l’aprofitament o utilització de les infrastructures i béns municipals, amb informe favorable dels serveis municipals.
Disposició final
Aquests preus públics entraran en vigor el dia 1 de gener de 2007. Pel que fa a la seva vigència, restaran vigents fins que siguin expressament modificats o derogats.
Segon: Comunicar el present acord a l'Hisenda municipal pel seu coneixement i efectes oportuns.
La proposta s’aprova per assentiment.
COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS
15.- Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de factures.
“S’acorda:
Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 1.729.448,64 € (un milió set-cents vint-i-nou mil quatre-cents quaranta-vuit amb seixanta-quatre cèntims).”
La proposta s’aprova per assentiment.
ASSUMPTES SOBREVINGUTS. No n’hi ha.
Reus, 29 de novembre de 2006
El secretari general
Jaume Renyer Alimbau