Junta de Govern Local 2007-03-02

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 2/03/2007

CTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 2 DE MARÇ DE 2007

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió del 16 de febrer de 2007.

2.- Informació de l’Alcaldia.

3. Moció de l’Alcaldia. Encàrrec a GUPSA de noves actuacions a “GAUDÍ CENTRE REUS”

S’acorda:

Primer: Encarregar a la societat GESTIÓ URBANÍSTICA PÚBLICA, S.A., que per encàrrec i, com a filial d’INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, S.A. porta a terme les obres de reforma de l’edifici anomenat “Banc de Santander” per adaptar-lo com l’espai de descoberta del modernisme “GAUDI CENTRE REUS”, l’execució de les noves actuacions relatives a instal·lacions i al tancament de la façana de vidre glaçat amb enllumenat, l’import de les quals ascendeix a 273.832’61 euros.

Segon: El pagament de les actuacions que s’encarreguen es farà efectiu prèvia justificació de la despesa realitzada, en part, mitjançant subvenció de capital, amb càrrec a la subvenció atorgada per part de la Direcció General de Turisme del Departament d’Economia i Finances de la Generalitat de Catalunya i la resta mitjançant les compensacions econòmiques que aquest Ajuntament consideri pertinents condicionades a la corresponent habilitació pressupostària.

Tercer: Correspondrà a l’Ajuntament la superior direcció, control i supervisió dels treballs que s’encarreguen.

4. Moció de l’Alcaldia. Encàrrecs a INNOVA relatius a l’execució de distints projectes. Aprovació dels respectius convenis de col·laboració.

S’acorda:

Primer: Encarregar a l’empresa municipal “INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL” l’execució de les següents actuacions:

Arranjament i manteniment del paviment que envolta el “Mercat Central”
Pavimentació i serveis dels carrers Amistat i Estanis Pedrola
Pavimentació de la vorera del tram dret de la Ctra. de Castellvell entre els carrers Poboleda i Fatarella.
Urbanització del carrer de la Mineta fora del sector 3.9b, entre el Cr. Castellvell i el Cr. Vilaplana, zona 3.
Urbanització del carrer de la Mineta fora del sector 3.9b, entre el Cr. Vilaplana i el Cr. Escudero, zona 4.
Pavimentació i serveis del Cr. Gandesa i prolongació del Cr. Montroig.

Segon: Aprovar els convenis de col·laboració amb l’empresa municipal “INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL” relatius a l’execució de les actuacions a què fa referència l’apartat primer.

Tercer: Correspondrà a l'Ajuntament la superior direcció, control i supervisió dels treballs que s'encarreguen.

En el cas que la direcció d'obra l'assumeixi l'Ajuntament, mitjançant els Serveis Tècnics Municipals, l'òrgan competent al respecte designarà el tècnic o tècnics que la portaran a terme.

Quart: L’efectivitat dels anteriors acords resta condicionada a l’existència de consignació pressupostària.

COMISSIO DE SERVEIS PERSONALS

5. Salut Pública. Imposició d’una sanció per infracció de la normativa sobre tinença de gossos considerats potencialment perillosos.

S’acorda:

Primer: Imposar al Sr. Oscar Navas Luque com a responsable d’una infracció greu tipificada a l’article 7.3.b) de la Llei 10/1999, de 30 de juliol, sobre la tinença de gossos considerats potencialment perillosos, la sanció de 1.000,00 euros.

Segon: Atorgar els recursos legals procedents.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

6. Gestió Urbanística. Recepció provisional de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 6.8 “Granja Vila”.

S’acorda:

Primer: Rebre provisionalment les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 6.8 “Granja Vila”.

Segon: Retornar la fiança d’imports 224.295,00 €, dipositada per URBIS NAU REUS, SL, mitjançant aval núm. 908.0 de SANTANDER CENTRAL HISPANO, SA, i les d’imports 15.000,00 € i 115.965,41€, dipositades per URBIS NAU, SA, mitjançant avals de BBVA núms. 0182000433972 i 0182000362659, respectivament, per respondre de l’execució de les esmentades obres d’urbanització, sempre i quan sigui dipositada prèviament una nova fiança d’import 74.765,11 €, corresponent al 4% de l’obra rebuda provisionalment.

7. Gestió Urbanística. Aprovació inicial de la modificació puntual del Pla parcial urbanístic del sector H.12 “Mas Sunyer”, promoguda per la Junta de Compensació.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment la modificació puntual del Pla parcial urbanístic del sector H.12 “Mas Sunyer”, proposada per la Junta de Compensació del sector.

Segon: Sotmetre-ho a informació pública durant el termini d’un mes, perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents.

Tercer: Sol·licitar informe als organismes sectorials afectats.

Quart: Sol·licitar a la Comissió Territorial d’Urbanisme de Tarragona l’informe previst a l’article 85.1 del Decret Legislatiu 1/2005, de 26 de juliol.

8. Gestió Urbanística. Aprovació inicial dels Estatuts i de les Bases d’Actuació de la Junta de Compensació del polígon II del sector A.8 “Roureda”.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte dels Estatuts i de les Bases d’Actuació de la Junta de Compensació del polígon II del sector A.8 “Roureda”, presentat per RESIDENCIAL FABRICA NOVA, SA.

Segon: Sotmetre’l a informació pública per un termini d’un mes perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents i concedir audiència a les persones interessades, amb citació personal.

9. Gestió Urbanística. Aprovar inicialment la modificació del Projecte de compensació de l’àrea 6.4 “Gaudí Sud”, formulada per la Junta de Compensació.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment la modificació del Projecte de compensació de l’àrea 6.4 “Gaudí Sud”, formulada per la Junta de Compensació.

Sotmetre-ho a informació pública per un termini d’un mes perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents i concedir audiència a les persones interessades, amb citació personal.

10. Gestió Ambiental. Ratificació del Decret de 9 de febrer de 2007 de sol·licitud a l’Agència de Residus de Catalunya d’ajuts per a la implantació de deixalleries i altres equipaments per a la recollida selectiva i valorització dels residus municipals.

S’acorda:

Primer: Ratificar el Decret de l’Alcaldia de data 9 de febrer de 2007 pel qual es va resoldre concórrer a la convocatòria d’ajuts que atorga l’Agència de Residus de Catalunya per a la implantació de deixalleries i altres equipaments per a la recollida selectiva i valorització dels residus municipals, aprovada per Resolució MAH/4160/2006, de 20 de novembre (DOGC núm. 4784, de 20.12.2006).

Segon: Donar trasllat d’aquest acord a l’Agència de Residus de Catalunya.

11. Patrimoni del Sòl. Oferta de venda d’una porció de terreny de 5000 m2. de superfície, d’una finca ubicada dins del Polígon del CIM el Camp.

S’acorda:

Primer: Oferir al Consorci d’Aigües de Tarragona, la venda de 5.000 m2. de terreny, part integrant (est) de la parcel·la abans esmentada, anomenada E-21 del Polígon del CIM el Camp, per un import total de 350.000’- €, quantitat que no inclou l’IVA.

Segon: Aquesta venda es farà de conformitat amb el següents punts:

1.- Les despeses d'atorgament de l'escriptura pública de compravenda i de la seva inscripció al Registre de la Propietat, seran a càrrec del Consorci d’Aigües de Tarragona.

2.- El comprador, també haurà de satisfer la quantitat de 56.000 €, que pel concepte de l’IVA, correspon a la finca venuda (al tipus vigent, el 16 %, sobre la base imposable de l’impost –valor del terreny- que és la quantitat de 350.000 €). Si en el moment de formalització de la transmissió (meritació de l’impost) hagués variat el tipus d’IVA aplicable, s’haurà de satisfer la quota segons el nou tipus.

3.- El pagament de l’import total de la venda es realitzarà en el moment de la signatura de l’escriptura pública de compravenda.

4.- La resta de despeses no indicades, seran segons Llei.

Tercer: Facultar el Sr. Alcalde i al Tinent d’Alcalde Delegat d’Arquitectura i Urbanisme, per a que qualsevol d’ells dos indistintament, pugui atorgar les escriptures públiques necessàries per a la formalització d'aquesta venda.

Quart: Aquests acords resten condicionats a que la finca anomenada parcel·la E-21 del Polígon del CIM el Camp, sigui de propietat municipal, amb la situació de càrregues i arrendataris indicada al paràgraf primer de la part expositiva d’aquest acord.

12. Patrimoni del Sòl. Aprovació de la fixació del preu just per l’expropiació dels béns i drets afectats per sistema viari i espais lliures del PGOU a executar mitjançant el Projecte de pavimentació i serveis de la prolongació del C/ Serra Nevada.

S’acorda:

Primer: Tenir per fixat el preu just de l’expropiació de referència, en els termes continguts al full d’apreuament municipal.

Segon: Pagar aquest preu just a la mercantil ARRELS CT FINSOL, SA d’acord amb el següent detall:

C/ Canigó, núm. 24-26: 18.315,50 Euros
C/ Canigó, núm. 28: 20.338,45 Euros.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

13. Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de factures.

S’acorda:

Aprovar:

Primer: Les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 398.681,88 € (tres-cents noranta-vuit mil sis-cents vuitanta-un euros amb vuitanta-vuit cèntims.

Segon: Una subvenció de capital a favor d’INNOVA, per un import de 810.825,43 € (vuit-cents deu mil vuit-cents vint-i-cinc euros amb quaranta-tres cèntims), d’acord amb la clàusula segona del conveni signat entre l’Ajuntament de Reus i INNOVA, Grup d’Empreses Municipals de Reus, SL, en data 22.12.2006, per a les obres d’adequació de l’Av. Marià Fortuny, en el tram comprès entre la Ctra. de Montblanc i la Ctra. de Tarragona, així com procedir al seu pagament.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS. No n’hi ha.

Reus, 6 de març de 2007

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.