Junta de Govern Local 2007-03-23

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 23/03/2007

CTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 23 DE MARÇ DE 2007

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió del 16 de març de 2007

2.- Informació de l’Alcaldia.

3.- Moció de l’Alcaldia. Conveni entre l’Ajuntament de Reus i la seva societat instrumental GUPSA, regulador de les condicions de gestió i explotació de l’espai “Gaudí Centre Reus”.

S’acorda:

Aprovar el conveni entre aquest Ajuntament i l’empresa municipal “GESTIO URBANÍSTICA PÚBLICA, SA”, regulador de les condicions de gestió i explotació de l’espai “GAUDÍ CENTRE” segons l’encàrrec formulat a l’esmentada empresa, per acord d’aquesta Junta de Govern Local de data 24 de novembre de 2006.

COMISSIÓ DE SERVEIS PERSONALS

4.- Serveis Socials. Aprovació de bases per a la concessió d’ajuts individuals.

4a. Aprovació de les bases per a la concessió d’ajuts individuals per menjar a domicili per a la gent gran a la ciutat de Reus .

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment les bases per la concessió d’ajuts individuals per menjar a domicili per a la gent gran.

Segon: Sotmetre les bases anteriors al tràmit d’informació pública en la forma que preveu la normativa vigent. En cas que no es formulin al·legacions o reclamacions en l’esmentat tràmit les bases restaran definitivament aprovades.

4b. Aprovació de les bases per a la concessió d’ajuts individuals per transport adaptat a la ciutat de Reus.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment les bases per la concessió d’ajuts individuals per transport adaptat a la ciutat de Reus.

Segon: Sotmetre les bases anteriors al tràmit d’informació pública en la forma que preveu la normativa vigent. En cas que no es formulin al·legacions o reclamacions en l’esmentat tràmit les bases restaran definitivament aprovades.
4c. Aprovació de les bases per tal d’accedir a la targeta per al transport públic municipal.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment les bases per tal d’accedir a la targeta per al transport públic municipal.

Segon: Sotmetre les bases anteriors al tràmit d’informació pública en la forma que preveu la normativa vigent. En cas que no es formulin al·legacions o reclamacions en l’esmentat tràmit les bases restaran definitivament aprovades.

4d. Aprovació de les bases per la concessió d’ajuts per al consum d’aigua.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment les bases per la concessió d’ajuts per al consum d’aigua.

Segon: Sotmetre les bases anteriors al tràmit d’informació pública en la forma que preveu la normativa vigent. En cas que no es formulin al·legacions o reclamacions en l’esmentat tràmit les bases restaran definitivament aprovades.

4e. Aprovació de les bases per a la concessió d’ajuts individuals per a l’assistència de persones amb disminució psíquica a menjadors de centres especials de treball i serveis de teràpia ocupacional a la ciutat de Reus.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment les bases per a la concessió d’ajuts individuals per a l’assistència de persones amb disminució psíquica a menjadors de centres especials de treball i serveis de teràpia ocupacional a la ciutat de Reus.

Segon: Sotmetre les bases anteriors al tràmit d’informació pública en la forma que preveu la normativa vigent. En cas que no es formulin al·legacions o reclamacions en l’esmentat tràmit les bases restaran definitivament aprovades.

4f. Aprovació de les bases per a la concessió d’ajuts per assistència a menjadors escolars d’educació infantil i primària.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment les bases per a la concessió d’ajuts de menjador per a alumnes d’escoles públiques d’educació infantil i de primària de Reus.

Segon: Sotmetre les bases anteriors al tràmit d’informació pública en la forma que preveu la normativa vigent. En cas que no es formulin al·legacions o reclamacions en l’esmentat tràmit les bases restaran definitivament aprovades."

- La proposta s’aprova per assentiment.

4g. Aprovació de les bases per a la concessió d’ajuts individuals pel Servei d’Ajuda a Domicili a la ciutat de Reus.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment les bases per a la concessió d’ajuts individuals pel Servei d’Ajuda a Domicili.

Segon: Donar tràmit d’informació pública i audiència a l’expedient d’acord al que estableix l’article 178.1. del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.

En cas de no haver-hi cap reclamació o suggeriment, l’acord inicial esdevindrà definitiu.

5.- Educació i Família. Aprovació de les bases del Premi Esport i Ciutat 2007.

S’acorda:

Primer: Aprovar les Bases del Premi Esport i Ciutat 2007.

Segon: Aprovar la convocatòria del Premi Esport i Ciutat 2007.

Tercer: Donar publicitat i fer difusió de les Bases del Premi.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

6.- Medi Ambient. Conveni per la realització i finançament de la implantació de xarxa de recollida pneumàtica de residus municipals en l'àmbit del Pla de Millora Urbana Àrea 3.10 HENS.

S’acorda:

Primer: Subscriure un conveni de col·laboració amb les societats MARINO LÓPEZ XXI, SL i FORJADOS Y CUBIERTAS, SA, per la realització i finançament de les obres d'instal·lació de xarxa de recollida pneumàtica de residus municipals en l'àmbit del Pla de Millora Urbana de l' Àrea 3.10 HENS.

Segona: Delegar en el tinent d’alcalde delegat de Medi Ambient, el senyor Daniel Pi i Noya, la signatura per la celebració d’aquest conveni.

7.-Gestió Urbanística.- Recepció provisional d’una part de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 4.19 “Sala Reus”.

S’acorda:

Primer: Rebre provisionalment les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 4.19 “Sala Reus”, a excepció de la instal·lació de recollida d’aigües pluvials.

Segon: Retornar la fiança d’import 94.243,00 €, dipositada en data 03.06.2003 per FOMENT IMMOBILIARI RAVAL SANTA ANNA, SL mitjançant aval de La Caixa núm. 9340.03.0531466-12, per respondre de l’execució de les esmentades obres d’urbanització, sempre i quan siguin dipositades prèviament noves fiances d’imports 2.500,00 € i 3.898,00 €, corresponents, respectivament, al 100% de l’obra pendent d’execució i al 4% de l’obra rebuda provisionalment mitjançant aquest acord.

8.- Gestió Urbanística. Recepció provisional d’una part de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del Polígon I del Pla parcial del sector A.8 “Roureda”.
S’acorda:

Primer: Rebre provisionalment les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del Polígon I del Pla parcial del sector A.8 “Roureda”, corresponents a les xarxes de sanejament d’aigua potable, la jardineria i la legalització de l’enllumenat públic, les quals juntament amb les obres rebudes provisionalment en data 23 de juny de 2006 completen la totalitat de les obres.

Segon: Retornar la fiança d’import 319.080,87 €, dipositada en data 6 d’octubre de 2005 per PLANIFICACIÓN DESARROLLO Y PROMOCIÓN DE CASTELLÓN, SA, mitjançant aval de Bancaixa núm. 539811, per respondre de l’execució de les esmentades obres d’urbanització, sempre i quan sigui dipositada prèviament una nova fiança d’import 317.894,61€, corresponent al 4% de l’obra rebuda provisionalment.

9.- Gestió Urbanística. Aprovació definitiva del Projecte de reparcel·lació, modalitat de compensació bàsica, de l’àrea 4.12 “Forques Velles” (C).

S’acorda:

Aprovar definitivament el Projecte de reparcel·lació, modalitat de compensació bàsica, de l’àrea 4.12 “Forques Velles” (C), promogut per EDIFICIS RESIDENCIALS 2000, SL.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS

10.- Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de despeses.

S’acorda:

Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 345.111,64 € (tres-cents quaranta-cinc mil cent onze euros amb seixanta-quatre cèntims).

11.- Contractació i Patrimoni.- Adjudicació de la gestió integral del servei municipal de conservació i manteniment de les instal·lacions d’enllumenat públic i ornamental de Reus.

S’acorda:

Primer: Excloure de la present licitació a les empreses SERVEIS INTEGRALS DE MANTENIMENT RUBATEC SA, EMTE SERVICE, SAU i FOMENTO DE CONSTRUCCIONES Y CONTRATAS SA, per manca d’acreditació de la solvència tècnica i professional, de conformitat amb el disposat a l’article 20.k) del TRLCAP.

Segon: Adjudicar la gestió integral del servei municipal de conservació i manteniment de les instal·lacions d’enllumenat públic i ornamental de Reus, a l’empresa SOCIEDAD ESPAÑOLA DE CONSTRUCCIONES ELÉCTRICAS,S.A., pels preus que a continuació es detallen (IVA inclòs):

Cost anual:

1. Manteniment i control de funcionament ……………………………… 357.844,83€

2. Manteniment preventiu
2.1 renovació làmpades ………………………………………………… 15.000€
2.2 pintura ………………………………………………………………… 50.000€

3. Treballs complementaris ………………………………………………… 200.000€__

Total ………………………………………………………………………… 622.844,83€
16 % IVA …………………………………………………………………… 99.655,17€

- Total anual previst (IVA inclòs) …………………………………………… 722.500€
__ x 4___
- Total oferta ( 4 anys IVA inclòs) ………………………………………… 2.890.000€__

L’empresa adjudicatària haurà de dipositar en la Caixa Municipal, en el termini de 15 dies naturals a partir de la notificació d’aquest acord, la garantia definitiva per import de 136.000 euros, tal i com estableixen els arts. 36 i 41 del TRLCAP.

Tercer: Formalitzar el contracte administratiu en el termini de 30 dies naturals al Departament de Contractació i Patrimoni, a l’empara dels articles 54 i 76 del TRLCAP, a comptar des del següent a la recepció de la notificació d’aquest acord.

D’acord amb la clàusula 28 del plec de clàusules s’haurà de presentar en el moment de la signatura del contracte, el rebut original acreditatiu del pagament corresponent a l’assegurança de responsabilitat civil, així com també còpia de la pòlissa.

Quart: Atorgar els recursos legals oportuns.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS. No n’hi ha.

Reus, 27 de març de 2007

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.