Junta de Govern Local 2007-11-23

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 22/12/2024
E.g., 22/12/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 23/11/2007

CTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 23 DE NOVEMBRE DE 2007

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió de data 16 de novembre.

2.- Informació de l’Alcaldia.

3. Moció de l’Alcaldia. Adhesió al manifest del 25 de novembre de 2007, Avancem vers l’eradicació de la violència masclista.

4.- Moció de l’Alcaldia. Aprovació del preu públic dels segells editats en motiu de l’obertura del Gaudí Centre Reus.

S’acorda:

Primer: Aprovar per als segells editats en motiu de l’obertura del Gaudí Centre Reus un preu públic de 2 euros.

Segon: Establir per al preu públic esmentat una bonificació del 15% per al supòsit que els subjectes obligats al pagament del preu públic siguin establiments distribuïdors.

5. Moció de l’Alcaldia. Encàrrec a INNOVA i aprovació del conveni per l’arranjament i manteniment del carrer Monterols.

S’acorda:

Primer: Encarregar a l’empresa municipal “INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL” l’execució de l’arranjament i manteniment del carrer Monterols.

Segon: Aprovar el conveni de col·laboració amb l’empresa municipal “INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL” relatiu a l’execució de l’actuació a què fa referència l’apartat primer.

Tercer: Correspondrà a l'Ajuntament la superior direcció, control i supervisió dels treballs que s'encarreguen.

En el cas que la direcció d'obra l'assumeixi l'Ajuntament, mitjançant els Serveis Tècnics Municipals, l'òrgan competent al respecte designarà el tècnic o tècnics que la portaran a terme.
Quart: L’efectivitat dels anteriors acords resta condicionada a l’existència de consignació pressupostària.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

6. Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de despeses.

S’acorda:

Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 3.374.160,07 € (tres milions tres-cents setanta-quatre mil cent seixanta euros amb set cèntims) i procedir al seu pagament.

7. Contractació i Patrimoni.- Aprovar el plec de clàusules administratives particulars que ha de regir la contractació conjunta, mitjançant concurs públic amb procediment obert i caràcter ordinari, del projecte de pavimentació i serveis dels carrers Güell i Mercader, Santa Paula, Gornals i Sant Lluís, dins del Barri del Carme, i del projecte de pavimentació i serveis dels carrers Güell i Mercader i Santa Paula, trams situats a l’oest del carrer Jovellanos, i convocar concurs públic.

S’acorda:

Primer: Acumular en un únic expedient la contractació del projecte de pavimentació i serveis dels carrers Güell i Mercader i Santa Paula, i dels carrers Gornals i Sant Lluís, dins del Barri del Carme i del projecte de pavimentació i serveis dels carrers Güell i Mercader i Santa Paula, trams situats a l’oest del carrer Jovellanos.

Segon: Aprovar el plec de clàusules administratives particulars, que ha de regir la contractació conjunta, mitjançant concurs públic amb procediment obert i caràcter ordinari, de les obres detallades a continuació, per un import total de 597.626,96€ (IVA inclòs) i sotmetre’l a tràmit d’exposició al públic per un termini de 20 dies hàbils en els butlletins oficials corresponents:

- Obres de pavimentació i serveis dels carrers Güell i Mercader i Santa Paula, i dels carrers Gornals i Sant Lluís, dins del Barri del Carme.

- Obres de pavimentació i serveis dels carrers Güell i Mercader i Santa Paula, trams situats a l’oest del carrer Jovellanos.

Tercer: Convocar simultàniament concurs públic amb procediment obert en els butlletins oficials corresponents, a l'empara de l'article 78 del TRLCAP, amb el benentès que en el supòsit que es formulin al·legacions al plec de clàusules, la licitació s’ajornarà fins que, un cop resoltes, s’anunciï de nou la licitació.

8. Contractació i Patrimoni.- Aprovar el plec de clàusules administratives particulars que ha de regir la contractació conjunta, mitjançant concurs públic amb procediment obert i caràcter ordinari, del projecte de pavimentació dels carrers Àguila, Sant Carles i Sant Josep, Sant Pancraç i Alt de Sant Salvador del Barri del Carme, i del projecte de pavimentació dels carrers Sant Esteve, Sant Ignasi, Girada, l’Estel i del Sol del Barri del Carme, i convocar concurs públic.

S’acorda:

Primer: Acumular en un únic expedient la contractació de les Fases I del projecte de pavimentació dels carrers Àguila, Sant Carles i Sant Josep, Sant Pancraç i Alt de Sant Salvador del Barri del Carme i del projecte de pavimentació dels carrers Sant Esteve, Sant Ignasi, Girada, l’Estel i del Sol del Barri del Carme.

Segon: Aprovar el plec de clàusules administratives particulars, que ha de regir la contractació conjunta, mitjançant concurs públic amb procediment obert i caràcter ordinari, de les obres detallades a continuació, per un import total de 490.868,77 € (IVA inclòs) i sotmetre’l a tràmit d’exposició al públic per un termini de 20 dies hàbils en els butlletins oficials corresponents:

- Fase I del projecte de pavimentació dels carrers Àguila, Sant Carles i Sant Josep, Sant Pancraç i Alt de Sant Salvador del Barri del Carme.

- Fase I del projecte de pavimentació dels carrers Sant Esteve, Sant Ignasi, Girada, l’Estel i del Sol del Barri del Carme.

Tercer: Convocar simultàniament concurs públic amb procediment obert en els butlletins oficials corresponents, a l'empara de l'article 78 del TRLCAP, amb el benentès que en el supòsit que es formulin al·legacions al plec de clàusules, la licitació s’ajornarà fins que, un cop resoltes, s’anunciï de nou la licitació.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

9. Gestió Urbanística. Aprovació del nou apoderament especial per al desenvolupament del Pla parcial del subsector 3 del sector H.9 “Aigüesverds II”, atorgat en favor del Sr. Agustí Garcia Casasempere per CLUB DE BONMONT TERRES NOVES, SL i per GESTORA INMOBILIARIA BESOS, SA.

S’acorda:

Primer: Aprovar el nou apoderament especial per al desenvolupament del Pla parcial del subsector 3 del sector H.9 “Aigüesverds II”, atorgat en favor del Sr. Agustí Garcia Casasempere per CLUB DE BONMONT TERRES NOVES, SL i per GESTORA INMOBILIARIA BESOS, SA, mitjançant escriptures atorgades, respectivament, davant els notaris de Barcelona Sr. Fernando Bautista Pérez en data 3 de juliol de 2007 (protocol 1074) i Sr. Emilio Morancho Paniagua en data 13 de juliol de 2007 (protocol 1017).

Segon: Trametre l’esmentat apoderament especial a la Direcció General d’Urbanisme als efectes d’inscripció al Registre d’entitats urbanístiques col·laboradores.

10. Gestió Urbanística. Aprovació inicial del projecte de reparcel·lació, modalitat compensació bàsica, del sector C.2B) “Ctra. Alcolea”.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el Projecte de reparcel·lació, modalitat de compensació bàsica, del sector C.2b) “Ctra. d’Alcolea”, condicionat a esmenar el projecte d’acord amb les prescripcions resultants dels informes tècnics i jurídics que s’adjunten com a fonament d’aquest acord.

Segon: Sotmetre’l a informació pública per un termini d’un mes perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents i concedir audiència a les persones interessades, amb citació personal.

COMISSIÓ DE SERVEIS PERSONALS

11. Participació i Ciutadania . Aprovació del preu públic d’un llibre de les publicacions del Casal de les Dones

S’acorda:

Primer: Aprovar per al llibre El temps d’unes dones. República, guerra i postguerra un preu públic de 15 euros.

Segon: Establir per al preu públic previst en l’acord anterior una bonificació del 30% del preu públic per al supòsit que els subjectes obligats al pagament del preu públic siguin llibreters.

12. Educació i Formació. Encàrrec a la Fundació IMFE Mas Carandell de diverses accions derivades del Pla Educatiu d'Entorn 2007-08

S’acorda:

Primer: Encarregar a la Fundació IMFE Mas Carandell la gestió de les accions corresponents als tallers d’incentivació dels aprenentatges escolars; als tallers d’estudi assistit, taller de famílies i patis oberts, i una proposta d’innovació educativa corresponent a les TIC i els mitjans de comunicació, que s’emmarquen en el desenvolupament dels Plans Educatius d’Entorn, en els termes previstos a l’informe emès per l’Àrea d’Educació i Formació i a la proposta de la Fundació IMFE Mas Carandell, que consten a l’expedient.

Aquest encàrrec s’efectua pel període comprès entre els mesos de novembre de 2007 i juliol de 2008.

Segon: Aprovar la despesa corresponent a l’encàrrec a la Fundació IMFE Mas Carandell de les actuacions indicades, per un import previst de 138.730’47 euros, desglossades en els imports que consten a l’antecedent del present acord. D’aquest import, la quantitat de 37.347,52 euros correspon a l’exercici pressupostari de 2007, i 101.382’95 euros correspon a l’exercici pressupostari de 2008.

Tercer: Condicionar l’eficàcia del present acord a l’existència de consignació pressupostària en relació al pressupost corresponent a l’exercici 2007, i habilitar el crèdit suficient en el pressupost de l’any 2008 per tal de fer front a l’aportació municipal derivada del desenvolupament dels Plans Educatius d’Entorn.

Quart: Facultar al Molt Il·lustre Sr. Alcalde Lluís Miquel Pérez Segura i a la regidora delegada de l’Àrea d’Educació i Formació, Sra. Misericòrdia Dosaiguas Pérez, per tal que, qualsevol d’ells, indistintament, formalitzin els documents necessaris per fer efectiu l’esmentat encàrrec. Així mateix, i per tal d’atendre eventuals modificacions o ampliacions en l’encàrrec inicialment efectuat, facultar les mateixes persones per aprovar, mitjançant resolució, aquestes eventuals variacions en l’encàrrec sempre i quan aquestes no suposin un increment superior al 50 per cent del pressupost global inicialment previst.

Cinquè: Notificar aquest acord als interessats.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS. No n’hi ha.

Reus, 27 de novembre de 2007

El secretari general

Jaume Renyer i Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.