Junta de Govern Local 2007-12-14

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 14/12/2007

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 14 DE DESEMBRE DE 2007

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió de data 23 de novembre de 2007.

2.- Informació de l’Alcaldia.

3.- Moció de l’Alcaldia. Aplicació Fons de Cooperació Local de Catalunya per a la prestació supramunicipal de serveis (2007).

S’acorda:

Primer: Destinar al Consorci del Teatre Fortuny l’import de 57.016,84 euros, rebuts del Fons de cooperació local de Catalunya per a la prestació supramunicipal de serveis, corresponent a l’any 2007.

Segon: El Consorci del Teatre Fortuny haurà de justificar davant l’Ajuntament, abans del dia 31 de desembre de 2007, les despeses que finançarà mitjançant aquesta aportació.

Tercer: Facultar a aquesta Alcaldia per tal de subscriure els documents necessaris per a l’efectivitat dels anteriors acords.

4.- Moció de l’Alcaldia.- Sol·licitud de subvenció a la Generalitat per a la recuperació del patrimoni memorial democràtic.

S’acorda:

Primer: Aprovar el projecte corresponent a "La ciutat de la por. Reus sota les bombes" per a la recuperació del patrimoni memorial democràtic, adreçat a recordar els estralls dels bombardejos aeris que va patir la ciutat durant la guerra civil i retre homenatge a les víctimes.

Segon: Sol·licitar a la Secretaria de Relacions Institucionals i Participació del Departament d’Interior, Relacions Institucionals i Participació de la Generalitat de Catalunya una subvenció per a l’execució del projecte aprovat en el punt anterior del present acord, a l’empara del que disposa l’Ordre IIRP/425/2007, de 14 de novembre, per la qual s’estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions per a projectes adreçats a recuperar i posar en valor el patrimoni memorial democràtic i s’obre convocatòria pública per a la presentació de sol·licituds per a l’obtenció d’aquestes subvencions, per als anys 2008-2009.
La quantitat que se sol·licita a la Secretaria de Relacions Institucionals i Participació per a l’execució d’aquest projecte és de sis-cents quinze mil quatre-cents quaranta-tres (615.443) euros, que correspon a un 70 per cent del total previst per executar el projecte.

Tercer: Habilitar el crèdit suficient en el pressupost corresponent als dos propers exercicis pressupostaris per fer front a l’aportació pròpia per al finançament de les actuacions que engloben el projecte referenciat.

Quart: Facultar al Molt Il·lustre Sr. Alcalde, Sr. Lluís Miquel Pérez i Segura i a la regidora delegada de l’Àrea de Cultura per tal que qualsevol d’ells, indistintament, formalitzin els documents necessaris per tal que sigui possible la percepció de la subvenció sol·licitada.

5.- Moció de l’Alcaldia.- Donar compte de la concessió de subvencions per a la promoció de l’ocupació i l’activitat empresarial local.

S’acorda:

Donar compte a la Junta de Govern Local, de les subvencions atorgades per mitjà de Decrets de data 10 de desembre de 2007, els quals ascendeixen a 736,00 i 7.823,00 euros respectivament, i els quals s’adjunten a l’expedient.

Per fer-les efectives, caldrà que els beneficiaris justifiquin prèviament la realització de la inversió i de tots els altres extrems que s’estableixen en les Bases per a l’atorgament de les subvencions.

6.- Moció de l’Alcaldia.- Conveni amb INNOVA corresponent al control, supervisió i coordinació de treballs a la via pública.

S’acorda:

Primer: Encarregar a l’empresa municipal “INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL” l’execució de la següent actuació:

- Supervisió, control i coordinació d’aquelles activitats sobre la via pública que l’Ajuntament li vagi encomanant.

Segon: Aprovar el conveni de col·laboració amb l’empresa municipal “INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL” relatiu a l’execució de l’actuació a què fa referència l’apartat PRIMER.

Tercer: Correspondrà a l'Ajuntament la superior direcció, control i supervisió dels treballs que s'encarreguen.

En el cas que la direcció d'obra l'assumeixi l'Ajuntament, mitjançant els Serveis Tècnics Municipals, l'òrgan competent al respecte designarà el tècnic o tècnics que la portaran a terme.

Quart: L’efectivitat dels anteriors acords resta condicionada a l’existència de consignació pressupostària.

7.- Moció de l’Alcaldia.- Resolució anticipada i liquidació de diversos convenis entre l’Ajuntament i INNOVA.

S’acorda:

Primer: Efectuar la resolució anticipada dels convenis formalitzats entre aquest Ajuntament i l’empresa municipal “INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL” que seguidament es referencien:

ß Conveni de data 25 de gener de 2007, relatiu a l’execució de la 1a fase del projecte del “Centre d’Art Cal Massó”.
ß Conveni de data 27 de març de 2006, relatiu al projecte i l’execució de l’obra d’implantació de recollida pneumàtica a l’Avinguda Països Catalans, en el seu tram comprès entre el Camí de Riudoms i el carrer Antoni de Bofarull.
ß Conveni de data 4 de setembre de 2006, relatiu a l’execució del projecte de la implantació de la xarxa de recollida pneumàtica de residus al passeig Prim.
ß Conveni de data 19 de març de 2007, relatiu a l’execució de les obres d’implantació de la xarxa de recollida pneumàtica de residus al carrer Alcalde Joan Bertran.
ß Conveni de data 15 de desembre de 2005, relatiu a la redacció del projecte i l’execució dels treballs de construcció d’una nova cruïlla a l’avinguda Països Catalans a l’alçada del carrer Alcalde Joan Bertran, arranjament del ferm de l’esmentada avinguda i construcció d’una mitjanera des de la cruïlla de la Ctra. de Riudoms fins a al cruïlla del carrer Antoni Bofarull.
ß Conveni de data 6 de juliol de 2005, relatiu a l’execució del projecte del projecte del Parc Urbà del Polígon UA-6.9 situat a l’autovia de Bellisens.
ß Conveni de data 15 de desembre de 2005, relatiu als treballs de la fase I del projecte d’urbanització de la plaça Commemoració de l’inici del Canal Reus – Salou.
ß Conveni de data 15 de desembre de 2005, relatiu a l’execució de les obres previstes al projecte d’urbanització del passeig Prim i passeig Sunyer, tram III, sector B.
ß Conveni de 27 de març de 2006, modificat el 22 de desembre del mateix any, relatiu a l’execució de les obres de prolongació del carrer Mare de Déu de Puigcerver de la Urbanització Sant Josep Obrer.
ß Conveni de data 27 de març de 2006, modificat ell de desembre del mateix any, relatiu a l’execució de les obres de prolongació del c/ Mas de Bofarull de la urbanització de Sant Josep Obrer.
ß Conveni de data 4 de setembre de 2006, relatiu a l’execució de la segona fase del projecte i obra d’urbanització de la plaça Commemoració de l’inici del Canal Reus – Salou.
ß Conveni de data 30 d’octubre de 2006, relatiu a l’execució del projecte corresponent a la remodelació de l’avinguda del Carrilet.
ß Conveni de data 30 d’octubre de 2006, relatiu a l’execució de la Urbanització de la 2a fase del Parc dels Capellans (Skatepark i enllumenat HIP-HOP).
ß Conveni de data 27 de març de 2006, modificat el 22 de desembre del mateix any, relatiu a l’execució de l’adequació de l’Avinguda Marià Fortuny en el tram comprès entre la carretera de Montblanc i la carretera de Tarragona.

La resolució dels esmentats convenis tindrà efectes a 31 de desembre de 2007.

Segon: Aprovar la liquidació dels convenis esmentats al primer punt del present acord, per a la qual cosa l’Ajuntament atorga a l’empresa municipal “INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL” una subvenció de capital per un import global de dotze milions nou-cents cinquanta-tres mil set-cents vuitanta-sis euros i cinquanta-quatre cèntims (12.953.786’54), import que resulta del següent detall:

1ª Fase del projecte del “Centre d’Art Cal Massó” 490.635,06 €
Implantació de recollida pneumàtica a l’Avinguda Països Catalans
(tram Camí de Riudoms - c/Antoni de Bofarull) 1.048.467,53 €
Implantació de la xarxa de recollida pneumàtica de residus al
Passeig Prim 1.041.459,98 €
Implantació de la xarxa de recollida pneumàtica de residus
al c/Alcalde Joan Bertran 612.533,82 €
Construcció d’una nova cruïlla a l’Avinguda de Països Catalans a l’alçada c/Alcalde Joan Bertran, arranjament del ferm de l’esmentada avinguda i construcció d’una mitjanera des de la cruïlla del a carretera de Riudoms fins a la cruïlla del c/Antoni Bofarull 664.403,05 €
Execució del projecte del Parc Urbà del Polígon UA-6.9 situat a l’autovia de Bellisens 115.542,76 €
1ª Fase del projecte d’urbanització de la plaça Commemoració de l’inici del Canal Reus-Salou 504.124,06 €
Obres projecte d’urbanització del passeig Prim i passeig Sunyer, tram III, sector B. 743.596,43 €
Obres de prolongació del c/Mare de Déu de Puigcerver de la Urbanització Sant Josep Obrer 188.768,18 €
Obres de prolongació del c/Mas de Bofarull de la urbanització de Sant Josep Obrer 249.900,02 €
2ª Fase del projecte i obra d’urbanització de la plaça Commemoració de l’inici del Canal Reus-Salou 1.356.733,03 €
Remodelació de l’Avinguda del Carrilet 155.098,62 €
Urbanització de la 2a Fase del Parc dels Capellans (Skatepark i enllumenat HIP-HOP) 301.623,09 €
Adequació de l’Avinguda Marià Fortuny
(tram carretera de Montblanc - carretera de Tarragona 5.480.900,90 €

12.953.786,54€

Tercer: Facultar al Molt Il·ltre. Sr. Alcalde per tal que formalitzi els documents que s’escaiguin per fer efectius aquests acords.

8.- Moció de l’Alcaldia.- Modificació de diversos convenis entre Ajuntament i INNOVA.

S’acorda:

Primer: Aprovar la liquidació dels convenis que seguidament es referencien:

ß Conveni de data 21 d’abril de 2006, modificat amb el conveni de data 6 de setembre del mateix any, relatiu a l’execució del projecte de redistribució i ampliació del Mas Carandell i reforma de l’aulari de l’IMFE Fase 1.
ß Conveni de data 27 d’abril de 2007, relatiu a l’execució del projecte de connexió dels passejos Mas Abelló amb Sol i Ortega i pas sota la línia del ferrocarril al Barri Sant Josep Obrer.

Per fer efectiva l’esmentada liquidació, l’Ajuntament de Reus atorga a l’empresa municipal “INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL” una subvenció de capital per un import global de cinc-cents vuit mil vuit-cents tretze euros i deu cèntims (508.813’10 €), dels quals 408.889’20 euros corresponen al conveni relatiu al projecte de redistribució i ampliació del Mas Carandell, i 99.923’90 euros corresponen al conveni relatiu al projecte de connexió dels passejos Mas Abelló amb Sol i Ortega i pas sota la línia del ferrocarril al Barri Sant Josep Obrer.

La liquidació dels esmentats convenis tindrà efectes a 31 de desembre de 2007.

Segon: Aprovar la modificació dels convenis que s’indiquen al primer punt del present acord, de tal manera que el nou redactat d’aquests convenis restarà en els termes que consten a l’expedient de referència, i aprovar-ne la seva formalització.

La modificació dels convenis produirà efectes a partir del dia 1 de gener de 2008.

Tercer: Facultar al Molt Il·ltre. Sr. Alcalde per tal que formalitzi els esmentats convenis modificats així com els documents que s’escaiguin per fer efectius aquests acords.

9.- Moció de l’Alcaldia. Ratificació del Decret de l’Alcaldia núm. 3273, sobre operacions de préstec vinculades a subvencions del departament de Cultura.

S’acorda:

Primer: Donar compte a la Junta de Govern local, per a la seva ratificació, del decret dictat per l’Alcaldia amb el número 3273 i de data 28 de novembre de 2007, pel qual s’aprovava la concertació d’una operació de préstec amb l’Institut Català de Finances, per un import de 2.855.000 euros, a satisfer mitjançant la subvenció directa que el Departament de Cultura ha atorgat a l’Ajuntament, per un import de 3.422.569’63 euros, per a la construcció del nou arxiu integral, Comarcal i Municipal; així com la concertació d’una operació de préstec amb l’Institut Català de Finances, per un import de 169.409’70 euros, a satisfer mitjançant la subvenció directa que el Departament de Cultura ha atorgat també a aquest Ajuntament, per un import de 198.007’32 euros, per al desenvolupament del projecte del Centre d’Art Cal Massó.

Segon: Facultar, a banda de l’Alcalde, al regidor delegat de l’Àrea de Recursos Generals i Hisenda, Sr. Carles Salas Martí, per tal que qualsevol d’ells, indistintament, formalitzin i concorrin a l’elevació a escriptura pública dels préstecs referenciats al primer punt d’aquest acord, així com els corresponents al remodelatge del pavelló olímpic municipal i a l’adequació del pavelló olímpic, per uns imports respectius de 75.800 i 150.000 euros.

Tercer: Notificar aquesta resolució a l’Institut Català de Finances.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

10.- Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de despeses.

S’acorda:

Primer: Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 3.884.486,78 € (tres milions vuit-cents vuitanta-quatre mil quatre-cents vuitanta-sis euros amb setanta-vuit cèntims) i procedir al seu pagament.

Segon: Aprovar el reconeixement extrajudicial de crèdits en el pressupost 2007 per import de 7.835,44 € (set mil vuit-cents trenta-cinc euros amb quaranta-quatre cèntims) corresponent a despeses en concepte d’obres, subministraments i serveis d’exercicis anteriors incloses en la relació comptable que consta a l’expedient, juntament amb l’informe d’intervenció, a l’emparament d’allò que disposa l’article 60.2 del Reial Decret 500/1990, de 20 d’abril i la base 20.3 de les Bases d’Execució del Pressupost, i procedir al seu pagament.

Tercer: Aprovar la subvenció a l’explotació a REUS TRANSPORT PÚBLIC SA, per un import de 553.602,52 € (cinc-cents cinquanta-tres mil sis-cents dos amb cinquanta-dos cèntims) i procedir al seu pagament.

Quart: Aprovar la subvenció a l’explotació a REUS ESPORT I LLEURE SA, per un import de 326.976,32 € (tres-cents vint-i-sis mil nou-cents setanta-sis euros amb trenta-dos cèntims) i procedir al seu pagament.

11.- Contractació i Patrimoni.- Sol·licitar la inclusió de diverses actuacions municipals al Pla únic d’obres i serveis de Catalunya (quadrienni 2008-2012).

S’acorda:

Primer: Sol·licitar la inclusió, al PROGRAMA GENERAL del Pla únic d’obres i serveis de Catalunya (quadrienni 2008-2012), la participació econòmica per l’execució dels projectes de les obres públiques Municipals, que es relacionen a continuació:

- Obres d’urbanització de la Boca de la Mina 1ª fase .
- Obres del Parc Gandhi

Segon: Sol·licitar la inclusió al PROGRAMA ESPECÍFIC DE BIBLIOTEQUES del Pla Únic d’obres i Serveis de Catalunya (quadrienni 2008-2012), la participació econòmica per l’execució de l’actuació següent:

- Biblioteca local 1 (Mas Iglesias)

Tercer: Sol·licitar la inclusió al PROGRAMA ESPECÍFIC DE DINAMITZACIÓ I EQUILIBRI TERRITORIAL del Pla Únic d’obres i Serveis de Catalunya (quadrienni 2008-2012), la participació econòmica per l’execució de les actuacions següents:

- Casal de Joves de la Palma.
- Obres de rehabilitació del Mas Anglès.

Quart: Comunicar aquest acord junt amb la documentació requerida en la convocatòria del Decret núm. 245 de 6-11-2007, abans del venciment del termini indicat, a la Direcció General d’Administració Local de la Generalitat de Catalunya, atenent a la programació de les anualitats efectuades i als percentatges indicats a la part expositiva d’aquest acord.

12.- Contractació i Patrimoni.- Modificar la composició de la Mesa permanent de Contractació.

S’acorda:

Primer: Modificar l’acord de Junta de Govern Local de data 20.07.07, en el sentit d’incloure-hi com a vocal al Gerent d’àmbit de serveis econòmics i generals, Sr. Joan Costa Domènech, quedant la Mesa permanent de Contractació, composta pels següents membres:

- President: El Regidor Delegat de Recursos Generals i Hisenda, per delegació del Molt Il·ltre. Sr. Alcalde en qualitat de President de la Corporació.
- President suplent: El Regidor Delegat de Promoció.
- Vocal: El Secretari General de l’Ajuntament.
- Vocal: L’Interventor de l’Ajuntament.
- Vocal: L’Adjunt a la Secretaria General.
- Vocal: La Cap de Servei d’Assessoria Jurídica.
- Vocal: El Gerent d’àmbit de serveis econòmics i generals.
- Vocal-secretari: Un/a tècnic/a del Departament de Contractació.

La Mesa podrà estar assistida pels tècnics de la Corporació, així com pel
assessors externs quan ho consideri oportú.

Segon: Publicar l’anterior acord en el Butlletí Oficial de la Província.

13.- Contractació i Patrimoni.- Aprovar el Reglament de règim interior i les tarifes de la concessió administrativa d’explotació de l’aparcament públic del Centre del Pallol.

S’acorda:

Primer: Aprovar el Reglament de règim interior de la concessió administrativa d’explotació de l’aparcament públic del Centre del Pallol, el qual s’annexa al present acord, amb el benentès que resta pendent de formalitzar l’acta d’autorització d’exercici que servirà com a recepció de l’obra de l’aparcament.

Segon: Aprovar les tarifes per a l’any 2007 de la concessió administrativa d’explotació de l’aparcament públic del Centre del Pallol, que es relacionen a continuació:

concepte període TARIFA I.V.A. preu total
Vehicles de rotació preu per minut Els 1ers.
120 minuts 0,0216 €/min 0,0034 €/min 0,0250 €/min
Vehicles de rotació preu per minut a partir dels 121 minuts 0,0172 €/min 0,0028 €/min 0,0200 €/min
Estances dia complet 24 hores 9,483 €/dia 1,517 €/dia 11,00 €/dia
Abonament vehicles 12 hores mensual 46,55 €/mes 7,45 €/mes 54,00 €/mes
Abonament vehicles 24 hores mensual 65,50 €/mes 10,48 €/mes 75,98 €/mes
Abonament motos 24 hores mensual 25,86 €/mes 4,14 €/mes 30,00 €/mes
Abonament bicicletes 24 hores mensual 7,76 €/mes 1,24 €/mes 9,00 €/mes

Tercer: Notificar el present acord a l’empresa concessionària.

Quart: Atorgar els recursos legals pertinents.

14.- Emergències i Seguretat Civil. Aprovar inicialment el manual d’actuació per a accidents greus en establiments amb substàncies perilloses.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el Manual d’actuació municipal per a accidents greus en establiments amb substàncies perilloses.

Segon: Sotmetre l’expedient als tràmits d’informació pública i audiència i publicació en els butlletins oficials corresponents. En cas de no haver-hi cap reclamació o suggeriment en el termini de 20 dies naturals, l’acord inicial esdevindrà definitiu.

Tercer: Remetre l’expedient a la Direcció General d’Emergències, del Departament d’Interior, Relacions Institucionals i Participació, de la Generalitat de Catalunya, a efectes de la seva homologació per la comissió de protecció civil de Catalunya.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

15.- Patrimoni del Sòl. Aprovació de la valoració municipal dels béns afectats per sistema viari i espais lliures del PGOU de l’immoble núm. 32 del C/ Astorga (prolongació de l’Av. Josep Tarradellas)

S’acorda:
Aprovar la valoració municipal dels béns afectats per sistema viari i espais lliures del PGOU a l’immoble situat al C/ Astorga, núm. 32 (prolongació de l’Av. Josep Tarradellas), que importa la quantitat total de 140.401,80 euros.

16.- Patrimoni del Sòl. Venda d’un sobrant de via pública situat a l’antic Carreró dels Franciscans.

S’acorda:

Primer: Procedir a la venda del sobrant de via pública de 110’76 m2 de superfície situat a l’Av. President Macià núm. 33A –descrit al paràgraf primer de la part expositiva d’aquest Acord- als propietaris del solar colindant, situat al c/. Ramon J. Sender núm. 19. Aquest sobrant, es troba en la situació física que consta a l’expedient i que els adquirents ja coneixen. Aquesta venda es fa amb subjecció als següents pactes:

1) El preu de la compravenda, es fixa en la quantitat de 307.612’50 € euros, impostos exclosos,.

2) Aquesta finca està lliure de càrregues, gravàmens i arrendataris.

3) La compravenda s’haurà de formalitzar en escriptura pública en el termini de dos mesos a comptar des de l’endemà de la notificació d’aquest Acord. Aquest termini podrà ser prorrogat.

4) Les despeses d'atorgament de l'escriptura pública de compravenda aniran a càrrec dels compradors. La resta de despeses seran segons Llei.

5).- L’escriptura de compravenda s’atorgarà a favor dels propietaris del solar colindant, que és el situat al c/. Ramon J. Sender núm. 19, que de conformitat amb l’indicat a la part expositiva seran o bé el nucli familiar que consta al Registre de la Propietat, o bé, la mercantil INMOCRESSE SL, titular d’una opció de compra inscrita al Registre de la Propietat.

Segon: Subscriure tots els documents necessaris per a la formalització d'aquest decret, indistintament per part del Molt Il·ltre. Sr. Alcalde Lluís-Miquel Pérez i Segura o bé pel Regidor Delegat de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme, el Sr. Jordi Bergadà i Masquef.

17.- Gestió Urbanística. Aprovació definitiva del Projecte d’urbanització del Pla parcial urbanístic del subsector 2 del sector H.9 “Aigüesverds II”.

S’acorda:

Aprovar definitivament el Projecte d’urbanització del Pla parcial urbanístic del subsector 2 del sector H.9 “Aigüesverds II”, que inclou el projecte d’urbanització de les zones verdes, condicionat a que en la zona del pas de vianants situat al mig del carrer C2, caldrà que la vorera nord s’avanci fins a la calçada, ocupant la franja d’aparcament, de manera que els vianants guanyin en visibilitat i seguretat (plànol 01).

18.- Gestió Urbanística. Recepció provisional de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 4.28 “C/ La Selva del Camp”.

S’acorda:

Primer: Rebre provisionalment les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 4.28 “C/ La Selva del Camp”.

Segon: Retornar la fiança d’import 67.166,22 €, dipositada el 4 de maig de 2005 per HABITATGES DEL CAMP, SL mitjançant aval de Caixa Terrassa núm. 9000000429, per respondre de l’execució de les esmentades obres d’urbanització, sempre i quan sigui dipositada prèviament una nova fiança d’import 2.686,65 €, corresponent al 4% de l’obra rebuda provisionalment.”

19.- Gestió Urbanística. Recepció definitiva de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l'espai públic de l’àrea 3.9.a) “Entre Ctra. de Castellvell i Camí de la Mineta”.

S’acorda:

Primer: Rebre definitivament les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions corresponents a l'espai públic de l’àrea 3.9.a) “Entre Ctra. de Castellvell i Camí de la Mineta”.

Segon: Retornar la fiança d’import 6.966,77 €, dipositada en data 13.03.2007 per CONSTRUCCIONES ORBONI, SL, mitjançant aval de Caixa Tarragona núm. 020895, per respondre del 4% de les esmentades obres d’urbanització.

Tercer: Facultar el regidor delegat de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, per subscriure l’acta de recepció definitiva i demés documents necessaris per fer efectiu aquest acord.

20.- Gestió Urbanística. Aprovació inicial del Projecte d’urbanització de l’àrea 4.81 “Partida Vila”.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el del Projecte d’urbanització de l’àrea 4.81 “Partida Vila”, promogut per LIDL SUPERMERCATS, SAU, condicionat a la presentació d’un text refós que reculli les prescripcions resultants dels informes adjunts, emesos per l’Arquitecte de Planejament i projectes urbans i pels tècnics d’Enllumenat, de Jardineria i de Medi Ambient, de dates 05.06.2007, 31.08.2007, 20.09.2007 i 02.11.2007, respectivament, així com caldrà que els elements de fusta tinguin el segell FSC o certificacions equivalents.

Segon: Sotmetre-ho a informació pública per un termini d’un mes perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents i concedir audiència a les persones interessades, amb citació personal.

Tercer: Sol·licitar informe als organismes públics afectats i establir un termini d’un mes perquè les empreses de subministrament de serveis afectades es pronunciïn sobre l’esmentat projecte d’urbanització.

21.- Gestió Urbanística. Aprovació inicial del Projecte d’urbanització de l’àrea 4.63 “Camí Vell de Riudoms” (B) .

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el del Projecte d’urbanització de l’àrea 4.63 “Camí Vell de Riudoms” (B), promogut per CAM-SES 2006, SL, condicionat a la presentació d’un text refós que incorpori les prescripcions resultants dels informes emesos pels serveis tècnics municipals, els quals s’adjunten com a fonament d’aquest acord.

Segon: Sotmetre-ho a informació pública per un termini d’un mes perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents i concedir audiència a les persones interessades, amb citació personal.

Tercer: Sol·licitar informe als organismes públics afectats i establir un termini d’un mes perquè les empreses de subministrament de serveis afectades es pronunciïn sobre l’esmentat projecte d’urbanització.

22.- Gestió Urbanística. Aprovació de la constitució de la Junta de Compensació del Polígon II del sector A.8 “Roureda”.

S’acorda:

Primer: Aprovar la constitució de la Junta de Compensació del Polígon II del sector A.8 “Roureda”, sense perjudici de la verificació del títol de propietat i règim dels terrenys municipals inclosos a l’àmbit.

Segon: Demanar a la Direcció General d’Urbanisme la seva inscripció al Registre d’entitats urbanístiques col·laboradores.

23. Contractació i Patrimoni.- Aprovar la revisió del projecte d’urbanització del passeig Boca de la Mina 1ª Fase.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte revisat de les obres d’urbanització del passeig de la Boca de la Mina 1ª Fase , amb un pressupost contractual de 679.707,75€ euros (IVA inclòs ).

Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

En cas que no es presentin al·legacions, el projecte esdevindrà definitivament aprovat.

24.- Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial del projecte bàsic i executiu de les obres per a l’ampliació de l’Escola Bressol municipal “La Ginesta”.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte bàsic i executiu de les obres per a l’ampliació de l’Escola Bressol municipal “La Ginesta”, amb un pressupost contractual de 1.016.146,21 euros (IVA inclòs). En aquest import s’inclou el pressupost de l’estudi bàsic de seguretat i salut de les obres de construcció.

Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

L’aprovació definitiva d’aquest projecte queda condicionada a l’emissió dels pertinents informes favorables per part de les Administracions corresponents, relatius al tràmit d’activitats.

25.- Oficina d'Habitatge. Aprovació definitiva de la Modificació de les bases reguladores de les subvencions municipals per al foment de les iniciatives privades de rehabilitació d’habitatges al nucli antic i als eixamples antics de Reus.

S’acorda:

Primer: Aprovar definitivament la modificació de les bases reguladores de les subvencions municipals per al foment de les iniciatives privades de rehabilitació d’habitatges al nucli antic i als eixamples antics de Reus que s’adjunten com annex.

Segon: De conformitat amb el que disposa l’article 124.2 de Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals, el text íntegre de les bases s’haurà de publicar al BOPT i al tauler d’anuncis de l’Ajuntament, i una referència d’aquesta publicació s’haurà d’inserir al DOGC.

COMISSIÓ INFORMATIVA DE SERVEIS PERSONALS

26.- Serveis Socials. Encàrrec de gestió de les activitats socials i de lleure incloses als projectes i/o programes del Departament de Serveis Socials municipal a la societat “Reus Esport i Lleure, S.A.” per al període gener a juliol de 2008.

S’acorda:

Primer: Encarregar la gestió de les activitats socials i de lleure incloses als projectes i/o programes del Departament de Serveis Socials municipal a la societat de capital íntegrament municipal “Reus Esport i Lleure, S.A.” per al període entre el gener a juliol de 2008.

Segon: Aquestes activitats seran realitzades per monitors i titulats mitjos i superiors adequats a cadascuna de les activitats a realitzar.

Tercer: El pagament es realitzarà mitjançant factura mensual que serà conformada pel Departament de Serveis Socials, essent l’import unitari per al període abans esmentat el que es detalla a continuació:

Preu expressat en €
(IVA inclòs)
Preu/h Monitor 17,66
Preu/h titulat mig 24,61
Preu/h titulat superior 29,96

ASSUMPTES SOBREVINGUTS. No n’hi ha.

Reus, 15 de gener de 2008

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.