Junta de Govern Local 2008-02-01

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 1/02/2008

CTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 1 DE FEBRER DE 2008

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió de data 18 de gener de 2008.

2.- Informació de l’Alcaldia.

3. Moció de l’Alcaldia. Conveni de col·laboració per a l’organització de les VI Jornades d’Emprenedors i dels V Premis Reus a la creació d’empreses 2007-2008.

S’acorda:

Primer: Aprovar la formalització d’un conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Reus, la Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Navegació de Reus, la Universitat Rovira i Virgili, les societats Reus Capital de Negocis SCR SA i Reus Desenvolupament Econòmic SA, per tal de promocionar i organitzar conjuntament les VI Jornades d’Emprenedors i dels V Premis Reus a la Creació d’Empreses 2007-2008.

Segon: Aprovar una aportació de l’Ajuntament de Reus fins un màxim de 35.000 euros per tal de fer front a les despeses derivades de les Jornades i Premis anteriorment mencionats.

4. Moció de l’Alcaldia. Sol·licitud a l’ACA d’una pròrroga per a l’execució de diverses obres.

S’acorda:

Primer: Sol·licitar a l’Agència Catalana de l’Aigua el canvi d’anualitat de les actuacions que seguidament s’indiquen, en el sentit que les inversions que s’havien d’efectuar l’any 2007 s’executaran l’any 2008:
- l’execució material de les actuacions corresponents al col·lector de sanejament en alta de Castellvell del Camp i Almoster;
- l’execució material de les actuacions corresponents a l’adequació de la recepció d’aportacions de les fosses sèptiques;
- la redacció del projecte del dipòsit antiDSU de capçalera de l’EDAR de Reus.

Segon: Facultar Molt Il·lustre Sr. Alcalde i al regidor delegat de l’Àrea de Medi Ambient, Sr. Ernest Paris Just, per tal que qualsevol d’ells, indistintament, formalitzin l’esmentat conveni i qualsevol altre acord que esdevingui necessari per fer efectius els acords anteriors.

Tercer: Facultar Molt Il·lustre Sr. Alcalde i al regidor delegat de l’Àrea de Medi Ambient, Sr. Ernest Paris Just, per tal que qualsevol d’ells, indistintament, adoptin els actes administratius i formalitzin qualsevol document que esdevingui necessari per fer efectius els acords anteriors.

Quart: Notificar el present acord a l’Agència Catalana de l’Aigua, i a les societats GESTIÓ AMBIENTAL I ABASTAMENT, S.A. (GAIASA) i AIGÜES DE REUS EMPRESA MUNICIPAL, S.A. (AREMSA).“

5. Moció de l’Alcaldia. Encàrrec a INNOVA relatiu a l'adquisició i adequació de quatre locals situats a Plaça Patacada per a nous serveis municipals i aprovació del corresponent conveni de col·laboració.

S’acorda:

Primer: Encarregar a l’empresa municipal “INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL” l’execució de la següent actuació:

- Adquisició i adequació de tres locals situats a la plaça Patacada per a poder ser utilitzats com a oficines municipals.

Segon: Aprovar el conveni de col·laboració amb l’empresa municipal “INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, SL” relatiu a l’adquisició de tres locals situats a la plaça Patacada per a poder ser utilitzats com a oficines municipals.

Tercer: Correspondrà a l'Ajuntament la superior direcció, control i supervisió dels treballs que s'encarreguen.

Quart: L’efectivitat dels anteriors acords resta condicionada a l’existència de consignació pressupostària.

COMISSIÓ DE SERVEIS TERRITORIALS

6. Gestió Urbanística. Aprovació de la constitució de la Junta de Compensació de l’àrea 4.77 “Camí de Valls”.

S’acorda:

Primer: Aprovar la constitució de la Junta de Compensació de l’àrea 4.77 “Camí de Valls”.

Segon: Demanar a la Direcció General d’Urbanisme la seva inscripció al Registre d’entitats urbanístiques col·laboradores.

7. Gestió Urbanística. Recepció definitiva d’una part de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del Polígon I del Pla parcial del sector A.8 “Roureda”.

S’acorda:

Primer: Rebre definitivament les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del Polígon I del Pla parcial del sector A.8 “Roureda”, a excepció de les xarxes de sanejament d’aigua potable, la jardineria i la legalització de l’enllumenat públic.

Segon: Facultar el regidor delegat de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, per subscriure l’acta de recepció definitiva i demés documents necessaris per fer efectiu aquest acord.

8. Oficina d’Habitatge. Proposta d’Addenda de pròrroga del conveni de col·laboració entre el Departament de Medi Ambient i Habitatge de la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Reus, relatiu a l’Oficina d’Habitatge situada en aquest municipi.

S’acorda:

Aprovar la proposta d’addenda de pròrroga del conveni de col·laboració entre el Departament de Medi Ambient i Habitatge de la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Reus, relatiu a l’Oficina d’Habitatge situada en aquest municipi, pel període comprès entre l’1 de gener de 2008 i el 31 de desembre de 2008, que s’adjunta com annex a aquest acord.

9. Patrimoni del Sòl. Compareixença com a part demandada al recurs contenciós administratiu núm. 542/2007 de la Secció segona de la sala contenciosa administrativa el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, interposat per la mercantil CERO PUNTO CERRAJEROS, SL.

S’acorda:

Primer: Comparèixer com a part demandada en el recurs contenciós administratiu 542/2007 de la Secció segona de la Sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, interposat per la mercantil CERO PUNTO CERRAJEROS, SL contra l’acord del Jurat d’Expropiació de Catalunya de data 25.07.07, que fixa el preu just per l’expropiació dels baixos esquerra del Raval Martí Folguera núm. 31, afectat per l’execució del PAU 16 al Barri del Carme, Obertura del Passatge del C/ Sant Benet.

Segon: Encomanar la representació de la Corporació al Procurador Sr. Angel Quemada Ruiz, i la direcció de la defensa a la lletrada Sra. M. Dolors Codina Feixa.”

10. Patrimoni del Sòl. Compareixença com a part demandada al recurs contenciós administratiu núm. 522/2007 de la Secció segona de la sala contenciosa administrativa el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, interposat per les Sres. M. Dolors Solé Andreu i M. Dolors Plana Solé.

S’acorda:

Primer: Comparèixer com a part demandada en el recurs contenciós administratiu 522/2007 de la Secció segona de la Sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, interposat per les Sres. M. Dolors Solé Andreu i M. Dolors Plana Solé contra l’acord del Jurat d’Expropiació de Catalunya de data 25.07.07, que fixa el preu just per l’expropiació dels béns afectats de l’immoble núm. 33-35 del Raval Martí Folguera, afectat per l’execució del PAU 16 al Barri del Carme, Obertura del Passatge del C/ Sant Benet.

Segon: Encomanar la representació de la Corporació al Procurador Sr. Angel Quemada Ruiz, i la direcció de la defensa a la lletrada Sra. M. Dolors Codina Feixa.

11. Contractació-Patrimoni: Aprovació inicial del projecte executiu del Parc Gandhi de Reus.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte executiu del Parc Gandhi de Reus , amb un pressupost contractual de 1.086.938,94 euros (IVA inclòs).

Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

En cas que no es presentin al·legacions, el projecte esdevindrà definitivament aprovat.

12. Contractació-Patrimoni. Aprovació inicial del projecte de les obres d’implantació de la xarxa de recollida pneumàtica de residus al Barri del Carme.

S’acorda:

Primer: Declarar la urgència en la tramitació de l’expedient per raons d’interès públic.
Segon: Aprovar inicialment el projecte de les obres d’implantació de la xarxa de recollida pneumàtica de residus al Barri del Carme, amb un pressupost contractual de la Fase I zona Nord de 1.843.157,76€ IVA inclòs i un pressupost contractual de la Fase II zona Sud de 1.151.558,86€ IVA inclòs imports que inclouen el pressupost de l’estudi de seguretat i salut de les obres de construcció, d’acord amb el RD 1627/97, de 24 d’octubre, pel qual s’estableixen disposicions mínimes de seguretat i salut en les obres de construcció, i que sumen un total de 2.994.716,62€ ( IVA inclòs).

Tercer: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 15 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

En cas que no es presentin al·legacions, el projecte esdevindrà definitivament aprovat.

13. Contractació-Patrimoni. Aprovació definitiva del projecte de les obres de pavimentació i serveis de la prolongació del C/Sierra Nevada.

S’acorda:

Primer: Aprovar definitivament el projecte de les obres de pavimentació i serveis de la prolongació del C/Sierra Nevada, amb un pressupost contractual de 73.332,51€ (IVA inclòs) més la quantitat de 31.277,21€ (IVA inclòs), corresponent a les expropiacions, fent un total de 104.609,72€ (IVA inclòs).En aquest import s’inclou el pressupost de l’estudi de seguretat i salut de les obres de construcció.

Segon: Publicar l’edicte d’aprovació definitiva en els Butlletins Oficials corresponents, de conformitat amb el que disposa l’article 38 del ROAS.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS. No n’hi ha.

Reus, 6 de febrer de 2008

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.