Junta de Govern Local 2008-03-28

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 28/03/2008

CTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 28 DE MARÇ DE 2008

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió de data 14 de març de 2008.

2.- Informació de l’Alcaldia.

3. Moció de l’Alcaldia. Conveni amb la Diputació de Tarragona i el Centre de Recursos per a la protecció de la salut i el medi per col·laborar en la gestió del Centre de Desenvolupament de l'Oli.

S’acorda:

Primer: Aprovar el conveni marc de col·laboració a subscriure entre l’Ajuntament de Reus, la Diputació de Tarragona i el Consorci Centre de Recursos per a la Protecció de la Salut i el Medi Ambient, per a la col·laboració en matèria de gestió del Centre de Desenvolupament de l’Oli, amb vigència per a les anualitats 2008-2011.

Segon: Facultar al Molt Il·lustre Sr. Alcalde i al regidor delegat de l’Àrea de Medi Ambient per tal que qualsevol d’ells, indistintament, formalitzin l’esmentat conveni.

Tercer: Notificar aquest acord a les parts interessades.

4. Moció de l’Alcaldia. 2a pròrroga del conveni amb l'ACA per a l'atribució de fons corresponent a les despeses dels sistemes públics de sanejament per a l'any 2008.

S’acorda:

Primer: Aprovar la formalització de la pròrroga per a l’any 2008 al conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Reus i l’Agència Catalana de l’Aigua per a la determinació de les condicions en què es duu a terme el càlcul de les despeses indirectes de gestió dels sistemes públics de sanejament detallats i l’atribució de recursos econòmics necessaris per aquest concepte.

Segon: Facultar al regidor delegat de l’Àrea de Medi Ambient, Sr. Ernest París Just, per a la signatura de l’esmentat document.

COMISSIÓ DE SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

5. Contractació i Patrimoni.- Adjudicar l’execució de les obres corresponents a la Fase I del projecte de pavimentació dels carrers Àguila, Sant Carles i Sant Josep, Sant Pancraç i Alt de Sant Salvador del Barri del Carme, i del projecte de pavimentació dels carrers Sant Esteve, Sant Ignasi, Girada, l’Estel i del Sol del Barri del Carme.

S’acorda:

Primer: Excloure a l’empresa CYOPSA SISOCIA, SA, pels motius expressats en la part dispositiva del present acord.

Segon: Adjudicar a l'empresa BECSA, la Fase I del projecte de pavimentació dels carrers Àguila, Sant Carles i Sant Josep, Sant Pancraç i Alt de Sant Salvador del Barri del Carme, i de la Fase I del projecte de pavimentació dels carrers Sant Esteve, Sant Ignasi, Girada, l’Estel i del Sol del Barri del Carme, per un import de 435.668,16 euros (IVA inclòs).

En aquest import s’inclou l’estudi de seguretat i salut, que s’havia pressupostat junt amb l’obra, d’acord amb el que disposa l’art 4 del RD 1627/97, de 24 d’octubre, regulador de les condicions mínimes de seguretat i salut a les obres de construcció.

L'empresa adjudicatària haurà de dipositar, a la Caixa Municipal, en el termini de 15 dies naturals a comptar des del dia següent al de la recepció de la notificació d’aquest Acord, una garantia definitiva per import de 17.426,73 euros, tal i com estableixen els articles 36 i 41 del TRLCAP.

El contractista haurà de presentar en el termini de 15 dies naturals, a comptar des de la notificació d’aquest acord el pla de seguretat, per la seva oportuna aprovació, abans de l’inici de les obres.

Tercer: Formalitzar el contracte administratiu en un termini de 30 dies naturals, al Departament de Contractació i Patrimoni, a l'empara dels articles 54 i 76 del TRLCAP, a comptar des del dia següent al de la recepció de la notificació d’aquest Acord.

Quart: Acorda la devolució de la garantia provisional als licitadors no adjudicataris, en els termes previstos a l’article 65 del RD 1098/2001, de 12 d’octubre, pel qual s’aprova el reglament que desenvolupa la llei de contractes de les administracions públiques.

Cinquè: Atorgar els recursos legals oportuns.

6. Contractació i Patrimoni.- Adjudicar l’execució de l’obra civil de les obres d’implantació de la xarxa de recollida pneumàtica de residus, fase I zona nord i fase II zona sud, al barri del Carme.

S’acorda:

Primer: Adjudicar a l'empresa AFIMER OBRA PÚBLICA, S. L, l’execució de l’obra civil de les obres d’implantació de la xarxa de recollida pneumàtica de residus, fase I zona nord i fase II zona sud, al barri del Carme, per un import de 1.139.900,01 euros (IVA inclòs).
En aquest import s’inclou l’estudi de seguretat i salut, que s’havia pressupostat junt amb l’obra, d’acord amb el que disposa l’art 4 del RD 1627/97, de 24 d’octubre, regulador de les condicions mínimes de seguretat i salut a les obres de construcció.

L'empresa adjudicatària haurà de dipositar, a la Caixa Municipal, en el termini de 8 dies naturals a comptar des del dia següent al de la recepció de la notificació d’aquest Acord, una garantia definitiva per import de 45.596,00 euros, tal i com estableixen els articles 36 i 41 del TRLCAP.

El contractista haurà de presentar en el termini de 8 dies naturals, a comptar des de la notificació d’aquest acord el pla de seguretat, per la seva oportuna aprovació, abans de l’inici de les obres.

Segon: Formalitzar el contracte administratiu en un termini de 15 dies naturals, al Departament de Contractació i Patrimoni, a l'empara dels articles 54 i 76 del TRLCAP, a comptar des del dia següent al de la recepció de la notificació d’aquest Acord.

Tercer: Acordar la devolució de la garantia provisional als licitadors no adjudicataris, en els termes previstos a l’article 65 del RD 1098/2001, de 12 d’octubre, pel qual s’aprova el reglament que desenvolupa la llei de contractes de les administracions públiques.

Quart: Atorgar els recursos legals oportuns.

COMISSIÓ DE SERVEIS PERSONALS

7. Participació i Ciutadania. Modificació de les bases per a l'atorgament de subvencions per a projectes de cooperació al desenvolupament
S’acorda:

Primer: Aprovar la modificació de les bases per a l’atorgament de subvencions per a les entitats que portin a terme actuacions relatives a projectes de cooperació al desenvolupament, que restaran amb el redactat que consta a l’expedient de referència.

Segon: Sotmetre l’expedient al tràmit d’informació pública en la forma reglamentàriament establerta, entenent-se definitivament aprovat en el cas que en el termini establert per a aquest tràmit no es formulin al·legacions ni reclamacions.

Tercer: Aprovar la convocatòria de concurs públic per la concessió de subvencions per a les entitats que portin a terme actuacions relatives a projectes de cooperació al desenvolupament per a l’any 2008.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS. No n’hi ha.

Reus, 31 de març de 2008

El secretari general accidental

Fernando Grugués Cabré

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.