Junta de Govern Local 2008-06-06

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 17/08/2024
E.g., 17/08/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 6/06/2008

CTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 6 DE JUNY DE 2008

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió de data 23 de maig de 2008.

2.- Informació de l’Alcaldia.

SERVEIS GENERALS I ECONOMICS

3. Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de despeses.

S’acorda:

Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 2.213.073,13 € (dos milions dos-cents tretze mil setanta-tres euros amb tretze cèntims), amb càrrec a les corresponents partides de l’exercici 2008, i procedir al seu pagament.

4. Via Pública-Brigades Municipals. Proposta d’aprovació de la modificació del preu públic per la prestació de serveis de la Brigada Municipal

S’acorda:

Primer: Aprovar l'increment del preu públic per la realització d'obres a la via pública i per la utilització de les infraestructures i béns municipals, d'acord amb el següent text expositiu:
Article 4t.- Tarifes

Totes les tarifes del preu públic que es detallen, estan subjectes a l’Impost sobre el Valor Afegit.

4.1 Per la realització d’obres a la via pública

4.1.1 Per la modificació o construcció de guals en voreres:

4.1.1.1 Tipus vorada de formigó en voreres estretes inferiors a 105 cm.
Fins 4 m.l. de gual 873,09 €
Per cada metre o fracció addicional 218,27 €

4.1.1.2 Tipus vorada de pedra o granit en voreres estretes inferiors a 105 cm.
Fins 4 m.l. de gual 917,39 €
Per cada metre o fracció addicional 229,35 €

4.1.1.3 Tipus vorada de formigó en voreres entre 150 i 215 cm.
Fins 4 m.l. de gual 1.044,83 €
Per cada metre o fracció addicional 261,20 €

4.1.1.4 Tipus vorada de pedra o granit en voreres entre 150 i 215 cm.
Fins 4 m.l. de gual 1.089,13 €
Per cada metre o fracció addicional 272,28 €

4.1.1.5 Tipus vorada de formigó en voreres superiors a 215 cm.
Fins 4 m.l. de gual 1.117,19 €
Per cada metre o fracció addicional 279,29 €

4.1.1.6 Tipus vorada de pedra o granit en voreres superiors a 215 cm.
Fins 4 m.l. de gual 1.161,49 €
Per cada metre o fracció addicional 290,36 €

4.1.1.7 Per la construcció d'un gual per a minusvàlids de
3,40 x 1,40 mts, amb peces de panot vorejades amb panots de
color vermell i vorada de formigó. 852.25 €

4.1.2 Per la supressió de guals:

4.1.2.1 Tipus vorada de formigó en voreres estretes inferiors a 105 cm.
Fins 4 m.l. de gual 840,56 €
Per cada metre o fracció addicional 210,15 €

4.1.2.2 Tipus vorada de pedra o granit en voreres estretes inferiors a 105 cm.
Fins 4 m.l. de gual 884,87 €
Per cada metre o fracció addicional 221,22 €

4.1.2.3 Tipus vorada de formigó en voreres entre 150 i 215 cm.
Fins 4 m.l. de gual 988,30 €
Per cada metre o fracció addicional 247,08 €
4.1.2.4 Tipus vorada de pedra o granit en voreres entre 150 i 215 cm.
Fins 4 m.l. de gual 1.032,61 €
Per cada metre o fracció addicional 258,15 €

4.1.2.5 Tipus vorada de formigó en voreres superiors a 215 cm.
Fins 4 m.l. de gual 1.010,51 €
Per cada metre o fracció addicional 252,62 €

4.1.2.6 Tipus vorada de pedra o granit en voreres superiors a 215 cm.
Fins 4 m.l. de gual 1.054,82 €
Per cada metre o fracció addicional 263,70 €

4.1.3 Per la reconstrucció o reparació de voreres i paviments:

4.1.3.1 Per la demolició i construcció de voreres fins 10 cm de formigó
amb panots de 20x20, (model 9 pastilles i Pirelli) 49,06 € m2

4.1.3.2 Per la demolició i construcció de voreres fins 10 cm de formigó
amb panots de 30x30, (model 4 pastilles) 49,31 € m2

4.1.3.3 Per la demolició i construcció de voreres fins 10 cm de formigó
amb mosaics de 40x40 53,40 € m2

4.1.3.4 Per la demolició i construcció de voreres fins 10 cm de formigó
amb granits de diferents mides, 161,50 € m2

4.1.3.5 Per la demolició i construcció de voreres fins 20 cm de formigó
amb panots de 20x20, (model 9 pastilles i Pirelli) 53,32 € m2

4.1.3.6 Per la demolició i construcció de voreres fins 20 cm de formigó
amb panots de 30x30, (model 4 pastilles) 58,24 € m2

4.1.3.7 Per la demolició i construcció de voreres fins 20 cm de formigó
amb mosaics especials de 40x40 62,34 € m2

4.1.3.8 Per la demolició i construcció de voreres fins 20 cm de formigó
amb granits de diferents mides 170,43 € m2

4.1.4 Per la reconstrucció o reparació de vorades:

4.1.4.1 Per la demolició i construcció de vorades de formigó 43,60 €/ml.
4.1.4.2 Per la demolició i construcció de vorades tipus pedra
o granit 90,81 €/ml.

4.1.5 Per la reparació de paviments:

4.1.5.1 Per la reposició d'aglomerat asfàltic en fred, prèvia
preparació de la base i compactat 23,48 € m2

4.1.5.2 Per la reposició d'aglomerat asfàltic en calent amb
un gruix de 7-10 cm, prèvia preparació de la base i compactat 33,92 € m2

Aquests preus són vàlids, a partir d’un mínim de 100 m2 d’asfaltat.

4.1.5.3 Per la reposició de paviment de formigó 200 kg
fins a 10 cm de gruix 23,78 € m2

4.1.5.4 Per la reposició de paviment de formigó 200 kg
fins a 20 cm de gruix 31,03 € m2

4.1.6 Per la retirada i posterior col·locació de pilones:

4.1.6.1 Sobre superfícies de panot o mosaic amb base de
formigó o asfalt 146,00 € pilona
4.1.6.2 Sobre superfícies de terra 40,00 € pilona

En cas de que s'hagi de substituir la pilona per una nova, el preu a cobrar serà el preu de venta al públic de la casa comercial que subministri la pilona.

4.1.7 Per la retirada i posterior col·locació de bancs:

4.1.7.1 Sobre superfícies de panot o mosaic amb base de
formigó o asfalt 193,44 € banc

4.1.7.2 Sobre superfícies de terra 142,55 € banc

En cas de que s'hagi de substituir el banc per un de nou, el preu a cobrar serà el preu de venta al públic de la casa comercial que subministri el banc.

4.1.8 Per la retirada i posterior col·locació de papereres:

4.1.8.1 Sobre superfícies de panot o mosaic amb base de
formigó o asfalt 5,43 € paperera

4.1.8.2 Sobre superfícies de terra 40,00 € paperera

En cas de que s'hagi de substituir la paperera per una nova, el preu a cobrar serà el preu de venta al públic de la casa comercial que subministri la paperera.

4.2 Per la utilització de les infraestructures i béns municipals

Per la utilització d’elements que composin la infrastructura municipal d’entaulats, cadires, etc., serà la següent:

4.2.01 Per utilització d’entaulat de h=40cm:
de 4 m2 fins 16 m2 = 258,75 € dia.
de 17 m2 fins 32 m2 = 397,44 € dia.
a partir de 33 m2 = 12,42 € per m2 i dia.

4.2.02 Per utilització d’entaulat de h=70cm:
de 4 m2 fins 16 m2 = 274,28 € dia.
de 17 m2 fins 32 m2 = 430,56 € dia.
a partir de 33 m2 = 13,46 € per m2 i dia.

4.2.03 Per utilització d’entaulat de h=100cm:
de 4 m2 fins 16 m2 = 289,80 € dia.
de 17 m2 fins 32 m2 = 430,56 € dia.
a partir de 33 m2 = 13,46 € per m2 i dia.

4.2.04 Per utilització d’entaulat de h=140cm:
de 4 m2 fins 16 m2 = 310,50 € dia.
de 17 m2 fins 32 m2 = 463,68 € dia.
a partir de 33 m2 = 14,49 € per m2 i dia.

4.2.05 Per utilització d’entaulat de h=200cm:
de 4 m2 fins 16 m2 = 341,55 € dia.
de 17 m2 fins 32 m2 = 496,80 € dia.
a partir de 33 m2 = 15,53 € per m2 i dia.

4.2.06 Per la utilització de baranes per l’entaulat: 6,21 € m lineal/dia
4.2.07 Per la utilització d’estructura de ferro
pel fons d’entaulats: 4,14 € m2/dia

4.2.08 Per la utilització de faldons d’ escenaris: 5,18 € m lineal/dia

4.2.09 Per la utilització d’escala per escenaris de 40, 70, 100: 15,53 €/dia

4.2.10 Per la utilització d’escala per escenaris de 140, 200: 20,70 €/dia

4.2.11 Per la utilització de cadires: Mínim 82 cadires (1 palé):
104,54 € per palé/dia

4.2.12 Per la utilització de cadires amb muntatge (col·locades i recollides) Mínim 82 cadires (1 palé): 134,55 € per palé/dia

En qualsevol dels dos casos la distribució de cadires sempre es farà per palès sencers.

4.2.13 Per la utilització de taules de 220x80cm: Mínim 5 taules 8,28 € per unitat/dia

4.2.14 Per la utilització de taquilles: 62,10 € per unitat/dia

4.2.15 Per la utilització de tanques de 210x100cm: 3,11€ per unitat/muntatge.

4.2.16 Per la utilització de tanques Revisa de 300x200cm: 4,14 € per unitat

4.2.17 Per m3 d’utilització d’espai de magatzem, diàriament: 3,11 €

4.3 Pel lloguer de plantes, preus per unitat i dia

Torreta Torreta
Espècie Import sense tapar tapada

4.3.01 Photinia fraseri red robin C-40L 45,25 € 2,71 € 4,52 €

4.3.02 Laurus nobilis C-40L 150/200 46,01 € 2,76 € 4,61 €

4.3.03 Laurus nobilis C-30L 100/150 20,96 € 1,26 € 2,10 €

4.3.04 Eugenia sp. C-25L 42,75 € 2,57 € 4,27 €

4.3.05 Ficus benjamina 120/150 dif.Varietats 31,05 € 1,86 € 3,11 €

4.3.06 Ficus benjamina 120/150 (especials) 93,15 € 5,59 € 9,32 €

4.3.07 Ficus Amstel 2m. 60,65 € 3,64 € 6,07 €

4.3.08 Ficus australis C-15L 18,63 € 1,12 € 1,86 €

4.3.09 Metrosidero robusta “thomasi” C-35L 33,12 € 1,99 € 3,31 €
4.3.10 Scheflera sp 120/150 20,70 € 1,24 € 2,07 €

4.3.11 Kentia 150/175 70,38 € 4,22 € 7,04 €

4.3.12 Transport i recollida: 41,40 € mínim fins a 10 plantes

4.3.13 Per cada planta de més: 0,50 €

Les espècies recollides en aquest llistat poden substituir-se per espècies similars de les mateixes mides.

El manteniment serà a compte del llogater, a excepció, si es dona el cas, que sol·licitin aquest servei suplementari. El servei consistirà en el rec i neteja de les plantes, cada dos o tres dies, segons localització o condicions a raó de 18,23 € per hora, amb sortida mínima d’1 hora.

4.4 Pel lloguer de tanques preus per unitat i dia

4.4.1 Tanques model Revisa (3,5 x 2) amb peus de formigó : 1,50 € per unitat i dia
4.4.2 Tanques de la Brigada (2,15 x 1): 0,70 € per unitat i dia

Aquests preus son amb la recollida i devolució a Brigades per part dels sol·licitants.

4.4.3 En el cas que Brigades faci el servei de transport i recollida de les tanques:

4.4.3.1 Servei pel transport i recollida fins a 50 tanques de (2,15 x 1): 200 €

4.4.3.2 Servei pel transport i recollida fins a 25 tanques model
Revisa amb peus de formigó: 200 €.

4.5 Preus per hora i categoria dels treballadors

4.5.1 Encarregat 25,71 € per hora
4.5.2 Oficial 1a 20,52 € per hora
4.5.3 Ajudant muntador 18,23 € per hora
4.5.4 Manobre 17,19 € per hora
4.5.5 Manobre especialista 17,79 € per hora

Segon: Comunicar el present acord a l'Hisenda municipal pel seu coneixement i efectes oportuns.

5. Emergències i Protecció Civil. Proposta d’aprovació inicial del manual d’actuació en emergència nuclear, Àrea Base de Recepció Social –ABRS-

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el manual d’actuació en emergència nuclear, Àrea Base de Recepció Social –ABRS-

Segon: Sotmetre l’expedient als tràmits d’informació pública i audiència i publicació en els butlletins oficials corresponents. En cas de no haver-hi cap reclamació o suggeriment en el termini de 20 dies naturals, l’acord inicial esdevindrà definitiu.

Tercer: Donar compte i remetre una còpia d’aquest acord i del manual a la Sotdelegació de Govern de Tarragona.

6. Assessoria Jurídica. Proposta de canvi de titular de la parada 47, 2 llocs de fred a la cambra frigorífica i un magatzem del Mercat del Carrilet.

S’acorda:

Primer: Estimar la sol·licitud formulada i per tant autoritzar el traspàs de la parada núm. 47, dos llocs de fred a la cambra frigorífica i un magatzem al Mercat Carrilet, en favor de la Sra. Maria Carmen Vivas Alonso, amb les següents condicions:

Segon: S’haurà d’ingressar a la Recaptació municipal la quantitat de tres-cents setanta-u euros amb trenta-cinc cèntims (371,35 €), en els següents terminis:

Si aquesta resolució es notifica entre els dies 1 i 15 del mes, el termini de pagament finalitzarà el dia 20 del mes següent.

Si la notificació es realitza entre els dies 16 i darrer del mes, el termini de pagament finalitzarà el dia 5 del segon mes següent.

Una vegada transcorreguts els terminis assenyalats per al pagament en període voluntari, sense haver-se efectuat d’ingrés, s’iniciarà el procediment de constrenyiment, amb els recàrrecs, interessos de demora i costes del procediment que procedeixin.

Tercer: La nova titular haurà de continuar destinant la parada en qüestió a l’activitat de “Despulles”, la qual s’haurà de desenvolupar amb estricte compliment del que disposen el Reglament de Mercats Municipals de Reus i la resta de normativa vigent aplicable.

Quart: La ubicació de l’esmentada parada, podrà ser modificada per l’Ajuntament sense dret a cap indemnització per part de la Sra. Maria Carmen Vivas Alonso en el cas que sobrevinguin circumstàncies tècniques o d’interès públic, que pel bon funcionament del mercat, així ho aconsellin.

SERVEIS TERRITORIALS

7. Patrimoni del Sòl. Constitució gratuïta d'un dret de superfície a favor de l’ASSOCIACIÓ DE PARES DE MINUSVÀLIDS DEL BAIX CAMP, sobre l’immoble núm. 144 de la carretera d’Alcolea.

S’acorda:

Primer: Constituir, a títol gratuït, un dret de superfície sobre l’immoble núm. 144 de la Ct. Alcolea del Pinar, Referència Cadastral: 8686503 CF3588F 0001 MX, favor de l’“ASSOCIACIÓ DE PARES DE MINUSVÀLIDS DEL BAIX CAMP”, NIF G-43036185, amb domicili a Reus, 43206- c/. Víctor Català, s/n.

Segon: Aquest dret de superfície es constitueix, amb subjecció amb els punts i condicions següents:

1. La duració serà de 50 anys i la construcció s'haurà de realitzar en el termini de 4 anys, ambdós terminis a comptar des de l'atorgament de l'escriptura pública de constitució.

2. El dret de superfície és personal i no serà transmissible, ni susceptible de gravamen, llevat d’autorització expressa de l’Ajuntament.

3. L'edifici a construir estarà destinat –durant tot el temps de duració del dret de superfície- a la construcció d’un nou centre ocupacional que tingui les condicions materials adequades per a una bona prestació de serveis especialitzats per a persones amb discapacitat intel·lectual.

4. Les despeses de constitució del dret (notarials i registrals) que es devenguin aniran a càrrec de l’“Associació de Pares de Minusvàlids del Baix Camp”. Les despeses fiscals que s'acreditin seran segons Llei. Als efectes pertinents, s’indica que la valoració d’aquest dret de superfície serà la que resulti de l’informe dels Serveis Tècnics Municipals.

5. Quan finalitzi el dret de superfície, la construcció revertirà gratuïtament a l'Ajuntament de Reus.

6. L’edifici a construir haurà de respectar les prescripcions constructives del PGOU.

7.- Cas de no realitzar-se la construcció n’hi haurà prou amb l’acta notarial de constatació de fets, notificada en forma legal, perquè es produeixi la cancel·lació del dret, amb les corresponents inscripcions registrals.

Tercer: Abans de la sol·licitud de llicència d’obres caldrà presentar un avantprojecte perquè els Serveis Tècnics Municipals estudiïn la viabilitat i el dissenys arquitectònic de l’edifici.

Quart: L’enderroc de les edificacions existents a l’immoble núm. 144 de la Ctra. d’Alcolea del Pinar seran a càrrec de l’Associació de pares de minusvàlids del Baix Camp. També seran a càrrec seu les possibles reposicions i parets de tancament de les edificacions a enderrocar que ocupin part de l’immoble num. 146 de la Ctra. d’Alcolea.

Cinquè: Facultar a l’Alcaldia i al Regidor Delegat de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme Sr. Jordi Bergadà i Masquef, per a que qualsevol d’ambdós indistintament, pugui signar l'escriptura pública de formalització i constitució del dret.

8. Patrimoni del Sòl. Aprovació de la fixació de preu just del dret d’arrendament, a títol d’expropiació forçosa, del C/ Closa de Freixa, núm. 4, 1r. 1a, afectat per l’execució del PAU 13 de la modificació puntual del PGOU al barri del Carme, creació de la Pl. del Bisbe Grau.

S’acorda:

Primer: Tenir per fixat el preu just del dret d’arrendam
nt de l’immoble situat al C/ Closa de Freixa, núm. 4, 1r. pis 1a. porta, a títol d’expropiació forçosa, del que són titulars els Srs. Claudiu Scortanu i Elena Scortanu, en la quantitat total de 1.312,50 euros.

Segon: Pagar aquest preu just per meitat a ambdós cotitulars del contracte d’arrendament, de conformitat amb el següent detall:

Nom Import
Claudiu Scortanu: és titular del permís de residència núm. E07976394 i NIE X6686649C; domiciliat a Reus, C/ Closa de Freixa, núm. 4, 1r 1a (43205) 656,25 €
Elena Scortanu: és titular de la Carta d’identitat de Romania sèrie XC NR 085212, CNP 2810720045366 X2J9C i NIE X8349872K; domiciliada a Reus, C/ Closa de Freixa, núm. 4, 1r 1a (43205) 656,25 €

Tercer: Concedir als Srs. Claudiu i Elena Scortanu autorització per la utilització a precari del pis objecte d’aquest Conveni durant el termini de dos mesos, a comptar des de l’endemà de la convocatòria a l’aixecament de les actes d’ocupació i pagament. En el supòsit que, de conformitat amb l’establert a la Llei d’Expropiació Forçosa s’hagués de consignar el preu just, quedarà sense efecte aquesta autorització a precari.

9. Gestió Urbanística. Recepció provisional d’una part de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del polígon 2 del PERI del Nucli Antic (àmbit del Pallol).

S’acorda:

Rebre provisionalment les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del polígon 2 del PERI del Nucli Antic (àmbit del Pallol), a excepció de l’àmbit del Raval del Pallol i zona de protecció de les Muralles.

10. Gestió Urbanística. Recepció definitiva de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 6.8 Granja Vila.

S’acorda:

Primer: Rebre definitivament les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 6.8 “Granja Vila”.

Segon: Retornar la fiança d’import 74.765,11 €, dipositada en data 29 de març de 2007 per URBIS NAU, SA, mitjançant aval del BBVA núm. 0182000477490, per respondre de l’execució de les esmentades obres d’urbanització, i la d’import 18.691,00 € dipositada en data 5 de maig de 2003 per URBIS NAU REUS, SL, mitjançant aval del BSCH núm. 908.0, per a la realització d’assaigs de control de qualitat de les obres, si bé compensant, si s’escau, les quantitats que es trobin pendents de pagament.

Tercer: Facultar el regidor delegat de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, per subscriure l’acta de recepció definitiva i demés documents necessaris per fer efectiu aquest acord.

11. Gestió Urbanística. Aprovació inicial del projecte d’urbanització d’un tram del carrer de la Verge Maria, situat entre els carrers de Sant Celestí i Miró (antiga àrea 4.41, Eixamplament c/ Verge Maria (A).

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el Projecte d’urbanització d’un tram del carrer de la Verge Maria, situat entre els carrers de Sant Celestí i Miró (antiga àrea 4.41 “Eixamplament c/ Verge Maria” (A), promogut per ANGULLO EMPRESA CONSTRUCTORA, SA, condicionat a les determinacions resultants de l’informe emès en data 6 de maig de 2008 del tècnic del Servei d’Enginyeria d’aquest Ajuntament, el qual s’adjunta com a fonament d’aquest acord.

Segon: Sotmetre-ho a informació pública per un termini d’un mes perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents i concedir audiència a les persones interessades, amb citació personal.

Tercer: Sol·licitar informe als organismes públics afectats i establir un termini d’un mes perquè les empreses de subministrament de serveis afectades es pronunciïn sobre l’esmentat projecte d’urbanització.

12. Contractació i Patrimoni. Aprovació inicial del projecte de remodelació dels carrers de Sant Ferran i Cristòfor Colom.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte de les obres de Remodelació dels carrers Sant Ferran i Cristòfor Colom, amb un pressupost contractual de 268.443,23 euros (IVA inclòs). En aquest import s’inclou el pressupost de l’estudi de seguretat i salut de les obres de construcció.

Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

En cas que no es presentin al·legacions, el projecte esdevindrà definitivament aprovat.

13. Contractació i Patrimoni. Aprovació inicial del projecte de remodelació del carrer Sant Miquel.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte de les obres de Remodelació del carrer Sant Miquel, amb un pressupost contractual de 143.856,76 euros (IVA inclòs). En aquest import s’inclou el pressupost de l’estudi bàsic de seguretat i salut de les obres de construcció.

Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

En cas que no es presentin al·legacions, el projecte esdevindrà definitivament aprovat.

14. Contractació i Patrimoni. Aprovació inicial del projecte de remodelació del carrer de Sant Tomàs.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte de les obres de remodelació dels carrer Sant Tomàs, amb un pressupost contractual de 267.185,35 euros (IVA inclòs). En aquest import s’inclou el pressupost de l’estudi bàsic de seguretat i salut de les obres de construcció.

Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

En cas que no es presentin al·legacions, el projecte esdevindrà definitivament aprovat.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS. No n’hi ha.

Reus, 10 de juny de 2008

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.