Junta de Govern Local 2008-11-21

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 21/11/2008

núm. 29/08

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 21 DE NOVEMBRE DE 2008

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió de data 14 de novembre de 2008.

2. Informació de l’Alcaldia.

3. Moció de l’Alcaldia. Encarregar a l'EPEL INNOVA la realització del Parc de Nadal 2008/2009.

S’acorda:

Primer: Encarregar a l’ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL LOCAL INNOVA, la direcció, realització i gestió del Parc de Nadal 2008/2009 d’acord amb l’avantprojecte i el pressupost presentat, i expressar la voluntat d’encarregar-li, també, les properes edicions d’aquesta actuació: 2009/2010 i 2010/2011, prèvia aprovació dels corresponents avantprojectes.

Pel que fa al Parc de Nadal, 2008/2009 l’EPEL INNOVA haurà de presentar el projecte definitiu, abans de l’inici d’aquesta edició, el qual haurà de ser aprovat per l’Àrea d’Educació i Formació, a la vegada que haurà d’incloure una proposta de participació de les entitats col·laboradores que seran seleccionades en base a criteris objectius.

Segon: L’encàrrec que s’efectua en l’acord primer, anterior, serà realitzat conjuntament per l’EPEL INNOVA i la seva empresa filial REUS ESPORT I LLEURE SA, podent contractar externament, tant aquesta com aquella, en tot o en part, els treballs necessaris per la seva execució.

Tercer: Del cost total d’aquesta actuació, l’Ajuntament assumirà la quantitat de 227.200 € (IVA inclòs) que s’imputarà a dues anualitats, d’acord amb la proposta i pressupost presentat, corresponent a l’exercici 2008 la quantitat de 97.997,37 €, a càrrec de la partida pressupostària de l’Àrea d’Educació i Formació núm. 4494/226. L’import restant, corresponent a l’any 2009, queda condicionat a l'existència de consignació pressupostària per aquesta anualitat.

Les quantitats esmentades es faran efectives a l’EPEL INNOVA en els següents terminis i imports, els quals tindran el caràcter de pagaments a compte de la liquidació definitiva:

97.997,37 € el dia 20 de desembre de 2008.
50.000 € el dia 2 de gener de 2009.
50.000 € el dia 2 de febrer de 2009.

Així mateix, una vegada tancat el Parc de Nadal i, en tot cas, abans del dia 31 de març de 2009 l’EPEL INNOVA presentarà la memòria de l’edició junt amb la corresponent liquidació definitiva, l’import de la qual es farà efectiva, un cop aprovada, en el termini de 30 dies a partir de la seva presentació.

L’Ajuntament traspassarà a REUS ESPORT I LLEURE S.A. els ingressos externs que rebi d’altres entitats públiques o privades, sempre que ho requereixi l’equilibri pressupostari de la explotació del parc de Nadal, d’acord amb l’oportuna liquidació econòmica i quedaran reflectits a la mateixa.

Quart: L’Àrea d’Eduació i Formació podrà, en tot moment, requerir de l’EPEL INNOVA tota la informació i dades que consideri d’interès respecte al desenvolupament del Parc de Nadal.

Cinquè: Facultar a la tinenta d’alcalde delegada d’Educació i Formació, Sra. Misericòrdia Dosaiguas Pérez, per l’aprovació del projecte definitiu i, per a la signatura de tots els documents que siguin necessaris per a fer efectius els anterior acords.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

4. Assessoria Jurídica. Canvi de titular de les parades 125-126 del Mercat Central.

S’acorda:

Primer: Estimar la sol·licitud formulada i per tant autoritzar el traspàs de les parades núm. 125-126 del Mercat Central, en favor de la Sra. Eladia Arevalo Serrano, amb les següents condicions:

Segon: S’haurà d’ingressar a la Recaptació municipal la quantitat de mil cent tretze euros amb vuitanta cèntims (1.113,80.-€), en els següents terminis:

Si aquesta resolució es notifica entre els dies 1 i 15 del mes, el termini de pagament finalitzarà el dia 20 del mes següent.

Si la notificació es realitza entre els dies 16 i darrer del mes, el termini de pagament finalitzarà el dia 5 del segon mes següent.

Una vegada transcorreguts els terminis assenyalats per al pagament en període voluntari, sense haver-se efectuat l’ingrés, s’iniciarà el procediment de constrenyiment, amb els recàrrecs, interessos de demora i costes del procediment que procedeixin.

Tercer: La nova titular haurà de continuar destinant les parades en qüestió a l’activitat de XARCUTERIA-CANSALADERIA i XARCUTERIA SELECTA respectivament, les quals s’hauran de desenvolupar amb estricte compliment del que disposen el Reglament de Mercats Municipals de Reus i la resta de normativa vigent aplicable.

Quart: La ubicació de les esmentades parades, podran ser modificades per l’Ajuntament sense dret a cap indemnització per part de la Sra. Eladia Arevalo Serrano en el cas que sobrevinguin circumstàncies tècniques o d’interès públic, que pel bon funcionament del mercat, així ho aconsellin.

Cinquè: Finalment el nou adjudicatari haurà de constituir, en el termini de 30 dies a comptar des del següent a la notificació de la resolució que autoritzi el traspàs, una fiança per l’import de mil nou-cents dotze euros amb quaranta-cinc cèntims (1.912,45€).

L’esmentada garantia es podrà constituir per qualsevol dels mitjans previstos en l’article 84 de la llei 30/2007 de 30 d’octubre de contractes del Sector Públic.

SERVEIS TERRITORIALS

5. Patrimoni del Sòl. Acceptació de l’Acord del Jurat d’Expropiació de Catalunya de data 24.09.08, fixant el preu just de la propietat dels 828 m de superfície de l’immoble núm. 32 (cases A i B) del C/ Astorga, afectats per sistema viari del PGOU.

S'acorda:

Primer: Acceptar en la seva integritat l’acord del Jurat d'Expropiació de Catalunya de data 24.09.08 fixant el preu just de 828 m de superfície de l’immoble núm. 32 del C/ Astorga, afectats per sistema viari del PGOU, propietat de la COMUNITAT DE PROPIETARIS, i que importa la quantitat total de 171.566,55 Euros

Segon: Pagar el preu just fixat pel Jurat, abans referit, junt amb els interessos legals produïts en la fixació del preu just, (801,35 €, segons els càlculs existents a l’expedient) a la COMUNITAT DE PROPIETARIS que percebrà la quantitat total de 172.367,90 Euros. Mitjançant Decret, s’indicaran les dades necessàries per la preparació del xec: NIF, adreça i nom oficial

Tercer: L’ordre de pagament que derivarà de la present resolució, s’haurà d’emetre amb caràcter de “a justificar”. Ateses les característiques de la mateixa, el pagament s’emetrà directament a nom del tercer beneficiari del dret de crèdit contra l’Ajuntament i, per tant, la justificació diferida es farà per part del responsable del servei una vegada lliurats els fons mitjançant la documentació acreditativa de l’operació jurídica corresponent.

6. Patrimoni del Sòl. Formalització d’oposició al recurs de cassació per unificació de doctrina estatal interposat per la part actora del recurs contenciós administratiu núm. 273/04 de la Secció segona de la sala contenciosa administrativa el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya.

S’acorda:

Primer: Formalitzar l’oposició al recurs de cassació per unificació de doctrina estatal, interposat pels Srs. Jose Antonio Pereira Fernandez i Josefa Fernandez Cotado al recurs contenciós administratiu núm. 273/04 de la Secció segona de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya.

Segon: Encomanar la representació de la Corporació a la Procuradora Sra. Rosa Sorribes Calle i la direcció de la defensa a la lletrada Sra. M. Dolors Codina Feixa.

7. Gestió Urbanística. Recepció definitiva de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 4.32 “Colònies Cros” (C).

S’acorda:

Primer: Rebre definitivament les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 4.32 “Colònies Cros” (C).

Segon: Retornar la fiança d’import 1.252,80 €, dipositada en data 03.01.2008 per Promociones y Construcciones Caravista-98, SL, per respondre de l’execució de les esmentades obres d’urbanització, i la d’import 313,20 € dipositada en data 13.12.2004 per a la realització d’assaigs de control de qualitat de les obres, si bé compensant, si s’escau, les quantitats que es trobin pendents de pagament.

Tercer: Facultar el regidor delegat de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, per subscriure l’acta de recepció definitiva i demés documents necessaris per fer efectiu aquest acord.

8. Gestió Urbanística. Aprovació inicial dels Estatuts i de les Bases d’Actuació de la Junta de Compensació del Pla parcial urbanístic del sector A.10 “Mas Cort”.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte dels Estatuts i de les Bases d’Actuació de la Junta de Compensació del Pla parcial urbanístic del sector A.10 “Mas Cort”, presentat per VIQUISA EMPRESARIAL, SL i BUTHOTAR, SL, condicionat a la presentació d’uns nous exemplars d’Estatuts i de Bases d’Actuació que incorporin les prescripcions següents:

Base vuitena: Cal incloure explícitament les activitats entre les elements a valorar a efectes d’indemnització.

Bases novena i desena: Quant a la selecció de les empreses urbanitzadores, s’haurà de dur a terme garantint, d’acord amb el que disposa l’article 171.4 del Reglament de la Llei d’urbanisme, la concurrència d’almenys tres ofertes, llevat d’acord unànime dels membres de la junta.

Cal garantir el compliment dels articles 171.4, 172.1 i 198.1.d) del Reglament de la Llei d’Urbanisme, Decret 305/2006, pel que fa a l’adjudicació de les obres d’urbanització i a la possible participació d’empreses urbanitzadores per realitzar les obres d’urbanització en permuta de terrenys urbanitzats.

Segon: Sotmetre’l a informació pública per un termini d’un mes perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents i concedir audiència a les persones interessades, amb citació personal.”

9. Gestió Urbanística. Aprovació inicial de la modificació puntual del Projecte de reparcel·lació, modalitat de compensació bàsica, del polígon IV del sector G.1 “Mas Iglesias”.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment la modificació puntual del Projecte de reparcel·lació, modalitat de compensació bàsica, del polígon IV del sector G.1 “Mas Iglesias”.

Segon: Sotmetre’l a informació pública per un termini d’un mes perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents i concedir audiència a les persones interessades, amb citació personal.”

ASSUMPTES SOBREVINGUTS. No n’hi ha.

Reus, 24 de novembre de 2008

El secretari general accidental

Fernando Grugués Cabré

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.