Junta de Govern Local 2009-03-20

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 20/03/2009

núm. 07/09

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 20 DE MARÇ DE 2009

1.- Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió de data 13 de març de 2009.

2. Informació de l’Alcaldia.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

3. Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de despeses.

S’acorda:

Primer: Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 61.751,44 € (seixanta-un mil set-cents cinquanta-un euros amb quaranta-quatre cèntims € ( euros amb cèntims), amb càrrec a les corresponents partides de l’exercici 2009, i procedir al seu pagament.

Segon: Aprovar el reconeixement extrajudicial de crèdits en el pressupost 2009 per import d’1.292.616,85 € (un milió dos-cents noranta-dos mil sis-cents setze euros amb vuitanta-cinc cèntims) corresponent a despeses en concepte d’obres, subministraments i serveis d’exercicis anteriors incloses en la relació comptable que consta a l’expedient, juntament amb l’informe d’intervenció, a l’emparament d’allò que disposa l’article 60.1 del Reial Decret 500/1990, de 20 d’abril i la base 20.3 de les Bases d’Execució del Pressupost, i procedir al seu pagament.

SERVEIS TERRITORIALS

4. Gestió Urbanística. Aprovació de la dissolució de la Junta de Compensació del Pla parcial del sector D.1 “Barranc del Roquís”.

S’acorda:

Primer: Aprovar la dissolució de la Junta de Compensació del Pla parcial del sector D.1 “Barranc del Roquís”.

Segon:Trametre aquest acord al Registre d’Entitats Urbanístiques Col·laboradores, als efectes que es practiqui la inscripció corresponent.

5. Gestió Urbanística. Recepció definitiva de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del Pla parcial urbanístic del sector A.9.a) “Barranc Martí o del Cementiri”.

S’acorda:

Primer: Rebre definitivament de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del Pla parcial urbanístic del sector A.9.a) “Barranc Martí o del Cementiri”.

Segon: Retornar les fiances d’imports 30.791,24 € i 2.400,00 €, dipositades per SIDECO, SA com a garantia 4% de les esmentades obres d’urbanització, mitjançant avals de BBVA núms. 0182000511298 i 0182000529406, respectivament.

Tercer: Facultar el regidor delegat de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, per subscriure l’acta de recepció definitiva i demés documents necessaris per fer efectiu aquest acord.

6. Gestió Urbanística. Recepció definitiva de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 4.18 “Prolongació c. Pont”.

S’acorda:

Primer: Rebre definitivament de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 4.18 “Prolongació c. Pont”.

Segon: Retornar la fiança d’import 10.933,84 €, dipositada per Construcciones y Promociones Multimin, SL com a garantia 4% de les esmentades obres d’urbanització, i la d’import 2.733,45 € dipositada el 29.03.2004 per a la realització d'assaigs de control de qualitat de les obres si bé es compensaran, si escau, les quantitats que es trobin pendents de pagament.

Tercer: Facultar el regidor delegat de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, per subscriure l’acta de recepció definitiva i demés documents necessaris per fer efectiu aquest acord.

7. Gestió Urbanística. Aprovació de la dissolució de la Junta de Compensació del Pla parcial del sector A.6 “Granja Vila”.

- A proposta de la presidència el tema queda sobre la mesa.

8. Gestió Urbanística. Recepció provisional de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions corresponents a l’Etapa 1 de l’àrea 4.7 “Carrer Batista i Roca”.

S’acorda:

Rebre provisionalment les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions corresponents a l’Etapa 1 de l’àrea 4.7 “Carrer Batista i Roca”.

9. Gestió Urbanística. Compareixença en el recurs contenciós administratiu núm. 32/2009, interposat per Inversora Serge, SA i altres contra la desestimació per silenci del recurs d’alçada interposat contra l’acord de la Comissió Territorial d’Urbanisme de Tarragona de 24.04.2008 d’aprovació definitiva del Pla especial d’assignació d’usos al sistema d’infraestructures de serveis tècnics a la partida Mas Calbó.

S’acorda:

Primer: Comparèixer davant la Secció Tercera de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya en el recurs contenciós administratiu núm. 32/2009, interposat per Inversora Serge, SA i d’altres contra la desestimació per silenci del recurs d’alçada interposat contra l’acord de la Comissió Territorial d’Urbanisme de Tarragona de 24.04.2008 d’aprovació definitiva del Pla especial d’assignació d’usos al sistema d’infraestructures de serveis tècnics a la partida Mas Calbó.

Segon: Encomanar la representació de la Corporació al procurador Sr. Àngel Quemada Ruiz i encarregar la direcció de la defensa a la lletrada Sra. M. Dolors Codina Feixas.

10. Gestió Urbanística. Aprovació inicial del Pla Parcial urbanístic del sector A.1 “Camí del Burgar”.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el Pla parcial urbanístic del sector A.1 “Camí del Burgar”, presentat per Gestió Urbanística Pública, SA, condicionat a les determinacions resultants dels informes emesos pel cap de Servei d’Urbanisme i pel cap de Serveis de l’Àrea de Medi Ambient d’aquest Ajuntament, de dates 24 de febrer i 19 de febrer de 2009, respectivament, que s’adjunten com a fonament d’aquest acord.

Segon: Sotmetre-ho a informació pública durant el termini d’un mes, perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents.

Tercer: Sol·licitar informe als organismes sectorials afectats.

11. Gestió Urbanística. Aprovació inicial del Pla Parcial urbanístic del sector A.2.a) “Carretera de Montblanc, sud”.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el Pla parcial urbanístic del sector A.2.a) “Carretera de Montblanc, sud”, presentat per Gestió Urbanística Pública, SA, condicionat a les determinacions resultants dels informes emesos pel cap de Servei d’Urbanisme i pel cap de Serveis de l’Àrea de Medi Ambient d’aquest Ajuntament, de dates 24 de febrer i 19 de febrer de 2009, respectivament, que s’adjunten com a fonament d’aquest acord.

Segon: Sotmetre-ho a informació pública durant el termini d’un mes, perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents.

Tercer: Sol·licitar informe als organismes sectorials afectats.

12. Patrimoni del Sòl. Modificació de la relació definitiva de propietaris, béns i drets afectats per sistema viari i espais lliures del PGOU, a executar mitjançant el Projecte d’urbanització dels carrers Ponent, Frederic Mistral, Alegria, Sud i Immaculada, al Barri Immaculada (finca 16 bis)

S'acorda:

Modificar la relació definitiva de propietaris, béns i drets afectats per sistema viari i espais del PGOU -a executar mitjançant el Projecte d'urbanització dels carrers Ponent, Frederic Mistral, Alegria, Sud i Immaculada, al Barri Immaculada.

A continuació i d'acord amb el que estableix l'art. 17 de la Llei d'Expropiació forçosa, s'especifica l'immoble afectat, el propietari, el domicili de notificacions i la naturalesa de l'afectació, la superfície afectada i els altres drets afectats.

16 bis.- C/ Alegria, núm. 20 (Ref. Cad. 0071865 CF4507A 0001 HO)

Propietaris:
Ignorats hereus de la Sra. Lorenza Soria Culebras

Domicili de notificacions:
C/ Menta, núm. 5, 3r. 1a.
43206 REUS

Naturalesa afectació i superfície afectada:
4,88 m de superfície

Dades registrals:
Registre de la Propietat núm. 1 de Reus, al Volum 933, Llibre 551, Foli 38, Finca registral núm. 28.832.

Altres drets afectats:
Desconeguts.

13. Patrimoni del Sòl. Deixar sense efecte l’acord de la Comissió de Govern de data 05.12.03, en el qual es va acordar constituir un dret de superfície sobre la finca núm. 1 del C/ de l’Àliga.

S’acorda:

Deixar sense efecte l’acord de la Comissió de Govern de data 05.12.03 en el qual es va acordar constituir un dret de superfície, a títol gratuït, sobre la finca núm. 1 del C/ Àliga a favor de la CONFEDERACIÓ EMPRESARIAL DE LA PROVÍNCIA DE TARRAGONA (CEPTA), atès que no s’ha donat compliment a la condició a que es va subjectar la constitució de l’esmentat dret de superfície.

14. Oficina d'Habitatge. Addenda de pròrroga per al 2009 del conveni de col·laboració i encàrrec de gestió entre l’Administració de la Generalitat de Catalunya, mitjançant Adigsa, empresa pública, adscrita al Departament de Medi Ambient i Habitatge i la Secretaria General del Departament d’Acció Social i Ciutadania, l’Ajuntament de Reus, per la gestió del Programa de Mediació per al Lloguer Social.

S’acorda:

Aprovar la proposta d’addenda de pròrroga del conveni de col·laboració i encàrrec entre l’Administració de la Generalitat de Catalunya, mitjançant Adigsa, empresa pública, adscrita al Departament de Medi Ambient i Habitatge i la Secretaria General del Departament d’Acció Social i Ciutadania; l’Ajuntament de Reus per la gestió del Programa de Mediació per al Lloguer Social en aquest municipi, que té per objecte recolzar la Borsa d’Habitatge per al Lloguer Social i la Borsa Jove d’Habitatge que formen part de la Xarxa de Mediació per al Lloguer Social, pel període comprès entre l’1 de gener i el 31 de desembre de l’any 2009, que s’adjunta com annex a aquest acord.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS. No n’hi ha.

Reus, 23 de març de 2009

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.