Junta de Govern Local 2009-06-25

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 20/10/2024
E.g., 20/10/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dijous, 25/06/2009

núm. 17/09

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 26 DE JUNY DE 2009

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió ordinària del dia 19 de maig de 2009.

2. Informació de l’Alcaldia.

3. Moció de l’Alcaldia. Encarregar a AMERSAM la licitació, contractació i coordinació de la gestió del servei de retirada de vehicles de la via pública mitjançant grua.

S’acorda:

Primer. Encarregar a l’empresa municipal APARCAMENTS IMERCATS DE REUS, S.A.M. la licitació, contractació i coordinació de la gestió del servei de retirada de vehicles de la via pública mitjançant grua.

Segon. Correspondrà a la Guàrdia Urbana la supervisió i control del servei públic esmentat en l’acord anterior. Així mateix, l’exercici d’autoritat que implica aquest servei públic correspondrà exclusivament a la Guàrdia Urbana, per la qual cosa la retirada d’un vehicle ha de ser prèviament ordenada per aquesta.

Tercer. La licitació i contractació per part d’APARCAMENTS I MERCATS DE REUS, S.A.M. dels mitjans tècnics, personals i materials necessaris per a la gestió del servei s’haurà d’ajustar al que disposa a la llei 30/2007, de 30 d’octubre, de Contractes del Sector Públic i la resta de disposicions que la desenvolupen, en tot allò que sigui d’aplicació.

Quart. El termini inicial d’aquest encàrrec és de cinc anys a comptar des del dia 1 de novembre de 2009, podent-se prorrogar aquest termini a criteri d’aquesta Junta de Govern Local, en funció dels resultats del servei.

Cinquè. La despesa màxima prevista per a la primera anualitat es xifra en la quantitat de 570.000 euros, IVA inclòs. Aquesta despesa màxima es revisarà anualment amb el percentatge de variació que experimenti l’IPC durant el període dels 12 mesos anteriors a la data de revisió, segons les dades facilitades per l’INE o qualsevol òrgan competent que el substitueixi.
No obstant això, la despesa màxima anual es podrà modificar en un altre percentatge, en funció dels resultats del servei i, per tant, del nombre de vehicles retirats, i en el cas que s’alterin significativament les circumstàncies de la prestació del servei. Als afectes oportuns l’Ajuntament habilitarà anualment el crèdit pressupostari corresponent.

Sisè. AMERSAM repercutirà a l’Ajuntament el cost del servei més un 5% en concepte de despeses d’administració i gestió, trobant-se ambdós costos inclosos dins la despesa màxima prevista per a la primera anualitat. Les factures es presentaran mensualment, durant els deu primers dies de cada mes, acompanyades de la justificació dels serveis realitzats. Les factures hauran de ser conformades per la gerència d’àmbit corresponent i el seu pagament s’efectuarà en el termini dels 60 dies següents a la seva presentació.

Setè. APARCAMENTS I MERCATS DE REUS, S.A.M. haurà de comunicar a l’Ajuntament el resultat de la licitació efectuada i les condicions de l’adjudicació.

Vuitè. Facultar al Molt Il·lustre Senyor Alcalde i al regidor delegat de la Guàrdia Urbana per tal que qualsevol d’ells indistintament adopti totes les resolucions escaients i formalitzi tots els documents necessaris per a fer efectius els anteriors acords.

Novè. L’efectivitat dels anteriors acords resta condicionada a l’existència de consignació pressupostària.

4. Moció de l’Alcaldia. Encarregar a AREMSA l’execució del projecte del nou col·lector interceptor a l’avinguda de Pere el Cerimoniós.

S’acorda:

Primer. Encarregar a l’empresa municipal “AIGÜES DE REUS EMPRESA MUNICIPAL, SA” l’execució de la següent actuació:

- Construcció d’un col·lector –sobreeixidor a l’Av. Pere el Cerimoniós, per crear una connexió entre els col·lectors de la Riera Miró i de l’Escorial, de forma que es puguin transvasar les aigües des de la Riera Miró al barranc de l’Escorial.
- Construcció d’una mitjana a l’avinguda Pere el Cerimoniós dins de l’àmbit de l’obra del col·lector.
- Construcció d’una rotonda a la intersecció de l’avinguda Pere el Cerimoniós amb el carrer Ramon J. Sender. (No es objecte d’aquest encàrrec l’escultura “Crònica” que s’instal·larà a l’interior de la rotonda, no obstant els fonaments de l’escultura estan inclosos en l’actuació).

Segon. Encarregar a l’EPEL INNOVA la direcció, coordinació i supervisió de les actuacions que executarà la societat “AIGÜES DE REUS EMPRESA MUNICIPAL, SA” en virtut de l’encàrrec efectuat a l’acord PRIMER, anterior.

Tercer. Aprovar el conveni de col·laboració entre aquest Ajuntament, l’empresa municipal AIGÜES DE REUS EMPRESA MUNICIPAL, SA i l’ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL LOCAL INNOVA relatiu a l’execució de les actuacions a què fan referència els acords anteriors.

Quart. L’efectivitat dels anteriors acords resta condicionada a l’aprovació definitiva del projecte tècnic corresponent.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

5. Contractació i Patrimoni. Adjudicar provisionalment el servei del manteniment de parcs i jardins de la Zona est, al terme Municipal de Reus.

S’acorda:

Primer. Adjudicar provisionalment a favor de l’empresa MOIX Serveis i Obres SL el servei del manteniment de parcs i jardins de la Zona Est , al terme Municipal de Reus per l’import que es detalla a continuació :

Import anual per al primer any 583.842,17€

Import de l’Impost sobre el valor afegit 93.414,75€

IMPORT TOTAL ANUAL (IVA inclòs) 677.256,92€

Segon. Notificar la present resolució als licitadors que han participat en la fase de licitació i publicar-la en el perfil del contractant de l’ Ajuntament de Reus .

Tercer. Requerir a l’adjudicatari provisional per tal que en el termini màxim de 15 dies hàbils, a comptar des del següent a l’ esmentada publicació al perfil del contractant, constitueixi la garantia definitiva per import de 29.192,11 €, presentin la documentació justificativa de trobar-se al corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.

Quart. Atorgar els recursos legals oportuns.

La proposta s’aprova per assentiment.

6. Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de despeses.

S’acorda:

Primer. Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 1.544.818,45 € (un milió cinc-cents quaranta-quatre mil vuit-cents divuit euros amb quaranta-cinc cèntims), amb càrrec a les corresponents partides de l’exercici 2009, i procedir al seu pagament.

Segon. Aprovar el reconeixement extrajudicial de crèdits en el pressupost 2009 per import de 38.242,08 € (trenta-vuit mil dos-cents quaranta-dos euros amb vuit cèntims) corresponent a despeses en concepte treballs realitzats per altres empreses legalment adquirides amb consignació pressupostària, a l’emparament d’allò que disposa l’article 60.1 del Reial Decret 500/1990, de 20 d’abril i la base 20.2 de les Bases d’Execució del Pressupost, i procedir al seu pagament.

Tercer. Aprovar el reconeixement extrajudicial de crèdits en el pressupost 2009 per import de 22.489.84 € (vint-i-dos mil quatre-cents vuitanta-nou mil euros amb vuitanta-quatre cèntims) corresponent a despeses en concepte d’obres, subministraments i serveis d’exercicis anteriors incloses en la relació que consta a l’expedient, juntament amb l’informe d’intervenció, a l’emparament d’allò que disposa l’ article 60.2 del Reial Decret 500/1990, de 20 d’abril i la base 20.3 de les Bases d’Execució del Pressupost, i procedir al seu pagament.

SERVEIS TERRITORIALS

7. Gestió Urbanística. Recepció de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del Pla parcial plurimunicipal CIM El Camp.

S’acorda:

Primer. Rebre les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del Pla parcial plurimunicipal CIM El Camp del terme municipal de Reus.

Segon. Facultar el regidor delegat de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, per subscriure l’acta de recepció definitiva i demés documents necessaris per fer efectiu aquest acord.”

SERVEIS PERSONALS

8. Educació i Formació. Conveni per a la creació de l’Escola bressol municipal El Lligabosc amb la Generalitat de Catalunya.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS. No n’hi ha.

Reus, 1 de juliol de 2009

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.