Junta de Govern Local 2009-09-18

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 23/12/2024
E.g., 23/12/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 18/09/2009

Acta núm. 22/09

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 18 DE SETEMBRE DE 2009

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior

S’aprova l’acta de la sessió de data 28 d’agost de 2009

2. Informació de l’Alcaldia

3. Moció de l’Alcaldia. Concessió préstec participatiu a Redessa

S’acorda:

Primer: En base a la delegació de competències del Ple a favor de la Junta de Govern Local, i d’acord amb les previsions de l’article 54 de la Llei d’hisendes locals, autoritzar a la societat REUS DESENVOLUPAMENT ECONÒMIC SA (REDESSA) per a la concertació d’operacions de crèdit a llarg termini per la quantitat màxima de DEU MILIONS D’EUROS (10.000.000’00 €).

Segon: Concedir a l’empresa municipal REUS DESENVOLUPAMENT ECONÒMIC SA (REDESSA) un préstec participatiu per un import màxim de 4.350.000’00 €, d’acord amb les següents característiques essencials:

a) Aquesta quantitat es finançarà amb càrrec als pressupostos municipals de 2009 i 2010 i es farà efectiva a REDESSA en funció de les necessitats de la mateixa i amb el límit de la quantitat abans esmentada, segons el següent quadre de disponibilitats:

Per tot el dia 31 de desembre de 2009: 3.600.000’00 €
Per tot el dia 31 de desembre de 2010: 750.000’00 €

b) El venciment final del préstec serà el dia 31 de desembre de 2024.

c) L’Ajuntament de Reus percebrà de REDESSA la totalitat del préstec més la retribució establerta en l’apartat 4 d’aquest acord.

d) El préstec tindrà caràcter finalista i únicament podrà ser destinat al finançament del Centre Empresarial per a la Innovació i el Desenvolupament (CEPID) al Tecnoparc de Reus i a la participació en el denominat Centre d’experimentació animal a Más Bové, projectats per l’empresa prestatària a través de la seva societat participada TECNOPARC SA.

e) La finalització del préstec participatiu es farà, preferentment, a través de la devolució del seu principal per compensació mitjançant l’ampliació del capital social de REDESSA i corresponent canvi del citat principal per accions de la societat. El canvi es podrà fer en qualsevol moment durant la vigència del préstec, a partir de l’any 2012.

Tercer: Durant la vigència del contracte de préstec participatiu, i atenent les disponibilitat de tresoreria de la societat REDESSA, es podrà acordar l’amortització parcial de l’import nominal del present préstec i correlatiu pagament d’interessos, en un termini de dotze anys.

Quart: Per a determinar la retribució d’aquest préstec s’estarà a la fórmula següent:

- Constituirà la base de càlcul dels interessos a pagar, l’import dels beneficis de la societat que excedeixin, abans d’impostos, del 10% dels seus fons propis, exclòs el saldo viu del préstec i els beneficis de l’exercici.

- De la quantia anterior, es destinarà a la retribució del préstec aquell import que representi la mateixa proporció sobre el total dels fons propis de la societat, exclosos els beneficis, del saldo viu del préstec participatiu al tancament de l’exercici.

- El resultat dels càlculs detallats en els apartats anteriors, serà l’import anual dels interessos del préstec, que serà satisfet a l’Ajuntament de Reus, en el període màxim de 30 dies des de la data de finalització de cada exercici.

Cinquè: L’Ajuntament de Reus únicament tindrà dret a gaudir dels beneficis que es derivin de l’acord anterior, sense altre garantia de beneficis o interessos, llevat el seu dret a la devolució del capital al venciment final establert o, si s’escau, a les amortitzacions parcials acordades amb els límits establerts a l’apartat 3.

Sisè: D’acord amb el que diu l’article 174 de la Llei d’Hisendes Locals, aprovar el compromís plurianual de despesa, iniciada en aquest exercici, segons les quantitats establertes en la clàusula 2.a) d’aquest acord.

Setè: Es faculta al Molt Il·ltre. Sr. Alcalde per tal que pugui formalitzar tots els documents que siguin necessaris per a l’efectivitat dels anteriors acords, així com pel desenvolupament de tots els termes del préstec participatiu, de conformitat amb els elements essencials previstos en els mateixos.

4. Moció de l’Alcaldia. Sol·licitud de subvenció d’accions complementàries del Barri Immaculada i Barri Sol i Vista per a l’any 2009 i encàrrec a l’IMFE Mas Carandell.

- Aquest tema s’ha retirat de l’ordre del dia.

5. Moció de l’Alcaldia. Aprovació del conveni marc de col.laboració amb Càritas Interparroquial de Reus per al funcionament d’un menjador social a la ciutat

S’acorda:

Primer: Aprovar el conveni marc de col·laboració entre l'Ajuntament de Reus i l’entitat Càritas Interparroquial de Reus per al funcionament del menjador social que s’ubicarà al carrer de Francesc Bartrina, número 6 baixos.

Segon: Autoritzar la realització d’una despesa de caràcter plurianual per tal de fer front als compromisos derivats de l’esmentat conveni i habilitar el crèdit pertinent.

Tercer: Facultar l’Alcalde i a la Regidora delegada de l’Àrea de Benestar per tal que qualsevol d’ells de manera indistinta pugui nomenar els membres de la Comissió de Seguiment prevista en la clàusula quarta de l’esmentat conveni.

Quart: Facultar l’Alcalde i a la Regidora delegada de l’Àrea de Benestar per tal que qualsevol d’ells de manera indistinta pugui aprovar i signar els annexos o addendes que desenvolupin aquest conveni marc.

6. Moció de l’Alcaldia. Ratificació de l’acord marc de col·laboració amb la Universitat Rovira i Virgili per la creació i desenvolupament del Campus d’Excel·lència Internacional Catalunya SUR (CEICS).

S’acorda:

Ratificar l’acord marc de col·laboració entre la Universitat Rovira i Virgili i l’ajuntament de Reus per a la creació i desenvolupament del Campus d’Excel·lència Internacional Catalunya SUR (CEICS).”

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

7. Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de despeses

S’acorda:

Primer: Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 2.677.702,42 € (dos milions sis-cents setanta-set mil set-cents dos euros amb quaranta-dos cèntims), amb càrrec a les corresponents partides de l’exercici 2009, i procedir al seu pagament.

Segon: Aprovar el reconeixement extrajudicial de crèdits en el pressupost 2009 per import de 78.509,06 € (setanta-vuit mil cinc-cents nou euros amb sis cèntims) corresponent a despeses en concepte treballs realitzats per altres empreses legalment adquirides amb consignació pressupostària, a l’emparament d’allò que disposa l’article 60.1 del Reial Decret 500/1990, de 20 d’abril i la base 20.2 de les Bases d’Execució del Pressupost, i procedir al seu pagament.

Tercer: Aprovar el reconeixement extrajudicial de crèdits en el pressupost 2009 per import de 7.589.81 € (set mil cinc-cents vuitanta-nou euros amb vuitanta-un cèntims) corresponent a despeses en concepte d’obres, subministraments i serveis d’exercicis anteriors incloses en la relació que consta a l’expedient, juntament amb l’informe d’intervenció, a l’emparament d’allò que disposa l’ article 60.2 del Reial Decret 500/1990, de 20 d’abril i la base 20.3 de les Bases d’Execució del Pressupost, i procedir al seu pagament.

8. Participació i Ciutadania. Aprovació dels preus públics dels tallers del Casal de les Dones

S’acorda:

Establir el preu públic corresponent a la inscripció als tallers organitzats pel Casal de les dones. Els preus públics que es fixen són de 20 € per tallers d’una durada de 9 mesos, 10 € per una durada de 3 mesos, 5 € per un monogràfic amb una durada d’1 mes. Si la mateixa persona s’inscriu a tres cursos de 9 mesos haurà de pagar 50 € pels tres.
9. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Sol·licitar la substitució de l’actuació corresponent al projecte d’urbanització del passeig de la Boca de la Mina (1a fase), inclosa al PUOSC any 2012, per a l’execució de les obres del projecte de pavimentació del C/ Jesús i el projecte de construcció de voreres a l’avinguda Bellisens i una rotonda escultòrica a la cruïlla amb el C/ Treball, i sol·licitar l’avançament, per a l’adjudicació d’aquests projectes, a l’any 2010.

S’acorda:

Primer: Sol·licitar a la Comissió de Cooperació Local de Catalunya que accepti la substitució de les obres públiques del projecte d’urbanització del Passeig de la Boca de la Mina (1era fase), per la realització del projecte de pavimentació del C/ Jesús i el projecte de construcció de voreres a l’Avinguda Bellisens i una rotonda escultòrica a la cruïlla amb el C/ Treball, i que s’assigni l’import de la subvenció atorgada, de forma proporcional, a les dues actuacions.

Segon: Sol·licitar a la Comissió de Cooperació Local de Catalunya que aprovi un avançament de la contractació i d’execució dels projectes de pavimentació del C/ Jesús i el projecte de construcció de voreres a l’Avinguda Bellisens i una rotonda escultòrica a la cruïlla amb el C/ Treball, a l’any 2010, data prevista de realització de contractació de les dues obres públiques, per part de l’Ajuntament.

Tercer: Comunicar l’adopció d’aquest acord a la Comissió de Cooperació Local de Catalunya, als efectes corresponents.

10. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació de la revisió de preus de la concessió administrativa del servei públic integral de recollida de residus sòlids urbans i de neteja viària de Reus

S’acorda:

Primer: Aprovar la revisió de preus corresponent a l’any 2008, del servei públic integral de recollida de residus sòlids urbans i de neteja viària de Reus, sol·licitada per l'empresa FOMENTO DE CONSTRUCCIONES Y CONTRATAS SA, per un import total de 255.758,39€.

Segon: Atorgar els recursos legals oportuns.

11. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Adjudicació provisional de la contractació derivada de l’acord marc per a l’adquisició de compactes mòbils per al Nou Arxiu Comarcal del Baix Camp, mitjançant subhasta electrònica.

S’acorda:

Primer: Adjudicar provisionalment l’adquisició de compactes mòbils per al Nou Arxiu Comarcal del Baix Camp, mitjançant subhasta electrònica, a l’empresa MECALUX SA per import de 168.000 euros (IVA exclòs), model Movibloc Picking M3.

Segon: Notificar el present Acord als licitadors que han presentat oferta i publicar-lo al perfil del contractant de l’Ajuntament de Reus, d’acord amb l’article 135.3 i 4 de la LCSP.

Tercer: Requerir a l’adjudicatari provisional per tal que en el termini de 15 dies hàbils, a comptar des del següent a l’esmentada publicació al perfil del contractant, acrediti que ha constituït una garantia definitiva per import de 8.400 euros, d’acord amb la clàusula tretzena del plec.

Així mateix, caldrà que presenti, en el mateix termini, la documentació justificativa de trobar-se al corrent en el pagament de l’Impost sobre Activitats Econòmiques, i en el compliment de les seves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.

Acreditats aquests requisits, l’òrgan de contractació acordarà, si s’escau, elevar l’adjudicació a definitiva dins dels deu dies hàbils següents a aquell en què expiri el termini de quinze dies hàbils atorgat, acord que s’haurà de notificar a les empreses licitadores i publicar en el perfil de contractant.

Quart: Atorgar els recursos legals pertinents.

12. Esport i Lleure. Aprovació de preus públics per a la prestació de serveis i activitats en els Centres Cívics Municipals curs 2009/2010.

S’acorda:

Primer: Aprovar els preus públics dels serveis i activitats dels Centres Cívics Municipals, d’acord amb els següent text expositiu:

Obligats al pagament i exempcions

Estan obligats al pagament dels preus públics establerts, les persones físiques o entitats que es beneficiïn dels serveis o les activitats que es detallen, i neix l’obligació del pagament des de l’inici de la prestació del servei o la realització de l’activitat.

Dels preus públics establerts per a cada activitat un 30% del total correspon a drets de matrícula o inscripció.

Estaran exempts del pagament de drets de matrícula o inscripció dels cursos i activitats del Centres Cívics totes les persones més grans de 65 anys en el moment de la inscripció, empadronades a Reus i que gaudeixin de la “targeta daurada”.

La targeta daurada serà d’us personal i intransferible, i haurà de ser presentada en el moment de formalitzar la inscripció.

Quantia

Les tarifes dels preus públic són les següents:

1.- Cursos:

QUOTA TIPUS DESTINATARI SUBTIPUS
58,00 € BALLS INFANTS
IDIOMES INFANTS
60,00 € IL·LUSIONISME ADULTS
68,00 € MEMÒRIA ADULTS
70,00 € MANUALITAT ADULTS
73,00 € INFORMÀTICA INFANTS
DIBUIX ADULTS
75,00 € BALLS ADULTS INDIVIDUALS, SALSA, D'ENVELAT, BATUKA, HIP-HOP,…
DECORACIO ADULTS
FOTOGRAFIA ADULTS DIGITAL
PLANTES MEDICINALS ADULTS
78,00 € FOTOGRAFIA ADULTS PHOTOSHOP
SALUT ADULTS
TEATRE ADULTS APRENENT D'ACTORS
ASTRONOMIA ADULTS
83,00 € BALLS ADULTS ORIENTALS
IDIOMES ADULTS
INFORMÀTICA ADULTS
MUSICA ADULTS
REFLEXOLOGIA ADULTS
85,00 € CUINA ADULTS CUINA
90,00 € CUINA ADULTS CUINA PER SOLTERS

2.- Monogràfics per adults:

QUOTA MONOGRÀFIC
20,00 € BICICLETA MECÀNICA BÀSICA
SORTIES GUIADES
25,00 € CUINA AMB WOK
PATCHWORK DE NADAL
30,00 € BIJUTERIA: NUSOS CELTES I XINESOS
RISOTERAPIA
TAST DE CERVESA
35,00 € BIJUTERIA I C0MPLEMENTS: TREBALLEM EL FELTRE
CUINA DE RECICLATGE
PATCHWORK: BOSSES, MOTXILLES, MONEDERS I CINTURONS
36,00 € INFORMÀTICA: L'ÀLBUM DE FOTOS DIGITAL
40,00 € BIJUTERIA I COMPLEMENTS: ARGILA POLIMÈRICA
CONEIX LES EMOCIONS
CONVIURE EN POSITIU
CUINA D'HIVERN
FRIVOLITE
PARLANT ENS ENTENEM
PATCHWORK: PETITS RECURSOS, GRANS DETALLS
PATCHWORK: POSTALS DE NADAL
TENIM CURA DE LA VEU
45,00 € BRODATS AMB CINTES
CUINA ESPECIAL PER A FESTES
ESTÈTICA: MAQUILLATGE
50,00 € ACTIVA L'AUTOESTIMA
BRAIN GYM
FLORS DE BACH
IKEBANA
MEDITACIÓ
70,00 € DIETÈTICA: APRIMAT I PASSA-T'HO BÉ MENJANT
75,00 € CUINA:ELS SECRETS DE LA DIETA JAPONESA
TAST DE CAVES I VINS GENEROSOS
80,00 € QUIROMASSATGE
TAST DE VINS INTRODUCCIÓ
TAST DE VINS. VINS DEL MÓN
85,00 € IKEBANA-MORIBANA
120,00 € REI KI SHI NE

Tercer: Xerrades, sortides, visites, tallers puntuals, etc., el preu es determinarà per la Regidoria responsable dels Centres Cívics, previ informe de la direcció de cada centre, en funció de la durada, del cost de l’activitat i de les subvencions que es rebin.

Reduccions

Aquest imports es podran reduir proporcionalment si la inscripció es realitza una vegada iniciat el curs.

També podran reduir-se fins al 50% a petició de l’interessat, acreditant documentalment els ingressos mensuals bruts de la unitat familiar a què pertany, dividit pel nombre de membres, resulta un import inferior al 75% del salari mínim interprofessional.

Es podran tenir en consideració altres tipus de reduccions d’acord amb informe dels serveis socials municipals.

En cap cas, les reduccions podran superar el límit del 80% del preu.

Forma de pagament

Els preus públics pels serveis i activitats dels Centres Cívics s’hauran d’ingressar, amb caràcter de dipòsit previ, en el moment d’inscriure’s a qualsevol activitat.

El pagament es farà a qualsevol oficina de l’entitat bancària que determini l’Ajuntament, mitjançant ingrés al número de compte que s’assenyali

Normes de gestió

Quant per causes no imputables a l’obligat al pagament del preu públic, el servei o l’activitat no es presti, es retornarà l’import pagat.

Quant per una raó justificada, d’acord amb l’establert en la normativa aplicable sobre devolució d’ingressos, l’interessat no pugui assistir a una activitat dels Centres Cívics, es retornarà l’import pagat amb caràcter de dipòsit previ. Una vegada iniciada l’activitat no es retornarà l’import de la matrícula.

Cost del servei

Les activitats que es duen a terme en el Centres Cívics Municipals són de caire social-cultural i d’enriquiment personal donant resposta les necessitats de formació i de lleure de la ciutadania en el marc de les relacions cíviques i participació ciutadana. Per aquest motiu de manera global no es cobreix amb els preus públics la totalitat del cost del servei, circumstància que està prevista pressupostàriament.

SERVEIS TERRITORIALS

13. Gestió Urbanística. Rece
ció definitiva de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 4.9 “Escorial-Països Catalans” (B).

S’acorda:

Primer: Rebre definitivament les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 4.9 “Escorial-Països Catalans” (B).

Segona: Retornar les fiances que es detallen a continuació, dipositades per RIBAS Y CIA, SA com a garantia de l’execució simultània de les obres d’edificació i d’urbanització, i la d’import 6.891,57 € dipositada el 31.08.1995 per a la realització d'assaigs de control de qualitat de les obres, si bé es compensaran, si escau, les quantitats que es trobin pendents de pagament:

Import Aval

92.311,45 € 6398 de Caixa Tarragona
10.818,22 € 0358/2050 de Banco Popular
149.272,34 € 9340.03.0245893-58 de La Caixa
72.474,13 € 9340.03.0332499-57 de La Caixa
1.589,58 € 9340.03.0337903-10 de La Caixa
89.810,73 € 9340.03.0379238-65 de La Caixa
97.680,39 € 9340.03.0513030-77 de La Caixa
44.422,45 € 0358/00006 de Banco Popular
19.743,31 € 0358/00007 de Banco Popular

Tercer: Facultar el regidor delegat de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, per subscriure l’acta de recepció definitiva i demés documents necessaris per fer efectiu aquest acord.

14. Gestió Urbanística. Aprovació de la dissolució de la Junta de Compensació de l’Àrea 4.10 “Forques Velles” (A)

S’acorda:

Primer: Aprovar la dissolució de la Junta de Compensació de l’Àrea 4.10 “Forques Velles” (A), ratificant l’aprovació per la Junta del compte de liquidació definitiu.

Segon: Trametre aquest acord al Registre d’Entitats Urbanístiques Col·laboradores, als efectes que es practiqui la inscripció corresponent.
15. Gestió Urbanística. Recepció definitiva de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del Pla especial de l’àrea 6.17 “Entorn Passatge Mare de Déu de Misericòrdia”.

S’acorda:

Primer: Rebre definitivament les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del Pla especial de l’àrea 6.17 “Entorn Passatge Mare de Déu de Misericòrdia”.

Segon: Retornar la fiança d’import 20.667,18 €, dipositada el 28.08.2008 per Angullo Empresa Constructora, SA mitjançant aval Bancaja 1015/232472 com a garantia 4% de les esmentades obres d’urbanització, i la d’import 5.166,80 € dipositada el 14.10.2002 per a la realització d'assaigs de control de qualitat de les obres si bé es compensaran, si escau, les quantitats que es trobin pendents de pagament.

Tercer: Facultar el regidor delegat de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, per subscriure l’acta de recepció definitiva i demés documents necessaris per fer efectiu aquest acord.

16. Gestió Urbanística. Recepció definitiva de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del Pla especial de reforma interior de l’àrea 3.9.b) “Entre Ctra. de Castellvell i Camí de la Mineta”.

S’acorda:

Primer: Rebre definitivament les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions del Pla especial de reforma interior de l’àrea 3.9.b) “Entre Ctra. de Castellvell i Camí de la Mineta”.

Segon: Retornar les fiances d’imports 22.512,55 € i 5.050,72 €, dipositades per Enbloc, SL (aval del Banc de Sabadell, SA 10000509370) i per Resir, SA (aval de La Caixa 9340.03.0967083-24), respectivament, com a garantia 4% de les esmentades obres d’urbanització, i la d’import 6.890,81 € dipositada el 20.04.2005 per la Junta de Compensació de l’àrea 3.9.b) (aval Caixa Penedès 717/05) per a la realització d'assaigs de control de qualitat de les obres, si bé es compensaran, si escau, les quantitats que es trobin pendents de pagament.

Tercer: Facultar el regidor delegat de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, per subscriure l’acta de recepció definitiva i demés documents necessaris per fer efectiu aquest acord.

17. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni.- Aprovació definitiva del projecte executiu d’ampliació de la potabilitzadora i dipòsit de Reus.

S’acorda:

Primer Aprovar definitivament el projecte executiu de l’ampliació de la potabilitzadora i del dipòsit de Reus, amb un pressupost per a coneixement de l’Administració 2.283.554,25 € (IVA inclòs).

Segon: Resoldre les al·legacions presentades pel Sr. Xavier Llauradó de Grau i les al·legacions presentades pel Sr. Joan Mª Roig Ferre, en nom i representació de Unifamiliar Sant Jordi, S.A., en el sentit que consta en la part expositiva del present acord.

Tercer: Incorporar al projecte el plànol actualitzat amb les servituds de pas definitives.

Quart: Publicar l’edicte d’aprovació definitiva en els Butlletins Oficials corresponents, de conformitat amb el que disposa l’article 38 del ROAS.

18. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni.- Aprovació definitiva del projecte bàsic i executiu d’ampliació de l’edifici de Redessa al Camí de Valls, 81-87.

S’acorda:

Primer: Aprovar definitivament el projecte bàsic i executiu d’ampliació de l’edifici de Redessa al Camí de Valls , 81-87 , amb un pressupost contractual de 906.717,41euros (IVA inclòs) import que inclou el pressupost de l’estudi de seguretat i salut de les obres de construcció, d’acord amb el RD 1627/97, de 24 d’octubre, pel qual s’estableixen disposicions mínimes de seguretat i salut en les obres de construcció.

Segon: Publicar l’edicte d’aprovació definitiva en els Butlletins Oficials corresponents, de conformitat amb el que disposa l’article 38 del ROAS.

19. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni.- Aprovació inicial del projecte revisat de les obres d’urbanització d’un tram de l’Av. Universitat de Reus.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte modificat 2 de les obres d’Urbanització d’un tram de l’Av. Universitat de Reus, que suposa un projecte revisat amb un pressupost contractual de 1.024.482,39€ ( IVA inclòs).

Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

En cas que no es presentin al·legacions, el projecte esdevindrà definitivament aprovat.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS

20. Moció de l’Alcaldia. Concessió de distincions a membres de la Guàrdia Urbana

S’acorda:

Concedir les següent medalles de la Constància, al Servei Distingit, al Mèrit Professional i la Medalla d’Honor als següents funcionaris de la Guàrdia Urbana:

Medalla de Bronze (1994-2009), 15 anys de servei, total 5 condecoracions:

- 0160 ..................
- 0161 ..................
- 0163 ..................
- 0164 ..................
- 0165 ..................

Medalla de Plata (1984-2009), 25 anys de servei, total 0 condecoracions:

Medalla d’Or (1979-2009), 30 anys de servei, total 2 condecoracions:

- 0110 ..................
- 0114 ..................

Medalla al Servei Distingit:

A l’agent 0223 , pel servei efectuat el dia 04-04-09 amb atestat 1017/09 instruït per un robatori amb intimidació i atemptat agent autoritat en el qual va evitar amb la seva ràpida intervenció. Estant fora de servei va efectuar la detenció de l’autor que portava un matxet amb el qual va amenaçar a l’agent i amb el qual havia robat a una ciutadana la quantitat de 100€.

Als agents 0173 , 0174 , 0175 , 0176 , 0216 i al caporal 0154 , pel servei efectuat el dia 27-11-08 amb atestat 3100/08 instruït per delicte contra la salut publica en el qual van localitzar al locutori ubicat a l’avinguda Barcelona la quantitat de 500 grams de haixís en tabletes.

Als agents 0027 , 0069 , 0196 , 0221 i 0229 i al caporal 0165 , pel servei efectuat el dia 16-02-09 amb atestat 118094/09 instruït per informatives els quals van localitzar un vehicle matricula francesa i a l’escorcoll es va localitzar la quantitat de 59.710 € en bitllets de 20 i 50 €, amagats als seients.

Als agents 0089 i 0195 , pel servei efectuat el dia 20-02-09 amb atestat 569/09 instruït per delicte contra la salut publica els quals van interceptar un intercanvi de substàncies estupefaents a l’exterior de la benzinera situada a l’avinguda Marià Fortuny i en el que es va intervindré 2.400€ en bitllets fraccionats, cocaïna i haixís.

Als agents 0206 , 0225 i i al caporal 0194 , pel servei efectuat el dia 21-03-09 amb atestat 873/09 per delicte contra la salut publica i conducció sota efectes de drogues tòxiques els quals van interceptar un vehicle on el seu conductor va donar positiu en consum de drogues i la intervenció de 18 bosses de cocaïna amagades al volant i 1120 € en bitllets fraccionats.

Als agents 0097 i 0215 pel servei efectuat el dia 21-03-09 amb atestat 214427/09 instruït per robatori amb violència e intimidació amb arma de foc els quals van interceptar l’autor del robatori a una papereria el qual portava una arma de foc simulada i els objectes sostrets.

Als agents 0069 , 0138 , 0213 i 0228 i al caporal 0144 , pel servei efectuat d’investigació el qual va finalitzar el dia 17-03-09 amb l’entrada, registre i detenció de persones dedicades a la realització i distribució de material il·legal de DVD’s i CD’s, i atestat 863208/08.

Medalla al Mèrit Professional:

A l’agent 0076 , per la seva impecable trajectòria professional durant 29 anys al cos de la Guàrdia Urbana.

A l’agent 0112 , per la seva impecable trajectòria professional durant 28 anys al cos de la Guàrdia Urbana.

Medalla d’Honor:

Al caporal 0012 , que va ser ferit per arma de foc en acte de servei la nit del dia 28 de setembre de 2008, per part d’un franctirador, el qual va ser detingut posteriorment, instruït en atestat 2364/08 per atemptat a agent de l’autoritat.

Reus, 23 de setembre de 2009

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.