Junta de Govern Local 2009-11-13

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 17/08/2024
E.g., 17/08/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 13/11/2009

núm. 27/09

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 13 DE NOVEMBRE DE 2009

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior

S’aprova l’acta de la sessió de data 30 d’octubre de 2009

2. Informació de l’Alcaldia.

No n’hi ha.

3. Moció de l’Alcaldia. Aprovar la subrogació a favor de la Fundació per a l’acció educativa dels serveis educatius adreçats a la petita infància i família, corresponent a diversos serveis Municipals (escoles bressol i programa transversal del Mas Pintat), prorrogar la prestació dels serveis referenciats, i ampliar l’encàrrec a la mateixa Fundació per la prestació de serveis adreçats a infants de serveis socials.

S’acorda:

Primer: Aprovar la subrogació a favor de l’entitat FUNDACIO PER A L’ACCIO EDUCATIVA de la gestió de la prestació dels serveis següents:

- Serveis educatius adreçats a la petita infància i família a les Escoles Bressol Municipals La Ginesta, Montsant, El Margalló (Mas Juroca), El Marfull (Mas Pintat), El Lligabosc , L’Olivera i les aules “Ralet, ralet…” ubicades als Centres Cívics Mestral i Mas Abelló.

- La gestió de les actuacions que es deriven del programa transversal d’ Infància i Família, que es realitza al Mas Pintat.

Segon: Prorrogar l’encàrrec a favor de la FUNDACIO PER A L’ACCIO EDUCATIVA, de la gestió de la prestació dels serveis següents:

- Serveis educatius adreçats a la petita infància i família a les Escoles Bressol Municipals La Ginesta, Montsant, El Margalló (Mas Juroca), El Marfull (Mas Pintat), El Lligabosc , L’Olivera i les aules “Ralet, ralet…” ubicades als Centres Cívics Mestral i Mas Abelló, per un import total de 2.069.028’61€ (exents d’IVA), fins a 31-08-10, en els termes i condicions que consten a l’informe de renovació emés pel departament interessat.

- La gestió de les actuacions que es deriven del programa transversal d’ Infància i Família, que es realitza al Mas Pintat, fins a 31-08-10, en els termes i condicions que consten a l’informe de renovació emès pel departament interessat.

Tercer: Ampliar l’encàrrec a la FUNDACIO PER A L’ACCIO EDUCATIVA de la gestió de la prestació dels serveis següents:

- Projecte Minuts Menuts, que ofereix a les families un servei de guarda per als fills fins a 3 anys fora de l’horari escolar, durant el periode d’1-9-09 a 31-12-2010, per un import total de 77.901’59 €, que es realitzarà al C/ Abadia 10.

- Projecte Petitons , per fomentar el desenvolupament integral dels infants en les primeres edats, durant el periode de 1-10-2009 a 31-7-2010, per un import total de 25.160’49 €, que es realitzarà al districte IV Sant Josep Obrer.

Quart: Subscriure els documents necessaris per a l’efectivitat d’aquest acord.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

4. Emergències. Aprovar inicialment el manual d’actuació municipal per emergències sísmiques

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el Manual d’actuació municipal per emergències sísmiques.

Segon: Sotmetre l’expedient als tràmits d’informació pública i audiència i publicació en els butlletins oficials corresponents. En cas de no haver-hi cap reclamació o suggeriment en el termini de 20 dies naturals, l’acord inicial esdevindrà definitiu.

Tercer: Remetre l’expedient a la Direcció General d’Emergències, del Departament d’Interior, Relacions Institucionals i Participació, de la Generalitat de Catalunya, a efectes de la seva homologació per la comissió de protecció civil de Catalunya.

5. Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de despeses.

S’acorda:

Primer: Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total d’1.683.067,12 € (un milió sis-cents vuitanta-tres mil seixanta-set euros amb dotze cèntims), amb càrrec a les corresponents partides de l’exercici 2009, i procedir al seu pagament.

Segon: Aprovar el reconeixement extrajudicial de crèdits en el pressupost 2009 per import de 9.989,90 € (nou mil nou-cents vuitanta-nou euros amb noranta cèntims) corresponent a despeses en concepte treballs realitzats per altres empreses legalment adquirides amb consignació pressupostària, a l’emparament d’allò que disposa l’article 60.1 del Reial Decret 500/1990, de 20 d’abril i la base 20.2 de les Bases d’Execució del Pressupost, i procedir al seu pagament.

6. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Acceptació de la subvenció per a la operació “Centre Biompreses del Parc Tecnològic del Camp” atorgat pel cofinançament FEDER , per al període 2007-2010 eix 1(Economia del coneixement i innovació i desenvolupament ) i per part de la línia d’ajut complementari aportat per la Diputació de Tarragona.

S’acorda:

Primer: Aprovar l’acceptació de la subvenció per a la operació “Centre Biompreses del Parc Tecnològic del Camp” atorgat pel cofinançament FEDER, per al període 2007-2010 eix1(Economia del coneixement i innovació i desenvolupament), per un import de 603.77524€ , amb el reconeixement de l’Ajuntament de fer l’aportació econòmica necessària per fer front a la resta de finançament per executar la totalitat de l’operació.

Segon: Aprovar l’acceptació de la subvenció per la línea d’ajut complementari aportat per la Diputació de Tarragona , per un import de 301.887,62€ amb el reconeixement de l’Ajuntament de fer l’aportació necessària per fer front a la resta de finançament.

Tercer: Reconèixer que l’Ajuntament de Reus compleix i accepta tots els requisits exigits a l’Ordre GAP/520/2008 de 28 de novembre i les condicions derivades.

Quart: Comunicar aquesta resolució, a la Direcció General d’Administració Local i a la Diputació de Tarragona, adjuntant els documents, necessaris per l’efectivitat d’aquest acord.

7. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Acceptació de la subvenció per a la operació “Rehabilitació de la Bòbila Sugranyes per a espai museístic” atorgat pel cofinançament FEDER , per al període 2007-2013 eix 4 (Desenvolupament local i urbà).

S’acorda:

Primer: Aprovar l’acceptació l’acceptació de la subvenció de 457.760,26€ per a la operació “Rehabilitació de la Bòbila Sugranyes per a espai museístic” atorgada pel FEDER , per al període 2007-2013 eix 4 ( Desenvolupament local i urbà ) amb el reconeixement de l’ajuntament de fer l’aportació econòmica necessària per fer front a la resta de finançament per executar la totalitat de l’operació.

Segon: Reconèixer que l’Ajuntament de Reus compleix i accepta tots els requisits exigits a l’ORDRE GAP/442/2008 de 14 d’octubre i les condicions derivades.

Tercer: Comunicar aquesta resolució, a la Direcció General d’Administració Local, adjuntant els documents, necessaris per l’efectivitat d’aquest acord.

8. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Acceptar les ajudes incloses en el Programa específic de Biblioteques integrat al Pla únic d’Obres i Serveis de Catalunya 2008-2012 per a l’actuació Biblioteca local 1 (Mas Iglesias).

S’acorda:

Primer: Acceptar les ajudes incloses en el Programa específic de Biblioteques integrat al Pla únic d’Obres i Serveis de Catalunya 2008-2012 per a l’actuació Biblioteca local 1(Mas Iglesias).

Segon: Considerar garantida la seva capacitat de gestió administrativa i tècnica perquè les obres s’executin amb normalitat i designar la o les persones següents:

La direcció facultativa de les obres o responsable de l’actuació al Sr. Joan Tous Gomà-Camps i en qualitat d’arquitecte superior, junt amb el director d’execució de l’obra, el Sr. Jesús Alvarez Escolano.

Tercer: Comprometre’s a solucionar qualsevol incidència que sobrevingui abans de l’inici de les obres o durant la seva execució.

Quart: Aprovar amb caràcter definitiu el projecte tècnic de les obres corresponent, sotmesa a la tramitació reglamentaria, amb el benentès que abans de la posada en funcionament s’haurà de disposar de la resolució favorable del tràmit d’activitats i de la correcta aplicació de les mesures que s’estableixen se d’execució de les obres.

Cinquè: Comunicar que aquesta Corporació disposa en ferm dels terrenys, i dels serveis, així com també de les autoritzacions i concessions administratives necessàries per a l’inici i execució de l’actuació, així com la seva posada en marxa.

Sisè: Atendre que de conformitat amb l’informe d’Intervenció municipal adjunt de 10.11.2009, l’ajuntament de Reus ha realitzat l’èncàrrec de l’execució de les obres de construcció de la Biblioteca Mas Iglesias i llur finançament a l’entitat INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS SL segons Acord de la Junta de Govern Local de data 30 d’octubre de 2009 i per tant en ser una obra executada i finançada per INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPAL DE REUS SL, no consta al Pressupost de l’Ajuntament de Reus partida pressupostària per fer front al cofinançament del referit projecte.

Setè: Comunicar aquesta resolució al PUOSC, adjuntant els documents complimentats necessaris per la plena efectivitat d’aquest Acord.

9. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovar el plec de clàusules administratives particulars, que ha de regir la contractació, mitjançant procediment negociat amb publicitat i sense anuncis de licitació en butlletí oficials, amb caràcter ordinari, de les obres de pavimentació del carrer Vapor Vell, pavimentació i serveis dels carrers Gornals, Sant Serapi i remodelació de la Plaça de la Dona Treballadora, situats al Barri del Carme.

S’acorda:

Primer: Acumular en un únic expedient la contractació de les obres de pavimentació del carrer Vapor Vell, pavimentació i serveis dels carrers Gornals, Sant Serapi i remodelació de la Plaça de la Dona Treballadora, situats al Barri del Carme.

Segon: Iniciar la fase licitatòria relativa a la contractació conjunta de les obres referenciades

Tercer: Aprovar el plec de clàusules administratives particulars, que ha de regir la contractació, mitjançant procediment negociat amb publicitat i sense anuncis de licitació en butlletí oficials, amb caràcter ordinari, de les obres de pavimentació del carrer Vapor Vell, pavimentació i serveis dels carrers Gornals, Sant Serapi i remodelació de la Plaça de la Dona Treballadora, situats al Barri del Carme amb un pressupost d’execució contractual conjunta de 801.520,87 euros (IVA inclòs).

Quart: Publicar l’anunci de licitació en el perfil del contractant de la pàgina web de l’Ajuntament de Reus, i enviar invitacions a un mínim de 5 empreses capacitades per a contractar.”

SERVEIS TERRITORIALS

10. Gestió Urbanística. Aprovació inicial del Projecte d’urbanització del Pla parcial urbanístic del sector A.10 “Mas Cort”.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el Projecte d’urbanització del Pla parcial urbanístic del sector A.10 “Mas Cort”, presentat per BUTHOTAR, SL i VIQUISA EMPRESARIAL, SL, condicionat a les prescripcions resultants dels apartats: 1) Definició topogràfica; 3) Xarxa de subministrament elèctric: Desviament de la xarxa d'AT; 4) Xarxa d'abastament i sanejament; 5) Servituds de pas: Sortida del Camí i Pas de serveis; i 9) Pont al Barranc del Cementiri i rasant fins al pas sota el FFCC, de l'informe emès el 29 de maig de 2009 pel cap del Servei d'Enginyeria, i a les resultants dels informes emesos el 12 de juny de 2009 per l'arquitecte de Planejament i projectes urbans; el 25 de juny de 2009 pel tècnic de Jardineria; el 28 de juliol de 2009 pel Coordinador del Servei de Tecnologies de la Informació i Telecomunicacions; i el 23 d'octubre de 2009 pel tècnic d'enllumenat, els quals s'annexen com a fonament d'aquest acord.

Segon: Sotmetre-ho a informació pública per un termini d’un mes perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents i concedir audiència a les persones interessades, amb citació personal.

Tercer: Sol·licitar informe als organismes públics afectats i establir un termini d’un mes perquè les empreses de subministrament de serveis afectats es pronunciïn sobre l’esmentat projecte d’urbanització.

11. Gestió Urbanística. Aprovació inicial del Projecte d’urbanització del Pla parcial urbanístic del sector A.9d "Barranc Martí o del Cementiri".

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el Projecte d’urbanització del Pla parcial urbanístic del sector A.9d “Barranc Martí o del Cementiri”, presentat pel senyor , condicionat a les prescripcions resultants dels apartats: B) Enllumenat públic; C) Xarxa de gas; D) Sanejament; E) Xarxa d'aigua potable; F) Xarxa de subministrament elèctric (paràgraf segon) i I) Pressupost, de l'informe emès el 9 de juliol de 2009 pel cap del Servei d'Enginyeria, i a les resultants dels informes emesos el 4 d'agost de 2009 per l'arquitecte de Planejament i projectes urbans; el 18 d'agost de 2009 pel Coordinador del Servei de Tecnologies de la Informació i Telecomunicacions; i el 21 d'agost de 2009 pel tècnic de Jardineria, els quals s'annexen com a fonament d'aquest acord.

Segon: Sotmetre-ho a informació pública per un termini d’un mes perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents i concedir audiència a les persones interessades, amb citació personal.

Tercer: Sol·licitar informe als organismes públics afectats i establir un termini d’un mes perquè les empreses de subministrament de serveis afectats es pronunciïn sobre l’esmentat projecte d’urbanització.

12. Gestió Urbanística. Aprovació inicial dels Estatuts i de les Bases d’Actuació de la Junta de Compensació del Pla parcial urbanístic del sector G.14B “Camí de la Plana i Gaudí-Mar”.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte dels Estatuts i de les Bases d’Actuació de la Junta de Compensació del Pla parcial urbanístic del sector G.14B “Camí de la Plana i Gaudí-Mar”, presentat en data 24 de gener del 2007 pel senyor , secretari de la Junta de Compensació, condicionat a l’aportació abans de l’aprovació definitiva del projecte d’Estatuts i Bases d’actuació de les certificacions registrals de domini i càrregues dels terrenys propietat dels promotors dels Estatuts i Bases, així com a la presentació d’uns nous exemplars d’Estatuts i de Bases d’Actuació que incorporin les prescripcions següents:

- Cal modificar les referències que figuren al projecte d’Estatuts i Bases d’actuació a la denominació del sector com a “Camí de la Plana” per la que figura al Pla parcial del sector, aprovat inicialment per acord de la Junta de Govern Local de l’Ajuntament de Reus en sessió de data 24 d’octubre del 2008, “Camí de la Plana i Gaudí-Mar”.

- Base vuitena: Cal incloure explícitament les activitats entre els elements a valorar a efectes d’indemnització.

- Bases desena i onzena: Quant a la selecció de les empreses urbanitzadores, s’haurà de dur a terme garantint, d’acord amb el que disposen els articles 171.4 i 172.1 del Reglament de la Llei d’urbanisme, la concurrència d’almenys tres ofertes, llevat d’acord unànime dels membres de la Junta.

Segon: Sotmetre’l a informació pública per un termini d’un mes perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents i concedir audiència a les persones interessades, amb citació personal.

13. Patrimoni del Sòl. Aprovació dels Convenis de fixació de preu just de mutu acord de l’immoble situat al C/ Pma. Concepció, núm. 8, afectat per equipament públic del PGOU.

S’acorda:

Aprovar en la seva integritat el Conveni de fixació de preu just de mutu acord per l’expropiació de l’immoble situat al C/ Pma. Concepció, núm. 8, afectat per equipament públic del PGOU subscrit en data 06.11.09 amb els Srs. i , i que importa la quantitat total de 115.260,00 euros.

14. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació inicial del Projecte Executiu de fonamentació per a la construcció de l’edifici TECNOPARC.

S’acorda:

Primer: Declarar la urgència en la tramitació de l’expedient per raons d’interès públic.

Segon: Aprovar inicialment el projecte executiu de fonamentació per a la construcció de l’edifici TECNOPARC de Reus.

Tercer: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 15 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

L’aprovació definitiva d’aquest projecte queda condicionada a l’emissió dels pertinents informes favorables per part de les Administracions corresponents, relatius al tràmit d’activitats, i de s
rvituds aeronàutiques.

15. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació inicial del Projecte d’execució de l’estructura del soterrani i sobre rasant per a la construcció de l’edifici TECNOPARC.

S’acorda

Primer: Declarar la urgència en la tramitació de l’expedient per raons d’interès públic.

Segon: Aprovar inicialment el Projecte d’execució estructura soterrani i sobre rasant per a la construcció de l’edifici TECNOPARC, pressupost d’execució material estimat de 5.373.740,84 euros.

Tercer: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 15 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

L’aprovació definitiva d’aquest projecte queda condicionada a l’emissió dels pertinents informes favorables per part de les Administracions corresponents, relatius al tràmit d’activitats, i de servituds aeronàutiques.

16. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació inicial del Projecte de millora del nou accés al Tanatori des del pàrquing, presentat per Gestió de Serveis Funeraris Reus SA.

S’acorda:

Primer: Declarar la urgència en la tramitació de l’expedient per raons d’interès públic.

Segon: Aprovar inicialment el projecte de millora del nou accés al Tanatori des del pàrquing, presentat per Gestió de Serveis Funeraris Reus SA, amb un pressupost d’execució material estimat de 234.396 euros, i un import de 4.687,92 € respecte a l’estudi bàsic de seguretat i salut.

Tercer: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 15 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

L’aprovació definitiva d’aquest projecte queda condicionada a l’emissió dels pertinents informes favorables per part de les Administracions corresponents, relatius al tràmit d’activitats.

17. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació inicial del Projecte de les obres de remodelació dels carrers La Selva del Camp, Josep Anselm Clavé i trams dels carrers Sant Miquel, Sant Tomàs i Alt de Sant Pere.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte de les obres de remodelació dels carrers La Selva del Camp, Josep Anselm Clavé i trams dels carrers Sant Miquel, Sant Tomàs i Alt de Sant Pere, amb un pressupost contractual de 740.468,34 euros (IVA inclòs), import que inclou el pressupost de l’estudi de seguretat i salut de les obres de construcció.

Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

En cas que no es presentin al·legacions, el projecte esdevindrà definitivament aprovat.
SERVEIS PERSONALS

18. Educació i Formació. Bases per a la concessió de subvencions per al foment de la participació en activitats extraescolars de centres educatius sufragats amb fons públics. Curs 2009-2010.

S’acorda:

Primer: Aprovar les bases municipals per a la concessió de subvencions per a l’alumnat dels centres educatius d’educació infantil de segon cicle i/o ensenyaments obligatoris de la ciutat de Reus sufragats amb fons públics, provinent de les famílies socioeconòmicament desfavorides, per tal de fomentar la seva participació en activitats extraescolars.

Les bases es dicten a l’empara del que disposa l’Ordre EDU/85/2009, d’11 de març, per la qual s’aproven les bases generals de les línies de subvenció del Departament d’Educació, les bases específiques dels programes que les integren, i s’obre la convocatòria pública per a l’any 2009.

Segon: Sotmetre les bases previstes en l’acord anterior al tràmit d’informació pública en la forma reglamentàriament establerta, entenent-se definitivament aprovades en el cas que en el termini establert per a aquest tràmit no es formulin al·legacions ni reclamacions.

Tercer: Aprovar la convocatòria de concurrència competitiva per a la concessió d’ajuts per al curs 2009 - 2010, conforme a les bases aprovades en el primer punt d’aquest acord.

La quantitat total d’aquestes subvencions vindrà determinada per la subvenció que en el seu moment concedeixi el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya en base al previst al Programa 225 de l’Annex II de l’Ordre EDU/85/2009.

La quantia total estimada que es preveu concedir serà de 1.500 euros, que s’habilitarà en el pressupost municipal de despeses corresponent a l’any 2010.

Quart: Facultar al Molt Il·lustre Senyor Alcalde, Sr. Lluís Miquel Pérez Segura, i a la regidora delegada de l’Àrea d’Educació i Formació, Misericòrdia Dosaiguas Pérez, per tal que, qualsevol d’ells indistintament, formalitzin els documents necessaris per tal de fer efectius els acords anteriors.”

19. Educació i Formació. Bases dels premis Angeleta Ferrer i Sensat i convocatòria per al 2010.

S’acorda:

Primer: Aprovar les bases que han de regir els Premis a la Recerca i la Innovació Educatives Angeleta Ferrer i Sensat.

Segon: Sotmetre les bases al tràmit d’informació pública, publicitat i difusió adequats a les bases i a la convocatòria esmentats ens els punts anteriors, en els termes previstos al Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals.

Tercera: Aprovar la X convocatòria dels Premis a la Recerca i la Innovació Educatives Angeleta Ferrer i Sensat, corresponent al curs acadèmic 2009-2010.

L’esmentada convocatòria resta dotada amb un import de 8.000 euros, a càrrec del pressupost municipal de despeses de 2010, al qual s’habilitarà la partida corresponent.

La composició del Jurat per a la X edició dels Premis a la Recerca i la Innovació Educatives Angeleta Ferrer i Sensat serà la que seguidament es determina:

- Misericòrdia Dosaiguas Pérez, regidora delegada de l’Àrea d’Educació i Formació de l’Ajuntament de Reus, que presideix el jurat
- Carme Tomàs Martorell, en nom de l’Associació de Mestres Rosa Sensat i delegada a Tarragona del Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats de Catalunya
- Enric Valls Giménez, professor emèrit de la Universitat Rovira i Virgili. Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia
- Zacarias Henar Moros, director de la zona educativa de Reus. Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya
- Maria Dolors Cros Esteve, representant del Consell Escolar Municipal de Reus (CEIP)
- Joan Carles Vázquez García, representant del Consell Escolar Municipal de Reus (escola concertada)
- Misericòrdia Nomen Xatruch, representant del Consell Escolar Municipal de Reus (IES)
- Sílvia Parés Ribé, tècnica d’Educació de l’Àrea d’Educació i Formació de l’Ajuntament de Reus
- Raquel Prius Sardà, cap d’Educació i Política Lingüística de l’Ajuntament de Reus que actuarà com a secretària, amb veu i sense vot

Quart: Facultar al Molt Il·lustre Senyor Alcalde i a la regidora delegada de l’Àrea d’Educació i Formació, Misericòrdia Dosaiguas Pérez, per tal que, qualsevol d’ells indistintament, adoptin les resolucions necessàries per tal de fer efectius els acords anteriors.

20. Esport i Lleure. Bases i convocatòria dels Premis Esport i Ciutat 2009.

S’acorda:

Primer: Aprovar les Bases dels Premis Esport i Ciutat 2009 i la seva corresponent convocatòria.

Segon: Publicar l’esmentat acord al Butlletí Oficial de la Província i fer difusió de les Bases dels Premis.

21. Formació. Conveni de col·laboració amb el Departament d'Educació per a la realització de programes PQPI.

S’acorda

Primer: Aprovar la formalització d’un conveni de col·laboració entre aquest Ajuntament i el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya amb la finalitat d’articular la col·laboració en la realització de programes de qualificació professional inicial organitzats en la modalitat de Pla de Transició al Treball, per a joves que han finalitzat l’ensenyament obligatori sense obtenir el títol de graduat/ada en educació secundària obligatòria, per al curs acadèmic 2009-2010.
Segon: Facultar el Molt Il·ltre. Sr. Alcalde i al regidor delegat de Formació, Sr. Josep Allueva Latorre, per tal que qualsevol d’ells, indistintament, formalitzin el conveni esmentat i qualsevol altre document per fer efectiu aquests acords.

Tercer: Encarregar a l’Institut Municipal de Formació i Empresa Mas Carandell el conjunt de tasques assumides per l’Administració municipal en l’esmentat conveni.

Quart: Notificar els presents acords al Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i a l’Institut Municipal de Formació i Empresa Mas Carandell.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS.

No n’hi ha.

Reus, 9 de desembre de 2009

El secretari general accidental

Fernando Grugués Cabré

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.