Junta de Govern Local 2009-11-27

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 27/11/2009

núm. 29/09

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 27 DE NOVEMBRE DE 2009

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior

S’aprova l’acta de la sessió de data 20 de novembre de 2009

2. Informació de l’Alcaldia.

SERVEIS GENERALS

3. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovar el plec de clàusules administratives particulars, que ha de regir la contractació, mitjançant procediment negociat amb publicitat i sense anuncis de licitació en butlletí oficials, amb caràcter ordinari, de les obres del projecte executiu del Parc Gandhi

S’acorda:

Primer: Iniciar la fase licitatòria relativa a la contractació de les obres referenciades.

Segon: Aprovar el plec de clàusules administratives particulars, que ha de regir la contractació, mitjançant procediment negociat amb publicitat i sense anuncis de licitació en butlletí oficials, amb caràcter ordinari, de les obres del projecte executiu del Parc Gandhi amb un pressupost d’execució contractual de 1.086.938,94 euros (IVA inclòs) dels quals corresponen 937.016,33€ al pressupost d’execució material i 149.922,61€ d’IVA .

Tercer: Publicar l’anunci de licitació en el perfil del contractant de la pàgina web de l’Ajuntament de Reus, i enviar invitacions a un mínim de 5 empreses capacitades per a contractar.

4. Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de despeses

S’acorda:

Primer: Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 3.489.589,50 € (tres milions quatre-cents vuitanta-nou mil cinc-cents vuitanta-nou euros amb cinquanta cèntims), amb càrrec a les corresponents partides de l’exercici 2009, i procedir al seu pagament.

Segon: Aprovar el reconeixement extrajudicial de crèdits en el pressupost 2009 per import de 255.758,38 € (dos-cents cinquanta-cinc mil set-cents cinquanta-vuit euros amb trenta-vuit cèntims) corresponent a despeses en concepte treballs realitzats per altres empreses legalment adquirides amb consignació pressupostària, a l’emparament d’allò que disposa l’article 60.1 del Reial Decret 500/1990, de 20 d’abril i la base 20.2 de les Bases d’Execució del Pressupost, i procedir al seu pagament.

SERVEIS TERRITORIALS

5. Patrimoni del Sòl. Ampliació del termini concedit per a la formalització de l’escriptura de compravenda d’un sobrant de via pública situat a l’antic Carreró dels Franciscans

S’acorda:

Ampliar fins el dia 30.09.2010, el termini concedit per a la formalització de l’escriptura pública de compravenda del sobrant de via pública indicat al paràgraf primer de la part expositiva d’aquest acord.

6. Patrimoni del Sòl. Modificació de la superfície de l’immoble núm. 9 del c/ Badalona, sobre la que es va constituir un dret de superfície a favor de la “FUNDACIÓ PERE MATA”

S’acorda:

Modifidar la superfície sobre la que és objecte de constitució el dret de superfície indicat a l’acord de la Junta de Govern Local de data 23.01.09. El dret es constituirà sobre una superfície de 2.837’86 m2. que s’han segregat (mitjançant certificació de la Secretaria General de data 24.11.09) de l’immoble núm. 9 del c/. Badalona, Referència Cadastral: 0284205 CF4508C 0001 HZ. La resta de punts i condicions que regiran aquest dret de superfície a favor de la FUNDACIÓ PERE MATA, seran els mateixos que consten a l’acord de la Junta de Govern Local de data 23.01.09, ja esmentat.

SERVEIS PERSONALS

7. Educació i Formació. Encàrrec de la gestió del suport i desenvolupament del Parc de Nadal 2009-2010 a l'EPEL INNOVA i RELLSA

S’acorda:

Primer: Encarregar a l’ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL LOCAL INNOVA, la realització i gestió del Parc de Nadal 2009/2010 d’acord amb l’avantprojecte i el pressupost presentat, que s’eleva a l’import de 313.810,00 euros. El Parc de Nadal es desenvoluparà sota les directrius de l’Àrea d’Educació i Formació.

L’EPEL INNOVA haurà de presentar el projecte definitiu, abans de l’inici d’aquesta edició, el qual haurà de ser aprovat per l’Àrea d’Educació i Formació, a la vegada que haurà d’incloure la proposta de participació de les entitats, organitzacions i empreses col·laboradores, que seran seleccionades en base a criteris objectius.

Segon: L’encàrrec que s’efectua en l’acord primer, anterior, serà realitzat conjuntament per l’EPEL INNOVA i la seva empresa filial REUS ESPORT I LLEURE SA, podent contractar externament, tant aquesta com aquella, en tot o en part, els treballs necessaris per la seva execució.

Tercer: Del cost total d’aquesta actuació, l’Ajuntament assumirà la quantitat de 227.200 € (IVA inclòs) que s’imputarà a dues anualitats, d’acord amb la proposta i el pressupost presentat, corresponent a l’exercici 2009 la quantitat de 97.997,37 €, a càrrec de la partida pressupostària de l’Àrea d’Educació i Formació núm. 30919-422171-22799. L’import restant, corresponent a l’any 2010, queda condicionat a l'existència de consignació pressupostària per aquesta anualitat, per la qual cosa s’hauran d’habilitar les partides corresponents.

Les quantitats esmentades es faran efectives a l’EPEL INNOVA en els següents terminis i imports, els quals tindran el caràcter de pagaments a compte de la liquidació definitiva:

- 97.997,37 € el dia 20 de desembre de 2009.
- 64.600,00 € el dia 15 de gener de 2010.
- 64.602,63 € el dia 15 de febrer de 2010.

Així mateix, una vegada tancat el Parc de Nadal i, en tot cas, abans del dia 31 de març de 2010 l’EPEL INNOVA presentarà la memòria de l’edició junt amb la corresponent liquidació definitiva, l’import de la qual es farà efectiva, un cop aprovada, en el termini de 30 dies a partir de la seva presentació.

L’Ajuntament traspassarà a REUS ESPORT I LLEURE SA els ingressos externs que rebi d’altres entitats públiques o privades, sempre que ho requereixi l’equilibri pressupostari de la explotació del Parc de Nadal, d’acord amb l’oportuna liquidació econòmica i quedaran reflectits a la mateixa.

Quart: L’Àrea d’Educació i Formació podrà, en tot moment, requerir de l’EPEL INNOVA tota la informació i dades que consideri d’interès respecte al desenvolupament del Parc de Nadal.

Cinquè: Facultar al Molt Il·lustre Sr. Alcalde i a la regidora delegada de l’Àrea d’Educació i Formació, Sra. Misericòrdia Dosaiguas Pérez, per tal que qualsevol d’ells, indistintament, efectuïn l’aprovació del projecte definitiu i, per a la signatura de tots els documents que siguin necessaris per a fer efectius els anterior acords. Facultar-los, així mateix, per aprovar, mitjançant resolució, qualsevol variació en l’encàrrec sempre i quan aquesta no suposi un increment o disminució superior al 30 per cent de l’aportació previst al tercer punt del present acord.

8. Assessoria Jurídica. Conveni amb ADIGSA per a la col·laboració en el projecte de suport a les juntes d'escales

S’acorda:

Primer: Aprovar la formalització d’un conveni entre aquest Ajuntament i Administració, Promoció i Gestió, S.A. (ADIGSA) per a l’impuls de forma conjunta del “Projecte de Suport a les juntes administradores d’escales i comunitats de propietaris, assessorament i mediació”, així com pel desenvolupament d’accions concretes de dignificació i reforma de determinats espais, per al període comprès entre els dies 1 de juliol de 2009 i 30 de juny de 2010, ambdós inclosos. En virtut de l’esmentat conveni, l’Ajuntament de Reus haurà de fer front a una despesa màxima de 15.091,50 euros.

Segon: Aprovar la despesa màxima de 7.545,50 euros, corresponent a l’any 2009, a càrrec de la partida 31022-3132031-22799, i habilitar en el pressupost corresponent a l’any 2010, la partida adient per fer front a la despesa de 7.545,50 euros, corresponents a l’any 2010.

Tercer: Facultar al Molt Il·lustre Sr. Alcalde per tal que formalitzi el conveni aprovat en el primer punt, i qualsevol altre document que esdevingui necessari per fer efectius aquests acords.

Quart: Notificar el present acord a l’ens Administració, Promoció i Gestió, S.A. (ADIGSA), als efectes pertinents.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS.

No n’hi ha.

Reus, 9 de desembre de 2009

El secretari general accidental

Fernando Grugués Cabré

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.