Junta de Govern Local 2010-01-15

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 15/01/2010

núm. 02/10

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 15 DE GENER DE 2010

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior

S’aprova l’acta de la sessió de data 8 de gener de 2010

2. Informació de l’Alcaldia.

3. Moció de l’Alcaldia. Aprovació del Pla de reposicions, millores i noves inversions 2010-2014 del sistema de sanejament de Reus.

S’acorda:
Primer: Aprovar la proposta del Pla de reposicions, millores i noves inversions al sistema de Sanejament de Reus per al període comprès entre els anys 2010 a 2014, ambdós inclosos, elaborat per l’empresa Gestió Ambiental i Abastament, SA.

Segon: Remetre aquest Pla a l’Agència Catalana de l’Aigua, als efectes pertinents.

4. Moció de l’Alcaldia. Sol·licitud a l'ACA d'atorgament de Fons al Sistema de Sanejament de Reus per a l'any 2010.

S’acorda:

Primer: Sol·licitar a l’Agència Catalana de l’Aigua del Departament de Medi Ambient de la Generalitat de Catalunya la quantitat de 15.724.445’26 € (quinze milions set-cents vint-i-quatre mil quatre-cents quaranta-cinc euros amb vint-i-sis cèntims), als quals cal afegir l’IVA, en concepte de despeses d’explotació, manteniment i conservació de l’Estació Depuradora d’Aigües Residuals de Reus i del sobrecost per tractament de fangs per a l’exercici 2010, d’acord amb el detall que seguidament s’especifica i conforme:

• Costos d’explotació:
- Costos directes d’explotació 1.494.077,00 €
- Costos indirectes (despeses de gestió instal·lacions) 107.700’63 €
- Costos indirectes (despeses de gestió del sistema) 56.625’63 €
- Servei de manteniment i d’operació de la central de cogeneració 0,00 €
- Reposicions i millores sol·licitades per l’any 2010 464.400,00 €
- Noves inversions sol·licitades per l’any 2010 13.378.282,00 €

• Sobrecost per tractament de fangs 223.360,00 €

Total 15.724.445’26 €

Segon: Remetre a l’Agència Catalana de l’Aigua el present acord.

5. Moció de l’Alcaldia. Aprovar el Conveni de col·laboració entre el Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Reus en matèria de salut pública.

S’acorda:

Primer: Deixar sense efecte l’acord d’aquesta Junta de Govern Local de data 15 de maig de 2009, d’aprovació de l’Acord de col·laboració entre el Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Reus, esmentat al paràgraf primer de la part expositiva.

Segon: Aprovar el Conveni de col·laboració entre el Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Reus en matèria de salut pública, pel qual s’estableix el compromís d’ambdues parts en definir un model amb l’objectiu d’integrar la prestació de serveis de salut pública.

6. Moció de l’Alcaldia. Aprovar el Conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Reus i l’Agència de Protecció de la Salut per a la prestació dels serveis mínims de protecció de la salut.

S’acorda:

Aprovar el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Reus i l’Agència de Protecció de la Salut per a la prestació dels serveis mínims de protecció de la salut de competència local que s’especifiquen en l’annex del conveni.

7. Moció de l’Alcaldia. Aprovar el Conveni amb la URV per al desenvolupament del Campus Bellisens.

S’acorda:

Primer: Aprovar el conveni de col·laboració amb la Universitat “Rovira i Virgili” de Tarragona als efectes d’assolir la consolidació del Campus de Bellisens a la ciutat de Reus en tots els seus aspectes molt concretament la seva urbanització parcial, la construcció de l’edifici de serveis i la 1ª fase del Centre de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació (CRAI) i remodelació d’espais de la FCEE alliberats, les corresponents instal·lacions esportives, els habitatges de lloguer per a joves estudiants i professors i els estudis previs per a la construcció d’una nova Facultat de Medicina i Ciències de la Salut

Segon: Condicionar els aspectes econòmics del conveni que afecten aquest Ajuntament a l’existència dels crèdits suficients per al seu assoliment.

Tercer: Facultat al Molt Il.ltre Sr. Alcalde per tal de signar tots els documents que siguin necessaris per a l’efectivitat dels anteriors acords i per tal de desenvolupar-los de conformitat amb les competències que li dona la normativa vigent.

SERVEIS GENERALS

8. Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de despeses

S’acorda:

Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen en llistat adjunt per un total de 2.588.742,95 € (dos milions cinc-cents vuitanta-vuit mil set-cents quaranta-dos euros amb noranta-cinc cèntims), amb càrrec a les corresponents partides de l’exercici 2009, d’acord amb la base 40 de les Bases d’Execució del Pressupost i procedir al seu pagament.

9. Recursos Humans. Actualització de la prima de la pòlissa d'assistència sanitària del personal al servei de la Corporació per a l'any 2010.

S’acorda:

Primer: Aprovar l'actualització de la prima en 42,70 € per persona i mes acordada per a l’any 2010 i corresponent a la pòlissa d’assistència sanitària subscrita entre l’Ajuntament de Reus i la societat ADESLAS.

Segon: Els efectes d’aquest acord seran de 1r. de gener de 2010.

Tercer: Facultar al regidor delegat de l'Àrea de Recursos Generals i Hisenda, Sr. Carles Salas Martí per tal que pugui signar tots els documents que siguin necessaris per a l’efectivitat d’aquest acord.

10. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovar el plec de clàusules administratives particulars, que ha de regir la contractació, mitjançant procediment obert, amb caràcter ordinari, de les obres de remodelació dels vials de la Urbanització El Pinar ( Fases 3,4 i 5).

S’acorda:

Primer: Iniciar la fase licitatòria relativa a la contractació de les obres referenciades.

Segon: Aprovar el plec de clàusules administratives particulars, que ha de regir la contractació, mitjançant procediment obert, no harmonitzat i amb caràcter ordinari, de les obres de remodelació dels vials de la urbanització El Pinar (fases 3, 4 i 5) amb un pressupost d’execució contractual de 3.077.795,86 euros (IVA inclòs) .

Tercer: Publicar la present licitació en el BOP, en el DOGC i en el perfil del contractant a l’empara dels articles 42 i 126 de la LSCP amb caràcter ordinari, amb un termini de 26 dies naturals per a la presentació de pliques, a comptar des de l’endemà de la data de publicació al DOGC.

11. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Adhesió a la Plataforma de Serveis de Contractació Pública de la Generalitat de Catalunya.

S’acorda:

Primer: L’adhesió de l’Ajuntament de Reus a la Plataforma de Serveis de Contractació Pública de la Generalitat.

Segon: Formalitzar els documents necessaris per fer efectiva l’adhesió a la Plataforma.
SERVEIS TERRITORIALS

12. Gestió Urbanística. Recepció definitiva de les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l’àrea 4.28 “C/ La Selva del Camp”.

S’acorda:

Primer: Rebre definitivament les obres d’urbanització, instal·lacions i dotacions de l'àrea 4.28 "C/ La Selva del Camp".

Segon: Retornar la fiança d’import 2.686,65 €, dipositada per HABITATGES DEL CAMP, SL mitjançant aval de Caixa Terrassa núm. 90000005708 com a garantia del 4% de les esmentades obres d’urbanització, i la d’import 671,66 € dipositada el 12 de gener de 2005 per a la realització d'assaigs de control de qualitat de les obres si bé es compensaran, si escau, les quantitats que es trobin pendents de pagament.

Tercer: Facultar el regidor delegat de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Jordi Bergadà i Masquef, per subscriure l’acta de recepció definitiva i demés documents necessaris per fer efectiu aquest acord.

13. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació definitiva del Projecte de millora del nou accés al Tanatori des del pàrquing, presentat per Gestió de Serveis Funeraris Reus SA.

S’acorda:

Primer: Aprovar definitivament el projecte de millora del nou accés al Tanatori des del pàrquing, presentat per Gestió de Serveis Funeraris Reus SA, amb un pressupost d’execució material estimat de 234.396 euros, i un import de 4.687,92 euros respecte a l’estudi bàsic de seguretat i salut.
S’estableix que abans de la posada en funcionament del Nou accés al Tanatori des del parquing s’haurà de disposar de resolució favorable del tràmit d’activitats, i correcta aplicació de les mesures en fase d’execució de les obres.

Segon: Publicar l’edicte d’aprovació definitiva en els Butlletins Oficials corresponents, de conformitat amb el que disposa l’article 38 del ROAS.

14. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació inicial del Projecte del PAU16 (equipament), al Raval Martí Folguera.

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el projecte executiu del PAU 16 Equipament del Raval Martí Folguera amb un pressupost contractual de 1.212.407,72 euros (IVA inclòs), import que inclou el pressupost de l’estudi de seguretat i salut de les obres de construcció, d’acord amb el RD 1627/97, de 24 d’octubre, regulador de les disposicions mínimes de seguretat i de salut a les obres de construcció.

Segon: Sotmetre a tràmit d'informació al públic, d'acord amb l'article 235.2 del TRLMRLC, el projecte per un termini de 30 dies hàbils, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions.

L’aprovació definitiva d’aquest projecte queda condicionada a l’emissió dels pertinents informes favorables per part de les Administracions corresponents, relatius al tràmit d’activitats.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS

15. Moció de l’Alcaldia. Ús dels immobles de propietat municipal on s’ubica l’Hospital de Sant Joan de Reus.

S’acorda:

Primer: Formalitzar un contracte d’arrendament, subjecte a la normativa de dret privat que sigui d’aplicació, a favor de la societat de capital íntegrament municipal HOSPITAL DE SANT JOAN DE REUS, SAM, sobre la finca de propietat municipal on s’ubica el denominat Hospital Universitari de Sant Joan (inclosa la finca denominada Pich Aguilera) amb efectes de 1 de setembre de 2007 i termini final el dia 30 de novembre de 2009.

El preu del contracte s’estableix en els següents valors anuals:
- Del dia 1 de setembre de 2007 al dia 31 de desembre de 2007, 1.460.000’00 euros

- Del dia 1 de gener de 2008 al dia 31 de desembre de 2008, 4.568.340’00 euros

- Del dia 1 de gener de 2009 al dia 30 de novembre de 2009, 4.246.272’03 euros

Com sigui que a partir del dia 1 de desembre de 2009, part de la finca ocupada per l’Hospital de Sant Joan (finca Pich Aguilera) es propietat de la societat municipal INNOVA (per aportació de l’Ajuntament en concepte d’ampliació de capital) i,per tant la superfície de l’immoble arrendat ha disminuït en proporció a la de la citada finca, el preu del contracte es fixa en:

- Del dia 1 de desembre de 2009 al dia 31 de desembre de 2009, 241.265’46 euros

- Del dia 1 de gener de 2010 a 31 de desembre de 2010, 2.921.242’20 euros

Tots els imports esmentats s’entenen amb IVA exclòs.

Tots els serveis així com els impostos i taxes que graven l’immoble aniran a càrrec de l’arrendatari.

Segon: El pagament de les quantitats acordades es condiciona al calendari que acordin l’Alcaldia i la Direcció general de l’Hospital de Sant Joan.

Tercer: Es faculta a l’Alcaldia als efectes de subscriure els documents que siguin necessaris per a l’efectivitat dels anteriors acords i per tal de desenvolupar els anteriors acords i per modificar els imports establerts en concepte de renda en atenció a circumstàncies especials que puguin aconsellar aquesta modificació.

Reus, 18 de gener de 2009

El secretari general accidental

Fernando Grugués Cabré

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.