Junta de Govern Local 2010-12-17

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 17/12/2010

Acta núm. 35/10

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 17 DE DESEMBRE DE 2010

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior

S’aprova l’acta de la sessió de data 10 de desembre de 2010

2. Informació de l’Alcaldia

3. Moció de l’Alcaldia. Sol·licitud a l'ACA d'atorgament de Fons al Sistema de Sanejament de Reus per a l'any 2011

S’acorda:

Primer: Sol·licitar a l’Agència Catalana de l’Aigua del Departament de Medi Ambient de la Generalitat de Catalunya la quantitat de 15.754.152’37 € (quinze milions set-cents cinquanta-quatre mil cent cinquanta-dos euros amb trenta-set cèntims), als quals cal afegir l’IVA, en concepte de despeses d’explotació, manteniment i conservació de l’Estació Depuradora d’Aigües Residuals de Reus i del sobrecost per tractament de fangs, per a l’exercici 2011, d’acord amb el detall que seguidament s’especifica i conforme la proposta elaborada per la societat Gestió Ambiental i Abastament SA:

• Costos d’explotació:
- Costos directes d´explotació 1.546.019,43 €
- Costos indirectes (despeses de gestió instal·lacions) 97.421’34 €
- Costos indirectes (despeses de gestió del sistema) 53.129’60 €
- Servei de manteniment i d’operació de la
central de cogeneració 0,00 €
- Reposicions i millores sol·licitades per l’any 2011 441.180,00 €
- Noves inversions sol·licitades per l’any 2011 13.387.282,00 €
• Sobrecost per tractament de fangs 229.120,00 €
Total 15.754.152,37 €

Segon: Remetre a l’Agència Catalana de l’Aigua el present acord.”

4. Moció de l’Alcaldia. "Pla de reposicions, millores i noves inversions 2011-2015" del sistema de sanejament de Reus

S’acorda:
Primer: Aprovar la proposta del Pla de reposicions, millores i noves inversions al sistema de Sanejament de Reus per al període comprès entre els anys 2011 a 2015, ambdós inclosos, elaborat per l’empresa Gestió Ambiental i Abastament, SA.

Segon: Remetre aquest Pla a l’Agència Catalana de l’Aigua, als efectes pertinents.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

5. Assessoria Jurídica. Canvi de classificació de dues parades del Mercat del Carrilet

S’acorda:

Primer: Aprovar el canvi de classificació de les parades del Mercat del Carrilet núm. 110 destinada a “xarcuteria-cansaladeria” a l’activitat de “productes dietètics-herboristeria” i núm. 111 destinada a “carnisseria” a l’activitat d’”altres activitats-productes ecològics elaborats i envasats”.

Segon: S’haurà d’ingressar a la Recaptació municipal la quantitat de set-cents vuitanta-quatre euros i cinquanta cèntims (784,50 €), en els següents terminis:

- Si aquesta resolució es notifica entre els dies 1 i 15 del mes, el termini de pagament finalitzarà el dia 20 del mes següent, o si aquest fos inhàbil, fins l’immediat hàbil següent.

- Si la notificació es realitza entre els dies 16 i darrer del mes, el termini de pagament finalitzarà el dia 5 del segon mes següent, o si aquest fos inhàbil, fins l’immediat hàbil següent.

Una vegada transcorreguts els terminis assenyalats per al pagament en període voluntari, sense haver-se efectuat l’ingrés, s’iniciarà el procediment de constrenyiment, amb els recàrrecs, interessos de demora i costes del procediment que procedeixin.

Tercer: De conformitat amb el que s’estableix en l’article 34 del Reglament de Mercats Municipals de Reus, les parades del Mercat del Carrilet núm. 110 i núm. 111 estaran identificades segons la seva classificació i els seus productes només seran exposats dins de la superfície de dites parades.

D’altra banda, en el desenvolupament de l’activitat s’haurà d’acomplir estrictament amb la normativa tecnicosanitària vigent.

SERVEIS PERSONALS

6. Cultura. Aprovació de preus públics de l’Àrea de Cultura

S’acorda:

Establir el preu públic dels elements festius elaborats per l’organització municipal que seguidament es relacionen:

Elements Preu públic proposat (en €)
Llibret per acolorir dels gegants 2,00
Llibret per acolorir dels nanos 2,00

7. Educació i Formació. Encàrrec de la gestió del suport i desenvolupament del Parc de Nadal 2010-2011 a l’EPEL INNOVA i RELLSA

S’acorda:

Primer: Encarregar a l’ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL LOCAL INNOVA, la realització i gestió del Parc de Nadal 2010/2011 d’acord amb el projecte presentat. El Parc de Nadal es desenvoluparà sota les directrius de l’Àrea d’Educació i Formació.

Segon: L’encàrrec que s’efectua en l’acord primer, anterior, serà realitzat conjuntament per l’EPEL INNOVA i la seva empresa filial REUS ESPORT I LLEURE SA, podent contractar externament, tant aquesta com aquella, en tot o en part, els treballs necessaris per la seva execució.

Tercer: Del cost d’aquesta actuació, l’Ajuntament assumirà la quantitat de 227.200 € (IVA inclòs) que s’imputarà a dues anualitats ,corresponent a l’exercici 2010 la quantitat de 97.997,37 €, a càrrec de la partida pressupostària de l’Àrea d’Educació i Formació núm. 30919-321071-250. L’import restant, corresponent a l’any 2011, queda condicionat a l'existència de consignació pressupostària per aquesta anualitat, per la qual cosa s’hauran d’habilitar les partides corresponents.

Les quantitats esmentades es faran efectives a l’EPEL INNOVA en els següents terminis i imports, els quals tindran el caràcter de pagaments a compte de la liquidació definitiva:

- 97.997,37 € el dia 22 de desembre de 2010
- 106.502,63 € el dia 17 de gener de 2011
- 22.700,00 € que es faran efectius a la forma prevista al paràgraf següent

Una vegada tancat el Parc de Nadal i, en tot cas, abans del dia 31 de març de 2011 l’EPEL INNOVA presentarà la memòria de l’edició junt amb la corresponent liquidació definitiva, l’import de la qual es farà efectiva, un cop aprovada, en el termini de 30 dies a partir de la seva presentació.

L’Ajuntament traspassarà a REUS ESPORT I LLEURE SA els ingressos externs que rebi d’altres entitats públiques o privades, sempre que ho requereixi l’equilibri pressupostari de l’explotació del Parc de Nadal, d’acord amb l’oportuna liquidació econòmica, i quedaran reflectits a la mateixa.

Quart: L’Àrea d’Educació i Formació podrà, en tot moment, requerir de l’EPEL INNOVA tota la informació i dades que consideri d’interès respecte al desenvolupament del Parc de Nadal.

Cinquè: Facultar al Molt Il·lustre Sr. Alcalde i a la regidora delegada de l’Àrea d’Educació i Formació, Sra. Misericòrdia Dosaiguas Pérez, per tal que qualsevol d’ells, indistintament, efectuïn l’aprovació del projecte definitiu i, per a la signatura de tots els documents que siguin necessaris per a fer efectius els anterior acords. Facultar-los, així mateix, per aprovar, mitjançant resolució, qualsevol variació en l’encàrrec sempre i quan aquesta no suposi un increment o disminució superior al 30 per cent de l’aportació previst al tercer punt del present acord.

8. Formació. Conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Reus i el Departament d’Educació per al desenvolupament de programes de qualificació professional inicial organitzats en la modalitat Pla de Transició al Treball.

S’acorda:

Primer: Aprovar la formalització d’un conveni de col·laboració entre aquest Ajuntament i el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya amb la finalitat d’articular la col·laboració en la realització de programes de qualificació professional inicial organitzats en la modalitat de Pla de Transició al Treball, per a joves que han finalitzat l’ensenyament obligatori sense obtenir el títol de graduat/ada en educació secundària obligatòria, per al curs acadèmic 2010-2011.

Segon: Facultar el Molt Il·ltre. Sr. Alcalde i al regidor delegat de Formació, Sr. Josep Allueva Latorre, per tal que qualsevol d’ells, indistintament, formalitzin el conveni esmentat i qualsevol altre document per fer efectiu aquests acords.

Tercer: Encarregar a l’Institut Municipal de Formació i Empresa Mas Carandell el conjunt de tasques assumides per l’Administració municipal en l’esmentat conveni.

Quart: Notificar els presents acords al Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i a l’Institut Municipal de Formació i Empresa Mas Carandell.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS

No n’hi ha

Reus, 17 de gener de 2011

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.