Junta de Govern Local 2011-02-25

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 20/10/2024
E.g., 20/10/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 25/02/2011

Acta núm. 06/11

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 25 DE FEBRER DE 2011

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió ordinària del dia 18 de febrer de 2011.

2. Informació de l’Alcaldia.

3. Moció de l’Alcaldia. Venda directa d’una quota indivisa del 19,40% del solar situat al carrer Maria Aurèlia Capmany, núm. 12, a la societat municipal GUPSA.

S’acorda:

Primer: Incorporar al Patrimoni Municipal de Sòl i d’Habitatge de l’Ajuntament de Reus la quota indivisa del 19,40% del solar situat a Reus, c/ Maria Aurèlia Capmany, núm. 12, ref. cad. 2068501 CF4526G 0001 UI, consta inscrit al Registre de la Propietat núm. 1 de Reus, al volum 2052, llibre 1375, full 169, finca 59076.

Segon: Vendre de forma directa a la societat municipal GUPSA una quota indivisa del 19,40% del solar situat a Reus, c/ Maria Aurèlia Capmany, núm. 12, ref. cad. 2068501 CF4526G 0001 UI, de propietat municipal, per un import de 2.106.179,24 euros, IVA exclòs. Aquesta venda es realitza mitjançant contracte de compravenda lliure de càrregues, gravàmens (llevat de l’afecció al pagament del compte de liquidació) i arrendataris, alhora que es transfereix amb la propietat del terreny les obligacions establertes per la legislació urbanística en relació als bens del Patrimoni Municipal de Sòl i d’Habitatge i els ingressos obtinguts per la seva alienació o gestió a la societat municipal GUPSA, per tal que sigui aquesta societat qui doni compliment a les finalitats establertes en la legislació urbanística.

Tercer: La destinació final dels béns, el termini màxim de construcció, l’import de la venda i els altres aspectes i condicionants que resultin necessaris seran els que es determinin en els acords concrets d’alineació, havent de constar en el document públic d’alienació de conformitat amb l’establert a l’art 168 del D. Leg 1/2010, de 3 d’agost.

Quart: La societat GUPSA podrà, mitjançant un concurs públic i de conformitat amb el règim i condicionats establerts en la legislació urbanística per als béns integrants del Patrimoni Municipal de Sòl i d’Habitatge, alienar a tercers els béns que siguin objecte d’alienació directa. Els recursos que obtingui la societat els haurà de destinar a les finalitats establertes per la legislació urbanística.

Cinquè: Els ingressos que obtingui l’Ajuntament es destinaran a alguna de les finalitats de l’article 160.5 del D. Leg. 1/2010 de 3 d’agost, com són entre altres, preveure, posar en marxa i desplegar, tècnicament i econòmicament, l’expansió de les poblacions i la millora de la qualitat de vida.

Sisè: L’Ajuntament i la societat GUPSA, conjuntament, desenvoluparan els procediments necessaris per tal de portar a terme aquest acord.

4. Moció de l’Alcaldia. Modificació del dret de superfície a favor de la mercantil INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS, S.A., sobre una superfície de 1.320 m de la finca situada al carrer Figueres núm. 2, constituït mitjançant Acord de la Junta de Govern Local de data 12.12.08.

S’acorda:

Modificar, el dret de superfície sobre la porció de 1.320 m de superfície de la finca núm. 2 del C/ Figueres, constituït a favor de la mercantil INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS S.L. -actualment INNOVA GRUP D’EMPRESES MUNICIPALS DE REUS SA, amb NIF A-43673839- mitjançant Acord de la Junta de Govern Local de data 12.12.08, en el sentit que l’edifici a construir serà el que resulta de la modificació del Projecte bàsic i executiu de les obres per a l‘ampliació de l’escola bressol municipal “La Ginesta”, modificació que es va aprovar mitjançant Decret de l’Alcaldia de data 30.12.09, núm. 4.347. La resta de condicions del dret de superfície no es modifiquen.

5. Moció de l’Alcaldia. Conveni amb la Fundació CESICAT per a la ubicació definitiva del projecte a la ciutat.

S’acorda:
Primer: Aprovar el conveni a formalitzar entre l’Ajuntament de Reus i la Fundació Centre de Seguretat de la Informació de Catalunya pel qual s’estableix el marc de col·laboració per a la ubicació definitiva a la ciutat de Reus del projecte Centre de Seguretat de la Informació de Catalunya.

Aquest conveni s’aprova en els termes i amb el contingut que consta a l’expedient de referència.

Segon: Facultar al Molt Il·lustre Sr. Alcalde, Sr. Lluís Miquel Pérez i Segura, i al regidor delegat de l’Àrea de Recursos Generals i Hisenda, Sr. Carles Salas Martí, per tal que qualsevol d’ells, indistintament, formalitzin els documents i adoptin les resolucions i acords necessaris per fer efectius els acords anteriors.

Tercer: Notificar el present acord al Fundació Centre de Seguretat de la Informació de Catalunya, als efectes pertinents.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

6. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació de la pròrroga de diversos contractes de subministrament i distribució del material fungible d’oficina.

S’acorda:

Primer: Aprovar la pròrroga per un any, amb efectes de 10 de desembre de 2010, del contracte signat amb l’empresa COMERCIAL REUS 4TRE, SL relatiu al subministrament de material divers d’oficina (Lot 1).

Segon: Aprovar la pròrroga per un any, amb efectes de 10 de desembre de 2010, del contracte signat amb l’empresa COMERCIAL REUS 4TRE, SL relatiu al subministrament de material d’informàtica i ofimàtica (Lot 2).

Tercer: Aprovar la pròrroga per un any, amb efectes de 24 de novembre de 2010, del contracte signat amb l’empresa IMPREMTA TORRELL, SA, relatiu al subministrament de material d’impremta (Lot 3).

Quart: Aprovar la pròrroga per un any, amb efectes de 19 de novembre de 2010, del contracte signat amb l’empresa SISTEMAS FORMS 95 SAL relatiu al subministrament de paper continu (Lot 4).

Cinquè: Aprovar la pròrroga per un any, amb efectes de 6 de novembre de 2010, del contracte signat amb l’empresa CANON DE SISTEMAS DE REUS SA relatiu al subministrament de paper Din A4 de 80 gr. (Lot 5).

Sisena: Atorgar els recursos legals oportuns.

7. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació de preus contradictoris de les obres de remodelació dels vials de la urbanització El Pinar (Fases 3, 4 i 5).

S’acorda:

Primer: Aprovar la relació de preus contradictoris que consten en l’acta de data 18 de gener de 2011, en relació a les obres de remodelació dels vials de la urbanització El Pinar (Fase 3 ,4 i 5), amb una valoració estimada de 15.290,73€ (IVA inclòs).

Segon: Atorgar els recursos legals oportuns.

8. Medi Ambient. Gestió Ambiental. Aprovació del Pla de Mobilitat Urbana de Reus de conformitat amb la Llei 9/2003, de 13 de juny, de mobilitat, en relació amb els articles 17 a 28 de la Llei 6/2009, de 28 d’abril, d’avaluació ambiental de plans i programes.

S’acorda:

Primer: Iniciar el procediment administratiu per a l’aprovació del Pla de Mobilitat Urbana de Reus de conformitat amb la Llei 9/2003, de 13 de juny, de mobilitat, en relació amb els articles 17 a 28 de la Llei 6/2009, de 28 d’abril, d’avaluació ambiental de plans i programes.

Segon: Sotmetre a informe de l’Oficina Territorial d’Avaluació Ambiental del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya l’informe de sostenibilitat ambiental preliminar per tal que s’emeti el corresponent document de referència.

Tercer: Preveure, en el moment en que es disposi del document de referència emès per l’òrgan ambiental competent, l’elaboració i posterior sotmetiment a informació pública de l’informe de sostenibilitat ambiental i restants documents que forment part del la documentació del Pla de Mobilitat Urbana, per un període de quaranta cinc dies, i a consulta de les administracions públiques afectades.

Transcorregut el període d’informació pública, de consultes i informes preceptius s’elaborarà la memòria ambiental, la qual, prèvia conformitat de l’òrgan ambiental competent, serà sotmesa a aprovació per la Junta de Govern Local, de forma conjunta amb la resta de documents que integren el Pla de Mobilitat Urbana.

SERVEIS TERRITORIALS

9. Patrimoni del Sòl. Renúncia a la constitució gratuïta d’un dret de superfície a favor de l’ASSOCIACIÓ CULTURAL DELS MUSULMANS DE REUS I COMARCA sobre l’immoble situat al carrer Vilafranca del Penedès, núm. 7 (avui carrer Vilafranca del Penedès, núm. 1).

S’acorda:

Acceptar la renuncia formulada per l’ASSOCIACIÓ CULTURAL DELS MUSULMANS DE REUS I COMARCA, del dret de superfície constituït al seu favor, per Acord de la Junta de Govern Local en data 09.11.07 sobre l’immoble situat al C/ Vilafranca del Penedès, núm. 7, avui C/ Vilafranca del Penedès, núm. 1.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS

No n’hi ha

Reus, 14 de març de 2011

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.