Junta de Govern Local 2011-04-01

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 17/08/2024
E.g., 17/08/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 1/04/2011

Acta núm. 10/11

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL D’AQUEST AJUNTAMENT DEL DIA 1 D’ABRIL DE 2011

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior

S’aprova la sessió ordinària del dia 25 de març de 2011

2. Informació de l’Alcaldia

3. Moció de l’Alcaldia. Donar compte de la concessió de subvencions per a la promoció de l’ocupació i l’activitat empresarial local.

S’acorda:
Donar compte a la Junta de Govern Local, de les subvencions atorgades per mitjà de Decrets de data 22 de març de 2011, a l’empara de les Bases per a l’atorgament de subvencions per a la promoció de l’ocupació i de l’activitat empresarial local els quals ascendeixen a 8.069’90 i 19.080’91 euros respectivament, que s’adjunten a l’expedient.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

4. Hisenda-Intervenció. Proposta d’aprovació del preu públic del llibre Bombers de Reus, 150 anys d'Història

S’acorda:

Primer: Aprovar el preu públic de venda d’un exemplar del Llibre BOMBERS DE REUS, 150 anys d’Història amb el següent detall:

• Preu venda Públic per part de les Llibreries: 25 euros (IVA inclòs) / Llibre.

• Preu de venda a les llibreries: 20 euros (IVA inclòs) / Llibre.

5. Assessoria Jurídica. Pròrroga de la concessió a AMERSAM i autorització del traspàs a favor de _______________ de la concessió de l’espai de 549,66 m2 al M. Del Carrilet i de 150 m2 a la planta soterrani

S’acorda:

Primer: Prorrogar per un període de sis anys la concessió atorgada per acord del Ple de data 1 de desembre de 2000 de l’ús i gaudiment privatiu de totes les instal·lacions i espais útils existents en el Mercat del Carrilet, a més de les parades que corresponen als distints titulars. La vigència de la concessió finalitzarà el dia 29 de juny de 2019 i es subjectarà a les mateixes condicions establertes en el seu dia.

Segon: Autoritzar el traspàs amb efectes des del dia 1 de febrer de 2011 i fins el 29 de juny de 2019, de l’espai de 549,66 m2 confrontant amb l’avinguda Jaume I i ubicat en la zona sud-oest del mercat i de l’espai de 150 m2 ubicat en la planta soterrani dedicat a magatzem complementari de l’anterior.

6. Assessoria Jurídica. Aprovació de diferents tràmits i formularis normalitzats al registre electrònic de l’ajuntament

S’acorda:

Aprovar, la incorporació al Registre electrònic municipal dels següents tràmits i formularis normalitzats:

Àrea de Recursos Generals i Hisenda:

1.- Subvenció per al forment de l'accés dels joves a un habitatge en propietat
2.- Subvenció a persones que concorren en una determinada situació de mobilitat
3.- Bonificació IBI per família nombrosa
4.- Alta base de dades persones
5.- Alta domicili fiscal
6.- Canvi domicili fiscal
7.- Autoliquidació IVTM (impost vehicles tracció mecànica)

SERVEIS TERRITORIALS

7. Gestió Urbanística. Aprovació definitiva del Projecte de reparcel·lació, modalitat de compensació bàsica, de l’Àrea 4.22 “Ctra. Riudoms”

S’acorda:

- Aprovar definitivament el Projecte de reparcel·lació, modalitat de compensació bàsica, de l’Àrea 4.22 “Ctra. Riudoms”, tot incorporant d’ofici la prescripció següent:

"Pel que fa a la servitud de pas existent sobre la finca aportada B (registral núm. 38.601), que resulta de la inscripció 1ª, es sol·licita la seva cancel·lació per resultar incompatible amb el planejament que s’executa.

8. Gestió Urbanística. Aprovació inicial del Pla parcial urbanístic del sector G.2 "Granja Massó"

S’acorda:

Primer. Aprovar inicialment el Pla parcial urbanístic del sector G.2 "Granja Massó", promogut per _______________, condicionat a les determinacions resultants de l'informe emès en data 22 de març de 2011 per l'arquitecta cap de Secció d'Urbanisme d'aquest Ajuntament, el qual s'adjunta com a fonament d'aquest acord.

Segon. Sotmetre-ho a informació pública durant el termini d’un mes, perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents.

Tercer. Sol·licitar informe als organismes afectats per raó de llurs competències sectorials.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS

Gestió Econòmica i Pressupostària. Aprovació relació de despeses

S’acorda:

Primer. Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen al llistat adjunt, expedient núm. JG2011/01/04 per un total d’ 1.862.934,50 € (UN MILIÓ VUIT-CENTS SEIXANTA-DOS MIL NOU-CENTS TRENTA-QUATRE EUROS AMB CINQUANTA CÈNTIMS ), amb càrrec a les corresponents partides de l’exercici 2011 i procedir al seu pagament.

Segon. Aprovar el reconeixement extrajudicial de crèdits en el pressupost 2011, que es relaciona en el expedient núm. JG2011/01/04REC per import de 277.550,08 € (DOS-CENTS SETANTA-SET MIL CINC-CENTS CINQUANTA EUROS AMB VUIT CÈNTIMS), a l’emparament d’allò que disposa l’article 60 del Reial Decret 500/1990, de 20 d’abril i la base 20 de les Bases d’Execució del Pressupost, i procedir al seu pagament.

Reus, 11 d’abril de 2011

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.