Junta de Govern Local 2011-08-04

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 23/12/2024
E.g., 23/12/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Dijous, 4/08/2011

núm. 21/2011

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL ORDINÀRIA DE L’AJUNTAMENT DE REUS DEL DIA 4 D’AGOST DE 2011

1. Aprovació de les actes de les sessions anteriors

S’aprova l’acta de la sessió ordinària del dia 22 de juliol i de la sessió extraordinària i urgent del dia 25 de juliol de 2011.

2. Informació de l’Alcaldia

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

3. Recursos Humans. Declaració de compatibilitat d'un treballador entre el lloc que ocupa com a personal eventual amb l'activitat professional.

S’acorda:

Primer: Declarar la compatibilitat de l’exercici del lloc de treball ocupat pel Sr. Ricard Font de Rubinat Garcia, amb la corresponent activitat privada sol·licitada.

Segon: Aquesta declaració ve subjecte al compliment de les condicions previstes en els articles 324, 325, 326, 329, 330, 335, 343 del Reglament del personal al servei de les entitats locals i més concretament el personal autoritzat no podrà realitzar les activitats següents:

a) Aquelles que tinguin per clients persones físiques o jurídiques amb interessos econòmics a la ciutat de Reus.
b) Aquelles que el seu resultat hagi de ser sotmès a autorització, llicència, permís, ajuda financera o control de l’Ajuntament de Reus.
c) Les que es relacionin directament amb la que realitza en la unitat o servei a què estigui adscrit el personal autoritzat.
d) Aquelles que requereixin o puguin requerir la coincidència d’horari o la presència física del personal amb el que tingui atribuït en l’Ajuntament.
e) Les què el assumptes en què intervingui o hagi intervingut en els dos darrers anys o en els que hagi d’intervenir per raó del lloc públic.
f) Aquelles que es tractin de gestories, mediació, representació i defensa d’interessos de particulars davant l’Ajuntament de Reus o dels seus organismes autònoms.
El personal no podrà invocar la seva condició pública, ni fer-ne ús, per a l’exercici de cap activitat.

Tercer. Els efectes dels anteriors acords seran des de la data d’avui.

4. Gestió econòmica i pressupostària. Aprovació relació de despeses

S’acorda:

Primer: Aprovar les despeses corresponents a obres, subministraments i serveis efectuats a l’Ajuntament, que es relacionen al llistat adjunt, expedient núm. JG2011/04-08 per un total de 2.755.023,17 € (dos milions set-cents cinquanta-cinc mil vint-i-tres euros amb disset cèntims), amb càrrec a les corresponents partides de l’exercici 2011 i procedir al seu pagament. Així mateix, es validen les cessions de crèdit que constin amb els corresponents documents incorporats.

SERVEIS DE TERRITORI I URBANISME

5. Gestió Urbanística. Aprovació inicial del Pla de millora urbana de l’Àrea 6.1 “Mas Mainer”

S’acorda:

Primer: Aprovar inicialment el Pla de millora urbana de l'Àrea 6.1 "Mas Mainer", promogut per UNIFAMILIAR SANT JORDI, SA, condicionat a les determinacions resultants dels informes emesos pel cap de Servei d’Urbanisme, per l’arquitecte de Planejament i projectes urbans i pel cap de Servei de l’Àrea de Medi Ambient de dates 08/06/2011, 05/07/2011 i 05/07/2011 respectivament, els quals s'adjunten com a fonament d'aquest acord.

Segon: Sotmetre-ho a informació pública durant el termini d’un mes, perquè s’hi puguin formular les al·legacions que s’estimin pertinents.

Tercer: Sol·licitar informe als organismes afectats per raó de llurs competències sectorials.

6. Gestió Urbanística. Aprovació definitiva dels Estatuts i de les Bases d’Actuació de la Junta de Compensació de l’àrea 4.83 “Illes delimitades pels carrers E. Fàbregas, de la Sedera, Av. Pere el Cerimoniós i Cr. Misericòrdia” .

S’acorda que el tema quedi sobre la mesa.

7. Salut Pública. Imposició d’una sanció per infracció de la normativa sobre tinença d'animals potencialment perillosos

S’acorda:

Primer: Imposar a com a responsable d’una infracció greu tipificada a l’article 7.3.e) de la Llei 10/1999, de 30 de juliol, sobre la tinença de gossos considerats potencialment perillosos, una sanció de 300,00 euros.

Segon: Atorgar els recursos legals procedents.

SERVEIS A LA PERSONA

8. Benestar Social. Resolució d'al·legacions i aprovació definitiva de les bases d'ajuts de menjador escolar

S’acorda:

Primer: Desestimar les al·legacions presentades per la Sra. Maria Teresa Martí Miras i el Sr. Miquel Perelló Calle mitjançant escrit amb entrada al registre general de l’Ajuntament de Reus del dia 29 de juliol de 2011 vers l’exigència de diversos requisits previstos a les bases aprovades inicialment per a la concessió de subvencions per a l’assistència als menjadors de les escoles i instituts escola de titularitat pública en les etapes d’educació infantil i primària.

Desestimar la resta d’al·legacions, per referir-se a extrems no previstos a les bases ni a l’expedient obrant i que no resten sotmesos, en conseqüència, al tràmit d’informació pública.

Segon: Aprovar definitivament les bases per a la concessió de subvencions per a l’assistència als menjadors de les escoles i instituts escola de titularitat pública en les etapes d’educació infantil i primària.

Tercer: Publicar íntegrament en el Butlletí Oficial de la Província i en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament, i inserir en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya una referència de l’anunci de publicació del text.

Quart: Facultar la Regidora delegada de l’Àrea de Benestar Social, Sra. Montserrat Vilella Cuadrada, per tal que formalitzi els documents necessaris per tal de fer efectius els acords anteriors.

Cinquè: Notificar el present acord a les persones que han efectuat al·legacions, els efectes pertinents.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS

9. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Aprovació definitiva del projecte bàsic de les obres de construcció d’un pavelló poliesportiu “Molinet” Mas Iglesias (al futur IES Roseta Mauri) de Reus.

S’acorda:

Primer: Aprovar definitivament el projecte bàsic de les obres de construcció d’un pavelló poliesportiu “Molinet” Mas Iglesias (al futur IES Roseta Mauri) de Reus, amb un pressupost d’execució per contracta de 2.300.000 euros, més l’IVA que li correspongui.

Segon: Publica l’edicte d’aprovació definitiva del projecte en els butlletins oficials corresponents, de conformitat amb el que disposa l’article 38 del ROAS.

10. Assessoria Jurídica. Conveni de col·laboració per a la gestió del programa Borsa Jove d’Habitatge a la comarca del Baix Camp.

S’acorda:

Primer: Aprovar el conveni de col·laboració entre la Generalitat de Catalunya, mitjançant la Direcció General de Joventut, del Departament de Benestar Social i Família, l’Ajuntament de Reus i el Consell Comarcal del Baix Camp, per a la gestió de la Borsa Jove d’Habitatge.

Segon: Facultar al regidor delegat de Cultura i Joventut, adscrit a la Regidoria Adjunta a l’Alcaldia de Coordinació i Organització, Sr. Joaquim Sorio Vela, i al regidor delegat de l’Àrea d’Arquitectura i Urbanisme, Sr. Miquel Domingo Rodríguez per tal que qualsevol d’ells, indistintament formalitzin el referit conveni.

Tercer: Notificar aquest acord a la Direcció General de Joventut del Departament de Benestar Social i Família i al Consell Comarcal del Baix Camp, per al seu coneixement i efectes.

11. Assessoria Jurídica. Convenis Plans Educatius d’Entorn Curs 2011-2012.

S’acorda:

Primer: Aprovar l’addenda al conveni formalitzat el dia 1 de juny de 2009 per la qual es prorroga la vigència del conveni de col·laboració entre el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Reus per al desenvolupament conjunt del Pla Educatiu d’Entorn per al curs acadèmic 2011/2012.
Segon: Aprovar l’addenda al conveni de col·laboració entre el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Reus per al desenvolupament conjunt del Pla Educatiu d’Entorn per el curs acadèmic 2011/2012. En virtut d’aquest conveni, el Departament d’Educació de la Generalitat aportarà a l’Ajuntament de Reus la quantitat total de cent trenta-vuit mil nou-cents vint-i-nou euros (138.929 €).

Tercer: Aprovar la despesa corresponent a l’aportació municipal derivada de l’addenda econòmica expressada, a càrrec del pressupost de l’any 2011, xifrada en l’import de 23.649 euros.

Quart: Facultar al Molt Il·lustre Sr. Alcalde i a la regidora delegada de Formació per la Integració adscrita a la Regidoria delegada de l’Àrea d’Ensenyament i Política Lingüística, Sra. Montserrat Duch Cartañà, per tal que, qualsevol d’ells, indistintament, formalitzin l’esmentat conveni.

Cinquè: Donar trasllat del present acord al Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, als efectes pertinents.

Reus, 27 de setembre de 2011

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.