Junta de Govern Local 2011-09-23

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 23/09/2011

="p1">Acta núm. 24/2011

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL ORDINÀRIA DE L’AJUNTAMENT DE REUS DEL DIA 23 DE SETEMBRE DE 2011

 

1. Informació de l’Alcaldia

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS 

2. Recursos Humans. Declaració de compatibilitat d’un lloc de treball de funcionari

S’acorda:

Primer: Declarar la compatibilitat de l’exercici del lloc de treball ocupat pel Sr. Josep M. Sabaté Vidal, amb l'activitat de docència en la Universitat Rovira i Virgili.

Segon: Aquesta declaració ve subjecte al compliment de les condicions previstes en els articles 324, 325, 326, 329, 330, 335, 343 del Reglament del personal al servei de les entitats locals i més concretament el personal autoritzat no podrà realitzar les activitats següents:

a)    Aquelles que tinguin per clients persones físiques o jurídiques amb interessos econòmics a la ciutat de Reus.

b)    Aquelles que el seu resultat hagi de ser sotmès a autorització, llicència, permís, ajuda financera o control de l’Ajuntament de Reus.

c)     Les que es relacionin directament amb la que realitza en la unitat o servei a què estigui adscrit el personal autoritzat.

d)    Aquelles que requereixin o puguin requerir la coincidència d’horari o la presència física del personal amb el que tingui atribuït en l’Ajuntament.

e)    Les què el assumptes en què intervingui o hagi intervingut en els dos darrers anys o en els que hagi d’intervenir per raó del lloc públic.

f)      Aquelles que es tractin de gestories, mediació, representació i defensa d’interessos de particulars davant l’Ajuntament de Reus o dels seus organismes autònoms.

El personal no podrà invocar la seva condició pública, ni fer-ne ús, per a l’exercici de cap activitat.

Tercer: Els efectes dels anteriors acords seran des de la data d’avui. 

SERVEIS DE TERRITORI I URBANISME

3. Oficina d’Habitatge. Proposta de conveni de col·laboració  entre l’Agència de l’Habitatge de Catalunya i l'Ajuntament de Reus, relatiu a l'Oficina Local d'Habitatge i la Borsa de Mediació per al Lloguer Social situades a Reus amb efectes des del dia 1 de juliol al 31 de desembre de 2011.

S’acorda:

Aprovar la proposta de conveni de col·laboració  entre l’Agència de l’Habitatge de Catalunya i l'Ajuntament de Reus, relatiu a l'Oficina Local d'Habitatge i la Borsa de Mediació per al Lloguer Social situades a Reus amb efectes des del dia 1 de juliol al 31 de desembre de 2011. 

SERVEIS A LA PERSONA

4. Assessoria Jurídica. Renovació de l’encàrrec a EPEL INNOVA del manteniment i neteja dels patis de les escoles i les EBM

S’acorda:

Primer: Renovar l’encàrrec efectuat a l’ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL LOCAL INNOVA per a la realització del conjunt de tasques corresponents a la jardineria i neteja dels patis de les escoles públiques i de les escoles bressol municipals.

Segon: L’esmentat encàrrec inclou en tot cas les tasques que seguidament es detallen i amb les freqüències mínimes que s’especifiquen:

TASQUES - FREQÜÈNCIA

Neteja general - quinzenal

Control de papereres - setmanal

Neteja general dels patis més herba/runa - quinzenal

Neteja general de les pistes - quinzenal

Rastellat sauló (superficial) - quinzenal

Neteja embornals/desguassos quan sigui necessari - quinzenal

Control i seguiment de plagues (aplicació fitos quan calgui) - quinzenal

Control i reparació de sistemes de reg (no inclou material) - quinzenal

Retall de branques quan puguin tenir perill - setmanal

Control dels arbres i arbustos recent plantats - quinzenal

Manteniment dels parterres - quinzenal

Retallat de les tanques - anual

Esporga d’arbres fins a 3 metres - anual

Aquestes tasques s’hauran de realitzar als centres que determinarà l’Ajuntament de Reus, que en facilitarà la relació pertinent.

Sens perjudici de l’esmentat, si es detecta la necessitat de modificar les tasques o la  freqüència a dur-les a terme, o els centres sobre els quals s’han de realitzar aquestes tasques, mitjançant resolució d’aquesta regidoria delegada o per mutu acord entre l’Ajuntament i l’ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL LOCAL INNOVA, s’adequarà aquest quadre o la relació de centres a les necessitats sorgides.

Tercer: El present encàrrec s’efectua pel període comprès entre els mesos de setembre i novembre de 2011 i entre els mesos de gener a juliol de 2012.

Quart: EPEL INNOVA podrà encarregar la seva execució, total o parcialment, a qualsevol altra entitat depenent directa o indirectament d’aquest Ajuntament que sigui competent en la matèria, o subcontractar-ho a terceres persones, prèvia realització, si s’escau, dels oportuns processos de licitació.

Cinquè: L’esmentat encàrrec s’aprova per un import global màxim de 50.000 euros (més l’IVA que correspongui), que aportarà l’Ajuntament a l’Entitat Pública Empresarial Local INNOVA en les següents anualitats:

L’import de 10.000’00 euros (IVA inclòs), a càrrec del pressupost municipal de 2011, a càrrec de la partida pressupostària 40734-1711008-22799.

L’import restant s’abonarà amb càrrec al pressupost municipal de despeses de l’any 2012, en el qual s’hauran d’habilitar les partides corresponents.

Sisè: El pagament dels imports expressats en el punt anterior a l’Entitat Pública Empresarial Local INNOVA s’efectuarà de la següent manera:

Un primer pagament de 10.000’00 euros (IVA inclòs), abans del dia 31 de desembre de 2011, el qual tindrà el caràcter de pagament a compte de la liquidació definitiva.

Un segon pagament, per un import màxim de 39.015’92 euros (més l’IVA corresponent), durant el primer trimestre de 2012, que tindrà igualment el caràcter de pagament a compte de la liquidació definitiva.

Un tercer i darrer pagament, per un import màxim de 2.499’50 euros, IVA no inclòs, que es farà efectiu un cop efectuada la liquidació dels treballs, i en cap cas, abans del dia 31 de juliol de 2012.

Els esmentats pagaments es faran prèvia presentació de les pertinents factures per part de l’Entitat Pública Empresarial Local INNOVA a l’Ajuntament de Reus, que seran conformades per la gerència d’àmbit que correspongui. Aquestes factures es presentaran a l’Ajuntament amb una antelació mínima de 30 dies a la data del seu pagament.

Juntament amb la darrera factura, l’Entitat Pública Empresarial Local INNOVA facilitarà a l'Ajuntament la documentació que aquest determini per dur a terme la liquidació de l’encàrrec.

Setè: Les àrees d’Ensenyament i Política Lingüística i de Via Pública assumiran conjuntament les tasques de control i supervisió dels treballs encarregats.

Vuitè: En la mesura que del present acord en resulti la necessitat de possibilitar, en qualsevol de les seves formes, l’accés a dades de caràcter personal de terceres persones, l’Ajuntament de Reus i l’Entitat Pública Empresarial Local INNOVA es comprometen a garantir, en el seu màxim grau de seguretat, la confidencialitat de les dades de tots els usuaris que es beneficiïn de les accions derivades del present encàrrec. Aquestes dades seran objecte de tractament exclusivament per part de l’Ajuntament de Reus i l’Entitat Pública Empresarial Local INNOVA a efectes d’inscripció, recepció d’informació i proveïment del servei, en compliment de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de dades de caràcter personal, i la normativa vigent que la desenvolupa. Cadascuna de les entitats esmentades serà responsable del compliment d’aquesta normativa.

En relació a aquelles dades que l’Ajuntament en faciliti l’accés a l’Entitat Pública Empresarial Local INNOVA o a la societat REUS ESPORT I LLEURE, SA, l’entitat receptora de les dades tindrà la consideració d’encarregada del tractament, i el seu tractament s’ha d’efectuar d’acord amb les instruccions de l’Ajuntament. L’entitat receptora de les dades no podrà aplicar ni utilitzar les dades amb una finalitat diferent de la que figuri en el present conveni, ni comunicar-les a altres persones, ni tan sols per conservar-les; així mateix, es compromet a adoptar les mesures de seguretat previstes en l’article 9 de la Llei Orgànica 15/1999.

5. Formació per a la integració. Aprovació  de l’oferta formativa i dels preus públics del Centre de Formació d’Adults Escola Marta Mata. Curs 2011-2012

S’ acorda:

Primer: Aprovar l’oferta formativa del Centre de Formació d’Adults Escola Marta Mata per al curs 2011/2012, en els termes que consta a l’expedient de referència.

Segon: Aprovar els preus públics per concepte de matrícula per a cada una de les activitats de l’Oferta Formativa del Centre de Formació d’Adults Escola Marta Mata per al curs 2011/2012, en els termes que consta igualment a l’expedient de referència.”

 

ASSUMPTES SOBREVINGUTS

 

No n’hi ha.

 

Reus, 6 d’octubre de 2011

 

El secretari general   

 

Jaume Renyer Alimbau


D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.