Junta de Govern Local 2011-11-25

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 25/11/2011

núm. 31/2011

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL ORDINÀRIA DE L’AJUNTAMENT DE REUS DEL DIA 25 DE NOVEMBRE DE 2011

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior.

S’aprova l’acta de la sessió ordinària del dia 18 de novembre de 2011.

2. Informació de l’Alcaldia

No n’hi ha.

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

3. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Requeriment a l’empresa adjudicatària de les obres de rehabilitació del Mas Vilanova, per a què repari les deficiències advertides durant el termini de garantia

S’acorda:

1) ATORGAR audiència a l’empresa GULINVES SL EMPRESA CONSTRUCTORA, per un termini de 15 dies hàbils, a comptar des del dia següent al de la recepció de la notificació de la present resolució, per tal que presenti, en el seu cas, les al·legacions que consideri pertinents.

2) REQUERIR a l’empresa GULINVES SL EMPRESA CONSTRUCTORA, per tal que procedeixi en el termini de deu dies, a comptar des del dia següent a la finalització del termini esmentat en el paràgraf primer de la part resolutiva d’aquest acord, a reparar les deficiències observades en les obres de rehabilitació del Mas Vilanova i que consten en l’informe de data 02.11.2011.

3) ADVERTIR a l’empresa adjudicatària que si transcorregut aquest termini no s’ha procedit a la seva reparació, l’Ajuntament adoptarà les mesures legals pertinents per procedir a reparar les deficiències per execució subsidiària.

4. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Requeriment a l’empresa adjudicatària de les obres d’ampliació de l’actual Aulari de l’Institut Municipal de Formació i Empresa (IMFE), per a què repari les deficiències advertides durant el termini de garantia

S’acorda:

1) ATORGAR audiència a l’empresa CONSTRUCCIONES ASENSIO SL, per un termini de 15 dies hàbils, a comptar des del dia següent al de la recepció de la notificació de la present resolució, per tal que presenti, en el seu cas, les al·legacions que consideri pertinents.

2) REQUERIR a l’empresa CONSTRUCCIONES ASENSIO SL, per tal que procedeixi en el termini dues setmanes, a comptar des del dia següent a la finalització del termini esmentat en el paràgraf primer de la part resolutiva d’aquest acord, a reparar les deficiències observades en les obres d’ampliació de l’actual Aulari de l’Institut Municipal de Formació i Empresa (IMFE) i que consten en l’acta de data 25.10.2011.

3) ADVERTIR a l’empresa adjudicatària que si transcorregut aquest termini no s’ha procedit a la seva reparació, l’Ajuntament adoptarà les mesures legals pertinents per procedir a reparar les deficiències per execució subsidiària.

SERVEIS DE TERRITORI I URBANISME

5. Patrimoni del Sòl. Aprovació de l’acta de cessió de terrenys a compte de les cessions obligatòries del Sector d’urbanitzable anomenat E-2 CAMI DE VALLS, del PGOU

S’acorda:

APROVAR en la seva integritat l’Acta de cessió de terrenys, abans referides, a compte de les cessions obligatòries i gratuïtes del Sector d’urbanitzable anomenat E-2 CAMI DE VALLS. Aquesta cessió és la següent:

SITUACIÓ REFERÈNCIA CADASTRAL SUPERFÍCIE REGISTRAL
Av. Marià Fortuny, 63V 2284125 CF4528C 0001 EY 675,58 m

SERVEIS A LA PERSONA

6. Ensenyament i Política Lingüística-Esports. Encàrrec de la gestió del suport i desenvolupament del Parc de Nadal 2011-2012 a l'EPEL INNOVA i RELLSA

S’acorda:

PRIMER: Encarregar a l’ENTITAT PÚBLICA EMPRESARIAL LOCAL INNOVA, la realització i gestió del Parc de Nadal 2011/2012 d’acord amb el projecte presentat. El Parc de Nadal es desenvoluparà sota les directrius de les Àrees d’Ensenyament i Política Lingüística i d’Esports.

SEGON: L’encàrrec que s’efectua en l’acord PRIMER, anterior, serà realitzat conjuntament per l’EPEL INNOVA i la seva empresa filial REUS ESPORT I LLEURE SA, podent contractar externament, tant aquesta com aquella, en tot o en part, els treballs necessaris per la seva execució.

TERCER: Del cost d’aquesta actuació, l’Ajuntament assumirà la quantitat de 202.601’33 € (IVA inclòs) que s’imputarà a les anualitats pressupostàries de 2011 i de 2012, corresponent a l’exercici 2011 la quantitat de 113.551’90 €, a càrrec de la partida pressupostària de l’Àrea d’Ensenyament i Política Lingüística 30919-321071-250. L’import restant, corresponent a l’any 2012, queda condicionat a l'existència de consignació pressupostària per a la citada anualitat, per la qual cosa s’hauran d’habilitar els crèdits corresponents.

Les quantitats esmentades es faran efectives a l’EPEL INNOVA en els següents terminis i imports, els dos primers dels quals tindran el caràcter de pagaments a compte de la liquidació definitiva:

- 113.551’90 €, el dia 22 de desembre de 2011

- 70.910’47 € el dia 16 de gener de 2012

- 18.138’96’00 €, que es faran efectius a la forma prevista al paràgraf següent

Una vegada tancat el Parc de Nadal i, en tot cas, abans del dia 1 de març de 2012, l’EPEL INNOVA presentarà la memòria de l’edició junt amb la corresponent liquidació definitiva, l’import de la qual es farà efectiva, un cop aprovada, en el termini de 30 dies a partir de la seva presentació.

L’Ajuntament traspassarà a REUS ESPORT I LLEURE S.A. els ingressos externs que rebi d’altres entitats públiques o privades, sempre que ho requereixi l’equilibri pressupostari de l’explotació del Parc de Nadal, d’acord amb l’oportuna liquidació econòmica, i quedaran reflectits a la mateixa.

QUART: Les Àrees d’Ensenyament i Política Lingüística i d’Esports podran, en tot moment, requerir de l’EPEL INNOVA i de REUS ESPORT I LLEURE S.A. tota la informació i dades que consideri d’interès respecte al desenvolupament del Parc de Nadal.

CINQUÈ: En la mesura que el present encàrrec comporti la cessió i/o tractament de dades de caràcter personal, l’Ajuntament i les entitats receptores de l’encàrrec es comprometen a donar ple compliment a les disposicions de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i la normativa vigent que la desenvolupa. Cadascuna de les entitats esmentades serà responsable del compliment d’aquesta normativa. En les mesura que esdevingui necessari, s’hauran de formalitzar els documents contractuals pertinents per regular aquesta cessió i/o tractament.

SISÈ: Facultar al Molt Il·lustre Sr. Alcalde, a la regidora delegada de l’Àrea d’Ensenyament i Política Lingüística i al regidor delegat de l’Àrea d’Esports, per tal que qualsevol d’ells, indistintament, efectuïn l’aprovació del projecte definitiu i, per a la signatura de tots els documents que siguin necessaris per a fer efectius els anterior acords, i l’execució de l’esmentat encàrrec.

7. Benestar. Encàrrec a la Fundació per l'Acció Educativa de la gestió del centre "La Illeta"

S’acorda:

PRIMER: Encarregar a la FUNDACIÓ PER A L’ACCIÓ EDUCATIVA la gestió del Centre de dia per a persones amb drogodependències “La Illeta”.

Aquest encàrrec s’efectua per al període comprès entre el dia 1 de gener de 2012 i 31 de desembre de 2015, ambdós inclosos.

SEGON: Aprovar el conveni que regula l’esmentat encàrrec, en els termes que consta a l’expedient de referència.

TERCER: Aprovar la despesa derivada d’aquest encàrrec corresponent a la gestió de l’any 2012, xifrada en 151.252’42 euros, a càrrec del pressupost municipal de despeses corresponent a l’any 2012, per la qual cosa s’hauran d’habilitar els crèdits corresponents.

QUART: Facultar a la regidora adjunta a l’Alcaldia de Coordinació i Organització, Sra. Teresa Gomis de Barbarà, per a la formalització del conveni aprovat en el punt segon del present acord i per a la formalització de qualsevol altre document necessari per a la plena eficàcia d’aquests acords.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS

No n’hi ha

El secretari general

 

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.