Junta de Govern Local 2013-02-22

Cerca extractes dels Acords adoptats per la Junta de Govern

E.g., 18/07/2024
E.g., 18/07/2024
Envia per emailEnvia     ImprimirImprimeix     Comparteix : Twitter

Divendres, 22/02/2013

Acta núm. 05/2013

EXTRACTE DE L’ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL ORDINÀRIA DE L’AJUNTAMENT DE REUS DEL DIA 22 DE FEBRER DE 2013

1. Aprovació acta sessió anterior

S’aprova l’acta de la sessió del dia 8 de febrer de 2012.

2. Informació de l’Alcaldia

SERVEIS GENERALS I ECONÒMICS

3. Servei d’Aprovisionaments, Contractació i Patrimoni. Sol·licitar la inclusió de diverses actuacions al Pla únic d’obres i serveis de Catalunya i al Pla d’Acció Municipal (quadrienni 2013-2016).

S’acorda:

1.- ACCEPTAR el contingut de les bases reguladores del Pla únic d’obres i serveis de Catalunya i del Pla d’acció municipal per al període 2013-2016.

2.- SOL·LICITAR la inclusió al Pla únic d’obres i serveis de Catalunya (PUOSC) dins la línia per a Inversions la participació econòmica per a la següent actuació:

• Expropiació forçosa de l’immoble situat al Carrer Louis de Brïlle número 1 amb un pressupost de 57.031,88€ per l’anualitat 2013, i es sol·licita una subvenció del 60% equivalent a 34.219,13€ .

3.- SOL·LICITAR la inclusió al Pla únic d’obres i serveis de Catalunya (PUOSC) dins la línia de manteniment i conservació la participació econòmica, que correspon a la Corporació, per a la següent actuació:

• Manteniment i conservació de les instal·lacions d’enllumentat públic i ornamental de Reus amb un pressupost de 563.869,68€ (IVA inclòs) a repartir linealment, per les anualitats del 2013, 2014, 2015 i 2016, amb un cost subvencionable de 268.609,08€.

El cofinançament que es demana pel Pla únic d’obres i serveis de Catalunya (PUOSC) ascendeix un total de 302.828,21€.

4.- SOL·LICITAR la inclusió al “PROGRAMA D’INVERSIONS” del programa específic de la Diputació de Tarragona Pla d’acció municipal (PAM) les següents actuacions:
• Reforma de la planta -1 del Centre Cívic del Carme per destinar-lo a ús municipal amb un pressupost de 176.243,76€( IVA inclòs) per l’anualitat 2013, amb una subvenció de 96.727,93€.

• Reforma de l’àntic dispensari per a nova oficina de l’Agència de Promoció de Ciutat “Reus Promoció” amb un pressupost de 110.937,92€ (IVA inclòs) per l’anualitat 2014, amb una subvenció de 96.727,93€.

• Expropiació forçosa del immoble situat al C/ Girada número 23 amb un pressupost de137.938,21€ per l’anualitat 2015, amb una subvenció de 96.727,93€.

• Projecte d’adequació de l’enllumenat de Reus substitució de llums de vapor de mercuri, amb un pressupost de 107.266,50€ (IVA inclòs),per a l’anualitat 2016, amb una subvenció de 96.727,93€.

5.- SOL·LICITAR la inclusió al “PROGRAMA DE DESPESES CORRENTS” del programa específic de la Diputació de Tarragona Pla d’acció municipal (PAM) les següents actuacions:

• Contractació de les Pòlisses d’Assegurances amb un pressupost de 264.401,92€ per les anualitats 2013 i 2014, amb una subvenció de 193.455,86€, que representa un import de 96.727,93€/anual.

• Servei de manteniment de parcs i jardins de la zona est de Reus amb un pressupost de 579.999,37€ (IVA inclòs) per les anualitat 2015 i 2016, amb una subvenció de 193.455,86€, que representa un import de 96.727,93€/anual.

El cofinançament que es demana pel Pla d’Acció Municipal (PAM) ascendeix a un total de 773.823,46€.

El Cofinançament total sol·licitat pel Pla únic d’Obres i serveis de Catalunya i el Pla d’Acció Municipal és de 1.076.651,65€.

6.- COMPROMETRE a càrrec dels fons municipals la part que no estigui cofinançada pel Pla únic d’obres i serveis de Catalunya i pel Pla d’Acció Municipal per als anys corresponents.

7.- FACULTAR al Sr. Alcalde de la Corporació per atorgar els documents que calguin en ordre a fer efectiva el compliment de la convocatòria.

8.- COMUNICAR aquest Acord junt amb la documentació requerida en la convocatòria Decret número 155/2012, de 20 de novembre, abans del venciment indicat, a la Direcció General d’Administració Local de la Generalitat de Catalunya, atenent a la programació de les anualitats efectuades.

4. Recursos Humans. Actualització del Pla de Prevenció de Riscos Laborals de l'Ajuntament de Reus.

S’acorda:

Primer. Aprovar l’actualització del Pla de Prevenció de Riscos Laborals de l’Ajuntament de Reus.

Segon. Aquest Pla de Prevenció s’ha d’aplicar amb efectes des del dia 25 de febrer de 2013.

ASSUMPTES SOBREVINGUTS

5. Moció de l’alcaldia. Cessió d’ús d’un mòdul prefabricat a l’Associació de Veïns Urbanització Blancafort i l’Associació de Veïns Reus Sud Misericòrdia.

S’acorda:

Primer.- Declarar la urgència de l’assumpte que seguidament se sotmet a aprovació, als efectes previstos a l’article 133 del ROM.

Segon. Aprovar la cessió d’ús en precari a l’Associació de Veïns Urbanització Blancafort i l’Associació de Veïns Reus Sud Misericòrdia del mòdul prefabricat que s’identifica a la documentació obrant a l’expedient de referència.

Tercer. Sotmetre l’expedient a informació pública durant un termini de vint dies, durant el qual s’hi poden formular reclamacions o al·legacions

Quart. Facultar a la Sra. Àngela Tello Novillo, regidora delegada de Participació i Ciutadania de l’Ajuntament de Reus, per a que pugui subscriure els documents que siguin necessaris per a fer efectiu aquest acord.

Reus, 4 de març de 2013

El secretari general

Jaume Renyer Alimbau

D'acord amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, us informem que les vostres dades seran incorporades a un fitxer informatitzat per al seu tractament i per facilitar la comunicació i/o per a la gestió específica de la seva sol·licitud. El responsable del fitxer és l'Ajuntament de Reus, qui garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures d'ordre tècnic i organitzatiu que garanteixin la seguretat d'aquestes. A més l'Ajuntament es compromet a no cedir-les a tercers sense consentiment explícit de l'usuari excepte quan sigui necessari per a dur a terme la gestió que se sol·liciti o quan la llei així ho obligui. Podeu dirigir-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana per exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les vostres dades personals.